seurustella kun kaikki menee kuitenkin päin helvettiä? miksi ihmiset, jotka valehtelevat ja pettävät haluavat olla parisuhteessa? Mistä tietää onko joku ihminen vilpitön vai puhuuko hän puuta heinää? näitä kysymyksiä pohdin pettymyksissäni. Itse olen jopa inhorehellinen, avoin, ei tarvetta pelailla, kusettaa..haluaisin vain suhteen jossa voisi olla levollisin mielin, luottaa sydämestään. Tuntuu että ihmiset on ihan hukassa tänäpäivänä. Missä kunnioitus?
Miksi
3
108
Vastaukset
- sinkkumies.
Rehelliset ei pääse suhteeseen ja ne pettäjät ja valehtelijat seurustelee aina. Kai ne pettäjät on sitten niin uskottavia että naiset haluaa niiden kanssa suhteeseen.
Suhteet oikeastaan perustuu vaan ullkonäköön. Sitä naiset ihastuu miehen ulkonäköön ja jättävät sitten sen luonteen huomioimatta ja siksi naiset tulee petetyksi.- Totta turiset
Naisille miehen ulkonäkö on tärkeämpi tekijä alussa kuin luonne. Mulle kävi just näin...tutustuin mukavaan naiseen, joka kehui minut komeaksi ja mukavaksi ja oli niiin onnessaan kun oli minut löytänyt. Seuraavana viikonloppuna olimme yhdessä ulkona kun huomasin naisen katseen harhailevan erään pitkän ja tumman miehen perään, silloin tuli kiire mennä käymään vessassa. Istuin hetken pöydässäni ja ajattelin mennä isekin käväsemään "asioilla" kun huomasin naiseni juttelevan kyseisen miehen kanssa vessan ulkopuolella...tämän jälkeen en enää naistani nähnytkään, eikä vastannut senjälkeen edes puhelimeensa. Tällaista se nykyään on..kauniita puheita pelkästään ja teot sitten päinvastaisia, joten luotappa enää mihinkään.
- me too
noi on niitä "miljoonan taalan" kysymyksiä...
itse tapasin viime kesänä ihmisen netti deitti sivuston kautta joka tuntui rehelliseltä & luotettavalta, huumori osui samaan ja yhteinen aika oli upeeta, myös hänestä, kuten myöhemmin vielä sanoi. sovittiin että kuseteta ei ja jäin olotilaan että oltiin sovittu että tapaillaan ja tutustutaan paremmin, joka on musta erittäin oleellista varsinkin näin keski-ikäisenä ennenkuin mihinkään parisuhteen sännätään tai varsinkaan siirretään posteja samaan osoittseen. sillä totuushan on että liian pikaisen yhteen muuton jälkeen lähes tuntemattoman kanssa voi alkaa tulemaan niitä negatiivisia asioita esiin joita ei aikaisemmin tajunnut esim. väkivaltaisuus, alkoholismi jne (ja varsinkin jos asiassa on vielä lapsia mukana - niin musta ei todellakaan oikea liike). mutta mites meille kävikään, kaksi kuukautta tapailua, "rehellisenä" ihmisenä hän mulle kertoi että oli käynyt samaan aikaan viisillä treffeillä toisen kanssa ja oli tainnut törmätä nyt siihen mitä todella etsi. kerroin hänelle että mulle rehellisyys on vähän enemmän "pilkun viilaus juttu" kun tuo hänen rehellisyys, sillä mun rehellisyys on sitä että heti olisi pitänyt kertoa että ei välttämättä nappaa ja aikoo käydä myös muitten kanssa treffeillä ja antaa mun tehdä oma valinta "jäänkö odottamaan" vai treffailenko itsekkin samaan aikaan muita. eli jäi sellainen "totaalisen kusetettu" olo. toi ei onneksi saanut mua epäilemään muiden ihmisten luotettavuutta mutta sai epäilemään omaa kykyä arvioida sitä.. eli olen samaa mieltä kun sinä: musta porukka alkaa olemaan hukassa: peli naiset /-miehet pelaa muitten tunteilla, jotkut etsii "paniikinomaisesti" toista ihmistä rinnalleen ja "sokeana" säntäilee ihastuksen huumassa säntäilee asumaan yhteen ja pahimmissa tapauksissa joutuu myöntämään että toinen ei niin ihku ollutkaan kun antoi puolen vuoden seurustelun aikana ymmärtää.
ainoa mitä varmalla tosta opin on se että treffi sivustot on mulle totaalisen nou nou juttu - sinne eksyy noita sähläreitä enemmän kun niitä järjellisiä... ja mun osuma noihin sähläreihin on prosenttuaalisesti liian suuri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403691Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351758
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811719- 241559
- 281517
- 291499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494