Romanttista?

Romanttista?

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, että onko nämä pienet teot romanttisia?

Minulla on joka aamu herätys siihen aikaan, kun tyttöystäväni herää ja samantien, kun nousen pistän hänelle viestin "Huomenta kulta".

Välillä hivelen hänen selkää tai hiuksia niin kauan enne kuin hän nukahtaa.

Teen hänelle ruokaa, jos olemme minun luona. (Joskus yllätys illallisen.)

Yleensä tuon hänelle kahvia ja aamupalaa sänkyyn.

Muistan merkkipäivät ja tuon kukkia ja jonkun pienen lahjan.

On näitä pieniä juttuja paljon vielä mitä teen hänelle, mutta en nyt kaikkia jaksa alkaa luettelemaan. :)

5

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhköfantum

Pistät viestin puhelimella?! Ihan urpoa kun kerran olette samassa sängyssä.

• apppp

Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.

• eiväliiii
        apppp kirjoitti:

Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.

Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.

• 17+2
        eiväliiii kirjoitti:

Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.

aika huono provo ;)

• Tykkäisin

Mä ainakin tykkäisin noista. Oma poikaystävä harrastaa ainoastaan tuota silittelyä. Ei ole koskaan tehnyt minulle aamiaista, ei edes silloin kun olen ollut hänen luonaan yötä. Hän ei ole myöskään koskaan laittanut minulle ruokaa, vienyt minua ulos syömään, tarjonnut minulle juotavaa baarissa/ravintolassa, tarjoutunut ostamaan minullekin ruokaa jos on ostanut itselleen aamuyöllä jotain syötävää ennen viimeistä yöbussia, ostanut kukkia tai muutakaan. Sen sijaan hän on lainannut minulle pari kertaa kaksi euroa ja on aina syönyt mielellään minun luonani minun maksamiani ja kokkaamiani ruokia.

Jos poikaystäväni tekisi edes murto-osan siitä, mitä sinä teet, olisin onnellinen. Olenkin alkanut ikävöimään entistä poikaystävääni, koska hän oli ja on edelleen mielettömän huomaavainen ja kiltti ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe