Isoveljeni ja hänen naiset

Ellie93

Hei,

Eli ongelmani on seuraava,jota olemme siskoni kanssa ihmetelleet jo pidemmän aikaa,nimittäin isoveljemme,joka on kuin suoraan suuren vaateyhtiön katalogista.

Hän on komea,pitkä,hoikka,bodattu,urheilee,luonteeltaan iloinen ja sosiaalinen,akateeminen,hienot ja kalliit vaatteet sekä mersu,mutta EI tyttöystävää ja hän on 100% hetero.

Kun hän kävelee kaupungilla,kaikenikäisten naisten päät kääntyvät,ihmiset hymyilevät hänelle,juttelevat hänelle jne..

Baariin mennessään hän kerää kaikkien huomion..hän ei kuitenkaan ikinä ala itse juttelemaan naisille,vaikka tiedämme,että hän haluaa tyttöystävän..hän odottaa,että naiset tulevat luokseen,koska tietää,että ne tulevat.. Baarissa hän joutuukin usein kahakoihin pelkästään sen takia,että kiinnittää naisten huomion..

Hänelle naiset kyllä tulevat juttelemaan ja koskettelemaan hänen hiuksiaan,mutta ei,ei kiinnosta?!?
Hän hylkää kaikki samantien,vaikka nainen olisi kuinka kaunis saattaa hän hylätä hänet(jota kaikki muut baarissa palvovat)

Mikä mättää?!

Olemme huomanneet,että 2-3krt vuodessa hän ihastuu johonkin ja silloin se on menoa..se tapahtuu yhtäkkiä ensisilmäyksellä ja hän on sen jälkeen sekaisin eikä saa ajatuksiaan pois naisesta..vaikka nainen olisi täysin tuntematon ja toiselta paikkakunnalta,saa hän nekin naiset kiinnostumaan itsestään,mutta nämä kestävät aina pari kuukautta ja homma loppuu,eikä johda mihinkään..

Onko joku törmännyt vastaavaan?Onko hänellä päässä vikaa?
Kyllästyykö hän kaikkiin? Eikö naiset joista hän kiinnostuu,olekkaan kiinnostuneita hänestä?

Miehet maksaisivat jos saisivat olla edes päivän hän!

Kiitos vastauksista!

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstan Adonis

Kuullostat ihannetyttöni gingeriltä, kun heräsinkin vilaisemaan
      palstaa...................Tiesitkö, että sana _gay_tarkoittaa ihan korrektisti keikaria l, vaatteilla koreilemista, joka on hameniekolle
      tavanomaisempaa-------alatyylissä-homo-ja homomiehillä on muutenkin naisellisempia tapoja...sipsuttelu -kimittäminen jms.

Tuossa on kuvani atzeekki inkaariflikka sylissä 16vuotiaana

http://aijaa.com/3STaFB

Ämmiä ei edes harjaantumaan iskemään, kun ämmät
      pokasivat minua kilpaa-------ja tietenkin myös homotkin:(
      kolkymppisenäkin oli varaa fiksuun puketumiseen ja ämmät
      olivat kovastikin kampeamassa kammariini
      kun liikuin nätillä autolla selvinpäin baareissakin vapaavuoroillani
      tyrkkyjä riitti ja gempsumaiset spurgut kateudesta vihreänä
      vihasivat minua........
      Sain vieläpä tittelin: Rönienkyttääjä:D
      Vain sixi, että illan syötetty jaa juotettu ämmä teki ohikkaat ja
      pyysikin minua saatille kun omalla autollanikin pääsi mihi vaan

Nyt olen kylläkin 50 ja ...tietenkin kaunistunut:)
      mutta myös miehistynyt senwerran, etteivät homot enää paljoakaan ahdistele-----eikäedes ämmätkään, elleivät luule pohataxi........ei sekään tehoa esim, upporikkaalla Ratikallakaan--vaan on hänenkin tyydyttävä pelkkää kumiämmään vain--kun ei edes ilotytöt rahallakaan suostu lempeen.

Joten ei veljelläsi tällä tietämällä vikaa päässä ole ollenkaan
      tai shit meillämolemmilla on sama vika..itse on jäävi päättelemään

Ei sellainen vika aina kovinkaa kivaa ole.......
      sillä useinkin se ihastuva ämmä onkin kamala kassialma

• O simplicita

Mikä on ongelma? Veljesi on klassinen panomies joka pitää tasoa yllä.

• //Mies//

"Hän on komea,pitkä,hoikka,bodattu,urheilee,luonteeltaan iloinen ja sosiaalinen,akateeminen,hienot ja kalliit vaatteet sekä mersu,mutta EI tyttöystävää ja hän on 100% hetero."

- kuka sen sanoo että on (täysin) hetero? :)
      - työstressiä?
      - onko ollut ajatuksena työskennellä ulkomailla, siksi ei nyt vak.suhdetta?

"...vaikka nainen olisi täysin tuntematon ja toiselta paikkakunnalta,saa hän nekin naiset kiinnostumaan itsestään,mutta nämä kestävät aina pari kuukautta ja homma loppuu,eikä johda mihinkään.."

- paljonko miehellä on ikää? Haluaatko oikeasti edes vakituista parisuhdetta? Olisiko valmis jo asettumaan aloilleen?

Jospa mies yhä haikailee jonkun x naisen perään..

"...hän odottaa,että naiset tulevat luokseen, koska tietää,että ne tulevat.."

Pohjimmiltaan ujo? Tai täysin toisena vastakohtana onkin itserakas ja narsisti?

"...hän hylkää kaikki samantien,vaikka nainen olisi kuinka kaunis saattaa hän hylätä hänet (jota kaikki muut baarissa palvovat)"

Moni kakku on vaan päältä kaunis. Luonne ja makuasioista sopii aina kiistellä.

• Ellie93

Veljeni on nyt 25v,eli mies parhaassa iässä,kai..

Hän on aina puhunut,että haluaisi työskennellä/asua ulkomailla muttei koskaan ole saanut sen enempää aikaiseksi.
      Stressiä tiedän hänellä olleen..

100% hetero luulisin olevan koska hän vihaa homoseksuaaleja ja ei pysty olemaan heidän seurassaan hetkeäkään...

Olen kuullut hänen kaveriltaan,että kun he muutama vuosi sitten olivat lomalla,oli homo tullut juttelemaan hänelle,ja veljeni oli oksentanut samantien,en tiedä johtuiko huonosta olosta vai homosta vai kenties yhdistelmästä.

Suurin epäilykseni on tällä hetkellä,että hän haikailee erään naisen perään..
      Joskus hän on sanonutkin eräälle yhteiselle tuttavallemme,ettei juuri pysty ajattelemaan ketään muita naisia kuin erästä..

Itserakas hän ei ole. Ujo toisinaan muttei näytä sitä,kun hän löytää harvoin sellaisen naisen jolle haluaa mennä juttelemaan saa häntä vähän potkia muissa asioissa hän on itsevarma.. joitakin narsistin piirteitä olen huomannut!

Ja yhdelle vastaajalle, Klassinen panomies hän ei ole,koska hylkää kaikki jotka antaisivat..hän pitää niitä liian helppoina,tuntuu että hän tykkää siitä,että joutuu vähän näkemään vaivaa itse löytämänsä kanssa..kaikki muut ovat liian helppoja ja tyrkkyjä.

Aina en ymmärrä tätä touhua eikä hän suostu minulle avautumaan asiasta..

• joku--

Joko se on piilo homo tai helkkarin ujo. Veikaan että on ujo koska minäkin sain nuorempana paljon huomiota naisilta ja en uskaltanut tehdä mitään. Sitten kerran päätin että mä vaan teen sen ja että voitan ujouden joten pyysin yhden kiinnostava naisen luokseni. Nainen oli ihan kiimoissaan ja halusi heti seksiä joten tehtiin se, Otin kuitenkin pari rohkaisu ryyppyä.

• Miksi tuossa pitäisi olla joku ongelma? 2-3 krt vuodessa ihastuminen on kuitenkin melko usein, minusta. Miksi pitäisi väkisin alkaa iskeä, jos ei isketytä.

"Eikö naiset joista hän kiinnostuu,olekkaan kiinnostuneita hänestä?" Ei välttämättä.

• 2-3 krt vuodessa on aika pirun vähän :D mutta kuten todettua, mitä sitä väkiste tai sen suuremmin miettiin, keskittyy vaan siihen omaan elämään eikä toisten.

"100% hetero luulisin olevan koska hän vihaa homoseksuaaleja ja ei pysty olemaan heidän seurassaan hetkeäkään..."

kieltämättä kävi myös tuo piilohomous mielessä koska joskus/ yleensä homoja inhoavilla tuntuu olevan myös itsellään jotain siihen suuntaavia piirteitä mutteivät vielä vaan oo sitä itsessään hyväksyneet.. tiedä sitte.

• aIbatrossi

kas kun yx pastan lellikeistän hona asian
        Oli mulla oikeasti tyrkkyä tiuhaan viela kaxfemmankin
        eikä tarvetta situtua vain yhteen ämmään

Ovathan kaxfemma ämmätkin ns, etsikkoja viela ja vaihteevat
        "vakavia suhteitanas" viis kertaa päivässä

Larzakin voi nuorikkona rakastua minuun ja viimeistään viikossa löytää "sen oikean"-----joka kestääkin vai kax päivää
        kun taas uusi ylkä on kehissä.

Kyllä kaxfemmat pojatki tietävät nä kanssakäymisen kuviot
        eivätkä huoli mukaavaa flikkaa taas vikoksi kehiin

sama juttu molemmilla sukupuolilla on!!!

• Ellie93

Tunnen hänet niin hyvin,että piilohomoksi en epäile hetkeäkään..
      2-3krt tarkoitan sitä,että sen verran vuodessa hän bongaa naisia,joiden kanssa voisi edes ajatella menevänsä kahville,ja ne ovat aina hänen omia löytöjään,eivätkä sellaisia jotka hänelle ovat tulleet juttelemaan,koska pitää sellaisia naisia säälittävinä..

Itseasiassa vuoden ensimmäinen kerta taitaa olla menossa parhaillaan,hän oli hiihtolomalla pohjoisessa ja on löytänyt sieltä naisen,ja sen huomaa hänestä..omissa ajatuksissaan,ei tee mitään mitä yleensä,rakastunut..

Olen huomannut,että hän katsoo naisten pukeutumistakin erittäin paljon,koska rakastaa tyyliä..hän on ehkä hieman pinnallinen ja yksi mikä on varma on se,että hän on sitoutumiskammoinen,ehkä tämä juontaa siitä..

Hänen luonteensa on niin villi ja vapaa,että ehkä hän ei vain juuri pysty mihinkään vakavempaan ja vielä tuo ikäluokka jolla seurustelu alkaa olemaan jo aika vakavaa..

Odotan innolla mihin tämän hetkinen "rakkaus" johtaa..

Toivottavasti kukaan ei keksi kuka hän tai minä olen..hän vihaa uteliaisuuttani nyt jo..

• Junes

Luin kirjoitukset ja ensimmäisenä mieleeni tuli,että mitäs jos hän on "kyllästynyt"?
      Naisten saaminen on kuin veisi karkin lapselta..ja koska se on jo valmiiksi helppoa,hakee hän haastetta iskemällä vain naisia,joihin itse iskee silmänsä?

Hän vaikuttaa mieheltä,joka kiinnostuu erittäin harvoista naisista,ja niissä harvoissa hän näkee jtn todella erityistä.

Jos hän on vielä pinnallinen ja sitoutumiskammoinen,selittää se asiaa entisestään miksei suhdetta kehity..
      Ehkä hän ei tarvitse kuin sen yhden,ja se on siinä..

Viestiesi perusteella uskoisin,että naiset joihin hän on ihastunut ovat kaikki itsestään huolehtivia materialisteja,jollaiselta veljesikin vaikuttaa..

Tuntuvat olevan usein sellaisten ihmisten ongelmia jotka ovat saaneet hyvät geenit,lompakossa on rahaa ja työpaikkakin löytyy..

Luulen,ettet pysty vaikuttamaan veljeesi millään tavalla ja suosittelenkin ettet ala piinaamaan häntä asialla. Kyllä hän sen oikean sieltä vielä löytää!

Minulla oli nuoruudessani eräs tuttava jolla oli hieman samanlaisia ongelmia.

• Sitten kun hänen kiinnostuksensa loppuu, lentää nainen ulkoruokintaan ja uusi tulee tilalle. Aikanaan yksi tuttu toimi samoin ja hän oli pelimies.

Tuo oli siis yksinkertainen selitys. Siinä vaiheessa kun ihastus alkaa hiipumaan, ei riitä intoa pitää suhdetta yllä. Yleensä se hiipuminen alkaa kun on päässyt pomppimaan p**lun päällä (kuten tuo pelimiestuttuni asian ilmaisi).

• .........

Siskot aina ajattelevat hyvää veljistään, mutta voihan se olla ihan perus pelimies. Tai homo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe