miehen jolla ei ole ollut tai on ollut hyvin vähän seksi kumppaneita eli tiedät kun kävelet kaupungilla tai töissä olet yksin hänen ja ainoa kun on ollut hänen kanssaan vai miehen joka on ollut useiden kanssa kaupungilla moikkaa muita naisia ja tiedän hänen olleen niitten kanssa ja töissäkin moni työkaverisi on maannut hänen kanssaan kumman haluat ja kummallakaan ei ole näössä mitään vikaa
kumman valitsette tai haluatte
20
451
Vastaukset
- tyuiofgh
Sellainen mies, jolla on ollut useita kymmeniä kumppaneita kolmenkympin ikään mennessä, on jotenkin "käytetty". Samoin kuin en esimerkiksi uimahallissa kovin mielelläni vuokraisi uimapukua jota useat ovat jo käyttäneet... yäk. Vaikka se onkin pesty ;)
- naine1
Samaa mieltä ehdottomasti... En kinä ottaisi mitään jakelijamiestä
- Kerran syöty nakki
naine1 kirjoitti:
Samaa mieltä ehdottomasti... En kinä ottaisi mitään jakelijamiestä
jakoavainmies ja jakorasianainen löytäkään toisensa ja arvuutelkoon lopun ikänsä oisko se ton ?, oisko se tonkin?, ja on se varmaan tonkin kanssa ollut kuten myös kaikkien kavereidesi jopa serkkullesi on antanut herkkujaan.
Käytetyt on käytettyjä ja menköö jakoavain mies ja jakorasia nainen yhteen pilaamasta muiden suhteita.
- tyt1
Täysin kokematon paaaaljon parempi kuin täysin käytetty. Ihan potaskaa se etteikö muka mies voi saada huoran leimaa, tietenkin voi!
- Etsin kokematonta
Minä etsin aina sellaisia miehiä joilla ei ole ollut näitä sivuhyppyjä kovinkaan montaa, eli paras mies on pitkästä liitosta vapautunut :) ja näitä todella on, esim olen törmännyt muutamiin n 50v miehiin joilla ei seksikumppaneita pitkän liiton vuoksi ole kymmentä enempää. Huippu oli mies jolla vain kolmesta naisesta kokemus :) sellaisia ne uskolliset tosimiehet ovat ;)
- tietämätön
tuo oli hyvä vertaus ja kummiskin totta käytetty uima asu vaikka pesty niin ei sitä kyllä kukaan halua ainakaan omaksi täysin kokematon on unelma sen kanssa voi yhdessä opetella ja opettaa vain itselleen en kyllä itsekkään haluaisi joka pojan naista
- tietämätön
itselläni on pieni ongelma tai ei nyt niin pienikään luulen että itselleni täytyisi tehdä ympärileikkaus ja olenkin sen takia erakoitunut en liiku oikein missään muuta kuin kaupassa ja töissä pelkään sitä että kun tapaisin tosi kivan naisen ja saa tietää asiasta niin jättää minut oitis ja juoruaa koko maailmalle ongelmastani näössäni ei kylläkään ole mitään vikaa ja toisaalta pelkään että leikkauksen jälkeen menee tunto siksi olen lykännyt koko asiaa
- thaohtaö
Ei siinä mene tunto. Ja vaikka vähän heikentyisikin, niin onko tämä tilanne nyt sen parempi? Varaa aika lääkärille, joka tapauksessa ensin kartoitetaan tilanne, että onko leikkaukseen tarvetta. Lääkäri varmasti osaa kertoa riskeistä ja vakuuttaa sinut. Käsittääkseni riski on olematon. Mene sinne lääkärille, kun kerran asia niin kovasti haittaa sinua. Haluathan varmasti elää ihan normaalia elämää?
- kkkkkkkkkkkkkkkfr
ex:sälläni oli tehty ympärileikkaus, en minä ainakaan reagoinut mitenkään asiaan kun sen kertoi. Olin vaan, et ok. Ei se niin ihmeellistä ole.
- tietämätön
kiitos neuvoista mutta haluaisin eka kokeilla naisen kanssa tarvitseeko ennen kun menee lääkärille pilkattavaksi mutta mitä sanoisit jos pitäisi tehdä temput mutta mies ei pystyisikään pilkkaisitko ja ivailisit ja naurat päin naamaa ja kun menisi seuraavana päivänä lekuriin niin huomaakin naisen toisen kainalossa ja kumpaakin tirskuttaa kun kävelevät ohi
- Skee
Jokaiselle miehelle tulee elämässä hetkiä jolloin "temput" ei onnistu. Joten ei se naisillekaan ihan tuntematon ilmiö ole. Eikä siitä pidä suurta ongelmaa tehdä, saatikka naureskella ja pilkata. Lapsellinen tytön huitukka saattaa hämmennyksiksissään niin tietysti tehdä.
Muualla maailmassa miesten ympärileikkaus on yleisempää kuin täällä. Eikä sitä pidetä mitenkään ihmeellisenä operaationa. Enkä usko että lääkärikään siitä hätkähtää.
- NNNNNNN.
Ensinmainittu kuulostaa paremmalta, mutta tietysti kiinnostus riippuu enemmän muista asioista.
- n.25.hki
riippuu niin miehestä, onko siihen syytä, ettei miehellä ole ollut monia naisia, kuten erakoitunut luonne, huonot sosiaaliset taidot jne? minun miehelläni on ollut useita kymmeniä sänkykumppaneita menneisyydessään, hän kun on niin karismaattinen komistus joka vetää naisia puoleen. olen iloinen, että hän on nähnyt ja kokenut paljon. sen sijaan miehet joilla ei ole paljoa kokemusta eivät välttämättä tiedä millaisen naisen haluavat ja monilla (ei kaikilla) on suurempi hinku pettää, kun haluaisi enemmän kokemusta muistakin naisista tai ovat niin häkeltyneitä, kun joku nainen on valmis sänkyyn heidän kanssaan.
- m.29
Mielestäni tämä on vähän hakemalla haettu syy, että kokemattoman pelätään pettävän, kun naisen makuun pääsee. Itse näkisin, että kokeneet miehet, joille naisen saaminen on aina ollut helppoa, ovat potentiaalisempia pettäjiä, koska tietävät kuinka helppoa se on. Tämäkin on hyvin pitkälle luonne kysymys. Kaikki kokemattomat eivät myöskään ole mitään outoja hyypiöitä, heille ei ehkä vaan ole tullut kohdalle sopivaa tilaisuutta seksiin, eivätkä sitä myöskään väkisin ole halunneet lähteä etsimään. Minusta tämä on vaan merkki uskollisesta luonteesta. Halutaan nainen, eikä pelkkää pillua. Tämä ei silti myöskään tarkoita, etteikö mies olisi elänyt elämäänsä.
Yhtä hyvin on paljon pareja, jotka ovat tavanneet nuorina tai jopa teineinä ja päätyneet naimisiin asti mahdollisesti ensimmäisen kumppaninsa kanssa. Miksi tässä ei kuitenkaan nähdä mitään vaaraa mahdolliselle pettämiselle? Jos esim. pitkään sinkkuna ollut kokematon mies löytää naisen, hän tuskin haluaa riskeerata sitä pettämällä, koska tietää jo tarpeeksi hyvin, mitä on olla ilman naista. - +2=
Heh! Vai pettäjä olen kun minulla on keski-ikään mennessä vasta kahden naisen kanssa kokemusta. No, en ole mikään seuramies, mutta vaikka olisinkin, en harrastaisi yhden illan juttuja.
Yksi pitkä suhde takana, enkä voi kuvitella pettäväni, koska en ymmärrä, mitä pettäjä hakee muista naisista. Olen pesunkestävä yhden naisen mies.
Enkä ole häkeltynyt, kun joku nainen vonkaa sänkyyn. Niin voidaan tosin luulla, koska yritä nyt siinä sitten selittää, että en ole kiinnostunut pelkästä seksistä. Mikähän siinä on, että on joillakin niin kiire kerätä niitä seksikokemuksia. Itselleni kelpaisi hyvin, jos olisin loppuelämäni vain yhden kanssa.
- tietämätön
en kyllä käy missään ja näössäni ei ole mitään vikaa ja seuraa saisin kun menisin raflaan tai tanssimaan ja saisin ihan kaupassakin seuraa ihan kassoista lähtien ei tarvitsisi kuin pyytää kahville tai ulos mutta sitten menee pupu pöksyyn tosi ujo alkuunsa kun en tunne toista eikä sitä keksi mitään sanomista parempi pysyä hiljaa tervehtiä kiittää ja poistua en ole mikään sanaseppo ja oudolle ei tule mitään juteltua ja luonteeltani olen luotettava ja perhekeskeinen ja ne ketkä on minulle tärkeitä ihmisiä niiden kanssa viihdyn ihan missä vain uusien ja oudompien kanssa en halua niin kaveerata ja ne kaikki ketkä tunnen niin ei ne petä sen yhden kanssa on olleet koko ikänsä kai se on geeneissä että ei ole pettäjä luonne mutta kai sitä on ollut niin kauan yksin että siihen on tottunut eikä yksin halua lähteä kotoaan mihinkään tiedän että jos nyttekkin lähtisin johonkin saisin kyllä seuraa mutta en viihdy yksin ihmis paljoudessa olisi kiva löytää nainen joka pistäisi ottamaan niskasta kiinni ja nyt loppuu olemattomuus ja hänen kanssaan vähän ihmisten ilmoille
- tietämätön
siinä se kokemattomuus tulee esille moni nainen antaa kiinnostuksen merkkejä ihan 20-65v mutta siinä tilanteessa ei tule mieleen se jännittää ja lähtee mutta sitten jälkeen päin harmittaa selvät merkit mutta mokasin lähtemällä pois sitten kun tekisi mieli pyytää ulos niin on epävarma onko vapaa vai varattu ei varattua haluaisi pyytää ulos ja munata itseänsä ja omassa talossa on varattuja naisia ja vapaita naisia ei tarvitsisi kuin pyytää kahville mutta ikä ei täsmäisi ja toiset ei niin kauniita seksiä saisin vaikka heti mutta haluan vain sen yhden
- tietämätön
avaudutaan sitten kun alettiin avautumaan toivottavasti en ole ahdasmielinen mutta ei tarvitse kuin mennä keskellä päivää torille seisomaan ja vetää tupakin ja haluaa yksin rauhassa polttaa tupakin niin silloinkin joku yrittää tehdä tuttavuutta mutta jos tekee sen virheen että hymyilee niin ei saa olla rauhassa ei ole kivaa kun väkisin tuppaudutaan seuraan yleensä poistun mutta mitä sillä tarkoitetaan kun en oikein ymmärrä katson vain päin ja vielä hymyilen niin miksi naisten täytyy se sanoa olen varattu en ole sanonut yhtään mitään eikä ole ollutkaan aikoa sanoa mitään tai ajattelen olla ystävällinen ja avaan naiselle oven kun mennään samaan aikaan sisälle ja pienikin hymy sama juttu miksi mikä siinä sitten on en tosiaankaan ymmärrä tai menisin baariin yksin juomaan olut lasin niin en kovin kauaan saisi istua yksin kumma juttu
- nainen25
Ei miespuolista jakorasiaa, kiitos.
- näössä vikaa
Ensimmäisen, eli vähän kokeneen/kokemattoman. Ei haittaa vaikka olisi sokeakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769