Mietin tässä vasta jälkeenpäin nuoruuden kesää 2013 ja vaikka siitä ei ole paljon aikaa, kohta sekin jää ikuisuuteen nuorempana aikana.
Söin jotakin epäterveellistä lähes jokaisena kyseisen kesän päivänä. Varsinaisia puhtaita päiviä ei varmaan ollut edes kahden viikon edestä. Tämä kertoo tietysti siitä miten toivottomaksi koin tilanteeni. Olin maalla ja minkäänlaisista naiskontakteista ei ollut tietoakaan. Välillä kävin kyllä kaupungilla pyörällä väistelemässä autoja ja vihamielisiä ei-eurooppalaisia kirppusäkkejä.
Ainut vastakkaiseen sukupuoleen liittyvä kokemus minkä muistan on se, kun yhtenä lämpimänä päivänä olin ajanut pyörällä ehkä viiden kilometrin etäisyyteen kotipihasta ja jotain mahdollisesti alaikäisiä tyttöjä tuli skoottereille vastaan.
Jätin lupaavan ulkomaamatkan säästösyistä väliin ja suomalainen kesäleiri peruuntui järjestäjien laiskuuden tai petollisuuden vuoksi. Kommunikointi jätettiin viima tippaan niin että yrittäessä saada selvyyttä kustannusasioihin tilaisuus oli jo mennyt ohi.
Minua vainosivat jatkuvasti myös inhottavat muistot erilaisiin kiusaamisiin ja ahdisteluun liittyen. Nyt taidan olla pääsemässä yli viimeaikaisista ahdistelukokemuksista mutta menee vielä jokunen vuosi etteivät ne tule mieleen ainakin kerran päivässä. Otin rauhoittavia lääkkeitä satunnaisina aikoina ja saatoin sitten lähteä esim.pyöräilemään. Humalassa en ollut varmaan kertaakaan.
Olisin halunnut käydä suosikkiserkkuni kanssa eräässä marketissa yhtenä kesän aamupäivistä ja tuntea siihen liittyvän nostalgian mutta sekin peruuntui. Joko nukuin liian pitkään tuona aamuna tai serkkuni ei järjestänyt tätä ollenkaan. Serkku olikin vierailulla tyttöystävänsä kanssa ja se on aina huono uutinen, koska hän on silloin flegmaattinen ja etäinen.
Sen lisäksi Nuoruuden Kesän tunnusmusiikki oli erittäin synkkä ja ikään kuin mustalla huumorilla valittu. Kuuntelin sitä usein pyöräillessä, salilla rankimpien sarjojen yhteydessä ja vastaantulijatkin olisivat kuulleet sen ollessani pyörällä.
Tutkimus: Nuoruuden kesä oli luultua rankempi
3
115
Vastaukset
- Mies1985 _
Muita muistoja nuoruuden kesästä:
-Aloin rakentamaan itselleni uutta ammatti-identiteettiä, keskustelin näistä asioista pikkusiskoni kanssa ja muidenkin kanssa ja mietin hirveästi tulevaa lukuvuotta.
-Tilailin Sega Saturnin pelejä. En vain 'ehtinyt' pelata niitä kovin paljon vaan se oli enemmän sellaista kokeilua.
-Tilailin kirjoja kielten opiskeluun liittyen ja rupesin valmistautumaan hyvin vaativaan tutkintoon. Valitettavasti itsekurini ja uskoni loppui kesken kesän aikana. Toisaalta rahaa säästyi vähän.
-Kesällä en treenannut etureisiä ollenkaan, ellei pyöräilyä lasketa.
-Keräsin tölkkejä pyörän koriin. Yhtenä päivänä kori tuli niin täyteen, ettei sinne enää mahtunut ainuttakaan samalla matkalla.
-Tiellä aika lähellä kotia oli kuollut jänis, jonka ruumiin hajoamista pystyi seuraamaan koko kesän.
-Niskani venähti pyöräillessä möykkyisellä soratiellä. En voinut kääntää päätä kunnolla moneen päivään. - ätmi
Vaikka naiskontaktit tietty piristävät miehen elämää,. niin ei tuo sinun tarinasi kovin huonolta silti kuulosta. Ilmeisesti jaksat opiskella ja liikkua ja pitää yhteyttä ihmisiin sekä ylläpitää harrastuksia. Veikkaan että joku voisi olla kadekin tuosta virikkeiden määrästä, ja mitä kaikkea nyt puuhailetkaan.
- Mies31v.
Jos vastaan tähän feminiimisellä puolellani, niin ei! En haluaisi sinua, en ehkä edes suudella. Olen sorry, mutta noin epämääräisenä kundina löydät varmasti jonkun joka susta (ei) diggaa.
Luulen että naiset kertovat sulle saman asian. Ja olet jo sen ymmärtänyt?
Sega Saturnin pelejä ei ole tilattu yli 10 vuoteen. Virtua Fighterin känninen pappa on tainnu jäädä vähän liikaa sun persoonaan.
Saturni menee kyllä näille nykypäivän ämmille ihan tosta vaan. Sano nintendo ja 8bit Mario. Nää pseudoilevat huorat on ihan märkänä, anna kapula ja ne yrittää mennä ekasta putkesta sisään. 100% fakta Tietävät kyllä mistä tiileistä saa sieniä, koska jokaisen äijän luona kun ovat jakaneet itseään, ovat myös pelanneet.
Sega Saturn on kunniallista, mun mielestä. Propsit sinne jonnekin. Naiselle se on hetki kun hän on (taas) väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703