Aikaisemmin halusin todella paljon, ja ihmettelin mitä minussa on vikana, kun muut ystävät löytää itselleen miehen tuosta noin vaan ja itselläni ei natsaa kenenkään kanssa niin paljon ,että haluaisin suhdetta hänen kanssaan.
Mutta nyt sitten hieman vanhemmalla iällä en osaa edes sanoa, että haluanko parisuhdetta vai en. Jotenkin vaan, mitä on seurannut näiden ystäviensä elämää, niin näyttää siltä, että eipä niissä suhteissakaan aina mitenkään niin hienoa ja onnellista ole. Moni on eronnut ja moni vielä yhdessäkin oleva pariskunta vaikuttaa siltä, että he eivät rakasta toisiaan vaan lähinnä sietävät.
Mikä sitten lienee syynä, että rakkaus katoaa niin helposti. Moni väittää, että se rakastuminen sokaisee silmät vioilta ja virheiltä ja sitten lopulta herätään totuuteen. Mutta toisaalta vaikuttaa myös olevan niin, että ei se meneminen yksiin jonkun "on se ihan ok, kaitpa mä tota rakastan" -tunteita herättävän ihmisen kanssakaan taida olla mikään kovin hyvä lähtökohta onnelliselle suhteelle.
Kuinka paljon haluat parisuhdetta
10
156
Vastaukset
- sinkkumies.
Haluan tosi paljon. Omalla haluamisella ei tosin ole merkitystä koska naiset päättää kenen kanssa ovat ja minun kanssa naiset ei halua olla.
- niinkö ?
Miten niin naiset päättävät ? Yhtä hyvin se voi olla se mies, joka sanoo "ei" naisen ehdotukselle parisuhteesta.
- 7+19
niinkö ? kirjoitti:
Miten niin naiset päättävät ? Yhtä hyvin se voi olla se mies, joka sanoo "ei" naisen ehdotukselle parisuhteesta.
Naisilla on valinnan varaa, kun miehiä on huomattavasti enemmän. Ei siinä paljon miehenä mahda mitään, ellei ole jotenkin parempi kuin muut ehdokkaat naiselle.
- sinkkumies funtsii
Vaihtelee vähän päivästä riippuen, mutta jos kylmän rationaalisesti mietin, niin mitä järkeä on haluta parisuhdetta? Omat kokemukseni ovat vähän samanlaisia kuin sinulla, nimittäin omasta tuttavapiiristä saa onnistuneita parisuhteita hakemalla hakea. Johtuuko siitä, että nykyajan ihmiset ovat niin itsenäisiä, ovatko ihmiset etääntyneet toisistaan yhä hektisemmän työelämän, sosiaalisten medioiden sun muiden takia vai onko vain niin, että avioliitto on menettänyt perimmäisen funktionsa nykymuotoisessa urbanisoituneessa yhteiskunnassa?
Muotoilen nyt - kun kerran kysytään - vastaukseni näin: jos minulla ei olisi seksuaalista viettiä, en taatusti haluaisi parisuhdetta. Pelkät ystävyys- tai vielä pinnallisemmat kaverisuhteetkin riittäisivät. Varsinkin kun en halua lapsiakaan. Nykytilassa sitä kuitenkin kaipaa joskus kovastikin vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä, ja yhden yön jutut eivät ole siihen ratkaisu, sen olen huomannut. Pitäsi siis olla joku pilleri, joka sammuttaa seksuaalisen vietin aina halutessa vaikka kuukaudeksi kerrallaan. Jotenkin sellainen olo, että popsisin noita pillereitä aika tiuhaan kun mietin millaisia tuttavapiirini parisuhdeviritelmät pääosin ovat olleet :) Enpä tällä hetkellä mitenkään erityisen paljon. Tosin en pistäisi pahakseni, jos joku ihastuttava immeinen löytyisi, mutta koska sellaista ei tällä hetkellä ole, niin en koe tarvitsevani parisuhdetta.
- 3+1
On pohjois-savossa miehiä pilvin pimein ja oot vielä niin nuorikin, että varmasti löydät jonkun. Itse olen jo liian vanha parikymppiselle, vaikka samassa pitäjässä asunkin.
- ätmi-sinkku
Minä olen ihastuttava.
- PohPuhPih
ätmi-sinkku kirjoitti:
Minä olen ihastuttava.
Minäkin olen ihastuttava. Erityisesti tanssiessani Joutsenlampea naapurin ikkunan takana.
- 16+2
Samaa olen huomannut.
Itse olen päättänyt huonot suhteet joissa minua ei ole arvostettu. Miehillä on ollut joku ongelma itsensä kanssa, kun eivät ole muitakaan naisiaan kunnioittaneet.
Olen päättänyt olla yksin niin kauan kunnes löydän sellaisen puolikkaan itselleni, joka osaa rakastaa yhtä syvästi kuin itsekin. Joka uskoo ikuiseen rakkauteen myötä ja vastamäessä jne.
Kyllä se aika hiljaiseksi vetää, kun ajattelee miten tärkeä parisuhde minulle loppujen lopuksi on ja kuinka kauan olen ollut yksin. - Just näin
Olishan se parisuhde kiva, mutta ei oo tullu samankaltaista henkilöä vielä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382549- 1061598
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207797- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703