olen ihan perusnätti, mutta en usko, että kukaan voisi oikeasti rakastaa mua. Miksi rakastaisi? maailma on täynnä mua kauniimpia ja hauskempia ja helpompia ihmisiä. Tämä on saanut mut jättäytymään pois ihmissuhdekuvioista kokonaan. Ehkä joskus ihme tapahtuu.
Tunnen olevani huono
6
242
Vastaukset
- Fix ya self
Ootko ajatellut kohottaa itsetuntoasi vai ryvetkö itsesäälissä koko loppuelämäsi?
- keddu89
Toivottavasti iän tuoman kokemuksen ja viisastumisen myötä viisastut myös tuossa asiassa ja saat itseluottamusta kun tajuat, että ulkonäöllä on loppujenlopuksi aika vähän merkitystä muihin avuihin nähden. Kukaan normaali ei halua mieleltään mätää ihmistä kumppanikseen. Ajattelin tavallasi joskus 15 vuotiaana epävarmana teininä kun en tiennyt elämästä paljoa mitään. Tulet olemaan hyvin yksin, jos pidät tuon asenteesi.
- ...
Mäki joskus ajattelen, että maailma on pullollaan kauniita, hauskoja ja upeita naisia. Ja siitä huolimatta mä kelpaisin kyllä monellekki. Mä oon kyllä nätti, kiltti, iloinen ja aika helppo käytökseltäni. En oo ruikuttava luonne. Itseasiassa oon aika mahtava tyyppi ;) Otat vaan oikean asenteen, ei ketään kiinnosta, jos pyörit itsesäälissä etkä ees yritä.
- annnu-
no höpöhöpö, kauneus lähtee sisältäpäin, en itsekään ole mikään missi mutta kuitenkin olen miehen itselleni napannut:) Ei se kaunis ulkokuori toivottavasti kaikkea merkitse:) leuka pystyyn!
- elämä sucks
Sama juttu. Ei kukaan halua tutustua vaikka mitä yrittäisi. Pakko vaan uskoa että o nniin ruma ettei kelpaa kenellekkään.
- oppeliini1
Alappa JOKA päivä , vähintään 5 min, kertomaan itsellesi että :
"Luoja hyvyydessään on antanut minulle terveen ja hyvin toimivan kehon. Osaan tulla toimeen omillani, osaan arvostaa itseäni Luojan kuvana, osaan arvostaa muita kanssaihmisiä. Minulla on hirveän hyvin asiat, ei tarvitse nähdä vilua, ei nälkää. Minulla on paljon annettavaaa yhteiskunnalle. Tänäpäivänä autan vähintään yhtä ihmistä. Tänä päivänä sanon jotain kaunista vähintään yhdelle ihmiselle. Tänä päivänä opin vähintään yhden uuden asian. Tästä päivästä lähtien en enää KOSKAAN halveksi kaikkea sitä johon minä pystyn ja jota minulla jo niin paljon on annettu."
Tuo puskee ajatuksistasi halvan ja vastenmieleisen itsesäälin " minä paha, minä ruma, minä, minä, minä kaikkea ilkeää" - tehden tilaa kauneudelle, itsensä arvostamiselle ja kunnioittamiselle.
Kuinka sinä luulet että kukaan halua olla sinun kanssasi kun sinä noin huolellisesti ja harkiten teet itsestäsi niin vastenmielisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030