Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, että onko nämä pienet teot romanttisia?
Minulla on joka aamu herätys siihen aikaan, kun tyttöystäväni herää ja samantien, kun nousen pistän hänelle viestin "Huomenta kulta".
Välillä hivelen hänen selkää tai hiuksia niin kauan enne kuin hän nukahtaa.
Teen hänelle ruokaa, jos olemme minun luona. (Joskus yllätys illallisen.)
Yleensä tuon hänelle kahvia ja aamupalaa sänkyyn.
Muistan merkkipäivät ja tuon kukkia ja jonkun pienen lahjan.
On näitä pieniä juttuja paljon vielä mitä teen hänelle, mutta en nyt kaikkia jaksa alkaa luettelemaan. :)
Romanttista?
5
371
Vastaukset
- öhköfantum
Pistät viestin puhelimella?! Ihan urpoa kun kerran olette samassa sängyssä.
- apppp
Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.
- eiväliiii
apppp kirjoitti:
Emme asu saman katon alla.. Jos hän on kotona yötä ja minä myös omassa kodissa.
Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan. - 17+2
eiväliiii kirjoitti:
Itse en naisena voisi sietää läheisriippuvaisia tai takertujia. jokainen vaatii omaa rauhaa eritoten nukkuessaan ja herätessään.
Mieleeni nousee epäilys, että ei ole ihan puhtaista jauhoja pussissa ja toista halutaan kontrolloida.
Sängyn tulee olla riittävän leveä, että monelemmat mahtuvat omilla puolillaan nukkumaan. Jonkun hikinen kroppa läpsimässä ei saa nukahtamaan.
Jos ei ole gourmet-kokki (Sukula/vast) niin paras olisi viedä toinen ulos syömään pitkän kaavan mukaan.
Sängyssä on epämiellyttävää ja todella hankalaa syödä mitään. Lisäksi ainaskin minä kaipaan aamusuihkua ensiksi. Luen aamun lehden aamupalalla ja sitä ei voi sängyssä tehdä.
Yleensä toinen on tehnyt jotain luvatonta jota haluaa hyvittää erinäisillä lahjoilla. kukat roskiin ja timanttiriipus sen sijaan. Diamonds are the girls best friend:)
Aikaa kaukaa haettuja esimerkkejä eivätkä juuri hetkauta ainakaan minua jos totta puhutaan.aika huono provo ;)
- Tykkäisin
Mä ainakin tykkäisin noista. Oma poikaystävä harrastaa ainoastaan tuota silittelyä. Ei ole koskaan tehnyt minulle aamiaista, ei edes silloin kun olen ollut hänen luonaan yötä. Hän ei ole myöskään koskaan laittanut minulle ruokaa, vienyt minua ulos syömään, tarjonnut minulle juotavaa baarissa/ravintolassa, tarjoutunut ostamaan minullekin ruokaa jos on ostanut itselleen aamuyöllä jotain syötävää ennen viimeistä yöbussia, ostanut kukkia tai muutakaan. Sen sijaan hän on lainannut minulle pari kertaa kaksi euroa ja on aina syönyt mielellään minun luonani minun maksamiani ja kokkaamiani ruokia.
Jos poikaystäväni tekisi edes murto-osan siitä, mitä sinä teet, olisin onnellinen. Olenkin alkanut ikävöimään entistä poikaystävääni, koska hän oli ja on edelleen mielettömän huomaavainen ja kiltti ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466