miehen käytös

mitä tehdä

Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä 3 vuotta. Olemme noin 40 vuotiaita. kun aloimme tapailemaan, oli oikein herrasmies ja osoitti kiinnostuksen minuun. Menimme vuosi sitten naimisiin.

Kun olimme olleet puoli vuotta yhdessä, alkoi kovasti vilkuilemaan muita naisia, melkein minkä näköisiä tahansa mutta toki kauniitakin naisia. Kääntää jopa päänsä joskus kadulla. Tuollainen käytös aikuisella miehellä minusta naurettavaa, olisin toivonut hänen olevan jo vähän kypsemmän ajatuksiltaan.

tuo käytös ihmetyttää. Kun muutimme yhteen puolen vuoden yhdessäolon jälkeen alkoi suorastaan möllöttämään muita. Pieni vilkuilu sillointällöin ei häiritsisi, mutta se tuijotua..voi kauan kaupassakin seurata jotakin naista. Minusta se on outoa aikuiselta suhteessa olevalta.

Ravintolassa voi tuijottaa vieressä istuvaa silmiä räräyttäämättä kokoajan ja on hiljaa, ei puhu mitään. Noloakin minulle. Mitä mieltä moisesta. Olen vain niin pettynyt kun luulin hänen olevan toisenlainen. Tuntuu että pitää naisia vain kauniina pakettina..en osaa selittää.

Kohtelee minua kyllä hyvin ja olen nätti , itsestäni huolehtinut myös. Ja olen nuoremman näköinen kuin mieheni. Eräs mies sanoi miehelleni ravintolassa, että pidä huoli naisestasi. kai tajusi moisen käytöksen. En tunne enää olevani hänelle nainen..se surettaa. Seksi harventunut..tosin sanoi ettei ikinä ole montaa kertaa viikossa halunnut seksiä.

Olipas avautuminen. :/

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenkäs vanhana?

Onko naiseutesi riippuvainen seksuaalisesta haluttavuudestasi?

• alkuperäinen

Toki haluan että mieheni haluaa minua seksuaalisesti. Seksi on ihana asia ja kuuluu parisuhteeseen mielestäni. Tarkoitan huomioimista myös.

• sinkkumies.

Jos miehen käytös ei miellytä niin vaihda miestä. Varmaan pettää sinua jos saa tilaisuuden.

• Flooora

Oletko keskustellut miehesi kanssa tästä asiasta? Kiistääkö hän vilkuilut? Ehkä hän yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi tai kerjätä huomiotasi.

Jos hän on käytökseltään viattoman avoin, hän todennäköisesti kaipaa jotain muuta kuin mitä teillä nyt on ja osoittaa sen haikailemalla muitten naisten perään.

• 12+20

Minun exäni oli vähän samanlainen, tuijotteli avoimesti muita naisia. Pahimmillaan käyttäytyi baareissa kuin ääliö, kouri ja kähmi naisia. Kerran eräs vanhempi mies sanoi minulle että mieheni on k u s i pää ääliö, no siksipä hän onkin exä

• "voi kauan kaupassakin seurata jotakin naista"

*REPESIN* XD

-Sun ukkohan on stalkkeri aivan selvästi..! X)

Mutta vakavasti puhuen, ni kerro hänelle ihan suoraan ja kiertelemättä, että moinen käytös loukkaa sinua...ja saa hänet itsensä näyttämään vähintäänkin naurettavalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe