Romanttista?

Romanttista?

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, että onko nämä pienet teot romanttisia?

Minulla on joka aamu herätys siihen aikaan, kun tyttöystäväni herää ja samantien, kun nousen pistän hänelle viestin "Huomenta kulta".

Välillä hivelen hänen selkää tai hiuksia niin kauan enne kuin hän nukahtaa.

Teen hänelle ruokaa, jos olemme minun luona. (Joskus yllätys illallisen.)

Yleensä tuon hänelle kahvia ja aamupalaa sänkyyn.

Muistan merkkipäivät ja tuon kukkia ja jonkun pienen lahjan.

On näitä pieniä juttuja paljon vielä mitä teen hänelle, mutta en nyt kaikkia jaksa alkaa luettelemaan. :)

5

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhköfantum

      Pistät viestin puhelimella?! Ihan urpoa kun kerran olette samassa sängyssä.

      • apppp

        Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.


      • eiväliiii
        apppp kirjoitti:

        Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.

        Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.


      • 17+2
        eiväliiii kirjoitti:

        Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.

        aika huono provo ;)


    • Tykkäisin

      Mä ainakin tykkäisin noista. Oma poikaystävä harrastaa ainoastaan tuota silittelyä. Ei ole koskaan tehnyt minulle aamiaista, ei edes silloin kun olen ollut hänen luonaan yötä. Hän ei ole myöskään koskaan laittanut minulle ruokaa, vienyt minua ulos syömään, tarjonnut minulle juotavaa baarissa/ravintolassa, tarjoutunut ostamaan minullekin ruokaa jos on ostanut itselleen aamuyöllä jotain syötävää ennen viimeistä yöbussia, ostanut kukkia tai muutakaan. Sen sijaan hän on lainannut minulle pari kertaa kaksi euroa ja on aina syönyt mielellään minun luonani minun maksamiani ja kokkaamiani ruokia.

      Jos poikaystäväni tekisi edes murto-osan siitä, mitä sinä teet, olisin onnellinen. Olenkin alkanut ikävöimään entistä poikaystävääni, koska hän oli ja on edelleen mielettömän huomaavainen ja kiltti ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe