Millaiselle profiilille vastaisitte

Tikasauto

Eli tehkääpä sellainen profiilikyhäelmä jolle mieluiten vastaisitte. Sekä miehet että naiset.

4

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akateeminen M etsii

      Ei tarkkoja lauseita, mutta pääpiirteittäin tämä rakenne naisella:

      ALKUKEVENNYS - joku fiksu lohkaisu, joka kertoo positiivisella tavalla naisesta itsestään (esim. että on tähtitieteilijä)

      MITÄ HALUAA SUHTEELTA - ei siis esitä vaatimuksia tms., vaan listaa millaista elämää ja suhdetta haluaisi niin jokainen voi siitä itse päätellä

      LOPPUKANEETTI - joku koukku, miksi juuri häneen kannataisi ottaa yhteytta, ja ei saa myöskään sisältää vaatimuksia miehelle vaan jokin seikka mikä tekee kirjoittajasta mahd. helposti lähestyttävän ja toimii keskustelunavauksena mahdollisesti

      (KUVA - mielellään ei kuvaa jos todella kaunis nainen (ettei tunne että "noi toi saa jo liikaa vastauksia"), tai joku ei-liian-tyylitelty, varsin arkinen kuva ilman mitään biletystä, drinkkilaseja tai seksuaalissävytteisiä poseerauksia (herutuskuvat on no-no))

      • Hei kaikki,

        erittäin hyvä pointti Akateeminen M etsii -nimimerkiltä.

        Negatiivisuus ei kanna pitkälle, joten kannattaa koittaa profiilitekstissään kääntää tämä "vaatimuslista" positiivisiksi lauseiksi.

        Esimerkiksi nyt vaikka "en halua mitään sohvallamöllöttäjää" voi olla vaikka "elän hyvin aktiivista elämää liikkuen ja harrastaen, pysythän menossani mukana :D"

        LIsää hyvän profiilitekstin ohjeita löytyy esimerkiksi E-kontakti.fin blogista: http://www.e-kontakti.fi/blogi/eiko-seuraa-loydy-tarkista-nama-asiat-nettideittiprofiilissasi/

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • Tiedän kyllä millaiselle en vastais eli:
      - Ei kerro mitään itsestään -> next.
      - Kertoo vain että työskentelee kivassa paikkaa ym. -> päättelen että elämä koostuu vain työstä ja omaa elämää ei ole, kun ei osaa kertoa sanoin millanen on vapaa-ajalla next.
      - Kuva ei nappaa -> next.

      Sellaselle yleensä vastaan joka on noiden vastakohta eli joka kertoo itsestään millanen on ja mitä hakee, jos sitten olen sitä mitä hän tuntuu hakevan ja myöskin hän on sitä mitä haen niin viesti lähtee.

      Nuo kun läpäsee niin ei ole kyllä montaa jäljellä vaikka ois hakuna koko suomi.

    • 18+16

      Juuri nimenomaan positiivinen profiili. Ei mitään "minulle ei kukaan kuitenkaan kirjoittele" ja "kelpaanko kennellekään" ja "olen tavallinen",,, ei tarvi silti olla mitään eksstriimiä.

      Hyväntuulinen mukava profiili, jossa kertoo jotain edes itsestään ja mitä haluaa. EI listata siihen profiiliin kaikkia ketkä "älkööt vaivautuko" - niihin harva vastaa vaikka kriteereihin sopisikin.

      Jos profiilissa ei lue muutakuin sähköpostiosoite mihin toivotaan kuvat lähetettäväksi ja vielä korostetaan että ei vanhempi kuin vuoden vanha kuva...ääh.

      Kun lukee miesten profiileja, tuntuu että hakeeko ne ihmistä ollenkaan vai jotain näyttelyesinettä ja panopuuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3164
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      98
      1753
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1268
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1023
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      25
      992
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      92
      978
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      965
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe