Mitä enemmän lukee näitä deittaustarinoita, missä kaikki käytöstavat ovat hävinneet miehen taholta, tulee vihaiseksi ja surulliseksi. Ei tämä nettideittailu voi antaa yhtään enempää vapauksia millekään hölmöilyille kuin muukaan treffailu.
Jos kysymyksessä on vain seksuaalinen hyväksikäyttö, sekin on lain sanan alainen toiminta. Ajatelkaas huijarimiehet, jospa naisen vaginassa olisikin hampaat, siinähän sitten seukkailisitte pelottoman ylevinä, höh! Todellisuudessa "ne hampaat" ovatkin vielä purevammat: menetätte maineenne ikuisiksi ajoiksi.
Hyvää naistenpäivää!
provoa naistenpäivälle
8
212
Vastaukset
- nenästä vedetty
Tärkeän asian otit esille. Kyllä nettideittailu on mahdollistanut kaikenlaisille huijareille oivan temmellyskentän. Nyt kuitenkin nettideittailun vaaroista on jo kokemusta ja ihmiset osaavat varoa. Silloin kun tämä touhu oli uutta, astuin suoraan huijarimiehen miinaan. Olin niin sinisilmäinen. Huijari astui elämääni niin siloisessa kaavussa, vaikutti kunnollisen miehen perikuvaltalta, mutta osoittautui oikeaksi nettiauervaaraksi.
- Medialukutaito100
Ongelma on siinä, ettei ihmiset osaa lukea rivien välistä... jos asiat kirjoitettu "tietyllä tavalla" niin pitäisi osata arvioida että , "ahaa... tämä huijaa". Mutta kun ei osata. *huokaus*
- miisa2
Mä olen huomannut sen, että vaikkei olisi huijari, niin iso osa miehistä on ihmeellisiä saamattomia nahjuksia. Tarkoitan tällä sitä, että kun on viestitellyt aikansa ja molemminpuolinen kiinnostus on selvästi vireillä ja kun ehdotat (mä olen suorapuheinen jaa aktiivinen nainen) että voitasko vaikka soitella, tavata jne. niin kovasti ollaan innoissaan, mutt mitään ei helkkari tapahdu! "Ens viikko" "tässä heti kun molemmille käy" tällaista tulee, mutta ei vaan kuitenkaan mitään tapahdu! Mun puolesta nää saa nyt olla! Pitäkööt tunkkinsa ja roikkukoot saiteilla vaikka maailman tappiin. Samat lärvit lähes samoilla jutuilla roikkuvat useammallakin palstalla kuukaudesta/vuodesta toiseen.Onnea valitsemallaan tiellä. Kyllä se vaan on niin, että rafloista, risteilyltä jne. löytää helpommin seuraa ja eipähän tarttea viikkotolkulla kirjotella ja jaaritella,selviää samantien kiinnostaako puolin ja toisin vai ei! eikä ne kaikki siellä baareissa suinkaan ole vonkaajia ja pelulreita.Deittisaiteilla niitä kyllä riittää senkin edestä...
- 10+18
Puhuit juuri niin miten naiset käyttäytyy joten katso peiliin!!
- niin nähty
Meinasin itse tehdä just aloituksen kirjoittamastasi aiheesta :D
Miehet roikottavat viikko tolkulla varmaan useita naisia jonossa, ja treffaavat yhden kerrallaan kuukaudessa. Muuhun heillä ei ole aikaa, kun elämä on niin täynnä töitä, harrastuksia ja usean exän kanssa tehtyjen lasten kanssa vuoroviikoin olemista. Joillakin vielä ex-rouvat laittavat exänsä tekemään palveluksia, että ihmetellä täytyy miten muka ehtisivät olemaan vielä yhden lisänaisen kanssa.
Voihan niitä suhteita yrittää luoda, mutta ei niitä synny, ja jos jotain yritelmää syntyy, niin pian sekin ilo loppuu, kun ei ole aikaa uudelle kumppanille.
Profiileissa näkyy turhautuminen, että ei täältä ketään löydä. Miehet ovat kyvyttömiä luomaan suhteita ja ylläpitämään niitä, siitä se on kiinni. - pyh ja pöh
mä olen niin samaa mieltä miisa2.n kanssa...
ihan oikeasti, mitä järkeä???
...olen sopinut yhden miehen kanssa treffit 3sti...itse ehdotin tapaamista ja hän ehdotti päiviä...joka kerta hän peruu sovitut treffit samana aamupäivänä...milloin milläkin tekosyyllä...
sinänsä harmi, oli ihan kiinnostava tyyppi alkuun mutta nyt kyllä meni maku häntä odotella! - niin nähty
pyh ja pöh kirjoitti:
mä olen niin samaa mieltä miisa2.n kanssa...
ihan oikeasti, mitä järkeä???
...olen sopinut yhden miehen kanssa treffit 3sti...itse ehdotin tapaamista ja hän ehdotti päiviä...joka kerta hän peruu sovitut treffit samana aamupäivänä...milloin milläkin tekosyyllä...
sinänsä harmi, oli ihan kiinnostava tyyppi alkuun mutta nyt kyllä meni maku häntä odotella!Miehet laittavat "Mitä kuuluu" aloitusviestejä ahkerasti, mutta se onkin ainoa, mitä he osaavat kysyä. Loppu on ihan naisen vietävissä.. yksipuolista tenttaamista lapsista, työstä ja harrastuksista, ja nainen joutuu lopulta suoraan kysymään, että edetäänkö tässä ollenkaan treffeille, kun on pari viikkoa mennyt kirjoitellessa tyyliin "hyvää aamupäivää, hyvää päivänjatkoa, hyvää iltaa ja yötä".
Siitä mies vähän valpastuu, ja hädissään alkaa puhumaan "mahdollisesta" tapaamisesta, että "ehkä ensi viikolla katsotaan, jos jossain vaiheessa voisi lähiaikoina tavatakin". Hohoijaa miehet, jäätte tuolla menolla IKUISIKSI nettideittailijoiksi!!!
- Miisa2
Enpä kyllä minä käyttäydy noin, joten tässä tapauksessa en katso! Monessa muussa varmaan katsonkin jos aihetta on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731