Pidättekö tällaista miestä hyvänä elämänkumppanina? (yli 30v)
Miinukset:
- huono itsetunto (kärsii aknesta)
- antisosiaalinen ("pelkää" uusia tuttavuuksia, jännittää sosiaalisia tilanteita)
- ahdistuu julkisista esiintymisistä, ei halua olla huomion kohteena
- hieman vainoharhainen (ajattelee yleensä että ihmiset ajattelevat hänestä pahaa, joku tuijottaa negatiivisessa mielessä, naapurit katsovat asuntoon sisään vastapäisestä talosta jos verhot on auki päivällä ym)
- omistushaluinen ja mustasukkainen (naisen tulee käyttäytyä tietyllä tavalla jotteivat vieraat miehet kiinnostuisi hänestä)
- ei tiedä mitä työtä haluaisi tehdä, ei saa opiskeltua ammattia, inhoaa nykyistä työtään
- huutaa ja haukkuu (loukkaavasti) suuttuessaan, sanoo jälkeenpäin ettei tarkoita tosissaan mitä on sanonut
- hieman kaksinaismoralisti; sallii itselleen mitä ei salli kumppanilleen (keksii tälle osuvat perustelut)
- hieman sovinisti; miesten maailma on miesten maailma ja tämä johtuu geeneistä/perimästä/historiasta ja tämä sallii miehille tietyn sikailun mitä ei naisille sallita
Plussat:
- hellä ja pitää läheisyydestä
- osoittaa rakkautensa sanoilla ja teoilla
- hyvä sängyssä ja huolehtii naisen orgasmista
- hoivaa (hieroo, hoitaa ja silittää)
- hoitaa kotityöt yhtälailla naisen kanssa
- urheilullinen ja komeat kasvot
- huolehtii terveydestään
- kehuu naistaan kauniiksi ja seksikkääksi usein
- hoitaa taloudellisen vastuunsa
- on luotettava
- puhuva mies; kertoo tunteistaan, ajatuksistaan, peloistaan, haaveistaan yms.
Plussa/Miinus riippuen tilanteesta:
- melko kyltymätön seksin suhteen, laukeaa keskiarvoisesti pari kertaa päivässä joko seksin kautta tai omin käsin
- n. 95% varmuudella ei halua lapsia (minä en tiedä haluanko)
Onko tällainen hyvä mies?
5
262
Vastaukset
- tiioi
Isoja miinuksia on se, että et halua lapsia, koska suurin osa naisista haluaa lapsia jossakin vaiheessa. Myös se on iso miinus, että itsetuntosi on heikko ja sen vuoksi et luota naiseen, vaan kyttäät häntä mustasukkaisena etkä myöskään halua kehua naista ja osoittaa hänelle, miten tärkeä hän on, koska haluat asettaa naisen alemmaksi kuin sinä itse.
Sinun pitäisi saada itsetuntosi kuntoon. Akne on ohimenevää ja sitä voi hoidattaa antibioottikuurilla (tetrasykliini pitkäkestoisena) tai viime kädessä A-vitamiinijohdannaisella (Roaccutan tms), jos 2 kertaa päivässä tapahtuva kasvojen perusteellinen puhdistus ei auta. Sinun pitää uskoa, että olet hyvä mies, olipa sinulla aknea tai ei.
Uskoisin, että kun saisit itsetuntosi kuntoon ja alat arvostamaan itseäsi, niin alat arvostamaan myös ns. tavallista elämää, johon kuuluu työ/opiskelu. Itse olen ollut aina siinä tilanteessa, että on pitänyt valita joko työ tai opiskelu, sillä ei ole ollut sitä vaihtoehtoa, että olisin työttömänä kotona. Jos nainen opiskelee tai tekee töitä, niin se on iso osa ihmistä. Voi olla, että nainen kokee, että teilä ei ole oikein mitään yhteistä, jos et pysty osoittamaan mitään, mikä sinua kiinnostaisi tai miten haluaisit päästä elämässä eteenpäin.
Minä olen joskus seurustellut miehen kanssa, jolla oli huono itsetunto. Vaikka hänkin teki paljon kotitöitä jne, niin en itse jaksanut sitä, että hän haluaisi olla oikeassa ja hänen mielestään miehellä on miesten etuoikeuksia verrattuna naiseen. Emme mielestämme päässeet tasa-arvoisuuteen emmekä tarpeeksi lähelle toisiamme, koska miehen ennakkoluulot ja ailahtelevaisuus asetti esteitä. - 213333333
Yli 30v?
Luulin että kuvaus on jostain keskenkasvuisesta kakarasta.
Puhumatta siitä, että nuohan menee ihan ristiin. Huono itsetunto, mutta pitää itseäänsä komeana?
Olisi kamala kumppani. En itse huolisi.
Vainoharhainen kaksimoraalinen omistuksenhaluinen sovinisti = todennäköisesti väkivaltainen, henkisesti tai fyysisesti tulevaisuudessa. Varsinkin jos "huutaa ja haukkuu suuttuessa".- totuuden turpa
Mies ei itse kirjoittanut tätä vaan minä, hänen tyttöystävänsä
- Miellyttää
Todella ihana kumppani varmasti.
- kerrohan vielä
Melko suurella todennäköisyydella narsisti. Onko sinulle usein kateellinen ja kostoksi ilkeä. Narsisti ei halua lapsia koska ne vie huomion ja vaatii paljon. Mistä tiedät että mies on luotettava? Miksi haluat olla sovinistin kanssa naisena parisuhteessa, ei taida olla perisuhdemateriaalia. Arvostaako mies sinua, huomiooiko hän sinua läheisyydellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708