Syön n. 2dl neljän nalle puurohiutaleita aamupalaksi. Kumpi on parempi vaihtoehto puuron lisukkeeksi "voisilmä" eli ruokalusikallinen Becel Pro Active kevyt levitettä vai n. 40g mysliä? Puntilla käyn 3 kertaa viikkoon ja lisäksi harrastan 1h viikossa aerobista.
Aamupuuro?
9
147
Vastaukset
- oikeeta rasvaa...
Kyllä mä laittasin kunnon voisilmän tollaset kissanrasvat vihonviimestä myrkkyä...
- pullukka1
Minä syön kaurapuuron aamuisin, enkä lisää siihen mitään, edes suolaa.
- vaihtelu tekee hyvää
Kaurapuuron kanssa nautin maitoa ja marjoja.
Jos haluat, voit hyvin vaihdella kaurapuuron ja myslin kanssa. Mysli on yleensä makeampi. Yksi voisilmä kaurapuuron kanssa voi auttaa vitamiinien imeytymisessä, koska pitäähän sillä aamiaisella on vihanneksia, marjoja tai hedelmiäkin. - enliity
Valitse puuronlisukkeeksi se, josta tykkäät eniten. Näin makunystyräsi saavat tyydytyksen, jota ne eivät saa jollain toisella vaihtoehdolla. Tyytyväisenä jaksaa paremmin kaikkea. Itse nautin puuroni voisilmän kanssa.
- Ei näin
Jos haluaa laihtua, ei kyllä kannata koskea aamupuuroon, eli syö se pelkkä voisilmä. Aamupuuro on sama kuin söisit sokeria aamupalaksi.
Mitä ihmettä ihmisen päässä liikkuu, kun se kuvittelee että päivä pitää aloittaa jollain litistetyillä jyvillä? Valot päälle nyt siellä.- tuluksillako
Sinä mätät siis pelkkää kovaa rasvaa.
Tästä nähdään mitä se saa ihmisen päässä aikaan... - Ei näin
tuluksillako kirjoitti:
Sinä mätät siis pelkkää kovaa rasvaa.
Tästä nähdään mitä se saa ihmisen päässä aikaan...Hah. Kritisoin hiilihydraattien syömistä aamulla, jos tarkoitus on laihduttaa. Miten tulit siihen johtopäätökseen että syön vain " kovaa" rasvaa?
- että näin....
Puurossa on kyllä hitosti hiilareita mutta Se käy sellaselle jolla raskas työ tai harrastaa aktiivisesti liikuntaa itse just söin vadelma kaurapuuroo voisilmän kera ja lasin maitoo hyvin täyttää.Muut ateriathan voi nauttia vähähiilarisena....
- tuuliathaalia
Siis 2dl hiutaleitahan tekee 2 annosta... Paljon parempihan olis se 1 annos vaikka maitorahka marjoilla. Pitää muuten nälän takuuvarmasti paremmin ja on protskua ja kuitua ja vitamiineja jajajaja samanverran energiaa kuin siinä tupla-annoksessa puuroa.... :)
Mutta alkuperäiseen kysymykseen palatakseni, ehdottomasti parempi on se voisilmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633