- Parta ja muutenkin renttumainen "luukki"
- Alko maistuu ja nimenomaan "miesten juomat", ei mitkään siiderit ja viinit
- rikosrekisteri
- useampi putkareissu
- könyää baareissa vähän väliä
- irstas, puhuu törkeyksiä kaiken aikaa
- aina pillu mielessä
- vihaa homoja ja lepsoja
Saa lisätä. En jaksa humalatilassa miettiä enempää.
Tosimiehen kriteerit
10
109
Vastaukset
- SB (n)
- mielellään vielä hiuksia, saa toki partaakin olla
- Saa toki juoda, mutta naisiin tutustutaan AINA selvänä
- hyvä CV, korkeintaan talousrikoksia, joista ei fiksuna miehenä jää koskaan kiinni.
-
- nuorempana käynyt baareissa ja nykyään baarissa joskus vaan
- irstas,ilman alkoa
- aina ***** mielessä
- suvaitsevainen - ap=anaalipena
Anteeki toki pieni asiavirhe. Tosimiehellä on tietenkin aina vittu mielessä, ei pillu.
- anonyymi kurppa
Vähän vaikuttais siltä, että taitaa aloittajalla on kulli aina mielessä...Ja nimenomaan tuollaisen "tosimiehen" kulli.
- ap=anaalipena
anonyymi kurppa kirjoitti:
Vähän vaikuttais siltä, että taitaa aloittajalla on kulli aina mielessä...Ja nimenomaan tuollaisen "tosimiehen" kulli.
Kyllä mä haluan pillua, mies kun olen. Perse (naisen) on bonus, mutta ei välttämätön.
- ätmi-sinkku
Ei minulla taida olla mitään noista ominaisuuksista. Parrankin ajan joka toinen päivä. Viinaa en juo vaan olutta joskus ja baareissa en käy, rikoksia en ole tehnyt- Aika huonolta sii näyttää meikän naisten saaminen.
- ap=anaalipena
Tekemällä oppii. Minäkin aloin juomaan viinaa vasta 22-vuotiaana, mutta nykyään, 26-vuotiaana, mulla paljon kovempi viinanjuontirekordi ja asiantuntemus kuin suurimmalla osalla pohjoismaalaisista.
- Joku vaan
"- Parta ja muutenkin renttumainen "luukki"
Kokoparta löytyy niin kuin viiksetkin. Muuten en tuosta renttumaisesta tiedä, ei ainakaan omasta mielestäni.
"- Alko maistuu ja nimenomaan "miesten juomat", ei mitkään siiderit ja viinit"
Siideriä ja lonkeroa en pysty edes juomaan, joten otan olutta, viinaa ja viskiä. Viini maistuu jos nyt ei muuta satu olemaan.
"- aina pillu mielessä"
Kyllähän se pillu on mielessä heti jo herätessä. Omalla työpaikalla töissä naisia ihan mielin määrin, nuoria naisia jopa 60, joten kyllähän se pillu on mielessä aina ja ikuisesti.
" vihaa homoja ja lepsoja"
Olen saanut runsaasti haukkuja siitä, kuinka olen täysin homovastainen ja vastustan samaa sukupuolta olevien avioliittoja ja adoptiomahdollisuuksia. Omasta mielestäni homoudessa ei ole mitään normaalia.
"- mielellään vielä hiuksia, saa toki partaakin olla"
Hiuksia on vielä, toki hiusraja vetääntyy jo hyvää vauhtia.
"- nuorempana käynyt baareissa ja nykyään baarissa joskus vaan"
Ikää 25 vuotta ja joka viikonloppu käyn baareissa.
Naiskokemuksia 0 ja naiskontakteja 0. Joten ei oikein käy yksiin nämä teidän juttunne. En ole irstas selvinpäin, ei ole rikosrekisteriä, koska olen töissä koulussa, jne. Luultavasti nämä ovat niitä syitä, minkä takia naiset eivät minusta ikinä kiinnostu.
Ulkonäköäkään minulta ei löydy vaikka salilla käyn 3 kertaa viikossa, pelaan jalkapalloa, valmennankin sitä, luen paljon kaikenlaista tietokirjallisuutta, jne. - 46wsdxyhcgbjn
"vastustan samaa sukupuolta olevien avioliittoja ja adoptiomahdollisuuksia."
Homojen ja lepsojen adoptio-oikeutta pitääkin vastustaa. Se, mitä homot ja lepsot eivät ota huomioon, on ulkopuoliset tekijät. Vaikka homo- tai lepsovanhemmat voisivat sinällänsä olla hyviä vanhempia, näiden lapsilla ei olisi ikinä mitään mahdollisuutta normaaliin lapsuuteen, koska näitä lapsia tultaisiin kiusaamaan läpi peruskoulun julmasti - ja se jättää paljon suuremnmat arvet kuin fyysinen väkivalta.
Homo- tai lapsevanhemmiten lapsille ei siis olisi mitään mitään mahdollisuutta normaaliin lapsuuteen, jokainen järjellä ajatteleva varmasti tajuaa sen. Haukkukaa Putiniksi jos haluatte, mujtta tämä on harvoja asioita, jossa Putin on oikeassa.- ...
Minua kiusattiin erittäin rankasti koulussa, koska kotini oli uskovainen. Pitäisikö siis uskovaisilta kieltää vanhemmuus?
Yleisin syy kiusaamiseen taitaa nykyään olla köyhyys. Jos lapsella on halpiskännykkä, tulee koulussa nekkuun. Kieltäkäämme siis köyhiltä lapset! - 46wsdxyhcgbjn
... kirjoitti:
Minua kiusattiin erittäin rankasti koulussa, koska kotini oli uskovainen. Pitäisikö siis uskovaisilta kieltää vanhemmuus?
Yleisin syy kiusaamiseen taitaa nykyään olla köyhyys. Jos lapsella on halpiskännykkä, tulee koulussa nekkuun. Kieltäkäämme siis köyhiltä lapset!Tää on ilmeisesti tätä nykyajan tasarvoa? Kerran tietyistä perheistä tulevia lapsia syrjitään, niin totta kai lait pitää muuttaa sellaisiksi, että kaikkiaq lapsia saa syrjiä ja kiustata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583