Sanokaas nyt rehellinen mielipiteenne.. Olen kaunis, hyvinkoulutettu, työssäkäyvä, fiksu ja lämminsydäminen mutta pyöreä nainen.. Parissa vuodessa eron jälkeen paino on pudonnut kymmenisen kiloa ja pudotan maltilliseen tahtiin koko ajan lisää...
Mutta sanokaas nyt, että olenko haluttavampi hoikkana eli kannattaako pudottaa painoa? Olen jo tällä hetkellä hyvännäköinen ja treffiseuraa löydän kiitettävästi. Tiedän, että hoikkana olen lähes kaunotar sillä olen luonnostaan tumma ja eksoottinen, minulla on vahvat pitkät mustat hiukset, hyvät kynnet, kauniit silmät ja kavonpiirteet. Olen myös pieni ja siro.
Mutta miten on merkkaako ne kilot???
Miehet hoi.....
25
428
Vastaukset
- 3+12
Turha naisten on tuollaista kysyä. Tiedät tasan tarkkaan mikä on se joka merkkaa!
"Treffiseuraa löydän kiitettävästi"
Mikä on ongelma??? - mies 28v
Niin, itse kääntäisin kysymyksen enemmin niin päin, että merkitseekö sinulle miesten kilot ja mitä asioita painotat.Jos olet sitä mieltä että tarpeeksi komeat kiinnostuvat ja/tai ei se ole niin merkityksellistä, niin mitä sitä toisaalta tiputtamaan.
Itselleni paino ei ole ensinmäinen asia kunhan on kohtuuden mitoissa ylipainoa.Tärkeintä on luonne, lämminsydän ja samankaltaiset elämän arvot sekä tavoitteet. - plääh
Jos kerran olet oikeesti "kaunis", niin mihin tarvitset itsetunnon
kohotusta, kyselemällä tyhjänpäiväisiä... - aloittaja........
No, halusin vaan selvittää, että kuinka paljon ne kilot oikeasti merkkaa... Kyllä myönnän, etten itse pysty seurustelemaan miehen kanssa jolla on reilusti ylipainoa, mutta pieni masu ei miehelläkään haittaa..
No, joka tapauksessa painoni tippuu koko ajan ja ehkä tulen päivä päivältä haluttavammaksi... Asun vaan pikkupaikkakunnalla, ettei ne miehet tule täällä kotiovelta hakemaan, eikä aina jaksa lähteä merta edemmäksi kalaan...
Tosiaan treffeillä käyn paljon, eronnut olen pari vuotta sitten, mutta sopivaa miestä, jonka kanssa olisi oikein kunnolla synkannut ei vaan ole vielä löytynyt... Eli täytyykö minun pudottaa rimaa vai tehdä asioita itseni eteen, jotta flaksi kävisi vielä paremmin ja voisin oikeasti löytää sen elämänkumppanin...
Mutta jos niin käy, että olen jonain päivänä ihannemitoissani, niin aion kyllä kysyä miesehdokkaalta, että olisiko hän kanssani, jos olisin pyöreä... Jos mies selvittää tämän testin voi hän päästä miehekseni eli en voisi kuvitella olevani miehen kanssa joka on joku läskirasisti....- 88777666555554444444
Ottaisitko itse päästyäsi ns. ihannemittoihisi pyöreän miehen?
- aloittaja...
88777666555554444444 kirjoitti:
Ottaisitko itse päästyäsi ns. ihannemittoihisi pyöreän miehen?
Voisin hyvin ottaa. Mutta kovin paljon ylipainoista en ottaisi. Ja hieman pyöreät miehet on oikeesti tosi hyviä sängyssä tai ainakin voivat olla....
- hooh hoijaa
aloittaja... kirjoitti:
Voisin hyvin ottaa. Mutta kovin paljon ylipainoista en ottaisi. Ja hieman pyöreät miehet on oikeesti tosi hyviä sängyssä tai ainakin voivat olla....
Voi taivaan talikynttilät.
- zzzzzxxxxxcccccccccc
aloittaja... kirjoitti:
No miksi sitten oletat että itse olisit parempi laihana?
- Huoks.
"Mutta jos niin käy, että olen jonain päivänä ihannemitoissani, niin aion kyllä kysyä miesehdokkaalta, että olisiko hän kanssani, jos olisin pyöreä... Jos mies selvittää tämän testin voi hän päästä miehekseni eli en voisi kuvitella olevani miehen kanssa joka on joku läskirasisti...."
Suomeksi sanottuna: Etsit miestä > laihdutat, saat miehet>palaat läskisohvaperunaksi.
Eipä sinulla ressukalla kovin paljon järki paina.
- 658586586
Taso voi nousta monta pykälää yksinomaan hoikistumisesta.
- Sporttimies1
Asenteesi on kovin kummallinen joten en kelpuuttaisi vaikka olisit kuinka hoikka.
- sanon vaan
Ei sun luonteesta saa parempaa vaikka olisit kuinka laiha ja kaunotar. Lopulta joku jännä ähkijä sinuakin käyttää hyväksi.
- sanon vaan
Niin ja tuollaisia tyhmiä naiset kysyy jatkuvasti jossain deitti palstoilla että kelpaako tän ja tän näköisenä. Sitten vielä väitetään että miehillä on huono itsetunto.
- Nainen 43
Jos on liian täydellinen, niin silloin ympärillä pyörii liikaa ulkonäkökeskeisiä ihmisiä.
Ota nyt pyöreänä ollessa kunnon mies joka valitsee sinut muiden arvojen vuoksi ja laihduta vasta tämän jälkeen jos laiha haluat olla.- faktaaja.
Ota nyt sitten pyöreänä kunnon mies, kai aloittaja olisi sellaisen ottanut, jos olisi mahdollisuus. Kunnon miehet yleensä ymmärtävät terveellisten elämäntapojen päälle, eivätkä ole tarjolla löysille pullukoille. Ketjun aloittaneen "arvot" eivät ole kovin yleviä, joten ei niistäkään ole magneetiksi miehille. Ketjun aloittaneen on reilusti laskettava rimaa, jos ympärillä pyörii lisäksi lauma pentuja, on rima pudotettava lattiatasolle, eronneita yksinhuoltajia ja vastaavia on pilvinpimein tyrkyllä. Suosittelen laihduttamista markkina-arvon kohottamiseksi.
- HEI NYT OIKEESTI
Surkein tekosyy laihduttamiselle varmaan ikinä =D
Tärkeintähän on mitä korvien välistä löytyy (kummallakin).
Jos rima on kovin korkealla voi vain katsoa peiliin jos sitä "oikeaa" ei löydy, siis jos torppaa yrittelijät pelkän ulkomuodon takia.- laihduta ihmeessä.
Aloittaja vaikuttaa kovin epävarmalta omasta viehätysvoimastaan, vaikka kertoo seuraa löytyvän kiitettävästi, sekä olevansa "kaunotar".
Miksiköhän, vaikuttaa siltä että ero on tullut hänen huomattavan painonsa takia, tai ainakin x-mies on siitä huomautellut,koska paino tuntuu olevan ongelman ydin.
Suosittelen laihduttamista, jo terveydellisistäkin syistä se pitäisi olla itsestään selvää. Kyllähän ne merkkaa (-25 kg)...
Mutta kait se on tuossa tärkeintä, että on sujut itsensä kanssa
niin ettei tuollaista kysymystä tarvitse edes miettiä.- we32
Se ei ole ne kilot varsinaisesti, vaan terveelliset elämäntavat.
Laihduttamienn ei useinkaan kannata, itselläsi on vain surkea ole, kun yrität olla joku muu kuin oma itsesi. ja ne kilot hiipivät takaisin jossain vaiheessa.
Sen sijaan kannattaa alkaa muuttamaan itseäsi ja löytämään iloa itsesi kehittämisestä. Kun pääset siihen vaiheeseen, että sinusta on mukavaa lähteä lenkille, ja jopa odotat sitä hetkeä työpäivän jälkeen, niin ymmärrät eron "laihduttamisen" ja "tervellisen elämäntavan" välillä.
Eli yritä muuttaa tapojasi pysyvästi, vähän kerrallaan, niin ne "kilot" karisevat itsestään. - joku vaan
ei tosiaankaan seksikkyyttä joko on tai ei ole ei se laihduttamalla tule vaan on synnynnäinen juttu
- kiltti mies.
Oot sellaine kuin olet ja siihen ei ole muilla sanomista. Kyllä joku susta varmaan tykkää. Minä olen sellainen kuin olen ja siksi kukaan ei minusta tykkää.
- miesvm_1967x
No ei kait kun sä vaan valitat ja vikiset jatkuvasti tälläkin palstalla!
- Reilupeli
Todella lihavalle naiselle ei kelpaa kuin hoikka ja treenattu mies. Eli mies ei saa olla pyöreä, tämä on sitä tasa-arvoa parhaimmillaan...
- mättähällemars
jos piparia annat sillon kuin mies haluaa niin kaikki hyvin.Muuten ei!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494