kun palstaa lukeneena tulen johtopäästökseen, että
Mennään avioon eletään vuosia onnellisena, rakentaa talo, tehdä lapsia ja yks kaks huomataan tehneemme elämämme suurin virhe.
Petetään, haetaan muka lohtua elämään kun tuli tehtyä elämän suurin virhe.
Kun petos paljastuu niin taas vannotaan tehneemme elämämme suurin virhe. Puoliso niin rakas, että ei ymmärrä miksi petettiin. Se toinen on pahis ja elämän suurin virhe.
Kaikki hyvin elämä hymyilee mutta petetään ihan huvin vuoksi. Taas moititaan puolisoa kun se roikkuu. Puoliso on jälleen kerran elämän suurin virhe.
Käryn käytyä sama laulu taas kuinka katuu kun tuli tehtyä elämänsä suurin virhe.
Puoliso ei usko enää vaan hakee eron ja kuinka ollakaan elämän suurimmasta virheestä tulee nyxä. Ex on vain luuseri, kunnes pettäjä huomaa jälleen tehneensä elämänsä suurimman virheen ja alkaa pettään nyxäänsä exänsä kanssa.
Minkälaisen käsityksen te toiset saatte lueskeltuanne täällä.
Mikä meillä Suomalaisilla mättää
6
181
Vastaukset
- mun finnit
Lainaus kirjasta The Society of Timid Souls/Polly Morland: "In the wealthy West, the pursuit of the individual goal has become like a religion, as projected identities and bucket lists of "dreams" replace soul and prayers".
Aikamme ihminen on narsismiin asti itsekeskeinen onnen tavoittelussaan. Muista viis, kunhan minä minä minä saan nautintoa, menestystä, kaikkea kivaa... ja seksi tietysti kuuluu perusoikeuksiin ja mahdollisimman monen kanssa.- Immediately!
Lisäisin tuohon: "kunhan minä minä minä saan nautintoa, menestystä, kaikkea kivaa... ja seksi tietysti kuuluu perusoikeuksiin ja mahdollisimman monen kanssa." , , ja heti! ei odotella eikä mietitä, kaikki täytyisi tapahtua heti!
- parisuhdevangit
Täällä kun lukee viestejä, parisuhteesta syntyy tosi lohduton kuva. Uskon kuitenkin, että Suomessa on paljon myös tosi onnellisia pariskuntia. Onnellinen, vastuullinen ihminen ei petä kumppaniaan. Ja sitten jos parisuhteen ongelmat kasvavat suuriksi, hän eroaa, eikä lähde pettämisen tielle. Pettäjät elävät jotenkin harhaisessa maailmassa, jossa pettäminen on okei-juttu. He luulevat, että kaikki niin tekevät. Se on kuitenkin väärä luulo. Pettäjät ovat jotenkin säälittäviä, usein myös laskelmoivia, arkoja kohtaamaan elämän vaikeuksia ja risteyksiä, joissa pitäisi valita monesta vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta.
- rdrdytrdyrtd
"Minkälaisen käsityksen te toiset saatte lueskeltuanne täällä. "
Juuri tuon saman käsityksen, minkä avauksessasi kuvasit.- rehellisyyskunniaan
Kaikki edelliset kirjoitukset ovat totta!!! Pettäminen on AINA väärin! Saatikka,kun tarkastelee asiaa uskonnolliselta pointilta; todella väärin ja tuomittavaa! Onneksi kaikki eivät petä! Pettäminen ei ole rstkaisu ongelmiin,se lisää niitä!!!
- Yhteiskunnan tila
Onko tuo aloituksen kuvaama asia, hyvinvointivaltion kääntöpuoli? Keskitymmekö me muissakin asioissa ainoastaan oman itsemme hyvinvoinnin ja hetkittäisten mielitekojemme vietäviksi? Vastoinkäymisten ja hetkellistenkin epämukavuuksien sietokyky laskee? Saman aikaisesti, media tulvii kaikenlaisen mielihyvän palvomista ja sivuuttaa toisten huomioimisen tyystin, , , pitkäjänteisyydestä nyt puhumattakaan.
Tähän ,kuten moneen muuhunkin asiaan liittyy myös häpeämisen puute! Ei olla moksiskaan, vaikka erehdykseen saati tahalliseen loukkaukseen tai väärintekoon syyllistytään! Anteeksipyynnötkin ovat turhaa sanahelinää, vailla minkäänlaista halua tekojen sovitukseen tai erehdyksestä oppimiseen. Siihen on myös läheisesti kytköksissä muistamattomuus, tehdään samat virheet uudelleen ja uudelleen, (Kuten aloittajakin kuvaili).
Toisaalta voidaan kysyä, onko tärkeämpää että jotain tapahtuu, tai tehdään, kunhan vain jotain tapahtuu, kuin se, onko teko oikein, oikeutettu, tai hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337407- 434433
- 294070
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893519- 132623
- 302525
- 442222
- 302181
- 1642013
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise371416