LIHOOKO TÄSTÄ?!

81882818

Heips,

en yritä varsinaisesti laihduttaa mutta koitan pitää painon tässä nykyisessä 50kg johon olen erittäin tyytyväinen :)

Tänä aamuna tuli kumminkin sellanen virhe et tuli syötyy liian tuhdisti.. syön tavallisestikin suurehkon aamupalan koska olen huomannut sen sopivan ruokavaliooni. Tänään meni terveellisyyden kannalta läskiks. Tulipa syötyä nälkään omena ja pienikokoinen appelsiini.. noh nämä vielä sopii ja myös kaksi täysjyväruisleipäviipaletta täytteinään 17% Oltermanniviipaleet, pari paprikaviipaletta ja kurkkua. Noi sopii mun aamupalaan vielä (tiedän, kuulostaa joittenkin mielestä tuhdilta..) mutta sitten huomasinkin vetäneeni lisäksi 3 (halkaisija ehkä 6cm per pala) juustosämpylää!! Ne oli siis sellasia pieniä puolikkaita, ei ollu niitä Fazerin isoja vaan jotain muita.. Joka tapauksessa kaloreita kertyi pelkästä AAMUPALASTA sen 600, söin ton rekkamiesannoksen kasin aikaan aamulla ja huomasinpa äsken että on nälkä. Eli tolla ei voi sinnitellä koko päivää vaikka tuhti olikin.
Voinko pelastaa itseni lihomiselta vielä siten, että syön lounaaksi tunnin kuluttua kaalikeittoa kupillisen (tästä tulee kaloreita n. 70-80) ja juon vettä, ja illalla tiedän kärsiväni nälästä, niin söisin jotain maitorahkaa marjoilla?

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Et liho.Sä kulutat sen aamupalan kyllä päivän aikana.

• N 55 kg

Aika typerä aloitus.

Joka päivä olen syönyt aamu 9 mennessä jo yli 1000 kcal, ja olen aina vaan hoikka. Koko päivän aikana tulee syötyä 3000 - 4000 kcal.

Tänä aamuna meni iso lautasellinen kaurapuuroa, lasi maitoa, 3 paistettua munanvalkuaista. Välipalana ennen lounasta raejuustopurkki, ananaspurkki ja 50 g pähkinöitä.

Tuollaisen 600 kcal saa hyväkuntoinen nainen kulutettua tunnin reippaalla liikunnalla. Liiku. Ja syö kunnolla 3 tunnin välein.

Tuolla keinolla sinusta tulee laihaläski ja saat aineenvaihduntasi aivan sekaisin. Tuo on epäterveellistä ja typerää. Olet tuleva lihava.

• alotttttaja

haha no tämä selvä :D en tosin ole tuleva lihava, liikun kyllä joka päivä n. 2h reippaasti. koko ikäni olen ollu hoikka :)

• argh1

Et todellakaan liho tuosta. Jos saat yhden päivän aikana vain max.700 kcal. Tuolla nykyisellä painollasi (50kg) ja tuolla kalorimäärällä elimistösi on todennäköisesti jo ns. säästöliekillä. Aikuisen naisen perusaineenvaihduntakin vaatii jo vähintään 1300 kaloria. Joillakin jopa paljon enemmänkin.
      Sanoit liikkuvasi vielä n.2h päivässä, joten siihenkin sinulla kuluu energiaa, jota et saa noilla syömisillä edes elimistöösi, vaan kulutat pikku hiljaa pois niitä viimeisimpiäkin lihaksiasi.
      Kuulostaa siltä, että sinulla on jo jonkinlainen syömishäiriö. Kannattaa etsiä käsiin jokin oikea ammattilainen (esim. terveydenhoitaja), joka neuvoo ravinto asioissa.
      Tarkoitan tämän ihan hyvällä tavalla, vaikkei se välttämättä siltä kuulostakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe