Nyt olisi tilaisuus alkaa rockabillyksi.
Osta tästä täydellinen paketti :
- Spittarit koko 45
- Prätkärotsi rebel merkki, rockabilly merkki
- Siniset farkut lahkeet ommeltu ja käännetty
- Vyönsolki gene vincentin naamalla
- Vähän käytetty Murraysin vahapurkki ( löytyy vielä paljon )
- Kampa
- Kirja: miten tulla rockabillyksi äänikasetti (sis. esim. rockabilly rebelin lyriikat, ajankohdat esitykselle, porukkaan hyväksyntä yms. yms.
- Nikottelu-opas
- Hajunpoisto aine
- Rebel kalsarit (munien kohdalla etelävaltion lippu )
- Vanhoja rockabilly vinyylejä 50-60 lukua 14 kpl levysoitin jossa uusi neula
- Cadillac Deville auto, juuri katsastettu, erittäin ruma mutta tehokas.
- Lätsä jossa liekit
- Irtopulisongit
Yhteydenotot: [email protected]
Pohjois Pohjanmaa
Myydään rockabilly vermeet
8
321
Vastaukset
- hehhehheh!!
Hajunpoistoaine on jokaisen rockabillyn povarissa.
Mistä tuntee rockabillyn? No hajusta tietenkin.
Rasva, p*ska ja pieru haisee nenään. - SAUNAN TAAKSE
Työnnä se takaperinlippalakki anuksees ja painu pehkuihin...
- hehhettelijä.
tulin juuri pehkuista ja kokeilin ehdotustasi, mutta ei se mahtunut sinne.
Mitä nyt pitäisi tehdä?- urpå
Koeta Voilevilla
- mr.tango
rikka rakka tikka takka tanssin taidan, elviksen kuva seinäl, oon rokannu vuodest nappi ja lanka jee jee
- urpå
Sulla on mutsis kuva seinällä ja oot hiplannut vaan ittees. Pelkkä paskahousu sinä oot.
- PunkkarixAikova
Myytkö kamman erikseen ja mihin hintaan?
- äitdi
PunkkarixAikova kirjoitti:
Myytkö kamman erikseen ja mihin hintaan?
Runkku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit916094KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495515Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071748- 1141611
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351453