Olen vuonna 1993 syntynyt, syksyllä turkulaistunut nuori nainen, joka kaipaa lisää sosiaalisia kontakteja elämäänsä. Opiskelen ensimmäistä vuotta yliopistossa.
Kiinnostuksenkohteitani ovat luova kirjoittaminen, kirjallisuus, juokseminen (treenaan puolimaratonille, mutta olen hyvin alussa), luonto ja sielä liikkuminen, maailman ilmiöt ja tapahtumat, politiikka ja tiede. Suhtaudun opiskeluuni melko vakavasti, mutta osaan myös pitää hauskaa.
Kaipaan samanhenkisiä ja suunnilleen samanikäisiä/samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä seuraksi milloin mihinkin. Opiskelu yhdessä, lenkkeily, kahvittelu, baari-illat, mikä miellyttää - olen avoin kokeilemaan uusia asioita.
Seurustelen onnellisesti, joten seksin perässä olijat älköön vaivautuko.
Sähköpostiosoitteeni on [email protected], sinne viestiä jos kiinnostaa.
Ystäviä nuorelle naiselle Turusta?
2
131
Vastaukset
- Lukutoukka93
Lisätään vielä, että etsin ystäviä tätä kautta lähinnä siksi, että varsinkin oman alani biletyskulttuuri on hyvin alkoholipainotteista, ja kaipaisin ihmisiä joita kiinnostaa muukin. En minäkään lasiin sylje, mutta ajatus jokaviikkoisesta kännäämisestä ei huvita.
- eevamarkka
Moikka! Itse muutin myös Turkuun viime syksynä opiskelujen perässä, olen 94 syntynyt nuori nainen joka olisi myös vailla seuraa. Kaverit ovat kaikki hämeessä (josta kotoisin) ja ainoa seurani täälä on poikaystäväni ja hänen kaverinsa. Olisi kiva saada uusia tuttavia joiden kanssa voisi käydä lenkillä kävelyllä shoppailemassa kahvilla aurinkoa ottamassa tai mitä ikinä keksitään! Itsekkään en pahemmin perustu (enää) tuosta alkoholikulttuurista joten baarikierrokset eivät kuulu listani kärkeen :) laitelkaa meiliä [email protected] tai stalkatkaa facebookista nimellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707