Mä en kestä. Haluan hänet takas

pamaus kallooni

Olen mies. Meillä meni suhde loistavasti ilman riitoja, ehkä joskus harvoin oli pieniä kinasteluja. Kokeiltiin usein kaikkea uutta ja tehtiin kaikkea mahdollista kivaa koko suhteen ajan ja oli puhetta perheen perustamisesta ja talon hankinnasta. Suoraan sanottuna meillä meni täydellisesti ainakin mun mielestä ja ekaa kertaa elämässäni voin väittää että olin aidosti rakastunut tähän naiseen. Yhteiseloa kesti 3v joista 2,5v saman katon alla.

Jollain tapaa tiesin että tämä tulee ennenpitkää ongelmaksi, siksi ehdotinkin ennen yhteen muuttoa että kokeilee asua ensin yksin koska ei ole sitä ennen päässyt kokemaan, ettei suhteen aikana tule se kaipuu, nyt tuli. Sanoi että oli vain pari päivää miettinyt asiaa ja se halu jäi vakavasti päälle, että olisi ilman ketään ja halu kokeilla siipiään miten pärjäisi yksin. Vielä ennen tuota pommia illalla vannoi rakkautta ja kaikki meni loistavasti. Omasta tahdosta halusi myös kokeilla ennätystä seksissä, montako päivää jaksaa. Päästiin 8päivään vain. Ihan yhtäkkiä sanoi että oli myös puhunut haaveesta kaverinsa kanssa ja halusi talot ja lapset, mieli muuttui päivässä että haluaakin nämä äskeiset halut totetuttaa.

Eniten mietin et mikä ihme sai näin äkkisen muutoksen aikaan. Naiseni on vajaa 10v mua nuorempi. Joka viikko kirjoitteli rakkauslappuja jne. Nyt alkanu meikkaileen ym on liikenteessä kevyin mielin. Tuntuu kun ei edes mieti koko eroa, silti väittää että 2 päivää oli vain asiaa miettinyt näitä.

Olen ihan hajalla, olin varma että tämä on se nainen jonka kanssa haluan jakaa elämäni loppuun ja tehdä se perhe hänen kanssaan, tosin ihan samaa hänkin jatkuvasti toitotti ja sanoi että olen täydellinen mielestään kaikin tavoin ja himottava, kuten myös hänkin. Tää tuli puskista. Mä en kestä että menetin hänet. Kemiat joka saralla toimi ja mikään ei ollut ongelmana. Joudutaan asumaan vielä ens kk loppuun saman katon alla, tai no vuokra pitää maksaa ainakin ja kämppä löytyä.

Hän sanoo samalla ettei ole edes kyllästynyt muhun tai meidän elämän tyyliin, vaan halu yksin oloon vain on kasvanut viikossa niin suureksi. Vituttaa kun en voi tehdä mitään. Tekisi mieli jäädä myös odottamaan mikäli haluaisi palata takas jos se yksin eläminen ei olekaan mitä on ajatellut, mut eihän siinä olisi mitään järkeä. Kun ei halua jatkaa mun kanssa niin ei halua. Kaikesta mitä elämältä haluttiin, oli puhetta tästä ennen suhteen alkua ja suhteen aikana usein. Siksi tää oli shokki pommi mulle. Elin aikalailla pelimiehen elämää 10v. Parit pidemmät suhteet oli välillä, mutta elin tuota elämää siksi koska pelkäsin päästää tunteitani irti, nuorena kokemani eron jälkeen. Nyt se toistui.

6

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap..,..

      Niin joo, lisäys... Yritin ehdottaa asumuseroakin, jotta saisi kokeilla tuota yksin pärjäämistä noin, mut ei kuulemma kelvannu. Mitään kompromissia ei suostunut tekemään. Tosin haave puheiden jälkeen sanoi että jokin kompromissi pitäisi kehittää kun halut haaveisiin ensin oli kovat, muttei suostunut sanomaan mitä se olisi. Keksi tämän yksin olon sitten ja nyt on jo kovaa kyytiä ilosena erosta, vaikka yhtä iloinen oli suhteessa. Erosta tasan viikko nyt.

    • Lennä - uneksi

      No niin. Ensinnäkin otit tietoisen riskin kun ehdotit yksin asumista.
      Ja hyvä varmasti niin. Ajattele, jos olisitte hankkineet sen talon ja ne lapset, ja sitten vaimosi sanoisikin eräänä kauniina päivänä että ei tämä ole sitä mitä haluan elämältäni!
      Sanot, että hän on 10 vuotta sinua nuorempi? melkoisen nuori siis, olettaisin koska sanot myös, että hän ei ole yksinasumista vielä ehtinyt kokeilla?
      Lähti siis yhteisasumiseen kotoa suoraan?
      Näin ollen häneltä on jäänyt kokonaan elämättä yksi erittäin tärkeä osa nuoruutta! Ja ihminen kun on niin kummallisesti rakennettu, että tuo vapauden ja kokeilemisen vaihe pitää saada elää. Miten sen kukin sitten toteuttaakin.
      En itsekään voisi ajatella, että olisin lähtenyt isän kotoa suoraa miehen kotiin, siis yhteen!
      Tekstistäsi sain sen kuvan, että olet myös melko omistava ja dominoiva? Nuori nainen nousee kapinaan. Luonnollista!
      Paras olisi katsella partneria lähempää omaa ikääsi. Joku joka on saanut elää, ja on valmis omaan kotiin ja lapsiin!
      Anna nyt kuitenkin itsellesi aikaa ja naarmujen parantua.Hätiköiden ei tule muuta kuin huonoja lapsia! :-)

      • ap.,.

        joo, eli kerron vähän taustoista. Naiseni ei ollut asunut kotona 4-5v vaan kasvatuskodissa ja muutto yhteen meni vähän kuin vahingossa. Naiseni asui toisella paikkakunnalla ja itsellä oli myös pakko muuttaa nykyisestä. Tuli häätö. Etsin kämppää, muttei löytynyt halvempaa jossa olisi omilla tuloilla ollut varaa asua, ja naisella oli opiskelut juuri päättynyt. Halusi muuttaa lähemmäs. Hän sitä ehdotti usein, vaikka sanoin ei tän kyseisen syyn takia miksi erosimme. No tilanne johti siihen että muutimme yhteen.

        Hän oli myös se joka minut puoliväkisin iski. Kun tutustuttiin, ei mennyt kauaa kun jouduin ulkomaille 3kk töihin ja hän kaverina soitteli sinne taukoamatta ja takasin tullessa tuli joka päivä luokseni vaikka sanoin että tää ei ole normaalia. En tosin tajunnut silloin vielä että yrittää iskeä, koska se nyt ei siltä vaikuttanut tai kuitenki. Vaikea selittää. Mut anyway.. Itse en ole millään tapaan manipuloinu enkä muutakaan. En edes mustis ole ollut kuin arviolta 2krt lievästi. Olen aina antanut hänen toteuttaa ja mennä miten haluaa, hän samoin. Kuten sanoin, kaikki toimi moitteettomasti. Tietysti voit vääntää asian kuten tahdot, mutta se ei mennyt sinnepäinkään. Niin ja aluksi en ollut edes kiinnostunut, koska oli sen siskon kanssa juttua, ennenkuin ulkomaille lähdin, joten siksi ihmettelin miksi sinne soittelee.

        Ja sen mitä taas ollaan tässä juteltu, hän sanoo että itsetunto on maassa työpaikan, kavereiden, onnistumisien ym lukuisten juttujen takia, eikä tiedä mitä enään haluaa. Ei halua kuulemma yhtään mitään. Sen mitä ollaan sen äidin kans juteltu sekä sisarusten ym niin hekin ovat ihmeissään, mutta yksimielisiä siitä että jonkinlainen burnout on iskenyt, kun ei kuulemma halua niidenkään kanssa olla tekemisissä. Tää juttu koko ajan paisuu ja mielialat vaihtuu.

        tää menee sekavaksi, itsekin sekasin jo kaikesta. Mutta en voi sille mitään että haluan edelleen jatkaa yhdessä..


      • tekosyitä
        ap.,. kirjoitti:

        joo, eli kerron vähän taustoista. Naiseni ei ollut asunut kotona 4-5v vaan kasvatuskodissa ja muutto yhteen meni vähän kuin vahingossa. Naiseni asui toisella paikkakunnalla ja itsellä oli myös pakko muuttaa nykyisestä. Tuli häätö. Etsin kämppää, muttei löytynyt halvempaa jossa olisi omilla tuloilla ollut varaa asua, ja naisella oli opiskelut juuri päättynyt. Halusi muuttaa lähemmäs. Hän sitä ehdotti usein, vaikka sanoin ei tän kyseisen syyn takia miksi erosimme. No tilanne johti siihen että muutimme yhteen.

        Hän oli myös se joka minut puoliväkisin iski. Kun tutustuttiin, ei mennyt kauaa kun jouduin ulkomaille 3kk töihin ja hän kaverina soitteli sinne taukoamatta ja takasin tullessa tuli joka päivä luokseni vaikka sanoin että tää ei ole normaalia. En tosin tajunnut silloin vielä että yrittää iskeä, koska se nyt ei siltä vaikuttanut tai kuitenki. Vaikea selittää. Mut anyway.. Itse en ole millään tapaan manipuloinu enkä muutakaan. En edes mustis ole ollut kuin arviolta 2krt lievästi. Olen aina antanut hänen toteuttaa ja mennä miten haluaa, hän samoin. Kuten sanoin, kaikki toimi moitteettomasti. Tietysti voit vääntää asian kuten tahdot, mutta se ei mennyt sinnepäinkään. Niin ja aluksi en ollut edes kiinnostunut, koska oli sen siskon kanssa juttua, ennenkuin ulkomaille lähdin, joten siksi ihmettelin miksi sinne soittelee.

        Ja sen mitä taas ollaan tässä juteltu, hän sanoo että itsetunto on maassa työpaikan, kavereiden, onnistumisien ym lukuisten juttujen takia, eikä tiedä mitä enään haluaa. Ei halua kuulemma yhtään mitään. Sen mitä ollaan sen äidin kans juteltu sekä sisarusten ym niin hekin ovat ihmeissään, mutta yksimielisiä siitä että jonkinlainen burnout on iskenyt, kun ei kuulemma halua niidenkään kanssa olla tekemisissä. Tää juttu koko ajan paisuu ja mielialat vaihtuu.

        tää menee sekavaksi, itsekin sekasin jo kaikesta. Mutta en voi sille mitään että haluan edelleen jatkaa yhdessä..

        tekosyitä, usko. hyväksy ero.


      • ap.,..,
        tekosyitä kirjoitti:

        tekosyitä, usko. hyväksy ero.

        joo, pakko hyväksyä. Sano tuos päivällä ennenkuin lähti juomaan paria kaljaa, että on hetken. Hetki näyttää kestävän eikä vastaa puheluun vaan lyö luuria ja viesteihin ei vastannut. Taitaa olla jalat levällään siellä miehen kanssa. Se vielä toivoi että laittaisin viestiä sille, tässä tulos. Kiusaa ihan tahallaan, kun tiesi että olen jo ihan rikki muutenkin. Mut elämä on.. Hyvästi maailma


    • mitä sitten?

      niin no sellasta sattuu, haaveillaan ja sitten muutetaan mieltä, toinen ei kiinnostakaan tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe