Romanttista?

Romanttista?

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, että onko nämä pienet teot romanttisia?

Minulla on joka aamu herätys siihen aikaan, kun tyttöystäväni herää ja samantien, kun nousen pistän hänelle viestin "Huomenta kulta".

Välillä hivelen hänen selkää tai hiuksia niin kauan enne kuin hän nukahtaa.

Teen hänelle ruokaa, jos olemme minun luona. (Joskus yllätys illallisen.)

Yleensä tuon hänelle kahvia ja aamupalaa sänkyyn.

Muistan merkkipäivät ja tuon kukkia ja jonkun pienen lahjan.

On näitä pieniä juttuja paljon vielä mitä teen hänelle, mutta en nyt kaikkia jaksa alkaa luettelemaan. :)

5

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhköfantum

      Pistät viestin puhelimella?! Ihan urpoa kun kerran olette samassa sängyssä.

      • apppp

        Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.


      • eiväliiii
        apppp kirjoitti:

        Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.

        Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.


      • 17+2
        eiväliiii kirjoitti:

        Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
        Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
        Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
        Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
        Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
        Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
        Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.

        aika huono provo ;)


    • Tykkäisin

      Mä ainakin tykkäisin noista. Oma poikaystävä harrastaa ainoastaan tuota silittelyä. Ei ole koskaan tehnyt minulle aamiaista, ei edes silloin kun olen ollut hänen luonaan yötä. Hän ei ole myöskään koskaan laittanut minulle ruokaa, vienyt minua ulos syömään, tarjonnut minulle juotavaa baarissa/ravintolassa, tarjoutunut ostamaan minullekin ruokaa jos on ostanut itselleen aamuyöllä jotain syötävää ennen viimeistä yöbussia, ostanut kukkia tai muutakaan. Sen sijaan hän on lainannut minulle pari kertaa kaksi euroa ja on aina syönyt mielellään minun luonani minun maksamiani ja kokkaamiani ruokia.

      Jos poikaystäväni tekisi edes murto-osan siitä, mitä sinä teet, olisin onnellinen. Olenkin alkanut ikävöimään entistä poikaystävääni, koska hän oli ja on edelleen mielettömän huomaavainen ja kiltti ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe