vhha :

,jmnhgfvghj

hiilareita vähän, protskua miten sattuu, rasvaa surutta ja alkoholia riittävästi.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muista kasvikset, niin muuten oikein hyvä

• AHJ

Rasvaa surutta on oikein hyvä?

Kohtuus on tuntematon käsite rasvakarpeille/entisille "suositusten noudattajille"?

• AHJ kirjoitti:

Rasvaa surutta on oikein hyvä?

Kohtuus on tuntematon käsite rasvakarpeille/entisille "suositusten noudattajille"?

Miten on kohtuus rasvakammoisten kanssa?

• AHJ
        peltokenkku kirjoitti:

Miten on kohtuus rasvakammoisten kanssa?

Vaikeata vastata toisten puolesta.

Itse en kammoa mitään, vaan syön "kaikkea kohtuudella".

Mikä kohtuudessa on vaikea ymmärtää?

• AHJ kirjoitti:

Vaikeata vastata toisten puolesta.

Itse en kammoa mitään, vaan syön "kaikkea kohtuudella".

Mikä kohtuudessa on vaikea ymmärtää?

Sanoisin mieluimmin, että se on jokaisen oma asia mitä naamaansa lykkää.
        Minä olen kuitannut viljatuotteet ja kasvisrasvat ja se on minun linja.
        Tämänkin jälkeen on hyvä syödä kohtuullisesti, mutta toisaaltä. kun näin menettelee tulee piemmin täyteläinen tunne, koska ruokavalioon ei kuulu leipä, joka taas sisältää sokeria. Sokeri taas nostaa insuliini tuotantoa, joka lisää nälkää jo syödessä, eli aivot valehtelee.
        En toki väitä asian olevan kohdallasi kuten mainisin, mutta yleisesti ottaen se pitää paikkansa ja siksi onkin paljon ylipainoisia.

• AHJ
        peltokenkku kirjoitti:

Sanoisin mieluimmin, että se on jokaisen oma asia mitä naamaansa lykkää.
        Minä olen kuitannut viljatuotteet ja kasvisrasvat ja se on minun linja.
        Tämänkin jälkeen on hyvä syödä kohtuullisesti, mutta toisaaltä. kun näin menettelee tulee piemmin täyteläinen tunne, koska ruokavalioon ei kuulu leipä, joka taas sisältää sokeria. Sokeri taas nostaa insuliini tuotantoa, joka lisää nälkää jo syödessä, eli aivot valehtelee.
        En toki väitä asian olevan kohdallasi kuten mainisin, mutta yleisesti ottaen se pitää paikkansa ja siksi onkin paljon ylipainoisia.

" Tämänkin jälkeen on hyvä syödä kohtuullisesti "

Kuitenkin annat aloittajalle neuvon ; syö surutta rasvaa.

Eihän sun jutuissasi ole mitään järkeä.

• AHJ kirjoitti:

" Tämänkin jälkeen on hyvä syödä kohtuullisesti "

Kuitenkin annat aloittajalle neuvon ; syö surutta rasvaa.

Eihän sun jutuissasi ole mitään järkeä.

Mutta sinun jutut ovat järkeviä, vai?
        Missään kohdassa en ole sanonu, että syö surutta rasvaa, vai sanoinko. No näytä se kohta.
        Mainitsin, että se on jokaisen oma asia mitä syö. Vaikka ei rasvassa mitään vikaa ole, jos se ei ole mitään teollisesti tehtyä kasvirasvaa, joka sisältää liikaa omega 6:ta
        Minä syön paljon vihanneksi ja lihaa luultavasti saman määrän kuin sinäkin, mutta sinä syöt perunaa ja leipää, joissa ei ole mitään ravintoarvoja ainoasta paljon sokeria. Ei vitamiineja eikä kivennäisaineita. joita taas erilaisista kasviksista löytyy runsaasti. Siinä on iso ero, jota et halua myöntää. Mutta jos hiukankin ajattelet asiaa.

• AHJ
        peltokenkku kirjoitti:

Mutta sinun jutut ovat järkeviä, vai?
        Missään kohdassa en ole sanonu, että syö surutta rasvaa, vai sanoinko. No näytä se kohta.
        Mainitsin, että se on jokaisen oma asia mitä syö. Vaikka ei rasvassa mitään vikaa ole, jos se ei ole mitään teollisesti tehtyä kasvirasvaa, joka sisältää liikaa omega 6:ta
        Minä syön paljon vihanneksi ja lihaa luultavasti saman määrän kuin sinäkin, mutta sinä syöt perunaa ja leipää, joissa ei ole mitään ravintoarvoja ainoasta paljon sokeria. Ei vitamiineja eikä kivennäisaineita. joita taas erilaisista kasviksista löytyy runsaasti. Siinä on iso ero, jota et halua myöntää. Mutta jos hiukankin ajattelet asiaa.

" Missään kohdassa en ole sanonu, että syö surutta rasvaa, vai sanoinko. No näytä se kohta."

Miksi kysyt...olisit rullannut vähän ylöspäin alkuun.
        Alottaja : hiilareita vähän, protskua miten sattuu, RASVAA SURUTTA ja alkoholia riittävästi.
        Sinä vastasit ; Muista kasvikset, niin muuten oikein hyvä.

Ja juu edelleenkin...
        Syön kaikkea (myös rasvaa)...kohtuudella.

• AHJ kirjoitti:

" Missään kohdassa en ole sanonu, että syö surutta rasvaa, vai sanoinko. No näytä se kohta."

Miksi kysyt...olisit rullannut vähän ylöspäin alkuun.
        Alottaja : hiilareita vähän, protskua miten sattuu, RASVAA SURUTTA ja alkoholia riittävästi.
        Sinä vastasit ; Muista kasvikset, niin muuten oikein hyvä.

Ja juu edelleenkin...
        Syön kaikkea (myös rasvaa)...kohtuudella.

hah

• VP?

AHJ (nimimerkkivaras)

"Kuitenkin annat aloittajalle neuvon ; syö surutta rasvaa."

Mikä neuvossa on vikana??
      Pääasia etteivät ole Becelin tyyppisiä rasvoja, niitä on syytä välttää.

• AHJ

VP? (idiootti)

" Mikä neuvossa on vikana?? "

Ei siitä mitään vikaa puutu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11329
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9322
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3700
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3615
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      23
      3126
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2743
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      73
      2459
    Aihe