venlafaxin ja oudot sivoireet

sanni24

Elikkä oon syönyt nyt noin kolmisen viikkoa tota venlaa 75 mg. Eka viikko alotettiin sillä 35 mg ja nyt oon syöny kaks viikkoa 75 mg. Ensimmäisen viikon oli todella todella energinen eikä mitään pahaa oloa tullut tai oksetusta, toisella viikolla olin taas todella väsynyt enkä jaksa tehdä mitään, nyt on taas olo hieman parempi mutta en tajua miten tietyt ruoka aineet /juomat ovat alkaneet ällöttämään minua. Esimerkiksi kahvi ei enää maistu samanlailla, tupakkaa en pysty enää polttamaan mikä on tietysti hyvä asia mutta todella outoa, ja alkoholia ei mene kuin se yks tuoppi vaikka baarissa.. mistäköhän tämä johtuu osaako joku sanoa??

1

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DAmbo

Olen mitä ilmeisemmin ollut psyykenlääkepilvessä ekalla käyttöviikolla. Vaikutus voi muuttua sen ajan kuluessa. Sekä euforia ja energisyys että sedataatio ja väsymys ovat venlafaksiinin yleisiä vaikutuksia. Huumeet vievät tunnetusti ruokahalun ja nälän tunnetta. Muita vaikutuksia voi tulla hyrymycket eli ei kai kokemasi vaikutus mitenkään epätavallinen ole. Lopeta myrkkyjen vetäminen on paras ohjeeni mitä voin antaa. Tieisitkö, että venlafaksiini on mm. MDMA:n, eli ekstaasin, ja metamfetamiinin "tuttava". Toivottavasti tykkää alkavasta narkkarin elämästäsi. :)

"Venlafaxine hydrochloride is in the phenethylamine class of modern chemicals, which includes amphetamine, methylenedioxymethamphetamine (MDMA), and methamphetamine. This chemical structure likely lends to its activating properties; however, some patients find venlafaxine highly sedating, despite its more common stimulatory effects.

Venlafaxine is not recommended nor approved for the treatment of major depressive episodes in bipolar disorder as it can induce mania or mixed episodes. Venlafaxine appears to be more likely than the SSRIs and bupropion to induce mania..."

http://en.wikipedia.org/wiki/Venlafaxine
      lainattu 8.3.2014

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe