Jos ette anna rahaa perusteletteko kieltäytymistä kerääjille, miten ?
Veteraaneille kerääjä ovella. Mitä sanotte ?
5
55
Vastaukset
- veteraanille,ei muil
Sanon kerääjälle, että sinun järjestösi tilillä on miljoonia, ota sieltä.
- Tosi on
Valtiovallan on syytä itse maksaa veteraanien hoito. Kerran meillä on varaa maksaa yli miljardi joka vuosi järjettömään kehitysapuun. Sen lisäksi vielä tuottaa maahna elintasopakoloisia syömään Suomen sosiaaliturvaa täysin vastikkeettomasti. Ei työuraa Suomessa ei Suomen puolustamista perusteinaan tuolle hyysäykselle. Että silleen.
- asia on niin
että yhtään snt:n en anna,koska maksu ja hoito kuuluu 100% valtiolle.
kun ko.väki soti maan puolesta jopa 4-5v, eikä heistä maan johto välitä,ei se kuulu
erikseen muillekaan.
kun turhaan tapeltu maa on annettu eu:lle siitä vielä erikseen jatkuvasti maksaen,voi sanoa,veteraanit on täysin hylätty arvottomina.
nyt vain eu-kiima merkitsee. - kbgnfnnjfnkcllffl
Olen aina kysynyt, miksei niitä olemassaolevia rahoja käytetä veteraanien hyväksi. Eivät osaa koskaan vastata, vaan lähtevät vaivautuneena pois.
Perään huudan, että jos kerätään seuraavan sodan veteraaneille, voin kyllä jotain heittää. Mutta ei kelpaa enää siinä vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64869Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686