Jaahas, tässä on nyt kehitelty parin äskettäisimmän vuosisadan aikana tutkia, elektronisia ilmaisimia, sateliitteja ampuiltu tarkkailemaan maapalloa yötä päivää, ääntä nopeammilla hävittäjillä lennellään tarkistelemassa asioita ja muutenkin ollaan luomakunnan kruunuina voitettu luonto ja päästy pallon ehdottomiksi herroiksi. Sattui nyt kuitenkin vain tuollainen keskikokoisen matkustajalentokoneen kokoinen esine häviämään ihan yllättäen. No, sattuuhan tuota nyt kenelle hyvänsä, häviäähän sitä pienempiäkin esineitä. Varmasti niissä miljoonissa muissa Linnunratamme sivilisaatioissa katoaa aivan päivittäin vaikka mitä. Siis joutuu hukkaan ja häviää. Joutuu hävöksiin. Ei meillä ihmiskuntana ole mitään syytä hävetä. Eihän sille nyt mahda yhtään mitään jos taivaalta jotain tipahtaa ties minne valtamereen tai sademetsään. Kuu sentään on saatu pidettyä vielä siellä minne se kuuluu.
Huomenna taas tavallinen arkipäivä, tuttipullot pitää lämmittää, bussiin täytyy ehtiä ajoissa ja kaikkea sellasta ja sitten iltapäivällä toimitukseen selaan jostain Taka-Aasian malariapöpeliköstä otettuja kuvia, jotka pitää liimata lehteen, että ihmiset nyt varmasti tietäisi ainoastaan matkustajakoneen kokoisen pikkujutun olevan kadoksissa. Sinänsä kyllä mulle ihan paskan yks lysti missä sellanen ylilihava siivillä varustettu peltimakkara mötköttää, mitä se Nasakin puuhaa kun ei nää sitä ihan pelkistä maan magneettikentän anomalioista. Millä tarkkuudella nekin poropeukalot niitä mittauksiaan oikein tekee?
Pieni ongelma ihmiskunnalle
mulle taas ei
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181