Palstalakko teki hyvää

Täytyy kyllä sanoa, että muutaman päivän poissaolo tältä palstalta teki yllättävän hyvää omalle henkiselle hyvinvoinnille. Ei ole tarvinnut miettiä muutamaan päivään ollenkaan sitä, että mitä muu musta ajattelevat.

Hieman yllätyksenä huomasin jopa sen, ettei tämän palstan (sinkut-palstan) etusivulla ollut yhtään muhun liittyvää kirjoitusta. Kun ajattelin, että varmasti täällä ei ole muutamaan päivään mistään muusta puhuttukaan, kun mun poissaolostani.

Aion kyllä silti yhä pysyä tällä palstalla, mutta palstan surkean ja epäasiallisen tason vuoksi en aio kirjoitella täällä niin paljon kun aikaisemmin.

7

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan ole käskenytkään vastailemaan tällä palstalla surkeisiin ja epäasiallisiin lankoihin.

• Meinaan jatkossa olla tarkempi ja valikoivampi sen suhteen, että mihin kirjoituksiin suostun vastailemaan. En taida viitsiä vaivautua vastaamaan ollenkaan johonkin selkeisiin haukkumiskirjoituksiin, koska niissä vaan menettää helposti omat hermonsa.

• ...

Se sun kiusaaja oli varmaan joku multinikkeilijä. Älä anna sille enää mitään huomioo, se on vaan tyhmä trolli. Täällä on paljon muitakin. Tervetuloa takas!

• olet heikko

V*ttu olisit pysynyt vaan lakossa. Kesti kokonaista 2 päivää kun tulit jo takaisin mokoma addikti.

• Kyllä se mun palstalakkoni kesti huomattavasti kauemmin, kun jotain kaksi päivää. Olin muuten palstalta pois ainakin 5 päivää, ellen peräti pidempään.

Mutta ei kai sun ole mikään pakko lukea mun kirjoituksiani, jos et halua, vai onko muka?

• kakka juttu

Ei kannata olla täällä palstalla kirjoittamassa mielipiteita koska muut ajattelee siitä pahaa.

• Trollianalyytikko

Taas uusia trollailumuotoja testissä? Eli uusimpana tämä äärimmäinen narsismi:

"Hieman yllätyksenä huomasin jopa sen, ettei tämän palstan (sinkut-palstan) etusivulla ollut yhtään muhun liittyvää kirjoitusta. Kun ajattelin, että varmasti täällä ei ole muutamaan päivään mistään muusta puhuttukaan, kun mun poissaolostani."

Jokainen DarkFearin tuotantoa pidempään seurannut lienee huomannut, miten näennäisestä saman toistostaan huolimatta hahmoon pikkuhiljaa kehitetään uusia ominaisuuksia ja samalla pudotetaan vanhoja, huonommin keskustelua herättäneitä pois.

Esimerkiksi pari vuotta sitten kokeilussa oli korostaa hahmon herkkyyttä: hän kertoi itkeneensä pitkään negatiivisia kommentteja ynnä muuta vastaavaa. Ilmeisesti tämä emohomoilu ei kuitenkaan osoittautunut trollausmielessä tehokkaaksi, sillä elementti putosi pois hahmon ominaisuuskavalkadista hyvin nopeasti.

Viime aikoina negatiivisten kommenttien reaktiona onkin itkemistarinan tilalla käytetty hyvin primitiivistä autismi/Tourette-raivokohtausta. Uusi lähestymistapa on trollauksen kannalta epäilemättä potentiaalisempi, vaikka liiallisuuksiin ei siinäkään saisi mennä.

Toivottavasti tästä narsismista tulee kestoelementti, kyseinen asenne nimittäin on keskusteluissa esille putkahtaessaan aina yhtä viihdyttävää ja provosoivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      151
      4929
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3555
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      159
      3364
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2851
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      97
      2608
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1595
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      144
      1470
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe