Kurpat naiset 40-45 veet

Nuorekas 49 mies

Luulevat olevansa tosi nuorekkaita vaikka rypyt loistaa naamasta, keho on lösähtänyt, paikat roikkuu.

Ihmettelen vaan kun sitten pitävät 49v miestä vanhana. Aivan selvästi huomannut tämän nyt viime vuosina ettei tahdo kelvata sen takia että on 49v, muta jos valehtelen olevani 44v niin jo kelpaa.

Vaikka naiset itse paljon vanhemman oloisia jo 40 vuotiaina.

Yleisesti ottaen, ainakin itseeni verrattauna jo suurin osa 38-39 v naisistakin on vanhemman näköisiä kuin minä vaikka 10v vanhempi.

Mikä kriisi lösöillä naisilla oikeeen on????

26

589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40 vee narttu

ne naiset ovat meikanneet ja puunanneet teini-iästä asti joten nyt alkaa iho kärsimään ja kun on lapsia joiden isä on vain viikonloppu isä ei ole aikaa arkena käydä hoidoissa ja hemmotteluissa (pahimmissa tapauksissa se viikonloppu isä ei maksa edes elatusmaksuja joten ei ole varaa kuin niistä haaveilla). kun se viikonloppu isä hakee lapset, se nainen siivoo ja puunaa kodin jotta edes yhden viikonlopun olisi paikat siistinä ja voi olla kuten itse juuri haluaa, jolloin yleensä nostaa jalat sohvapöydälle, ottaa suklaalevy esiin ja ihan vaan kuuntelee sitä hiljaisuutta... parhaimmassa tapauksessa, siis itselleen parhaimmassa, he pääsevät käymään hoitolassa ja lenkillä / salilla - saavat vinkit ryppyjen piilottamiseen ja salilla käydessä ne "löysähtäneet paikat" kiristyy ... silloin ne näyttää "olen niin ihana nuorekas ja hyvin säilynyt keski-ikäinen mies" tyypeille niitä kireitä pakaroitaan.. 8)

• Kulkukoira

Onneksi kaikkia ei kiinnosta puoliso vain näyttelyesineenä vaan ihan oikeana ihmisenä.

• oikeasti nuori

Taas yks näistä huvittavista vanhemmista seditä! Ne luulee, että jotkut nelikymppiset kelpaa nuorille tytöille ja naisille! hyi yök! ihankuin isänsä kanssa! Sehän on jo SAIRASTA!
      Pysykää te setät siellä humppatansseissanne ja kattelkaa oman ikäisiänne! Ootte naurettavia! Nuorekas, voi anna mun nauraa! Säälittävä!

• Voi teitä reppanoita

Hohoo! saman voin todeta "nuorekkaista" miehistä....sisäkumi paistaa, kalja/makkaramaha röllöttää, ylähuulia koristaa muhkeat movemberit ja pukeutuminen on suoraan Fakta-homma sarjasta! Ihan oikeesti, tälläinen Tallinasta saunakaljansa raahaava on esittäytynyt nuorekkaaksi, ikä muistaaksaeni 42 v....
      Ukkoutuminen alkaa siis hyvissä ajoin, tosin poikkeuksiakin löytyy.Heitä vaan harvemmin deiittipalstoilla näkyy tai sitten ovat varattuja...

Itse olen reilusti yli neljänkympin, enkä todellakaan väitä näyttäväni samalta kuin yo-kuvassani, mutta kummasti vaan luullaan (sekä miehet että naiset, huom!) n. 70-luvun puolivälissä syntyneeksi...:)))

• Sporttinen n43

Ei tuolla sun asenteella taida saad minkään ikäistä naista.

Mäpä menekin huomenna ensitreffeille sporttisen & fiksun ikäiseni miehen kanssa.
      Suosittelen samaa sullekin. Ota oman ikäisiä niin ei tarvi valittaa.

• Mummot bailaa

40 vuotiaat on jo mummoiässä joten onko se nyt ihme jos ovat lössöhtäneet ja lässähtäneet sieltä sun täältä.
      Mutta onhan se toki huvittavaa kun mummoikäiset yrittää olla tosi tosi nuorekkaita.

• what's the problem

Vanhenet se sinäkin. Miksi koet muiden ihmisten olemukset ongelmaksi ?

Huvittavaa lukea, nimim. mummot bailaa:)
        Saman ajan mummot on olleet nuoria kuin sinäkin tulet olemaan. Eipä aikaakaan kun olet itsekin mummo.

• KjyrpäYrjanä

Ne on lumppui, miten suomesta ei enää kunnon naisia enää löydy... sutanan kjurvakkaitaa lihavia lumppuja vaan joilla kjyrpa vaan mielessä löössöön pjilluun

• hanki lasit

Oothan sä vanhempi kuin 40-45 vuotias. Tosiasia. Ei kaikki naiset halua itseään vanhempaa miestä vaan oman ikäisen. Nelikymppiselle lähes viisikymppinen mies tuntuu varmasti liian vanhalta.

Sun kantsii varmaan siirtyä kolmikymppisiin naisiin. Tai hankkia ikänäkölasit, että näkisit itsesi tarkemmin peilistä. Mun mielestä on hienoa, jos ihminen uskaltaa näyttää ikäiseltään eikä välitä pätkääkään muiden mielipiteistä. Sillä luuloa se on sultakin, että näyttäisit muka nuoremmalta kuin oman ikäisesi naiset.

"Lösöillä" naisilla tuskin minkäänlaista kriisiä on vaan uskaltavat olla omia itsejään.

• osimoilleen näin

49-vuotiaan miehen pitäisi katsella 46-52 -vuotiaita naisia, noin suurin piirtein. Ei nelikymppinen nainen halua 49-vuotiasta miestä. Itse voisin ottaa, olen 54-vuotias nainen. Haussa 49-59-vuotias mies.

• Maakutsuu

Ettäkö pitäisi huolia, joku miesten vaihdevuosissa oleva
      (ikinuori), kun on tarjolla oman ikäisiäkin, joilla toimii
      muukin, kuin ylivilkas rakko.

No ei siinä mitään, eläkkeele pääsyä voi odottaa yksinkin
      ja niin se tulee olemaan näillä, joiden mielestä ikä on vain
      numeroita (itse 50 haetaan 25v) muttei koskaan ylöspäin.

Ihmeellisiä numeroita...

• minusta

Nuorekkuuteen ei riitä nuorekas ulkönäkö.
      Vielä tärkeämpää on asenne.

• Naisenergiaa45v.

Ei kaikki ole löysänahkaisia naisii. Kuten kuvittelet. Ei sinne päinkään.
      No voin minäkin olla vähän lössönahkanen. Mutta en kurttunahkanen.

Mistä lösöllä naisella oikein tarkoitat?
      Olen 45 vuotias nainen. Haluatko nähdä lössönahkaisen, ryppynahkaisen naisen 45 ikää. Kurttuja naamassa. Harmaineen hapsineen? Tuskimpa.

• fakta homma

Ilmeistä vaihdevuosikiukkua herättää avajan havainnot.

Isoäiteihin tyydytään vasta sitten kun ei muuta saa, jos sittenkään

• selvät oireet

Luulen että avaajalla on vaihdevuodet päällä itsellään. Niin ne iskee miehiinkin kun ikää on tarpeeksi kuten viestiketjun aloittajalla.

• Voivoivoi

Hah, mä olen 57-ikäinen nainen ja kukaan ei usko, että olen yli 44 :)
      Eikä ikinä tulis mieleenikään kattoo niin vanhaa äijää, kuin 49.
      Nuori mies pitää nuorena ja sanonko mikä on sitä kunnollista elämäneliksiiriä sisäisesti nautittuna :)

• asdfghjklöä

vanhan homon kommentti siinä.

• Mikä ongelma

tässä nyt on? Koska olet nuorekas, voit reilusti alentaa hakemiesi naisten ikäluokkaa sinne parikymppisiin, ja jopa vieläkin nuorempiin. Eikä tarvitse murehtia rupsahtaneita naisia.

• hei sun heiluvilles

Varmaan moni tytteli haluaakin isoisänsä ikäisen ukon.

• harrikst

En tiedä mikä on todellinen ongelmasi. Suunnilleen saman ikäisenä olen tavannut upeita /- 3-4 v naisia, älykkäitä, kauniita, sporttisia, aktiivisia ja kaikin puolin menestyviä, niin netissä kuin live-elämässä. Vielä ei kenenkään kanssa ole kuitenkaan herännyt tapailusuhdetta enempää mutta vahvasti uskon sellaisenkin naisen vielä löytyvän.

• vanha akka

Tiesitkös ap että nauramisesta syntyy myös ryppyjä ?
      Olen onnellinen" rupsahtanut" 48v nainen...ehkä joku ryppy ja makkara jossain roikkuu, mutta mitäs siitä...olen ylpeä jokaisesta vuodesta...mutta en yritä esittää nuorempaa...tämä on ihan hyvä ikä!!!

Hassu juttu muuten...
      olen jonkin aikaa pyörinyt täällä nettideiteissä ja huomannut että n 47-50v herroille tän ikäinen nainen on kauhistus, mutta n 43-45v miehille ei ole mikään ongelma tapailla muutamaa vuotta vanhempaa naista! ..nuorempia miehiä en huolis :-)
      Heh....minuun otti yhteyttä myös 67v nuorekas mies...etsi salasuhdetta...ja pillerit löytyy :-) ikähän on vaan numeroita!

Eikös tämä sama aloitus ole pyörinyt aika moneen kertaan??

• ...

heh he ..salasuhdetta

• Tämäs elvä.

Kurpat haluaa sellasia bodari miehiä mutta itse kurpat ei jaksa per-settään liikuttaa salille.

• Jotenka.

En halua bodarimiestä, joten en siis ole kurppa.

• m48

Itse kävin useamman kohta puolisen vuotta sitten 43-46 naisen kanssa treffeillä ja ei ollut sitä naisen kokemaa "kemiaa" ja olivat pitkään olleet ja ovat vieläkin päivittäin online tilassa että luulis jo hävettävän kun nainen kuin nainen saa seuraa....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      214
      4410
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      443
      3266
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2148
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1800
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1188
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      951
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      916
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    Aihe