Tiede vs Käytäntö, Marko Supermassa Savolainen & Anssi Manninen

-SAHASHASHA-

34

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripulipoika

      Syön ripulia

    • antipakkis

      Fiksuja juttuja puhuu Manninen. Pakkotoistoltahan tämä poistettiin pakkosensuurijohtaja Siirin toimesta.

      • antipakkis#2

        Eikä?? :D

        Mitä vittua :D


      • MadWax
        antipakkis#2 kirjoitti:

        Eikä?? :D

        Mitä vittua :D

        Taitaa manssilla pakkiksen pitäjällä olla jotain henk.koht. ristiriitoja. Ja pakkotoistolla on maksullista mainostilaa. Olisihan se väärin niitä kohtaan, jotka maksaa mainostilasta, jos toinen saa mainostaa tuotteitaan verhottuna joksikin ravintovideoksi.


      • vdfvfdvdfvfd

        Katos, päästiin Mikeen taas kahden viestin jälkeen.


    • suussa nyt

      Mulla ripulia

    • Ripuli Jaska

      Jaa vai on isä aurinkoinen poistanut viestit jotka ylittää taas hänen käsityskykynsä.
      Jatkakaamme ripulin syöntiä

    • supermassa23

      Tää on ketju kilpailijasta, ei mikään jonkun firman mainosketju. Siten makaa miten petaa, mä en unohda sitä paskaa mitä on satanut mun niskaan ton firman suunnalta, en IKINÄ!

    • -FADHAFHAHA-
    • BCAA

      Savolaisen ja Mannisen tuotekatsauksia katselee mielellään, ollaan lisäravinteista sitten mitä mieltä tahansa. Mannista parempaa asiantuntijaa tuskin löytyy Suomesta.

      • MadWax

        Juu, tuskin löytyy. Mutta mitä mieltä olet, voisiko manssi hieman vedättää omaan pussiin noissa jutuissa? Onhan hänellä lisäravinnefirma itsellään. Voisiko olla, että vaikka ei valehtelekaan, niin esittää asioita myönteisemmässä valossa itsensä kannalta?


    • -DFHAHADHFAH-
    • 1234kjh
      • julkoret

        Saako mömmöjä syömällä noin ruman naaman?


      • Mämmin syöjä
        julkoret kirjoitti:

        Saako mömmöjä syömällä noin ruman naaman?

        Kyllä saa, nimenomaan mömmöillä.

        Olisi ehkä syytä tuoda se seikka rehellisyyden nimissä esiin, että isot proteiinimäärät ovat perusteltuja vain isojen roinamäärien kanssa. Natutreenaaja ei hyödy satojen grammojen protskuannoksista - normaali ruoka ja treenin jälkeen pieni lisät, that's it. Jos joku on eri mieltä, niin esittäköön tutkimuksen, joka kertoo jotain muuta.


    • Posedown

      Halmo todella kovassa tikissä.

    • -ASGASGASGD-
    • Hyvä Turku

      Halmo ja Gorilla Wear tällä hetkellä Suomen ykkösiä!

    • Hiilaritankkaus

      Hyvä setti taas Savolaiselta ja Manniselta

      • julkoret

        Mitä etua noista mömmöistä saa verrattuna hedelmiin tai hedelmämehuihin?


      • omoapi
        julkoret kirjoitti:

        Mitä etua noista mömmöistä saa verrattuna hedelmiin tai hedelmämehuihin?

        Ei sitten yhtään mitää. Lyödään pottujauhon tehosita kamaa hienoon purkkiin, lyödään bodarille tonneja käteen ja sanotaan että mainosta tuota.

        Tyhmä ihminen menee ja ostaa siinä toivossa että saa gramman lihasta vuodessa lisää.


    • Lisäravinne

      Johtopäätöksen lisäravinteiden eduista ja niiden käytöstä saat tehdä ihan itse, mutta Manninen on aiheen paras asiantuntija, siitä tässä on nyt kysymys.

    • -SADGSAGAG-
    • -KKK-

      Oma keho; temppeli vai välttämätön paha. Onko ihmisellä oikeus muokata kehoaan miten haluaa? Armanin kanssa studiossa lävistyksiin, tatuointeihin ja vartalomodifikaatioon erikoistunut Lassi Sidoro, fitnessartisti Sofia Ruusila sekä kehonrakentaja Marko Savolainen.

      http://areena.yle.fi/radio/2238415

    • ''''

      "fitnessartisti" Sofia Ruusila

    • -ASGASGASGAG-
    • savvoo
    • syväkyykky

      Viihdefoorumi....
      Marjis haukkuu kaikki leivän ja hedelmän syöjät ja levittelee Heikkilän juttuja ainoina totuuksina. Siitä on VIIHDE kaukana.
      Ei kiitos. En tuntenut paikkaa itselleni sopivaksi vaan ahdistuin joka kerta kun sivuilla kävin. Kuten käyttäjämääristä huomaa ilmeisesti monet ovat samaa mieltä kanssani.

      Ota marjis nyt asiallinen kommentti vastaan ja lopeta kiihkoilu. Tee foorumistasi oikea VIIHDEfoorumi.

      Terveisin entinen käyttäjä.

    • oiuyoiuyoiuyoiuy

      Pas kaa.. ripulipaskaa. Menkäähän ostamaan kilokaupalla jauhoja joista ette hyödy pas kaakaan.

    • 11+17

      Käykääpä kurkkaamassa Marko Savolainen wikipediasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe