Olemme olleet pitkään ystäviä.
Olet antanut minulle lukuisia merkkejä kiinnostuksestasi, mutta kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä mitään.
Kun minä uskalsin, juoksitkin toiseen syliin. Pelästyit kai minua, en tiedä.
Jatkoimme ystävinä.
Keskustelimme juuri, ihan noin yleensäottaen parisuhde-asioista,
ja kerroit että et voisi ikinä tehdä kenellekkään niin. Niin, kuten teit minulle.
Kaksinaamaista ja tekopyhää.
Kuinka voit olla noin moukka. Olin jo unohtanut tekosi, mutta revit vanhat haavat auki, ja vielä ripottelit suolaa päälle toteamalla ettet muka voisi tehdä kenellekkään niin...
Kuinka idiootti voitkaan olla.
Toisaalta tiedän että meistä ei voisi ikinä tulla mitään, mutta toivoisin edes parempaa käytöstä minua kohtaan. Koska ilmeisesti jatkamme ystävinä, ja kummankin on parempi olla näin..
Kuinka tästä ajatella..
3
451
Vastaukset
- pointofview
Oletko aivan varma, että kyseinen henkilö on 100% tietoinen teostaan, vai voiko sen asian jollakin muullakin tapaa ottaa, kuin se millä sinä olet sen omaksunut?
näkökulmat ovat suuria muuttujia kun puhutaan asioista. :) - Puhukaa
Joskus on tunteet solmussa yhdellä jos toisella, varsinkin jos luulee ettei toinen ole kiinnostunut tositarkoituksessa. Näitä pelureita kun on nykyään maailma pullollaan... Kysy siltä kiinnostuksen kohteelta, kerro ensin suoraan mitä itse tunnet ja että olisit vakavissas. Hän kyllä kertoo sitten mitä tuntee. :)
- itken
Tähän ketjuun.vaikka.. ihastuin,ystävystyin,rakastuin..nyt olet toisen oma. Minuun sattuu,en voi olla ystäväsi enää..olisit edes kertonut,kun kysyin, niin paljon arvostit ystävyyttäni....en tahdo sinua elämääni enää. vaikka olit niin tärkeä tukipilari minulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731