Millaiselle profiilille vastaisitte

Tikasauto

Eli tehkääpä sellainen profiilikyhäelmä jolle mieluiten vastaisitte. Sekä miehet että naiset.

4

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akateeminen M etsii

Ei tarkkoja lauseita, mutta pääpiirteittäin tämä rakenne naisella:

ALKUKEVENNYS - joku fiksu lohkaisu, joka kertoo positiivisella tavalla naisesta itsestään (esim. että on tähtitieteilijä)

MITÄ HALUAA SUHTEELTA - ei siis esitä vaatimuksia tms., vaan listaa millaista elämää ja suhdetta haluaisi niin jokainen voi siitä itse päätellä

LOPPUKANEETTI - joku koukku, miksi juuri häneen kannataisi ottaa yhteytta, ja ei saa myöskään sisältää vaatimuksia miehelle vaan jokin seikka mikä tekee kirjoittajasta mahd. helposti lähestyttävän ja toimii keskustelunavauksena mahdollisesti

(KUVA - mielellään ei kuvaa jos todella kaunis nainen (ettei tunne että "noi toi saa jo liikaa vastauksia"), tai joku ei-liian-tyylitelty, varsin arkinen kuva ilman mitään biletystä, drinkkilaseja tai seksuaalissävytteisiä poseerauksia (herutuskuvat on no-no))

• Hei kaikki,

erittäin hyvä pointti Akateeminen M etsii -nimimerkiltä.

Negatiivisuus ei kanna pitkälle, joten kannattaa koittaa profiilitekstissään kääntää tämä "vaatimuslista" positiivisiksi lauseiksi.

Esimerkiksi nyt vaikka "en halua mitään sohvallamöllöttäjää" voi olla vaikka "elän hyvin aktiivista elämää liikkuen ja harrastaen, pysythän menossani mukana :D"

LIsää hyvän profiilitekstin ohjeita löytyy esimerkiksi E-kontakti.fin blogista: http://www.e-kontakti.fi/blogi/eiko-seuraa-loydy-tarkista-nama-asiat-nettideittiprofiilissasi/

t: Heli E-kontakti.fistä

• Tiedän kyllä millaiselle en vastais eli:
      - Ei kerro mitään itsestään -> next.
      - Kertoo vain että työskentelee kivassa paikkaa ym. -> päättelen että elämä koostuu vain työstä ja omaa elämää ei ole, kun ei osaa kertoa sanoin millanen on vapaa-ajalla next.
      - Kuva ei nappaa -> next.

Sellaselle yleensä vastaan joka on noiden vastakohta eli joka kertoo itsestään millanen on ja mitä hakee, jos sitten olen sitä mitä hän tuntuu hakevan ja myöskin hän on sitä mitä haen niin viesti lähtee.

Nuo kun läpäsee niin ei ole kyllä montaa jäljellä vaikka ois hakuna koko suomi.

• 18+16

Juuri nimenomaan positiivinen profiili. Ei mitään "minulle ei kukaan kuitenkaan kirjoittele" ja "kelpaanko kennellekään" ja "olen tavallinen",,, ei tarvi silti olla mitään eksstriimiä.

Hyväntuulinen mukava profiili, jossa kertoo jotain edes itsestään ja mitä haluaa. EI listata siihen profiiliin kaikkia ketkä "älkööt vaivautuko" - niihin harva vastaa vaikka kriteereihin sopisikin.

Jos profiilissa ei lue muutakuin sähköpostiosoite mihin toivotaan kuvat lähetettäväksi ja vielä korostetaan että ei vanhempi kuin vuoden vanha kuva...ääh.

Kun lukee miesten profiileja, tuntuu että hakeeko ne ihmistä ollenkaan vai jotain näyttelyesinettä ja panopuuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      12
      2373
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1237
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1185
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      242
      1010
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      914
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      806
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      719
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      709
    Aihe