Tiedän, että tästä aiheesta on jaanattu edes ja takas..Ainakin uskon.
Lähinnä mietin tässä omia henkilökohtaisia ongelmiani, enkä tuomitse ketään. Mutta yllätys yllätys tatuoinneista...
Alkaa tuntumaan siltä kun on pyörinyt tuolla joka paikassa
treffeillä ja As:ssä ja kaikissa mahdollisissa cahteissa ja palstoilla,
niin tämä täysin ehdoton vaatimus toisen osapuolen suhteen eli tämä tatuoimattomuus ei taida enää 2014 olla kerta kaikkiaan mahdollista. Lapsia pitäisi saada kun ikää on 33, enne kun nuo viimeisetkin munasolut varisevat lattioille mutta kiun en vaan pysty!!!! Tuntuu, että otan mielumin chihuahuan kun tautoidun vastakappaleen, yllättävän pahasti tuo trendi levähti yli ja ympäri suomen.
Koitin kovin käydä keskusteluakin näistä persoonallisista tuhruista, mutta en vain käsitä mitä persoonallista on sellaisessa mikä on kaikilla?
No niin tai näin ,tässä saa muuttaa nunnaluostariin tai ..Ei lihavankaan ottaminen ei enää ole ratkaisu, lihavat ihmiset ovat kun mainospalloja. Täytyy varmaan jollekkin kutistajalle mennä puhumaan seuraavaksi, ei muuten tosiaan mitään mutta kun niitä ei kertakaikkiaan pysty nykyaikana enää vain välttämään...
Harmittaa vaan kun on joututnut ihan pontentiaalisellekkin ihmiselle antamaan kuluneena viikkona pakit noitte suttujen vuoksi =(
Se on parempi unohtaa se suhde
16
206
Vastaukset
- atm1
Ota täältä palstalta kumppani, minulla esim ei ole tatskoja.
- ja luostariin
Voisin harkita jotenkin vaan tuntuu, että täällä on aika heikosti korkeakoulun käyneitä? Vaikka ei sen väliä jos palkka on sama kun itsellä.
Olen kyllä valmis ottamaan pullean miehen jolla on hyvin heikko varustus mielumin, kuin sen tatuoidun. Urheilen tyäsin itseni vuoksi,eikä sen toisen tarvitse olla samanlainen kun minä..Kotoisampikin sellainen ATM voisi olla?
Joten ei huono idea =) - atm1
ja luostariin kirjoitti:
Voisin harkita jotenkin vaan tuntuu, että täällä on aika heikosti korkeakoulun käyneitä? Vaikka ei sen väliä jos palkka on sama kun itsellä.
Olen kyllä valmis ottamaan pullean miehen jolla on hyvin heikko varustus mielumin, kuin sen tatuoidun. Urheilen tyäsin itseni vuoksi,eikä sen toisen tarvitse olla samanlainen kun minä..Kotoisampikin sellainen ATM voisi olla?
Joten ei huono idea =)Kannattaa mennä luostariin niin on sama palkka. Itse en ikinä kiinnostuisi naisesta joka ajattelee jotain korkeakouluja ja miehen palkkoja.
- Just näin
ja luostariin kirjoitti:
Joten ei huono idea =)''Voisin harkita jotenkin vaan tuntuu, että täällä on aika heikosti korkeakoulun käyneitä? Vaikka ei sen väliä jos palkka on sama kun itsellä.''
Mitäs ihmeen merkitystä näillä on? - rahan perässä
ja luostariin kirjoitti:
Joten ei huono idea =)Aika paljon kertova viesti nykypäivän naisista.. onko naiset unohtaneet mitä on rakkaus?
- ja luostariin
atm1 kirjoitti:
Kannattaa mennä luostariin niin on sama palkka. Itse en ikinä kiinnostuisi naisesta joka ajattelee jotain korkeakouluja ja miehen palkkoja.
Sitten sun täytyy kattoa joku toinen nainen.
Aika järjellisiä ajatuksia mielestäni,ja sanonhan tuossa selvästi,
että ihan sama kunhan pystyy samaan kuolletukseen kuukaudessa kun minä. - Ja luostariin
Just näin kirjoitti:
''Voisin harkita jotenkin vaan tuntuu, että täällä on aika heikosti korkeakoulun käyneitä? Vaikka ei sen väliä jos palkka on sama kun itsellä.''
Mitäs ihmeen merkitystä näillä on?Niinpä..Mitäs merkitystä niillä nyt vois olla?
- ja luostariin
rahan perässä kirjoitti:
Aika paljon kertova viesti nykypäivän naisista.. onko naiset unohtaneet mitä on rakkaus?
Kun köyhyys tulee ovesta sisään lähtee rakkaus ikkuansta ulos.
Arvetekin suurinosa ei ole edes duunissa täällä?
- Timpan tytär
Grrr, itse kyllä kelpaisi saada kunnon kakkarööripenetraatio joltain tatuoidulta jännä-ähkijältä ;)
- ampukaamuapäähän
Siis mikä niissä tatuoinneissa nyt on vikana? Jos olet noin nirso kumppanin suhteen niin ehkä onkin parempi mennä sinne luostariin. Uskomattoman pinnallista.
Sitä paitsi monet ottavat tatuointeja siksi, että ne oikeasti merkitsevät jotakin. Se, että jätät jonkun sellaisen tatuoinnin takia, on uskomattoman loukkaavaa ja tyhmää.- ja luostariin
Se on siinä varmaan makuasia kun esimerkiksi silikonitkin
tai mikä tahansa kehon päivitys..Jotkut ihmiset eivät pidä kissoista toiset eivät
pidä punapäistä ja jotkut vain inhoavat tatuointeja..Ja jopa kokevat syvää kuvotusta niiden kanssa, mutta siinä missä kissan voi heittää säkissä järveen (näin karrikoidusti) ja hiukset värjätä niin tautoinnista ei pääse eroon.
En usko, että se on yhtään sen loukaavampaa kun ottaa tatuointi?
Tyhmää..Siltä se alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, ja se oli tekstin pointtikin.
Mutta jos kerran makuasioilla ei ole mitään merkitystä parin valinnassa niin mitä ihmettä teet sinkut palstalla?
- Reipas Mies
Asiathan koetaan usein että mitä ei ole, on se itsetunnon tai rohkeuden puutetta mutta kun asia on monesti nimenomaan juuri päinvastoin.
Minulla ei ole tatuointeja enkä halua sellaisia.
Päinvastoin, taittaa olla "setämäistä" että EI ole tatuointeja.... siinäpä ihmettelette.
Ei se pieni söpö tatuionti naisessa minua haittaa, mutta nämä kokokäsi ja muut täystatskat kyllä ei minun ymmärrystä saa. - tatuoidut sonnit
kunnon jyystäreitä, panorinkien kuninkaita.
- kfxkxk
LuuseriATM:n kirjoittama juttu. koko agenda lemuaa atm:ää.
- cxbsdfh
Ei kannata luostariin lähteä, pakene mieluummin online-peleihin. Monet naiset pelaavat mmo-pelejä. Voisitte perustaa vaikka jonkun killan, jossa on pelkästään naisia.
- Skee
En mäkään kyl tastkoista tykkää, joku pieni menee. Tykkään puhtaasta ihosta ja et miehellä on hiukset, enkä ole suuri partojen ystävä. Mut kas kummaa kerran vei muutaman sentin lyhyempi, kaljupäinen, tatskattu leukapartainen nuorempi mies pään pyörälle pariks kuukaudeksi. Luonne ja huumorintaju voitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697