Kuva esille

onko selvä

Kyllä se kuvan pitää olla heti esillä profiilissa ettei naisten tarvii turhaan rumille vastailla.

52

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+8

Eikä kyse ole siitä, että henkilä kuvattoman profiilin takana olisi ruma.

En itse henkilökohtaisesti voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa joka muistuttaa esim. isääni, veljeäni tai exääni.
      Jos on liian kiiltokuvapoikamainen olemus. En vain kiinnostu, vaikka kuinka sellaiset rankattaisiin maailman luokan hottiksiin.
      Miehessä pitää olla sitä jotakin ja se jokin ei välttämättä ole se mitä kaikki muut pitää hyvännäköisenä.

• marinaa riittää

Olen yllättävän usein törmännyt miehiin jotka muistuttava isääni tai jotakuta eksääni. Jos heille kertoo valokuvan nähtyään tuon, ei sitä sitten uskota ja sitten alkaa ränkytys ja vänkytys. Pitäisi varmaan sitten jaella noita isän ja eksien kuvia heille että menee jakeluun...

Ylipäätään en ymmärrä että jos nainen tai mies sanoo toiselle osapuolelle että valitettavasti et ole tyyppiäni, että miten sellaista kommenttia voi tai miksi sitä pitäisi jotenkin alkaa kiistää ja kyseenalaistamaan. Eihän se maku siitä muuttu vaikka miten sättisi ja vaatisi että nyt alan minun kanssani olemaan vaikka väkisin!

• et löydä koskaan
        marinaa riittää kirjoitti:

Olen yllättävän usein törmännyt miehiin jotka muistuttava isääni tai jotakuta eksääni. Jos heille kertoo valokuvan nähtyään tuon, ei sitä sitten uskota ja sitten alkaa ränkytys ja vänkytys. Pitäisi varmaan sitten jaella noita isän ja eksien kuvia heille että menee jakeluun...

Ylipäätään en ymmärrä että jos nainen tai mies sanoo toiselle osapuolelle että valitettavasti et ole tyyppiäni, että miten sellaista kommenttia voi tai miksi sitä pitäisi jotenkin alkaa kiistää ja kyseenalaistamaan. Eihän se maku siitä muuttu vaikka miten sättisi ja vaatisi että nyt alan minun kanssani olemaan vaikka väkisin!

Sinä seurustelet valokuvien kanssa, tuskin tulet koskaan löytämään kuvittelemaasi ihmistä. Isäsi tai exän näköisiä miehiä suomessa tuskin edes on, saati että sellaiset sinulle vastailisivat riesaksi asti. Kasvot saadaan näyttämään kuvakulmasta, valaistuksesta, ehostuksesta riippuen täysin erilaisilta. Olet vieraantunut todellisuudesta, kuten monet muutkin, jotka elävät internetissä seuraelämäänsä.

• avutonapina

Entäs jos kuva onkin kymmenen vuoden takaa. Mikä on riittävän tuore kuva?

• Unelmien Pokamies

Sellainen jossa paino, rypyt ja hiusten määrä vastaavat vielä todellisuutta.

• helka

Digikameroiden aikakaudella on ihan turha väittää, ettei pystyisi ottamaan ja lähettämään kuvaa vaikka samana päivänä, kun sitä pyydetään tai kun profiilin tekee. Ja jos "kuva on huono kun se esittää vain tietystä kulmasta" tms niin ottaa sitten kymmenen kuvaa. Tai pätkän videota.

Itse en edellyttäisi, että kuva on oltava profiilissa, mutta haluan vaihtaa kuvia tavalla tai toisella ennen kuin alan tutustua ihmiseen. Se ei johdu siitä, että pelkäisin vastapuolen olevan liian ruma itselleni vaan siitä, että on ihan turha yrittää viritellä parisuhdetta, jos toista ei koe ulkonäöltään haluttavaksi.

• avutonapina
        helka kirjoitti:

Digikameroiden aikakaudella on ihan turha väittää, ettei pystyisi ottamaan ja lähettämään kuvaa vaikka samana päivänä, kun sitä pyydetään tai kun profiilin tekee. Ja jos "kuva on huono kun se esittää vain tietystä kulmasta" tms niin ottaa sitten kymmenen kuvaa. Tai pätkän videota.

Itse en edellyttäisi, että kuva on oltava profiilissa, mutta haluan vaihtaa kuvia tavalla tai toisella ennen kuin alan tutustua ihmiseen. Se ei johdu siitä, että pelkäisin vastapuolen olevan liian ruma itselleni vaan siitä, että on ihan turha yrittää viritellä parisuhdetta, jos toista ei koe ulkonäöltään haluttavaksi.

Pitäisikö kuva sitten ottaa vaikkapa niin, että näkyy tämän päivän lehti, niin uskoisi heti, että on tuore kuva.

• turhaa se on

Nainen ei tarvii kuvaa koska on niin paljon puutteessa olevia miehiä että miehet vastailee myös kuvattomille pil.lu mielessä. Eikä yhden kuvan tai profiilin perusteella voi toisesta mitään tietää että millainen se oikeesti on. Naiset nyt kuitenkin valitsee miehet kuvan perusteella kun ei ruman kanssa voi näyttäytyä treffeillä jos nyt vaikka joku kaveri sattuu näkemään.

• Kyllä se on totta että kuvalla sitä vaan on yllättävän iso merkitys.

Vinkkejä sen täydellisen profiilikuvan ottamiseen löytyy täältä: http://www.e-kontakti.fi/blogi/tarkein-asia-nettideittailussa-10-vinkkia-profiilikuvaan/

Jos et jostain syystä ole kuvaa laittanut omaan nettideittiprofiiliisi, kannattaa käydä tutustumassa kyselyymme aiheesta, jossa kuva nostettiin kiinnostavimmaksi asiaksi ihmisen profiilissa: http://www.e-kontakti.fi/blogi/naihin-asioihin-kiinnitetaan-ensimmaiseksi-huomiota-nettideittiprofiilissa/

t: Heli E-kontakti.fissä

• kuvat kehiin

No kyllä sillä ulkonäöllä vaan on merkitystä, molemminpuolin...
      Joku viehättää ja joku ei.
      Ei sitä tarvi yrittää väkisin tai säälistä, jos toisen ulkonäkö, tyyli, hygieniataso tms. ei miellytä.
      Ihme vikinä alkaa heti kun puhutaan valokuvista tai ulkonäöstä.
      Kyllähän se nyt oikeassakin elämässä vaikuttaa. Ulkonäön perusteella tehdään se päätös kiinnostaako tehdä aloite vai ei.

• haloo hei.

Jos on vaan ruma niin ei mitkään vinkit auta täydellisen kuvan tekemiseen.

• Tuolla kaupungilla näkee kaikenlaisia ihmisiä liikkumassa kumppanin kanssa. On pitkiä ja pätkiä, rumia ja kauniita, vammaisia ja terveitä... Jotenkin kummasti he vaan ovat löytäneet toisensa. Nettideitti on huono vaihtoehto niille, jotka eivät erotu kauneudellaan. Jos se ei toimi niin kannattaa yrittää muuta. Katkeruus ei joka tapauksessa auta tippaakaan, yksikään nainen/mies ei tule ja ilmoita, että "hei mä voin alkaa olla sun kans säälistä, kun ei kukaan muu ala".

Siinä vaiheessa, kun nettideittailu tuottaa enemmän negatiivisia kuin positiivisia fiiliksiä niin on aika ottaa profiili ainakin joksikin aikaa pois.

• eräs_kuvaton

Kaikki eivät halua pitää kuvaansa esillä profiilissa, monista syistä. Monet myös vastaavat ihan mielellään kuvattomalle profiilille eivätkä pidä kuvattomuutta ongelmana.

Sen sijaan, että yrität täällä käskyttää muita toimimaan sinun tavallasi, käytä hakutoimintoa. Jos et halua ottaa riskiä ja viestitellä ihmiselle, joka saattaa olla ruma, rajaa hakutuloksista pois kuvattomat profiilit. Se on ihan helppoa.

• Unelmien Pokamies

Mitä ne monet syyt ovat?

• miisa2
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

Mitä ne monet syyt ovat?

No esimerkiksi työ....mä ainakin olen sellaisessa työssä, että en halua kuvaani kaiken kansan pällisteltäväksi. Riski, että asiakkaatkin pyörivät samoilla saiteilla....ei kiva!

• Unelmien Pokamie
        miisa2 kirjoitti:

No esimerkiksi työ....mä ainakin olen sellaisessa työssä, että en halua kuvaani kaiken kansan pällisteltäväksi. Riski, että asiakkaatkin pyörivät samoilla saiteilla....ei kiva!

No kerros nyt ihan omin sanoin esimerkki siitä, että mitä vahinkoa moisesta voisi seurata? Häpeätkö nettitreffailuasi? Voiko sinusta saada sen avulla jonkun yliotteen vaikka on selvää, että toinen osapuoli on ollut samoissa puuhissa?

Toinen ihmetystä herättävä ryhmä on se, joka väittää sukulaisten ja ystävien kiusaavan jos nettideittailu paljastuu...

• miisa2
        Unelmien Pokamie kirjoitti:

No kerros nyt ihan omin sanoin esimerkki siitä, että mitä vahinkoa moisesta voisi seurata? Häpeätkö nettitreffailuasi? Voiko sinusta saada sen avulla jonkun yliotteen vaikka on selvää, että toinen osapuoli on ollut samoissa puuhissa?

Toinen ihmetystä herättävä ryhmä on se, joka väittää sukulaisten ja ystävien kiusaavan jos nettideittailu paljastuu...

Noh, työskentelen terveydenhuollossa...tapaan siellä päivittäin kymmeniä potilaita, osa ihan vakioasiakkaita. Mistäs minä tiedän, jos nekin näillä saiteilla pyörivät...ihan kuule järkisyy! eihän sitä deittailua nyt hävetä tarvitse, sehän on nykypäivää. Olenpa jossain sivustolla, jossa "suositellaan" "sinulle sopivia", saanut katsella myös ex-ukkoni naamaa...:D

• Unelmien Pokamies
        miisa2 kirjoitti:

Noh, työskentelen terveydenhuollossa...tapaan siellä päivittäin kymmeniä potilaita, osa ihan vakioasiakkaita. Mistäs minä tiedän, jos nekin näillä saiteilla pyörivät...ihan kuule järkisyy! eihän sitä deittailua nyt hävetä tarvitse, sehän on nykypäivää. Olenpa jossain sivustolla, jossa "suositellaan" "sinulle sopivia", saanut katsella myös ex-ukkoni naamaa...:D

Välttelet kysymystä, miksi?

• miisa2

Välttelet kysymystä, miksi?

Siis mitä kysymystä? Selvennätkö?

• Unelmien Pokamies
        miisa2 kirjoitti:

Siis mitä kysymystä? Selvennätkö?

Kysymystä: "mitä vahinkoa moisesta voisi seurata?". Joo, on ikävää mutta miksi? Joo on järkisyy mutta millä perusteella? Ettei olisi pelkkä tunnepuolen lukko jota ei ole miettinyt loppuun asti.

• avutonapina

Kysymystä: "mitä vahinkoa moisesta voisi seurata?". Joo, on ikävää mutta miksi? Joo on järkisyy mutta millä perusteella? Ettei olisi pelkkä tunnepuolen lukko jota ei ole miettinyt loppuun asti.

Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia haluaako naamansa näkyviin deittipalstalla vai ei. Kyllä se on mun mielestä ihan hyvä syy, ettei halua kaikkien tietävän asiaa, varsinkaan asiakkaiden. Yksityisyys ja sen rajat on jokaisen ratkaistava itse.

• miisa2

Ei se nyt mikään tunnepuolen lukko ole, jos haluaa pitää yksityisyytensä. Asiakkaissakin kun on todellakin kaikenlaista vipeltäjää. Yritäpä siinä sitten säilyttää ammattimaisuutesi, jos joku potilas hihkaisisi joku päivä että "Hei, näin sinun kuvasi ja profiilisi deittipalstalla".

• Unelmien Pokamies
        miisa2 kirjoitti:

Ei se nyt mikään tunnepuolen lukko ole, jos haluaa pitää yksityisyytensä. Asiakkaissakin kun on todellakin kaikenlaista vipeltäjää. Yritäpä siinä sitten säilyttää ammattimaisuutesi, jos joku potilas hihkaisisi joku päivä että "Hei, näin sinun kuvasi ja profiilisi deittipalstalla".

Kärsiikö ammattimaisuus asiakkaan käytöksestä, oli sen minkälaista vaan vai kärsiikö se nettideittailusta? Minusta tuntuu nyt siltä, että taustalla piilee edelleen ajattelu, että nettideittailu ei ole vieläkään "ihan ok".

• Eräs_kuvaton
        miisa2 kirjoitti:

Pokamiehen kysymyksen voi kääntää myös toisinpäin: miksi panisin kuvani esille profiiliin?

Minulla ei ole siihen mitään syytä.

Ulkonäöllä on kyllä merkitystä ja kuva kuvasta on reilu käytäntö. Siksi lähetän kuvani linkkinä heti, jos otan yhteyttä mieheen, jolla on kuva esillä. Kuvattomankin, tekstin perusteella kiinnostavan miehen kanssa olen valmis vaihtamaan kuvia vaikka heti. (Tosin olen tavannut miehiä livenä myös ilman kuvien vaihtoa, ja ihan ihmisen näköisiä tyyppejä siellä on ollut vastassa.)

Kuvallinen profiili kyllä huomataan helpommin kuin kuvaton. Siksi olen itse aktiivinen ja selaan profiileja ja otan yhteyttä.

Voi olla, että joku jättää ottamatta yhteyttä minuun, koska ei näe kuvaani heti profiilissa ja pelkää, että olen ruma. Moiseen arkajalkaan en kuitenkaan haluaisikaan tutustua.

Voi olla, että saisin kuvallisena enemmän vastauksia. En kuitenkaan ole kiinnostunut vastausten määrästä vaan laadusta. Saan kuvattomalla profiililla ihan riittävästi viestejä.

En siis itse hyötyisi kuvan esillä pitämisestä mitenkään. Kuvattomuudesta ei ole muuta harmia kuin se, että profiilini ärsyttää ap:n kaltaisia käyttäjiä, jotka haluaisivat mieluummin katsella kuvallisia profiileja. En kuitenkaan koe tarvetta miellyttää heitä, ja tosiaan, hakuehtoja käyttämällä kuvattoman profiilini saa helposti silmistä pois.

• miisa2

Kärsiikö ammattimaisuus asiakkaan käytöksestä, oli sen minkälaista vaan vai kärsiikö se nettideittailusta? Minusta tuntuu nyt siltä, että taustalla piilee edelleen ajattelu, että nettideittailu ei ole vieläkään "ihan ok".

No, se on sinun tuntemuksesi ja sinulla on oikeus siihen. ammattimaisuus kyllä kestää asiakkaalta monenkinlaista käytöstä ja sen ymmärrystä, mutta oman yksityisyyteni ja yksityiselämäni haluan kyllä säilyttää. Se kun ei asiakkaille kuulu millään muotoa. Vai kerrotko itse mielelläsi missä vaan ja milloin vaan omat yksityisasiasi? Deittailu, netissä tai livenä tai muutkin ihmissuhdeasiat ainakin minä haluan kertoa valikoidusti.

• sen vielä ymmärtää
        miisa2 kirjoitti:

jos kuka tahansa vaikka kotona jumittava työtönkään ei halua kuvaansa nettiin julkiseen levitykseen, mutta kun joidenkin (ainakin miesten) tekosyynä on se työ ettei voi lähettää edes yksityiseen sähköpostiin..?! Eikös se ois rikos jos joku alkas sellasta kuvaa ilman lupaa jakeleen julkisesti? Että mihkähän ne pelkää sen sieltä sit joutuvan?

• Unelmien Pokamies
        miisa2 kirjoitti:

No, se on sinun tuntemuksesi ja sinulla on oikeus siihen. ammattimaisuus kyllä kestää asiakkaalta monenkinlaista käytöstä ja sen ymmärrystä, mutta oman yksityisyyteni ja yksityiselämäni haluan kyllä säilyttää. Se kun ei asiakkaille kuulu millään muotoa. Vai kerrotko itse mielelläsi missä vaan ja milloin vaan omat yksityisasiasi? Deittailu, netissä tai livenä tai muutkin ihmissuhdeasiat ainakin minä haluan kertoa valikoidusti.

No en mitenkään suoranaisesti mainosta mutta puhun kyllä ns. harmittomista asioistani ihan avoimesti jos sattuu sopimaan keskustelun aiheeseen. Nettideittailukertomukset yllättäen kiinnostaa ihmisiä hyvinkin paljon eikä minulle myöskään ole asiakkaiden kanssa satunnaisia jutellessa ollut mikään ongelma todeta, että avioerokin tuli mutta että onhan tässä kaikenlaista vireillä.

En toki tiedä miten vaikeaa se on naisilla että alkaako ne asiakas tms. miehet heti ehdottelemaan. Muutenkin nämä mun jutut on enemmän sellaisesta miesnäkökulmasta jossa taistellaan jatkuvasti ylämäkeen edes vähän edistyäkseen ja mielestäni siinä suhteessa on naurettavan pieni hinta se, että joku tunnistaa sinut kuvastasi jos vertaa siihen, että hyvällä kuvalla voi mies saada naiset tekemään sen ikävimmän työn (lähestyminen, torjunta, lähestyminen, hiljaisuus, lähestyminen hiljaisuus jne.) puolestasi.

Passiivinen asenne nettideittailussa on kaikista vähiten hermoja ja itsetuntoa kuluttavaa mutta siinä on pakko olla kuvan kanssa liikkeellä. Eipä tule hiljaisuutta kun olet laittanut kuvan tai torjuntaa kun se kuva on valmiiksi näkyvillä ;)

• Unelmien Pokamies
        Eräs_kuvaton kirjoitti:

Pokamiehen kysymyksen voi kääntää myös toisinpäin: miksi panisin kuvani esille profiiliin?

Minulla ei ole siihen mitään syytä.

Ulkonäöllä on kyllä merkitystä ja kuva kuvasta on reilu käytäntö. Siksi lähetän kuvani linkkinä heti, jos otan yhteyttä mieheen, jolla on kuva esillä. Kuvattomankin, tekstin perusteella kiinnostavan miehen kanssa olen valmis vaihtamaan kuvia vaikka heti. (Tosin olen tavannut miehiä livenä myös ilman kuvien vaihtoa, ja ihan ihmisen näköisiä tyyppejä siellä on ollut vastassa.)

Kuvallinen profiili kyllä huomataan helpommin kuin kuvaton. Siksi olen itse aktiivinen ja selaan profiileja ja otan yhteyttä.

Voi olla, että joku jättää ottamatta yhteyttä minuun, koska ei näe kuvaani heti profiilissa ja pelkää, että olen ruma. Moiseen arkajalkaan en kuitenkaan haluaisikaan tutustua.

Voi olla, että saisin kuvallisena enemmän vastauksia. En kuitenkaan ole kiinnostunut vastausten määrästä vaan laadusta. Saan kuvattomalla profiililla ihan riittävästi viestejä.

En siis itse hyötyisi kuvan esillä pitämisestä mitenkään. Kuvattomuudesta ei ole muuta harmia kuin se, että profiilini ärsyttää ap:n kaltaisia käyttäjiä, jotka haluaisivat mieluummin katsella kuvallisia profiileja. En kuitenkaan koe tarvetta miellyttää heitä, ja tosiaan, hakuehtoja käyttämällä kuvattoman profiilini saa helposti silmistä pois.

Olet ilmeisesti nainen? Lue viestini miesnäkökulmasta yllä.

• Eräs_kuvaton

Olet ilmeisesti nainen? Lue viestini miesnäkökulmasta yllä.

Olen, ja luin. En kyllä ihan ymmärrä, miten sukupuoli tässä ratkaisee. Kuvaton joutuu olemaan itse aktiivinen, olipa mies tai nainen. Itse maksan mielelläni sen hinnan - että joutuu olemaan aktiivinen - yksityisyydestäni.

Mutta eipä tuo minulle ole ongelma, jos jotkut haluavat pitää kuvaansa esillä. Päinvastoin, kivahan niitä kuvallisia profiileja on katsella. (Mikään välttämättömyys se ei ole: olen ottanut yhteyttä kuvattomille profiileille, ja toisaalta pelkkä hyvä kuva ei pelasta mitään, jos profiilissa ei ole muuta kiinnostavaa. Teksti ratkaisee.)

• miisa2

No en mitenkään suoranaisesti mainosta mutta puhun kyllä ns. harmittomista asioistani ihan avoimesti jos sattuu sopimaan keskustelun aiheeseen. Nettideittailukertomukset yllättäen kiinnostaa ihmisiä hyvinkin paljon eikä minulle myöskään ole asiakkaiden kanssa satunnaisia jutellessa ollut mikään ongelma todeta, että avioerokin tuli mutta että onhan tässä kaikenlaista vireillä.

En toki tiedä miten vaikeaa se on naisilla että alkaako ne asiakas tms. miehet heti ehdottelemaan. Muutenkin nämä mun jutut on enemmän sellaisesta miesnäkökulmasta jossa taistellaan jatkuvasti ylämäkeen edes vähän edistyäkseen ja mielestäni siinä suhteessa on naurettavan pieni hinta se, että joku tunnistaa sinut kuvastasi jos vertaa siihen, että hyvällä kuvalla voi mies saada naiset tekemään sen ikävimmän työn (lähestyminen, torjunta, lähestyminen, hiljaisuus, lähestyminen hiljaisuus jne.) puolestasi.

Passiivinen asenne nettideittailussa on kaikista vähiten hermoja ja itsetuntoa kuluttavaa mutta siinä on pakko olla kuvan kanssa liikkeellä. Eipä tule hiljaisuutta kun olet laittanut kuvan tai torjuntaa kun se kuva on valmiiksi näkyvillä ;)

Ei kukaan varmasti ehdottele, mutta mulla on potilaisiin vain ja ainoastaan heidän sairauteensa perustuva hoitosuhde ja minun yksityiselämäni ei kuulu heille.Piste.

• Hei keijo
        miisa2 kirjoitti:

Oot aika hiljaa keke mut tähän mennessä, et oo antanut kun tekosyitä. Tuolla on noin 50 000 lähihoitajaa,sairaanhoitajaa,lääkäriä..Kaikilla kuvat
        eri puolilla tosin nettiä(myös pienillä paikkakunnilla)..Ainut todellinen syy olla laittamatta kuvaa..No tän sinä tiedätkin.

• 7+17

Niin pitää! Tässä yks unilta herätelty "mimmi". S**tana kun miehellä on taas hauskaa....

• sinkku-ikisinkku

On aivan sama onko kuva tai ei, jos on ruma niin kukaan ei vastaa. Jos lähetät kuvan myöhemmin ja sut todetaan rumaksi niin kirjoittelu loppuu siihen vaikka olisit miten mukava ollut viestien perusteella ja vaikka olisit saanut kehuja ennen kuvaa.

Monta kertaa on itselle käynyt niin että on kirjoiteltu kuukausi joka päivä melkein ja olen saanut viesteja et miten ihana tyyppi olen ja sellasta ja sitten kun olen kuvan lähettänyt niin vastausta en ole enää saanut. Luonteella ei vaan ole merkitystä ja siksi naiset rakastuu yleensä ku.sipäihin koska tykkäävät niiden ulkonäöstä.

• Unelmien Pokamies

No ei rumaan voi ihastua joten turhaan valitat. Tosin luonteellakin on merkitystä mutta jos ns. eroottista rakkautta haaveilet niin sinussa pitää olla ulkoisestikin jotain sitä toista viehättävää.

Voit lohduttautua sillä, että eri ihmiset pitävät eri näköisistä ihmisistä ja luonteeseen ihastuminen laskee naamavaatimusta.

• siksi kuvaton

En itse laita kuvaani julkiseen nettisaittiin syystä, että asun pienellä paikkakunnalla ja toimin julkisessa kulttuurityössä. En todellakaan halua naapurin peräkamaripojan ajattelevan olevani niin tarpeessa yms.... Olen hyvännäköinen nainen ja tiedän sen. Annan kuvani pyynnöstä, mutta vasta tyypille joka on alkanut tuntua fiksulta ja kiinnostavalta.

Pokamies, kyllä se on vaan niin, että julkinen deittailu on edelleen aika arveluttavaa monen mielestä. Omakohtainen tuore tapaus, jossa deitti käyttäytyi erittäin epäasiallisesti, jätti pelkoja ja korkean riman.

• Voi äly

Ihastuin kuvassa olevaan symppikseen vaaleaan mieheen. Satun pitämään vaaleista. Ja treffeille ilmaantui mustatukkainen alkoholisoitunut mies. Tärisi vielä krapulaansa.
      En kehdannut kysyä, olisiko sattunut tietämään kuka herra siinä profiilikuvassa oli? Heh heh.

• helppo heikki

Esitän unelma miestä mutta pokaan naisia vain sänkyyn ja jätän heti sen jälkeen.
      Naiset on aika helppoja ja tykkään hiljaisista naisista ja sellasista vähän ujoista söpöistä naapurin tytöistä. On kiihottavaa kun saa sellasen sänkyyn kerran tai pari ja sitä tuntee itsensä kunkuksi.

• Rip Kirby

Miksi kuvan perään haikailijat eivät tyydy kuvallisiin profiileihin? Onko näiden määrä riittämätön? Ylittääkö kysyntä tarjonnan? Miksi ette tyydy siihen, mitä on tarjolla?

• miisa2

Tai: miksipä ei kaikista mieluiten näkisi ihan livenä??? Yksi kuva kun voi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa....

• avutonapina
        miisa2 kirjoitti:

Tai: miksipä ei kaikista mieluiten näkisi ihan livenä??? Yksi kuva kun voi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa....

Joo, samaa mieltä livenä näkeminen antaa oikean tuntuman ihmisestä. Miten puhe sopii kroppaan ja miltä ihminen näyttää oikeasti. Tekeekö toista mieli koskettaa tai suudella. Sitä ei voi ikinä välittää netin kautta.

• Huijausta tapahtuu
        miisa2 kirjoitti:

Totta, naiset etenkin muokkailevat kuviaan paljonkin ja ottavat ne mahdollisimman hyvässä valaistuksessa ja edullisesta kuvakulmasta, sellaisesta joka imartelee kasvonpiirteitä. Yksi kuva ei siis kerro kaikkea vaan joku saattaa olla kuvissa paremmannäköinen kuin livenä tai voi se olla toisinpäinkin.

• ei ne halua.

Luuletteko että naiset haluaa nähdä livenä ennen kun on nähnyt kuvan netsissä.

• nainen35

Olen tavannut monta nettimiestä livenä ilman, että olen nähnyt kuvaa. Pahinta, mitä siinä voi tapahtua, on, että joutuu nauttimaan kahvikupposen kahvilassa sellaisen ihmisen seurassa, jonka ulkonäöstä ei pidä. Minusta se ei ole mitenkään järkyttävän hirveää.

• paha juttu
        nainen35 kirjoitti:

Olen tavannut monta nettimiestä livenä ilman, että olen nähnyt kuvaa. Pahinta, mitä siinä voi tapahtua, on, että joutuu nauttimaan kahvikupposen kahvilassa sellaisen ihmisen seurassa, jonka ulkonäöstä ei pidä. Minusta se ei ole mitenkään järkyttävän hirveää.

Pahinta on että työpaikalla joutuu juttelee rumien ihmisten kanssa mutta saahan siitä palkkaa onneksi.

• "keijukainen"

Itse olen sen useamman kerran käynyt sokkotreffeillä sen "pikkasen pyöreän" kanssa ja yhtään valehtelematta ja liiottelematta vastaan on tullut 100kg keijukainen ja vaatteet on päällä kuin säkki mutta miksi tuhlata molemmin puolin edes sitä aikaa kaffitteluunkaan kun se totuus tulee esïlle viimeistään treffatessa.
      Sitten tämä yksi keijukainen ihmetteli kun en niin kovasti kiitellyt ja pokkuroinut jälkeenpäin jopa tunnin kestävästä kahvittelusta kun en heti kehdannut herrasmiehenä kääntyä ympäri.
      Treffejä ovat tehneet kymmeniä ennen minua ja minun jälkeen.

• tollo!

Et vaikuta kovin hyvältä saaliilta sinäkään. Älykkyytesi ei ole kummoinen etkä osaa edes käytöstapoja.

• ....

Ei sinun ole pakko vastailla kuvattomille. Ihan oma valinta kirjoitatko vai et.

• hyvä mieli

Nyt kerron tämän hel,vetin kuvan merkityksen, oikein
      kokemuksesta. Minulla oli kokovartalokuva (uusi) pv
      näkyi kuvassa.

Sitten mies, jonka kuva oli otettu känykällä eteisen
      peilin edessä. Jeps näytti ihan ihmiseltä, mutta hänpä
      pyysi vielä lähikuvaa minusta.

Minuun iski pieni piru ja päätin lähettää uuden kuvan ja
      tavata hänet, (koska hyväksyi minut) Jes Tavattiin,
      enkäpä meinannut tunnistaa, tätä ketjussa polttaavaa
      SEKÄ erittäin väsähtäneen ja suorastaan ikäistään
      10-15v. vanhemman näköistä laihaa savolaista kuikeloa.

SANOIN hänelle, kun välimatkaakaan hehhehhee 350km
      että vetää v-päähänsä ja painuu peilaamaan.

• miisa2

ja vielä sen verran, että mieluummin sitten kuvaton kuin joku aurinkolasi-lippalakki-moottoripyöräkypärä hässäkkä...
      Eihän sellaisesta juurikaan mitään käsitystä saa...

• Lihavajakaunis

Juu jameillä naisilla PAINO ettei miesten tarvi meille läskeille vastata!!!

• Kuvaton

Ihan samalla tavalla kirjoittelen kuvallisille ja kuvattomille profiileille.

Minä ainakin kiinnostun helvetisti enemmän profiileista, joiden esittelytekstien eteen on nähty vaivaa, kuin niistä loputtomista kuva "Ota selvää" räpellyksistä.
      Eikä taida olla sattumaa että usein niiltä kuvattomilta profiileilta on tullut hauskempia/mukavampia/asiallisempia viestejä?

• piikkilihassa

Mitä se kertoo seuranhakemisesta, jos sekin pitää olla vain sellaista nopeaa ja aikaa säästäävä toimintaa, jossa kuva kertoo kaiken? Ei ole aikaa kunnolla treffailla ihmisiä, eikä tutustua. Kunhan vaan tupsahtaisi kaikken paras suoraan taivaasta eteen ilman, että tarvitsisi mitään vaivaa itse nähdä. Haluan pikaruokatreffin ja minulle sopivana annoksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      83
      2690
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe