"Minä rakastan sinua"
Huhuu! 8D
Oletko koskaan kuullut näitä ihania sanoja?
10
105
Vastaukset
- Villirentukka
Olen.
Valitettavasti olleet katteettomia!
Niitä kun käytetään aika huolettomasti... - cold black life
Televisiossa mutta mulle ei kukaan ole koskaan sanonut noita sanoja.
- marijari
Minä pidän sinusta kun olet noin rehellinen etkä esitä mitään jännäpoika roolia.
Huhuu! 8D
:)...
Juu, olen. Mitä sitten...?- japsis papsis
Peilin edessä toistelet päivittäin, tiedetään. :)
- marijari
Ei mitään, olen vain hieman utelias.
Huhuu! 8D japsis papsis kirjoitti:
Peilin edessä toistelet päivittäin, tiedetään. :)
Heh, ei mun tarvitse hokea itselleni itsestäänselvyyksiä...
- Ns. kevättä rinnassa
Kyllä varsinkin näin keväisin, kun siviilit yrittävät edistää vauvaprojektejaan.
En ole koskaan kuullut enkä ole koskaan itse sanonut, eikä siihen ole ollut tarvettakaan.
- aIbatrossi
rentukka on hokenut sitä koko yön
pupilli ku kaffetassit
http://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA
on se söpööö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875