mies ja eksänsä

eksät pois kuvioista

Miehen eksä (eksät) kalvaa mieltäni ja mies kyllä tietää sen.
Miehen kanssa olen jonkun aikaa ollut. Mies on eksänsä kanssa tekemissä jonkun verran kännykän ja Facbookin kautta.
Olen koittanut, ettei tämä häiritsisi mua. Nainen on kaunis ja ite olen ennemminkin ruma kuin kaunis. Ihmekös tuo sit, että häirisee.

Mies pian alottuamme kertoi, että suhteensa kyseiseen naiseen on loppu kauvan sitten ennen kuin tapasimme, mutta myöhemmin kävikin

ilmi, että suhteesta eroominen olikin muutamaa viikkoa aijemmin.
Miksi muuttaa totuutta kuitenkin toiseen suuntaan.
Mies väittää päässeensä yli ja itse eroneensa kyseisestä naisesta.

Nyt olemme olleet kuukausia yhdessä. Yritän olla olematta mustasukkainen menneisyydestä, kun jokasella sellainen kuitenkin on. Miksi pitää eksiä facebookissa ja miksi täytyy yhteyttä pitää? Siihen haluaisin muilta vastauksia.

38

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitää entisiä luokka-, työ- tai harrastuskavereita facebookissa? Siis ihmisiä, joiden kanssa ei oikeassa elämässä ole laisinkaan tekemisissä. Jotkut pitävät vielä kaverin kavereita ja kaikkia muita halukkaita, että olisi paljon "kavereita".

Olisiko syynä uteliaisuus?

• eksät pois kuvioista

Uteliaisuus on syynä joo ja halu pitää yhteyttä sen viä ymmärrän entiset koulu- työ ja sun muut tutut, mutta eksä tarviiko niitä olla tai olla eksän kanssa tekemisissä. Lasten äidin vielä ymmärrän lasten takia, mutta edellisen kanssa josta viimeksi on eronnut.
        Ehkä hänellä on kuitenkin jotain tunteita.

• tuota niin
        eksät pois kuvioista kirjoitti:

Uteliaisuus on syynä joo ja halu pitää yhteyttä sen viä ymmärrän entiset koulu- työ ja sun muut tutut, mutta eksä tarviiko niitä olla tai olla eksän kanssa tekemisissä. Lasten äidin vielä ymmärrän lasten takia, mutta edellisen kanssa josta viimeksi on eronnut.

Ei ihmisiä voi noin vain heivata pois, kun ei enää huvita. On heilläkin tunteet ihmisenä. Toki pitää tehdä selväksi uudelle, että uusi on ykkönen. Ja ei ole pakko tapailla exiä. Tai ehkä harvemmin. Facebook on aika iisi vielä. Mutta mitä he sitten tekevät siellä livessä yhdessä? Ja missä ovat? Ota selvää. Miehen puheisiin ei siinä voi luottaa.

• As time goes by
        tuota niin kirjoitti:

Ei ihmisiä voi noin vain heivata pois, kun ei enää huvita. On heilläkin tunteet ihmisenä. Toki pitää tehdä selväksi uudelle, että uusi on ykkönen. Ja ei ole pakko tapailla exiä. Tai ehkä harvemmin. Facebook on aika iisi vielä. Mutta mitä he sitten tekevät siellä livessä yhdessä? Ja missä ovat? Ota selvää. Miehen puheisiin ei siinä voi luottaa.

Miksei voi? Kun joku on ex = ENTINEN, miksi häntä pitäisi kohteliaisuudesta laahata mukana elämässään? Heillä toki on tunteet, mutta kyllä ainakin minä ja exäni tiedämme, että meidän aikamme on taaksejäänyttä aikaa eikä meillä ole mitään syytä olla yhteyksissä, kun ei ole yhteisiä lapsia tai muutakaan, mikä enää tekisi yhteydenpidon tarpeelliseksi. Molemmat ovat jatkaneet elämäänsä ja olisi epäkohteliasta uusia kumppaneita kohtaan, että roikkuisimme mukana toistemme elämän "liepeillä" esim FB-kavereina.

• 20+19
        tuota niin kirjoitti:

Eikö niillä uusilla, elämään tulevilla ihmisillä ole tunteita?

Eikö ihmisen pitäisi suunnata kasvonsa tulevaisuuteen, eikä roikkua menneessä?

Jos tunteilla ja ihmisyydellä perustellaan tarve pitää exät kavereina, samoilla perusteilla ne voi myös poistaa kavereista, sillä on niillä uusilla ihmisilläkin tunteet ja oikeuksia!

• "Miksi pitää entisiä luokka-, työ- tai harrastuskavereita facebookissa? "

-Miksi ylipäätään pitää jotain turhaakin turhempaa turpakirjaa..?!

• tuota niin kirjoitti:

"Ei ihmisiä voi noin vain heivata pois, kun ei enää huvita"

-Toki voi. Varsin helpostikkin...sen kun ilmoittaa, että en enää halua olla yhteydessä sinuun ja lopettaa yhteydenpidon.

Helppoa kuin mikä! ;)

• 12+11
        TheOne kirjoitti:

"Miksi pitää entisiä luokka-, työ- tai harrastuskavereita facebookissa? "

-Miksi ylipäätään pitää jotain turhaakin turhempaa turpakirjaa..?!

Niinpä, se ei oo mitään muuta kuin yksityisten ihmisten tietojenkeruu-paikka, josta sun kaikki tiedot lähtee jakoon! Siellä sitä kannattaa olla

• Vieraileva sovinisti
        As time goes by kirjoitti:

Miksei voi? Kun joku on ex = ENTINEN, miksi häntä pitäisi kohteliaisuudesta laahata mukana elämässään? Heillä toki on tunteet, mutta kyllä ainakin minä ja exäni tiedämme, että meidän aikamme on taaksejäänyttä aikaa eikä meillä ole mitään syytä olla yhteyksissä, kun ei ole yhteisiä lapsia tai muutakaan, mikä enää tekisi yhteydenpidon tarpeelliseksi. Molemmat ovat jatkaneet elämäänsä ja olisi epäkohteliasta uusia kumppaneita kohtaan, että roikkuisimme mukana toistemme elämän "liepeillä" esim FB-kavereina.

Vaikka teillä toimii näin, niin se ei tarkoita että kaikkien tulisi toimia samoin. Monilla jää ystävyys ja välittäminen vaikka muut tunteet katoavat, eikä siinä itsessään mitään pahaa ole, päinvastoin.

Neuroottinen exän elämän seuraaminen tai exässä roikuskelu on toki asia erikseen ja sellainen on hanurista.

Mutta pointtini on, että monet ihan järkevät eronneet ihmiset haluavat toimia eri tavoin eri syistä tässä asiassa, niin minkä takia pitäisi laatia joku yleispätevä sääntö kaikille?

• tajutonta ajattelua
        Vieraileva sovinisti kirjoitti:

Vaikka teillä toimii näin, niin se ei tarkoita että kaikkien tulisi toimia samoin. Monilla jää ystävyys ja välittäminen vaikka muut tunteet katoavat, eikä siinä itsessään mitään pahaa ole, päinvastoin.

Neuroottinen exän elämän seuraaminen tai exässä roikuskelu on toki asia erikseen ja sellainen on hanurista.

Mutta pointtini on, että monet ihan järkevät eronneet ihmiset haluavat toimia eri tavoin eri syistä tässä asiassa, niin minkä takia pitäisi laatia joku yleispätevä sääntö kaikille?

fiksu kommentti "vieraileva sovinisti". jos ero on selvitetty molemmin puolin, ollaan kavereita, ilman että edes toinen ei haaveile jostain uudesta mahdollisuudesta, miksi pitäisi toinen heittää nurkkaan jos takana on yhteistä elämää? senkö takia että toiselle tulee kuvioihin toinen mies/nainen, joka ei tajua että on siinä juuri sen takia että se entinen / entiset on nykyisin vain niitä kavereita? ei hitto, tarvisiko uuden ensinmäisenä kehittää itseluottamustaan ja sen jälkeen luottamusta siihen toiseen? kyllä musta.

• Jadette original
        eksät pois kuvioista kirjoitti:

Epäilisin, että on tunteita, koska valehteli sinulle aluksi.
        Sinänsä faceystävänä olemisessa ei mitään pahaa.
        Enemmän riippuu siitä, kuinka usein viestittävät ja missä mielessä.

Asiat hoidetaan tietty asioina, jos on vielä jotain selvitettävää exän kanssa. Mutta liika tunteilu ja lähiystävänä en itsekään hyväksyisi exää.
        Jos on yhteisiä lapsia, niin tietty pakosti joutuu olemaan yhetydessä.
        Jos niitä ei ole, niin sitten mun mielestä ei mitään ihmeempiä selvityksiä enää tarvitse olla.

Mies ei ole täysipainoisesti kanssasi, jos asia sinua huolettaa ja olet epävarma. Luota vaistoosi, ole rohkea ja usko itseesi, ja ennen kaikkea, pidä puolesi ja oikeutesi.
        Olkoon se exä vaikka kuinka kaunis, niin älä vähättele ulkonäköäsi ja arvoasi.

• ahtus ja

huoh.. onko miehesi jättäjä vai jätetty? aika oleellinen kysymys. jätetty ja lyhyt aika ennen sua niin... auts - sun mielikuvitus varmaan on jo kehittänyt sen pahimman arvauksen... jättäjä voi uteliaisuuttaan tai itse tuntoa pönkittääkseen "kalastella" tietoa koska tulee ex.lle uusi kuvioihin tai sitten voi vain ottaa päähän että jätti... mikään meidän muiden vastauksista ei ole oikea, nämä on vain arvailuita. totuuden tiettää sun miehes ja se kertooko totuuden, noh senkin tietää vain hän itse, niin ja se ex. tarvot muuten loputtomassa suossa kun tuota mietit, kysy mieheltä tai ex.ltä tai sitten heivaa tuo ajatus päästäsi.

• miettivä.

Exiin on tavallaan oikeus pitää yhteyttä, mutta sun pitää tietää missä mennään. Tuskin joka päivä tapaavat? Mutta miehen valehtelu oli/on ongelma. Ja se että miksei ne exät voi suakin sitten nähdä joskus, jos mies on kaveri vaan. Miehen mielestä et ole ruma, koska hän on sun kanssa. Jos ex olis niiin kaunis, varmaan olis hänen kanssa vakituisesti suhteessa. Facebookissa lukee kuitenkin että olette suhteessa? Ja sama osoite? Tai julkisesti kuljette ulkona? Eikä mies piilottele sua. Eikä hänellä ole montaa suhdetta? Voitko luottaa häneen? Ei petä? Vai tunne että voi pettää?

Onko mies rakastunut suhun aidosti? Se on tärkeä vastaus. Jos ei ole, tuskin voiskaan luottaa.

• eri säännöt

Meillä vähän samalla tavalla, mutta nainen on se exänsä kaipaaja.
      Viestittelee kahdelle/kolmelle exälleen ja tapaakin näitä, ainakin kahta heistä. Tapaamisen jälkeen viestejä enemmän, oli ihan nähdä ja kuinka on ikävä ollut sun hymyäsi ym kuvottavaa.

Kääntöpuolena mainittakoot, että nainen on mustasukkainen minusta. Minulla on edellisestä suhteesta lapsi ja jos tämän äiti sattuu mitään ylimääräistä (muuta kuin lapsen asioita) sanomaan, seuraa siitä mökötys ja kiukuttelu, että pitääkö tuonkin aina sulle soitella/txt.

Nyt alkaa pinna olemaan täys tätä eriarvoistamista tai eri sääntöjen noudattamista. Jättäisin ehkä tyon naisen ellei meille olisi juuri lapsi tulossa.

• teter43w

Niinpä niin... Toista epäillään samasta kuin mitä itse touhutaan toisen selän takana - kirjoituksesi vahvistaa tämän jälleen kerran! Ei käy kateeksi tilanteesi, otan osaa!

• 9+19

On elämä ollut ennen helppoa, ei ole tarvinut kytätä ekxiä missään, kun ei ole ollut mitään facebook, twitter, instagram yms juttuja. Ihmiset on vain eron jälkeen jatkaneet elämäänsä ja joskus sattunnaisesti törmänneet eksiinsä kaupassa tai kadulla ja tervehditty tai ei!

Ennen näitä nykyään somessa toisiaan kyttääviä ihmisiä sanottiin uteliaksi ja juorukelloiksi, kyylääjäksi ja kytiksi.

Outo tarve kytätä ja roikkua eksien helmoissa on joillakin, mutta osallahan on kuvitelma että eksän kanssa voi ihan huoleti harrastaa seksiä, kun ei se ole pettämistä.

• Tummaa Kummaa

Suomeen pitäisi perustaa uusi teemaviikko, "sex with ex". Voisi ajoittua tuohon pimeimpään syksyyn, esim. marraskuun alkuun, juuri sopivasti ennen pikkujoulu-kautta. Tällä viikolla olisi OK, jopa suotavaa, lämmitellä suhteita exien, ja kaikentasoisten entisten hoitojen kanssa. Mustasukkaisuus olisi kiellettyä.

Tästä seuraisi se, että hulinaa riittäisi viikon aikana, ja monelle muistuisi mieleen kun viikko etenisi myös ne syyt, miksi sen exän kanssa aikanaa ero tuli. Kun myös molemmilla olisi samat oikeudet tähän teemaviikkoon, varmasti puolin sun toisin kävisi mielessä, mitä se oma siippa puuhailee. Tulisi ehkä tarvetta sitten seuraavalla viikolla huomioida sitä omaa kumppania ja pitää hyvänä. Salasuhteiden määrä vähenisi, sillä exä-vaihde ei jäisi niin helposti päälle, kun tietäisi, että vuoden päästä on taas mahkut :) .

Haasteita tietysti tulisi siitä, että jos on useampia exiä, niin ketä alkaisi vokotella, ja/tai miten jakaisi viikon eri exien välillä. Ehkä olisi hyvä olla jonkunlainen bookkaus-viikko ennen varsinaista exä-viikkoa?

Tällainen teemaviikko lisäisi myös kotimaista kulutuskysyntää. Ravintoloilla olisi x-dinner tapahtumia, joissa syödään muovivälineillä ja juodaan muovimukeista. Jos menee riitaiseksi, ei tule pahaa jälkeä. Mainokset kannustaisivat ostamaan exälle X-lahjan, suosittuja teemoja voisivat olla erilaiset suolasirottimet "vanhalle suolalle" tai toisaalta sitrushedelmä- tai kala-aiheiset korut, kunnioituksena exän eri luonteenpiirteille.

Uskon myös, että jos viiko olisi loka-marraskuun vaihteessa, perään tuleva pikkujoulusesonki olisi rauhallisempi, ja sisältäisi vähemmän dramatiikkaa. Jos on alkuvuoden kuherrelut siipan kanssa ja juuri viikon exien kanssa, moniko sitä jaksaisi enää pikkujouluissa alkaa säätämään?

Mitä mieltä olette?

• 5+3

Repesin, päivän naurut...

Tuossa mietin että oma mummoni on ollut ennen avioliittoaan vaarini kanssa, kihloissa toisen miehen kanssa jopa avioitumassa hänen kanssa ja ikinä en saanut tietää kuka se mies oli. Tänä päivänä se ei olisi ollenkaan vaikeaa, katsoisin vain mummoni facebook-kaverit.

Tosin ei mummonikaan tiennyt mitä mies on heidän eron jälkeen tehnyt, mummonihan hänet jätti kun oli tavannut vaarini. Mummoni tosin sanoi myös että jokaiselle täytyisi antaa rauha elää omaa elämää eteenpäin eikä roikkua menneessä.

• terttupetteri

Jatkas nyt vielä ajatuksen kehittelyä sen verran, että mitäs ne, jotka eivät halua osallistua "sex with ex"-viikkoon tekevät..? Odotetaanko me sitten vaan pikkujouluja..?

• Tummaa Kummaa
        terttupetteri kirjoitti:

Jatkas nyt vielä ajatuksen kehittelyä sen verran, että mitäs ne, jotka eivät halua osallistua "sex with ex"-viikkoon tekevät..? Odotetaanko me sitten vaan pikkujouluja..?

Uskon, että erilaiset kaamoslomat metsän keskellä myisivät hyvin. "Pakoon exä-viikkoa" -paketit. Toisaalta jos teemaviikko ei olisi ihan "sex with ex", vaan "hengaa heivatun kanssa" tms, voisi olla suositumpi. Monella ihmisellähän on varmasti tullut mieleen eron jälkeen nerokkaita sutkautuksia exälle, joita ei keksinyt sanoa kun tilanne oli kuumimmillaan. Voisi mennä päästelemään ne sinne ex-dinnerille. Tai pyytämään anteeksi niitä sutkautuksia, jotka tulivat mieleen. :)

Haluaisin kyllä tähän viikkoon vähän sellaista "ympäristön painetta". Että jos ei osallistu, niin sitä pidettäisiin todellakin sen merkkinä, että ei ole valmis tomuttamaan parisuhteensa tunkkaisia komeroita, vaan katseet on jo pikkujouluhulinoissa. :D

• terttupetteri
        Tummaa Kummaa kirjoitti:

Uskon, että erilaiset kaamoslomat metsän keskellä myisivät hyvin. "Pakoon exä-viikkoa" -paketit. Toisaalta jos teemaviikko ei olisi ihan "sex with ex", vaan "hengaa heivatun kanssa" tms, voisi olla suositumpi. Monella ihmisellähän on varmasti tullut mieleen eron jälkeen nerokkaita sutkautuksia exälle, joita ei keksinyt sanoa kun tilanne oli kuumimmillaan. Voisi mennä päästelemään ne sinne ex-dinnerille. Tai pyytämään anteeksi niitä sutkautuksia, jotka tulivat mieleen. :)

Haluaisin kyllä tähän viikkoon vähän sellaista "ympäristön painetta". Että jos ei osallistu, niin sitä pidettäisiin todellakin sen merkkinä, että ei ole valmis tomuttamaan parisuhteensa tunkkaisia komeroita, vaan katseet on jo pikkujouluhulinoissa. :D

Oivasti kehitelty... Yksi jos toinenkin "nerokas sutkautus" irtoaisi epäilemättä - itsellä tulee äkkisältään mieleen tämä: "perusteellisesti mietittyäni löysin sinusta yhden hyvän puolen: ilman sinua en tietäisi, miten hyvin asiat voivatkaan olla ilman sinua". Hmm... No jälkiruokaan saakka ei kyllä jutun juurta riittäisi...

• Mitä syytä miehelläsi on pitää yhteyttä eksiinsä..?

Mielestäni ainoa hyväksyttävä syy olla yhteydessä eksään on se jos on esim yhteinen lapsi/lapsia.
      Muussa tapauksessa eksät ovat eksiä, eikä heillä ole mielestäni mitään sijaa nykyisessä elämässä.

• Miehet Anuksesta

Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin ystävyys? Entäpä jos on ollut exän kanssa hyvä ystävä ennen seurustelua ja sen jälkeen? Tulisiko ystävyys romuttaa vain siksi että sinä ja muut kaltaisesi epävarmat, vainoharhaiset ja mustasukkaiset ihmiset eivät kestä toisten kaveruutta?

• Eksät pois kuvioista

Lasten takia ymmärränkin, että mies on yhden eksän kanssa tekemissä, mutta tähän edelliseen jonka kanssa oli vähän ennen mua en ymmärrä, kun ei ole yhteisiä muksuja. Eksät on eksiä heitä ei kuulu olla elämässä mukana mun mielestä,

• Jos ihmisen kanssa on viettänyt vaikka muutaman vuodenkin elämästään ja eronnut sovussa ja ystävinä, niin järkeeni ei mene ei sitten millään, miksi hän ei voisi olla samanlainen ystävä kuin muutkin.

• mä vaan

Minun järkeeni ei mene, miten eksä voisi olla kuin kuka tahansa. Eksä ei voi olla samanlainen ystävä kuin muut, koska hän ei ole ollut samanlainen ystävä. Eksällä on ollut intiimi suhde puolison kanssa. Jos eksä on edelleen hyvä ystävä, miksi hän sitten on eksä? Mihin eksää tarvitsee? Itsetunnon buustaamiseen?

Ehkä se joillekin sopii, mene ja tiedä, mutta useimmiten eksän pitäminen lähipiirissä ei vahvista nykyistä parisuhdetta vaan aiheuttaa kitkaa. Eksän kanssa voi aina jossitella. Kauneimpia suhteita tuppaavat olemaan ne, jotka ovat menneet poikki. Niitä voi kaiholla muistella. Nyksän kanssa arki tulee joskus vastaan, ja eksä saattaa alkaa taas houkuttaa.

Itseään ei pidä unohtaa, mutta parisuhteessa pitäisi huomioida puolison tunteet. Laittaa asiat ja ihmiset tärkeysjärjestykseen.

Itse olen katkerasti saanut kokea asian toiseltakin kannalta. Tunsin aikoinani erään miehen, jonka kanssa olimme (minun mielestäni) huonoja rakastavaisia mutta hyviä ystäviä. Lopetimme seurustelun, mutta pidimme yhteyttä pitkään. Mies vain ei koskaan luopunut toivosta, vaikka muuta esittikin. Kun tämä selvisi, tunsin itseni uudelleen petetyksi.

• Danielan

Ei vain voi, koska heillä ovat olleet rakastuneita ja olleet enemmän kuin ystäviä. Hyvän päivän tuttava voi olla moikkailla kadulla ja vaihtaa kuulumisia harvoin, mutta tarviiko tekemissä olla? Eihän ystävän kanssa olla oltu lähemmissä kanssa käymissä muutenkaan.
      Miksi eksästä pitäs tulla ystävä?

• Ei-kuori

Minä olen ainakin harrastanut seksiä useammankin ystäväni kanssa eikä ystävyys ole siitä pilalle mennyt, päin vastoin. Myöskään exän kanssa ystävyys ei lopu vain siksi että joku epävarma nysverö tyttöystävätarjokas on mustasukkainen. Se, että on intiimiä menneisyyttä jonkun kanssa, ei tarkoita että olisi intiimi tulevaisuus hänen kanssaan.

Olette te ihmiset kyllä käsittämättömän epäluuloisia kumppaneitanne kohtaan.

• 8+5
        Ei-kuori kirjoitti:

Minä olen ainakin harrastanut seksiä useammankin ystäväni kanssa eikä ystävyys ole siitä pilalle mennyt, päin vastoin. Myöskään exän kanssa ystävyys ei lopu vain siksi että joku epävarma nysverö tyttöystävätarjokas on mustasukkainen. Se, että on intiimiä menneisyyttä jonkun kanssa, ei tarkoita että olisi intiimi tulevaisuus hänen kanssaan.

Olette te ihmiset kyllä käsittämättömän epäluuloisia kumppaneitanne kohtaan.

Ei kovin hyvää tulevaisuutta lupaakaan, jos ajattelet suhteesi toisesta osapuolesta, että hän on epävarma, mustasukkainen nysverö. Hieman kunnioitusta ja toisten huomioon ottamista, kiitos! Minä, minä, minä - muiden tunteista viis? Mitä, jos kuvio olisikin toisinpäin? Olisiko se silloinkin yhtä helppo hyväksyä?

• exästäluottoystävä

No exä on tuttu ja luotettava ja yhteinen työhistoria takana eli jatkossa paras mahdollien työtoveri ja ystävä.

• Miehet Anuksesta

Tyypillinen kontrolloiva nainen. Harmi, että niin monet naiset ovat juuri tuota sorttia, mustasukkaisia pirttihirmuja, jotka haluavat miehestä lähinnä hallittavan lakeijan. Hyviä naisia on harvassa.

• osui tännekkin

tulin lukemaan näitä ja tämä osui. pari päivää sitten menin miehen koneelle, hänellä oli sähköposti jäänyt auki, seillä oli kansio "muru", hymyillen avasin sen, hymy hyytyi sillä muru ei ollutkaan minä vaan se nainen jonka kanssa viestittelystä hän jäi kiinni kaksi kuukautta seurusteltuamme ja jonka hän lopullisesti jätti kun pyysin valitsemaan "minä tai tämä toinen". vielä kun tutkin viimeisimpien vistien päiväyksiä, viestejä oli lähetelty parin kuukauden tauon jälkeen, mies aloittajana, viimeisin viikonloppuna 8(

ja minä idiootti luotin,

• 12+8

Onpa ikävää, toivottavasti jätät mokoman. Vaikka en yleensä näin sano niin nyt kyllä sanon.

Kamala mies ja julma!

• Miehet Anuksesta

• osui tännekkin
        helka kirjoitti:

Viestintäsalaisuuden loukkaaminen on rikos silloinkin, jos toinen on jättänyt koneen/tilin auki.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014030818106763_uu.shtml

maksan mitkä sakot vaan jos saan ajan käännettyä siihen hetkeen kun sain tietää heidän yhteyden pidostaan ekan kerran ja typeränä uskoin & luotin vielä

...

• Miehet Anuksesta
        osui tännekkin kirjoitti:

maksan mitkä sakot vaan jos saan ajan käännettyä siihen hetkeen kun sain tietää heidän yhteyden pidostaan ekan kerran ja typeränä uskoin & luotin vielä

...

Hyvä että miehesi petti. Oli ihan oikeutettua ottaen huomioon kyttäyksesi. Minäkin pettäisin tuollaista naista, joka penkoo ja tutkii salaa miehen koneet ja kännykät. Jos saisin tietää että rikoit sillä tavalla luottamuksemme, menisin heti panemaan jotain prostituoitua ilman kumia ja sitten sinua. Sen saa mitä ansaitsee.

• meemo1

Anna hänelle lupa kirjoitella exänsä kanssa, jos hän on aina valmis näyttämään mitä on kirjoittanut. Jos ei onnistu, ala itse kirjoitella jollekkin komealle kollille näyttävästi mitä tahansa, niin hän ymmärtää mistä on kysymys. Eli ei ole soveliasta kirjoitella tietyn sävyisiä viestejä vastakkaisen sukupuolen kanssa jos on varattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe