Ensi perjantaina. Ätmiä tuo ei tietenkään koske kun ätmit ei saa naisia.
http://www.stara.fi/2014/03/09/kansainvalinen-suihinottopaiva-perjantaina/
Kansainvälinen suihinottopäivä
18
355
Vastaukset
- Ikisinkku M
Luulenpa että aika tiukassa on perheellisillä ytmeilläkin saada suikkaria perjantaina, suominainen ei tahdo antaa hyvää jos ei saa jotain vastineeksi.
- ätmi-sinkku
Olisin onnellinen jos saisin halauksen kerran elämässä. Siitäkin varmaan joudun maksamaan myöhemmin.
- ynjyhmnjhnj
Minun mieheni saa suikkarin joka päivä, mutta vain siksi, että hän antaa minulle suuseksiä joka päivä. Vastavuoroisuus palkitaan. Ehkä palstan miesten kannattaisi opetella tuo jälkimmäinen taito huippuunsa, niin pääsisivät nopeasti parisuhteeseen, sen verran harvinaista se on.
- 23424
ynjyhmnjhnj kirjoitti:
Minun mieheni saa suikkarin joka päivä, mutta vain siksi, että hän antaa minulle suuseksiä joka päivä. Vastavuoroisuus palkitaan. Ehkä palstan miesten kannattaisi opetella tuo jälkimmäinen taito huippuunsa, niin pääsisivät nopeasti parisuhteeseen, sen verran harvinaista se on.
Taitaa olla yksin vähän vaikea harjoitella suuseksiä.
23424 kirjoitti:
Taitaa olla yksin vähän vaikea harjoitella suuseksiä.
- Kieli pois vitusta!
ynjyhmnjhnj kirjoitti:
Pillunnuolijat on ihan homoja!
- halauspäivä on
syyskuussa
- ätmi-sinkku
Ei kaltaiseni ätmi saa halausta muulta naiselta kuin äidiltään.
- piiloalfa
Kiitos vinkistä. Taidanpa käydä kyseisenä ajankohtana työntämässä munaa tuntemattoman teinin suuhun baarin vessassa.
- Miäs 25 v
Voishan sitä tietysti käydä joltain teineiltä kyselemässä suikkaria ja sanoa että suihinotto päivänä kuuluu antaa kaikille ketkä vain rohkenevat tulla kysymään. Baarissa tietysti ettei sitten tule ongelmia tai pitää ainakin katsoa että ikää on vähintään 16-vuotta.
- Miäs 25 v
Miäs 25 v kirjoitti:
Voishan sitä tietysti käydä joltain teineiltä kyselemässä suikkaria ja sanoa että suihinotto päivänä kuuluu antaa kaikille ketkä vain rohkenevat tulla kysymään. Baarissa tietysti ettei sitten tule ongelmia tai pitää ainakin katsoa että ikää on vähintään 16-vuotta.
Eiköhän suomessa monet 16-vuotiaat tytöt ole jo ennenkin lutkuttanu kullia ettei siinä mitään rikosta tapahdu vaikka ottaisivat minultakin poskeen.
- "atm"
Minä saan ehkä aikaisintaan viikon päästä ensi perjantaista tai sitten parin viikon kuluttua. Viime kerrasta onkin siihen mennessä ehtinyt vierähtää jo yli 3 kuukautta. No parempi sekin että edes harvoin kuin ei koskaan.
- "atm"
Sitä ennen täytyi kärvistellä melkeinpä 10 vuotta ennenkuin sain edes ensimmäisen seksikokemuksen.
"atm" kirjoitti:
Sitä ennen täytyi kärvistellä melkeinpä 10 vuotta ennenkuin sain edes ensimmäisen seksikokemuksen.
Niinpä, ensimäinen seksikokemus vasta lähes 10 vuotiaana, on sulla ollut kestämistä kun olet niin kauan saanut odotella...
- ätmi-sinkku
Voisihan sitä palkata maksullisen naisen ettei tuokin päivä mene hukkaan.
- kyllä kiitos
Ei tuo kyllä pahaa tekisi pitkästä aikaa ja voisihan sitä toki vastavuoroisesti antaa sitä kielihoitoa sille naisellekkin sitten noin niinkuin kiitoksena.
- Suihinotteeton
Pitääpä vinkata tyttöystävälle. Toiveet tosin eivät ole kovin korkealla kun 1,5 vuotisen suhteen suikkarit voi laskea kahden käden sormilla.
- Timpan tytär
Grrrr ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634916
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2563626- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2792322Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381953
- 1081902