Olen tässä nyt jo ainakin pari kuukautta toiminut luotsina, ja ihmettelen miten nämä roskapostaajat vieläkin jaksavat. Eikö ole tässä muutamassa kuukaudessa jo tullut selväksi että minä ne teidän roskapostinne poistan? Vääntäkää nimimerkkiäni millaiseen muotoon haluattekin ja huoritelkaa vaan minuakin jos se teidän oloanne yhtään helpottaa, mutta ne teidän postaukset ei jää tänne kovinkaan kauaksi aikaa elämään.
Ei auta vaikka kuvittelisitte olevanne ovelia ja postaisitte jotain aamuyöllä, eikä auta että välillä vaihdatte välillä nimimerkkiä (eräskin sankari oli täällä näistä afroamerikkalaisista kysellyt ja oli helppo tunnistaa palstahäriköksi, koska käytti samaa nimimerkkiä joka aina kyselee että kuka sai viikonloppuna, sitten postasi saman aloituksen ainakin vielä toisen kerran vai liekkö kaksikin kertaa mutta vain eri nimimerkillä ja kai kuvitteli että luotsi ei huomaa).
Täällä keskustellaan monikulttuurisista suhteista. Tämä ei ole teille tarkoitettu leikkikenttä jossa saatte mellastaa ihan miten lystää.
Asiattomat viestit poistetaan, olit sitten mies tai nainen sillä kyllä minä tätä palstaa joka päivä seulon. Luovuttakaa jo. Game over.
Rakkaat palstahäiriköt
41
316
Vastaukset
- Tittelin Tuure
Saavathan kyseiset viestit olla täällä useita tunteja, koska sinä et herää klo 05.00 poistelemaan niitä. Moni näkee ne, ja häiriköijä on tyytyväinen ,jos saa edes tämän verran näkyvyyttä.
- Ikuisia häiriköitä
En käynyt täällä vuosiin, mutta muistan että, monet noista samoista häiriköistä oli täällä jo joskus vuonna 2005. Osa jaksaa vuosiakin häiriköidä, eikä ainoastaan tätä palstaa, vaan he ovat muillakin palstoilla aktiivisia, jotka on yhteydessä maahanmuuttajiin.
- suomispore
Ennen asiattomat viestit olivat tällä palstalla jopa päiviä joten mielestäni on edistystä että viestit ovat täällä vain muutaman tunnin. Ja varsinkin tammikuussa meno oli aivan hirveää. Palsta oli täynnä kaikkea paskaa ja ylläpito ei siivonnut yhtään vaikka ihmiset ilmoittelivatkin asiattomista viesteistä.
- Poista vain taas
Poistatte ihan asiallisetkin kommentit, kuten sen kun toin esille, että ei mustia vastaan varmasti kenelläkään ole sinänsä mitään, eli siis heitä vastaan ihonvärin eron takia. Aina sanovat että ihmiset ovat rasistisia ihonvärin takia.
Juuri tuo on täysin väärä asia markkinoida, mutta tämänkin palstan ylläpito haluaa myydä "ajatuksen vihasta" pelkän ihonvärin takia.
Se miksi suomalaisia lähtökohtaisesti ottaa päähän nuo mustat, johtuu siitä, että mustat tulevat ainoastaan syömään meidän kattamaan pöytään, tuomatta mitään itse vastineeksi. (Eivät aktiivisesti aio työtä tehdä)
Suomalaisia käytetään hyväksi maksattamalla mustien suuret lapsilaumat sekä tulevat lapsilaumat.
Suomalaisten tulee kantaa vastuuta, mutta mustat eivät kanna vastuuta, vaan sekä mustat miehet että naiset makaavat vain kotona lapsenteossa, ja suomalaiset maksavat heidän elämisensä tekemällä pitkää päivää suurelta osin ikävissä työoloissa.- suomispore
Rasistiset viestit poistetaan. Ihan turhaa yleistystä on sanoa että mustat tulee Suomeen vaan syömään ja eivät sitten töitä tee. Pitääkö tämä nyt rautalangasta vääntää että rasistiset viestit - ja kansan ryhmää vastaan kiihottaminen on täällä kiellettyä?
Ja toistanpa taas tässä itseäni että tämä palsta on sitä varten että täällä puhutaan monikulttuurisista suhteista.
Täällä ei ole tarkoitus puhua uutisista tai maahanmuuton kannattavuudesta.
Jos joku asiallinen viesti on häipynyt tältä palstalta minun toimestani niin se johtuu siitä että asiallinen viesti oli vastaus asiattomaan viestiin. - Fuck-off mies 32
suomispore kirjoitti:
Rasistiset viestit poistetaan. Ihan turhaa yleistystä on sanoa että mustat tulee Suomeen vaan syömään ja eivät sitten töitä tee. Pitääkö tämä nyt rautalangasta vääntää että rasistiset viestit - ja kansan ryhmää vastaan kiihottaminen on täällä kiellettyä?
Ja toistanpa taas tässä itseäni että tämä palsta on sitä varten että täällä puhutaan monikulttuurisista suhteista.
Täällä ei ole tarkoitus puhua uutisista tai maahanmuuton kannattavuudesta.
Jos joku asiallinen viesti on häipynyt tältä palstalta minun toimestani niin se johtuu siitä että asiallinen viesti oli vastaus asiattomaan viestiin.Voisitko sitten myös poistaa näiden Kalen ja mies32;n viestit, jos ne ovat provosoivia ja arvostelevia, ettei mun tartte ettiä tuota mies 32;hta käsiini ja vetää sitä kasseille, koska sen verran paljon minua vituttaa etenki tämä mies32?
Tai voisitko auttaa mua unohtamaan hänet ja jättämään omaan arvoonsa?
et arvaakaan, kuinka kiitollinen oisin, jos niin tekisit...:)) - suomispore
Fuck-off mies 32 kirjoitti:
Voisitko sitten myös poistaa näiden Kalen ja mies32;n viestit, jos ne ovat provosoivia ja arvostelevia, ettei mun tartte ettiä tuota mies 32;hta käsiini ja vetää sitä kasseille, koska sen verran paljon minua vituttaa etenki tämä mies32?
et arvaakaan, kuinka kiitollinen oisin, jos niin tekisit...:))Toki pitää ruveta noita vanhempia keskusteluja seulomaan. Varoitus siinä saattaa mennä tovi.
- ...................
suomispore kirjoitti:
Toki pitää ruveta noita vanhempia keskusteluja seulomaan. Varoitus siinä saattaa mennä tovi.
Hyvin on palsta siistiytynyt, kiitos vaan. Aiemmin meno oli näiden muutamien härikköjen pari naista ja kale sekä mies32 todella ala-arvoista ja suoraansanottuna jo lakia rikottiin. Aina välillä noi muutama yrittää provosoida ja heitellä sitä samaa mantraansa, mutta järjestelmällisesti poistat vaan, niin kyllä se tyhmempikin pää tajuaa missä mennään. Ryömiköön koloihinsa saman henkistensä kanssa.
- Ms.B
Jaaa olen tummaihoinen teen kahta työtä, käyn koulua ja maksan veroa 40% ja silti sinunlainen jaksaa kitistä "mustista". Niin ja juopot jotka huutelevat vähän väliä perääni: hei N***** syöt meidän verorahat!! Sis oikeesti?!!
Pitääkö ihonvärin takia solvata? Vain sen takia kun jotkut tummaihoiset ovat teidän ansioista syrjäytyneitä etteivät saa työpaikkoja,koska ovat tummia...siinä teille miettimistä. - yli 30 pinnaa menee
Ms.B kirjoitti:
Jaaa olen tummaihoinen teen kahta työtä, käyn koulua ja maksan veroa 40% ja silti sinunlainen jaksaa kitistä "mustista". Niin ja juopot jotka huutelevat vähän väliä perääni: hei N***** syöt meidän verorahat!! Sis oikeesti?!!
Pitääkö ihonvärin takia solvata? Vain sen takia kun jotkut tummaihoiset ovat teidän ansioista syrjäytyneitä etteivät saa työpaikkoja,koska ovat tummia...siinä teille miettimistä.Muuten ihan kiva juttu, mutta jos lähtee päätyöstä 40%, niin tuskin tarvitsee vielä toista työtä hankkia, ellei sitten ole tuhlaavaa ja leveesti elelevää tyyppiä.
- valkkioita
Ms.B kirjoitti:
Pitääkö ihonvärin takia solvata? Vain sen takia kun jotkut tummaihoiset ovat teidän ansioista syrjäytyneitä etteivät saa työpaikkoja,koska ovat tummia...siinä teille miettimistä.En viitsikään kommentoida yhtään mitään tyhmään syytökseen, kiitos.
- China Dragon
yli 30 pinnaa menee kirjoitti:
Muuten ihan kiva juttu, mutta jos lähtee päätyöstä 40%, niin tuskin tarvitsee vielä toista työtä hankkia, ellei sitten ole tuhlaavaa ja leveesti elelevää tyyppiä.
Ms.B ei varmaan ole vielä oppinut prosenttilaskua tai sitten ei ole tajunnut luvun 40 tarkoittavan sitä viikon puhdasta palkkamäärää euroina.
Ansiotulojen verotus on progressiivista. Valtionverotus tapahtuu progressiivisen veroasteikon mukaisesti; vuonna 2014 alin marginaaliveroprosentti on 0 ja korkein 31,75. - 4+4
Ms.B kirjoitti:
Pitääkö ihonvärin takia solvata? Vain sen takia kun jotkut tummaihoiset ovat teidän ansioista syrjäytyneitä etteivät saa työpaikkoja,koska ovat tummia...siinä teille miettimistä.Aika hyvin opiskelijalta jos edellinen tarina pitäisi paikkaansa sillä edes 100000 euron vuosituloilla ei pääse vielää tuollaisiin lukemiin :)
http://prosentti.vero.fi/VPL2014/Sivut/Henkilotiedot.aspx - liioittelua
Ms.B kirjoitti:
Pitääkö ihonvärin takia solvata? Vain sen takia kun jotkut tummaihoiset ovat teidän ansioista syrjäytyneitä etteivät saa työpaikkoja,koska ovat tummia...siinä teille miettimistä.MS.B, ei uskottava kertomuksesi, sorry.
- 5476gfgfh
Muuten ei osaa kirjoittaa sanaa hyvä, mutta Ä kirjaimet seka taivutukset menee lähes nappiin, sama kirjoittaja joka esiintyi 40 % veroja maksavana mustana kahden työn opiskelijana :D
- Tehokas työaika
Ms.B kirjoitti:
Pitääkö ihonvärin takia solvata? Vain sen takia kun jotkut tummaihoiset ovat teidän ansioista syrjäytyneitä etteivät saa työpaikkoja,koska ovat tummia...siinä teille miettimistä.Vastauksena lähinnä herra Ms. B.lle. Veli oli töissä hitsausalan firmassa varastossa, ja sinne otettiin musta mies varastomieheksi.
Musta mies tuli töihin suunnilleen parin tunnin sisällä työajan alkamisesta. Aloitti päivän menemällä kahvihuoneeseen lukemaan kaikki päivän lehdet. Meni tehtäväpaikalle puolesta tunnista tuntiin ajaksi, kun alkoi ruokatauko (puoli tuntia firmassa). Musta mies tuli jälleen noin kahden tunnin sisällä takaisin tehtäväpaikalle. Kun siinä vielä iltapäivän kahvitauot ja vessassakäynnit laitetaan mukaan, mustan miehen päivän työajaksi tuli parhaimmillaan noin kaksi tuntia.
Kun asiasta hänelle mainittiin otti musta mies asian ITSE siten, että jankkasi kyseessä olevan rotukysymys.
Koska tehokkuus työpaikoissa on yllämainittua, ja heti nostavat rotukysymykseksi kaiken, kuinka tuollaisia uskaltaa kukaan ottaa töihin.
Vastaavia kokemuksia täytyy olla enemmän koska kerran työnantajat eivät näitä rotujen oikeuksien puolestapuhujia halua vaivoikseen ja riitapukareiksi työpaikoilleen ottaa. - 34534524
Tehokas työaika kirjoitti:
Vastauksena lähinnä herra Ms. B.lle. Veli oli töissä hitsausalan firmassa varastossa, ja sinne otettiin musta mies varastomieheksi.
Musta mies tuli töihin suunnilleen parin tunnin sisällä työajan alkamisesta. Aloitti päivän menemällä kahvihuoneeseen lukemaan kaikki päivän lehdet. Meni tehtäväpaikalle puolesta tunnista tuntiin ajaksi, kun alkoi ruokatauko (puoli tuntia firmassa). Musta mies tuli jälleen noin kahden tunnin sisällä takaisin tehtäväpaikalle. Kun siinä vielä iltapäivän kahvitauot ja vessassakäynnit laitetaan mukaan, mustan miehen päivän työajaksi tuli parhaimmillaan noin kaksi tuntia.
Kun asiasta hänelle mainittiin otti musta mies asian ITSE siten, että jankkasi kyseessä olevan rotukysymys.
Koska tehokkuus työpaikoissa on yllämainittua, ja heti nostavat rotukysymykseksi kaiken, kuinka tuollaisia uskaltaa kukaan ottaa töihin.
Vastaavia kokemuksia täytyy olla enemmän koska kerran työnantajat eivät näitä rotujen oikeuksien puolestapuhujia halua vaivoikseen ja riitapukareiksi työpaikoilleen ottaa.Nää kirjoitukset taas tätä itseään, kuulemma niin oli tapahtunut ja niin edelleen.
Pieni kysymys vain, jos kerran herra laiminlöi töitään, niin eikö työnjohdolle ole tullut tutuksi irtisanomisen mahdollisuus? Ja tuskinpa se työnjohto pelkää rasismi syytöksiä, en tiedä yhtään työtuomioistuimen päätöstä, jossa olisi työnantaja joutunut syytteeseen rotuun kohdistuneesta syrjinnästä työntekijää kohtaan.
Toisekseen kyllä se vaan on tulevaisuudessa kaikki kynnelle kykenevät palkattava töihin, jos mielitään tätä yhteiskuntaa pyörittää jatkossakin, koskee myös sinua. - twiikeri1
Tehokas työaika kirjoitti:
Vastauksena lähinnä herra Ms. B.lle. Veli oli töissä hitsausalan firmassa varastossa, ja sinne otettiin musta mies varastomieheksi.
Vastaavia kokemuksia täytyy olla enemmän koska kerran työnantajat eivät näitä rotujen oikeuksien puolestapuhujia halua vaivoikseen ja riitapukareiksi työpaikoilleen ottaa.kyllä noitakin tapauksia varmasti löytyy, mutta on muunlaisiakin. olin töissä maahanmuuttajan omistamassa ravintolassa, ja siellä pomo tuli tyttärensä kans valmisteleen keittiötä ja ruokia aamuviideltä, ravintola auki klo9-21, ja sen jälkeen tekivät vielä siivoukset ja tilit. omaa aikaa heille jäi siis n5-7h/pv, kuutena päivänä viikosta. sunnuntaisin jäi jopa yli 8h. en kyllä itse jaksais.
- Tehokas työaika
34534524 kirjoitti:
Nää kirjoitukset taas tätä itseään, kuulemma niin oli tapahtunut ja niin edelleen.
Pieni kysymys vain, jos kerran herra laiminlöi töitään, niin eikö työnjohdolle ole tullut tutuksi irtisanomisen mahdollisuus? Ja tuskinpa se työnjohto pelkää rasismi syytöksiä, en tiedä yhtään työtuomioistuimen päätöstä, jossa olisi työnantaja joutunut syytteeseen rotuun kohdistuneesta syrjinnästä työntekijää kohtaan.
Toisekseen kyllä se vaan on tulevaisuudessa kaikki kynnelle kykenevät palkattava töihin, jos mielitään tätä yhteiskuntaa pyörittää jatkossakin, koskee myös sinua.Koskee millätavalla siis "minua"??
Olen entinen työnantaja, enkä enää työllistä jatkossa perinteisellä tavalla ketään. Edes suomalaisia.
Tästälähtien työllistäminen kohdallani toteutetaan siten, että työt ostetaan alihankintatyönä sellaisilta toimijoilta, joilla on "freelancer" toimiluvat, oma toiminimi, tai muuten Y-tunnus ja alv. rekisteröintimerkintäasiat kunnossa.
Työnantajamaksut suhteessa työntekijöistä saatavaan hyötyyn ovat sen verran epäsuhteessa, että työllistämistä kykenee perinteisellä tavalla toteuttaa nykyoloissa vain laitokset, jotka ovat jossakin suhteessa yhteydessä sosiaalitoimeen, tai toimivat erilaisilla tukiluukuilta saatavilla tuilla.
lorvailemisen ajat työpaikoilla ovat lopullisesti ohi, ja löysät otetaan pois. - Japanese cuisine
twiikeri1 kirjoitti:
kyllä noitakin tapauksia varmasti löytyy, mutta on muunlaisiakin. olin töissä maahanmuuttajan omistamassa ravintolassa, ja siellä pomo tuli tyttärensä kans valmisteleen keittiötä ja ruokia aamuviideltä, ravintola auki klo9-21, ja sen jälkeen tekivät vielä siivoukset ja tilit. omaa aikaa heille jäi siis n5-7h/pv, kuutena päivänä viikosta. sunnuntaisin jäi jopa yli 8h. en kyllä itse jaksais.
Ravintolanpitäjät ovat yrittäjiä, ja kokonaan eri kastissa kuin tukiaisten varassa elämään tulijat.
- Yksilöt kunniaan
Kannattaisi itse tutustua näihin ulkomaalaisiin ennen kuin alkaa yleistämään ja herjaamaan. Kaikki kun eivät ole samanlaisia. Aivan sama mistä kulttuurista, uskonnosta, maasta, maanosasta ihminen tulee ja minkä värinen iho hänellä on tai kuinka vinot silmät. Kaikissa ryhmissä kaikkialla maailmassa on erilaisia yksilöitä. Niin meillä täällä Suomessakin. Tuskin kukaan voi väittää, että kaikki suomalaiset kristityt olisivat virheettömiä puolijumalia. Laajentakaa hyvät ihmiset katselukulmaanne tähän elämään sen oman navan ulkopuolelle. Tutustukaa ihmisiin ihmisinä ja nähkää asiat niin kuin ne ovat ja jättäkää turhat yleistykset pois. En väitä, etteikö näissä maahanmuuttajissa olisi niitäkin, jotka käyttävät systeemiä väärin ja elävät sosiaalieduilla räkien kotona kattoon, mutta ihan samalla tavalla oma suomalaisista elää. Yhtä lailla näiden maahanmuuttajien joukossa on ahkeraan, pienellä palkalla työskenteleviä ja veronsa maksavia kansalaisia.
Suurempi huolenaihe pitäisi olla ne (niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin), jotka käyttävät järjestelmää väärin ja karttavat töihin menoa koska tienaavat paremmin kelan ja sossun tuilla. Toinen epäkohta on valtion tarjoama ilmainen koulutus ulkomaalaisille ja sen jälkeen näitä ammattitaitioisa ihmisiä ei palkata töihin, koska eivät osaa riittävän hyvin suomea (mitä ei läheskään joka työssä tarvittaisi) ja heitä syrjitään ulkomaalaistaustan vuoksi. Valtio siis kouluttaa ilmaiseksi ja päästää lähtemään maasta maksamaan veroja muualle.- hhkkttkmb
Juuh, noinhan se menee. laput silmillä vaan kuljetaan ja jeesustellaan miten jotkut ei oikeen tajuu ulkomaalaisia ja on rasistisii kun ei hyväksy kaiken maailman hamppareita,joutomiehiä ja ostonaisia, hieromoita omilla asuinkulmillaan. Kaikki vaan pitäisi hyväksyä sokeasti ja kaikkiin pitäisi vielä tutustua, niin kyllä sitä sit alkaa hyväksymään, hallelujah!
Suomessa mottona nykyään on että pitää olla solidaarinen ja hyväksyä ulkkikset oli ne sit mitä tahansa, muuten saa rasistileiman otsaansa. On siinä suomisporella tekemistä kitkeäkseen kaikki vähänkin negatiiviset mutta todelliset mielipiteet tällä palstalla ja tekemään suomalaisista kunnon kansalaisia ja kaikkia rakastavia ihmisiä. hallelujah, kiitos ja Aamen! - suomispore
hhkkttkmb kirjoitti:
Juuh, noinhan se menee. laput silmillä vaan kuljetaan ja jeesustellaan miten jotkut ei oikeen tajuu ulkomaalaisia ja on rasistisii kun ei hyväksy kaiken maailman hamppareita,joutomiehiä ja ostonaisia, hieromoita omilla asuinkulmillaan. Kaikki vaan pitäisi hyväksyä sokeasti ja kaikkiin pitäisi vielä tutustua, niin kyllä sitä sit alkaa hyväksymään, hallelujah!
Suomessa mottona nykyään on että pitää olla solidaarinen ja hyväksyä ulkkikset oli ne sit mitä tahansa, muuten saa rasistileiman otsaansa. On siinä suomisporella tekemistä kitkeäkseen kaikki vähänkin negatiiviset mutta todelliset mielipiteet tällä palstalla ja tekemään suomalaisista kunnon kansalaisia ja kaikkia rakastavia ihmisiä. hallelujah, kiitos ja Aamen!Hahaha! Olisin aika aivoton jos kuvittelisin että voin vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin sillä että poistelen asiattomaksi luokiteltuja viestejä.
Enhän minäkään ole mielipidettäni vaihtanut, vaikka tänne niin paljon kaikkea roskaa aina kertyykin. En näe rotua tai uskontoa. Näen yksilön. En esimerkiksi katso omaa poikaystävääni ja ajattele häntä ulkomaalaisena tai erottele häntä hänen rotunsa perusteella. Hän on minulle ihminen siinä missä kuka tahansa muukin.
Ja jos suomalaisista miehistäkin löytyy eroja niin miksei sitten ulkomaalaisistakin voi löytyä? On niitä hiljaisia ja kova äänisiä. Niitä jotka juo ja niitä jotka on absolutisteja. Niitä jotka pyörittää paljon naisisia ja niitä jotka haluaa perustaa perheen. Niitä jotkaa huijaa ja pettää ja niitä jotka ei.
Olisi aika tekopyhää vain olettaa että ainoastaan suomalaisesta miehestä löytyy erilaisia persoonia, ja kaikki ulkomaalaiset olisivat epäkelpoa sakkia.
Niin ja olen myös teille "toisin ajattelijoille" suunnattuna asiattomuuksiakin poistanut. Jos joku on teille kironnut tai puhunut jotain sossun luukusta. Kummasti vaan ne jää teiltä aina huomaamatta.
Ja yhtälailla tekään ette voi vaikuttaa omilla kirjoituksillanne meidän mielipiteisiimme. Vai oletteko kenties huomanneet jotain eroa tilastoissa että kuinka moni suomalainen ottaa ulkomaalaisen puolison? Täälläkin keskustellaan yhä kaikesta monikulttuurisiin suhteisiin liittyvistä asioista. - Suhteellista
suomispore kirjoitti:
Hahaha! Olisin aika aivoton jos kuvittelisin että voin vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin sillä että poistelen asiattomaksi luokiteltuja viestejä.
Enhän minäkään ole mielipidettäni vaihtanut, vaikka tänne niin paljon kaikkea roskaa aina kertyykin. En näe rotua tai uskontoa. Näen yksilön. En esimerkiksi katso omaa poikaystävääni ja ajattele häntä ulkomaalaisena tai erottele häntä hänen rotunsa perusteella. Hän on minulle ihminen siinä missä kuka tahansa muukin.
Ja jos suomalaisista miehistäkin löytyy eroja niin miksei sitten ulkomaalaisistakin voi löytyä? On niitä hiljaisia ja kova äänisiä. Niitä jotka juo ja niitä jotka on absolutisteja. Niitä jotka pyörittää paljon naisisia ja niitä jotka haluaa perustaa perheen. Niitä jotkaa huijaa ja pettää ja niitä jotka ei.
Olisi aika tekopyhää vain olettaa että ainoastaan suomalaisesta miehestä löytyy erilaisia persoonia, ja kaikki ulkomaalaiset olisivat epäkelpoa sakkia.
Niin ja olen myös teille "toisin ajattelijoille" suunnattuna asiattomuuksiakin poistanut. Jos joku on teille kironnut tai puhunut jotain sossun luukusta. Kummasti vaan ne jää teiltä aina huomaamatta.
Ja yhtälailla tekään ette voi vaikuttaa omilla kirjoituksillanne meidän mielipiteisiimme. Vai oletteko kenties huomanneet jotain eroa tilastoissa että kuinka moni suomalainen ottaa ulkomaalaisen puolison? Täälläkin keskustellaan yhä kaikesta monikulttuurisiin suhteisiin liittyvistä asioista.Joku toinen taas saattaa nähdä yksilön joka ei tee työtä vaikka voisi. Joka suhtautuu halveksuen naisiin ja jyrää päälle. Joka lyö. Joka ei opettele lukemaan. Joka metelöi toisista piittaamatta. Joka käyttää olosuhteita ja virallisia asenteita rikollisesti hyväkseen. Joka oppimattomuuttaan kuvittelee kuitenkin olevansa toisten yläpuolella. Joka halveksuu muita kulttuureja. Näkeekö tämän vastakohtia riippuu siitäkin missä ympyröissä liikkuu. Ainakin valkoista saa arvostella em. asioista pahastikin. Kyllä muidenkin se pitäisi kestää, ihmiset tekevät havaintoja väristä välittämättä. Vaikka iso kuvio on että maahanmuuttoa on suosittava ja henkiökohtaisestikin on hyvä että ihmiset saavat liikkua vapaasti. Kunpa itsekin voisi tästä lähteä ilman huolta vaikka minne, mutta voiko?
- nappi1
Perustakaa oma maahanmuuttokriittinen foorumi, jossa voitte keskustella niistä asioista, jotka teitä ketuttaa! Tai menkää suoraan hommafoorumille. Tämän palstan nimikin jo kertoo, että tämä keskustelualue on varattu MONIKULTTUURISISTA (PARI)SUHTEISTA keskustelemista varten!
- Tittelin Tuure
"On siinä suomisporella tekemistä kitkeäkseen kaikki vähänkin negatiiviset mutta todelliset mielipiteet tällä palstalla ja tekemään suomalaisista kunnon kansalaisia ja kaikkia rakastavia ihmisiä. hallelujah, kiitos ja Aamen!"
On siinä tekemistä, jos tulee tällaisia viestejä, jonka kirjoittaja ei tajua, että tällä palstalla ei ole tarkoitus kirjoittaa maahanmuuttajista, vaan monikulttuurisista suhteista. Suomisporella ei ole tarkoitus, eikä eväitäkään tehdä suomalaisista kunnon kansalaisia. - China Dragon
Tittelin Tuure kirjoitti:
"On siinä suomisporella tekemistä kitkeäkseen kaikki vähänkin negatiiviset mutta todelliset mielipiteet tällä palstalla ja tekemään suomalaisista kunnon kansalaisia ja kaikkia rakastavia ihmisiä. hallelujah, kiitos ja Aamen!"
On siinä tekemistä, jos tulee tällaisia viestejä, jonka kirjoittaja ei tajua, että tällä palstalla ei ole tarkoitus kirjoittaa maahanmuuttajista, vaan monikulttuurisista suhteista. Suomisporella ei ole tarkoitus, eikä eväitäkään tehdä suomalaisista kunnon kansalaisia.suomispore,
"En näe rotua tai uskontoa. Näen yksilön"
Niinpä, tuosta syystä suomalaisia kohtaan kirjoitettuja haukkumisviestejä tulisi myös poistaa aivan samoilla perusteilla mitä ulkomaalaisia kohtaan kirjoitettuja poistetaan.
Jos joku haukkuu suomalaisia se on myös kiihottamista kansanryhmää kohtaan joka sattuu elämään maapallolla.
Jokainen henkilö on yksilö mutta keskusteluista lähtisi aina pohja jos Ulkomaalaisten kansalaisuus olisi samaa mitä suomalaisuus. Tuolloin tämä palsta olisi täysin turha? Yksilöt ovat aina erilaisia.
Poistaisit kaikki ne viestit joissa esiintyy jokin kansalaisuus yleistävällä tavalla, sekä positiivisessa että negatiivisessa sävyssä. Miksikö...koska sellainen viesti ei ole "tästä maailmasta".
Jokaisella ihmisellä on jokin kumma "trauma" lapsuudesta tai jostain kumman syystä. Itselläni on jokin outo seksuaalisuutta taannuttava ajatus mustia naisia kohtaan. Tuo voi olla seurausta uutismyrkystä HIV Afrikka tuotosta jota toitotettiin 1980-luvulla. Monella muulla ihmisellä voi olla saman tyyppisiä henkisiä patoutumia jotka tuottavat negatiivisen asenteen jotain kansalaisuutta kohtaan. Patoutumasta voi tulla pakkomielteitä joita esitetään vain yhtenä totuutena kaikille ihmisille jopa häiritsevästi.
Viisas ihminen ei työnnä mielipiteitään toisten ajatuksiin ainoina oikeina vaan antaa vaihtoehtoja myös lukijan omille mielipiteille. Maailmassa kun ei ole vain yhtä totuutta.
Tuosta tulee mieleen mikä niistä totuuksista on sellainen yleistä hyväksyntää saapa että sen varjolla voi suvaita lähes mitä tahansa? Palstalla voi esiintyä suomalaisten haukkumista mutta sellaisia viestejä ei usein poisteta...onkohan kysymyksessä jokin itse masokismi... - suomispore
China Dragon kirjoitti:
suomispore,
"En näe rotua tai uskontoa. Näen yksilön"
Niinpä, tuosta syystä suomalaisia kohtaan kirjoitettuja haukkumisviestejä tulisi myös poistaa aivan samoilla perusteilla mitä ulkomaalaisia kohtaan kirjoitettuja poistetaan.
Jos joku haukkuu suomalaisia se on myös kiihottamista kansanryhmää kohtaan joka sattuu elämään maapallolla.
Jokainen henkilö on yksilö mutta keskusteluista lähtisi aina pohja jos Ulkomaalaisten kansalaisuus olisi samaa mitä suomalaisuus. Tuolloin tämä palsta olisi täysin turha? Yksilöt ovat aina erilaisia.
Poistaisit kaikki ne viestit joissa esiintyy jokin kansalaisuus yleistävällä tavalla, sekä positiivisessa että negatiivisessa sävyssä. Miksikö...koska sellainen viesti ei ole "tästä maailmasta".
Jokaisella ihmisellä on jokin kumma "trauma" lapsuudesta tai jostain kumman syystä. Itselläni on jokin outo seksuaalisuutta taannuttava ajatus mustia naisia kohtaan. Tuo voi olla seurausta uutismyrkystä HIV Afrikka tuotosta jota toitotettiin 1980-luvulla. Monella muulla ihmisellä voi olla saman tyyppisiä henkisiä patoutumia jotka tuottavat negatiivisen asenteen jotain kansalaisuutta kohtaan. Patoutumasta voi tulla pakkomielteitä joita esitetään vain yhtenä totuutena kaikille ihmisille jopa häiritsevästi.
Viisas ihminen ei työnnä mielipiteitään toisten ajatuksiin ainoina oikeina vaan antaa vaihtoehtoja myös lukijan omille mielipiteille. Maailmassa kun ei ole vain yhtä totuutta.
Tuosta tulee mieleen mikä niistä totuuksista on sellainen yleistä hyväksyntää saapa että sen varjolla voi suvaita lähes mitä tahansa? Palstalla voi esiintyä suomalaisten haukkumista mutta sellaisia viestejä ei usein poisteta...onkohan kysymyksessä jokin itse masokismi...Olen kyllä mieslestäni poistanut myös suomalaisia haukkuvia viestejä. Täällä esiintyy usein naisten huorittelua ja miehiä syytetään usein juopoiksi tai väkivaltaisiksi ja ivataan että eivät muuta voi kuin vain maksullista saada.
Pahoittelen jos on jotkut viestit jäänyt huomaamatta. Pitää käydä noita keskusteluja läpi ja katsoa uudestaan.
Luotsina kuitenkin pyrin siihen että täällä ei ulkomaalaisia, suomalaisia tai näitä "toisin ajattelijoita" kohtaan oltaisi asiattomia. Siinäpä varsinainen työ kun jutut kärjistyvät nopeasti ja täällä siirrytään nopeasti henkilökohtaisuuksiin. Ei täällä tulla koskaan rauhaa näkemään, pitää vain poistella asiattomuuksia.
En pyry työntämään omia mielipiteitäni kenellekään vaan toimin ainoastaan S24:n ohjeiden mukaan. Rasistiset viestit on kielletty. Jos joku on eri mieltä vaikka afrikkalaisista se on taitolaji tuoda mielipiteensä esiin korrektisti. - Tittelin Tuure
suomispore kirjoitti:
Olen kyllä mieslestäni poistanut myös suomalaisia haukkuvia viestejä. Täällä esiintyy usein naisten huorittelua ja miehiä syytetään usein juopoiksi tai väkivaltaisiksi ja ivataan että eivät muuta voi kuin vain maksullista saada.
Pahoittelen jos on jotkut viestit jäänyt huomaamatta. Pitää käydä noita keskusteluja läpi ja katsoa uudestaan.
Luotsina kuitenkin pyrin siihen että täällä ei ulkomaalaisia, suomalaisia tai näitä "toisin ajattelijoita" kohtaan oltaisi asiattomia. Siinäpä varsinainen työ kun jutut kärjistyvät nopeasti ja täällä siirrytään nopeasti henkilökohtaisuuksiin. Ei täällä tulla koskaan rauhaa näkemään, pitää vain poistella asiattomuuksia.
En pyry työntämään omia mielipiteitäni kenellekään vaan toimin ainoastaan S24:n ohjeiden mukaan. Rasistiset viestit on kielletty. Jos joku on eri mieltä vaikka afrikkalaisista se on taitolaji tuoda mielipiteensä esiin korrektisti.""Voisitko sitten myös poistaa näiden Kalen ja mies32;n viestit, jos ne ovat provosoivia ja arvostelevia, ettei mun tartte ettiä tuota mies 32;hta käsiini ja vetää sitä kasseille, koska sen verran paljon minua vituttaa etenki tämä mies32?
et arvaakaan, kuinka kiitollinen oisin, jos niin tekisit...:))""
Nämä henkilöthän ovat poistuneet jo ihan vapaaehtoisesti. Jos joitakin heidän viestejänsä on tänne vahingossa jäänyt, niin ne ovat jo aika
vanhoja. Kyllä lähes kaikki on poistettu. Kyllä minuakin on ketuttanut nämä kaksi. - massa
suomispore kirjoitti:
Olen kyllä mieslestäni poistanut myös suomalaisia haukkuvia viestejä. Täällä esiintyy usein naisten huorittelua ja miehiä syytetään usein juopoiksi tai väkivaltaisiksi ja ivataan että eivät muuta voi kuin vain maksullista saada.
En pyry työntämään omia mielipiteitäni kenellekään vaan toimin ainoastaan S24:n ohjeiden mukaan. Rasistiset viestit on kielletty. Jos joku on eri mieltä vaikka afrikkalaisista se on taitolaji tuoda mielipiteensä esiin korrektisti.Jos ei tykkää afrikkalaisista, joiden kanssa on joutunut esim. työn kautta tekemisiin, niin sitäkö ei siis saa sanoa? Kertokaa se minulle, please.
- suomispore
Aika huvittavaa että tästä ketjusta on poistettu viestejä, ja ne eivät ole lähteneet täältä minun toimestani. En tiedä kuka ne on asiattomiksi ilmoittanut, mutta niin vaan oli lähtenyt päivän aikana ainakin kolme viestiä, enkä itse ollut poistanut yhtäkään niistä.
Muistakaa siis että en minä täällä pelkästään hääri vaan ihmisetkin ilmoittelevat asiattomista viesteistä, jotka sitten ylläpito poistaa.- China Dragon
Teet siis työtä omalla nimimerkilläsi mutta työtäsi valvoo joku toinen joka ei esiinny edes palstalla omalla nimimerkillä. Oletko varma että haluat jatkaa poliisina, sellaisena joka ei voi täysin vaikuttaa palstan suvaitsevaisuuteen?
Yleensä tapahtuu outoja asioita. Jos kale ja mies32 ovat jo poistuneet palstalta niin silti heitä haukutaan. Traumoja toki pitää avata jos niitä on. Seuraavaksi tapahtuu askel jota kukaan ei edes ymmärrä. Kritiikki kohdistuu entistä enemmän normaaleja viestejä kirjoittaviin. Ihmisillä kun on tarve asettaa toleranssi ja tiukentaa sitä kunnes sananvapaus on kokonaan menetetty.
Odotan mihin suuntaan palstan keskustelua halutaan viedä. Onko aina ulkomaalaiset parempia puolisoina jne.:) - Fed up-with Them
China Dragon kirjoitti:
Teet siis työtä omalla nimimerkilläsi mutta työtäsi valvoo joku toinen joka ei esiinny edes palstalla omalla nimimerkillä. Oletko varma että haluat jatkaa poliisina, sellaisena joka ei voi täysin vaikuttaa palstan suvaitsevaisuuteen?
Yleensä tapahtuu outoja asioita. Jos kale ja mies32 ovat jo poistuneet palstalta niin silti heitä haukutaan. Traumoja toki pitää avata jos niitä on. Seuraavaksi tapahtuu askel jota kukaan ei edes ymmärrä. Kritiikki kohdistuu entistä enemmän normaaleja viestejä kirjoittaviin. Ihmisillä kun on tarve asettaa toleranssi ja tiukentaa sitä kunnes sananvapaus on kokonaan menetetty.
Odotan mihin suuntaan palstan keskustelua halutaan viedä. Onko aina ulkomaalaiset parempia puolisoina jne.:)No sepäs on tosi surullista, jos mies32;ta ja kalea vieläkin haukutaan
voi voi, miten kauheaa...;)
eikös se niin mene, että sitä saa, mitä tilaa vai kuinka, china dragon?
Mitä muuta ihmisiltä täällä pitäis odottaa, halaavan niitä kahta ja olevan best friends heidän kanssaan, jos ite vittuilevat täällä ja käyttäytyvät kuin 8-vuotiaat kakarat yrittäessään ärsyttää ihmisiä?
lieneeköhän heidän päiviensä sisältö kokonaan siinä, kun härkkivät ihmisiä täällä palstalla ja vittuilevat....
jos se on kaikki, ni ei noita voi muuta ku sääliä....:)
toivon, että sinä, China dragon olet heitä fiksumpi ja mikäli näin on, ni pisteet sulle...:)
Noh, mutta antaa noiden 2 provota täällä, jos heillä ei kerran ole muuta sisältöä elämässään, en kyllä tajua, miten jaksavat tehdä sitä täällä päiväkaudet, eikö löydy mielekkäämpää tekemistä :)
Parempi vaan jättää omaan arvoonsa kaikkien...kyllähän tuo mies32 muakin ärsytti, mutta noh antaa provota, kun se on se elämän ainoa tarkoitus, ite en enää jaksa miettiä jatkuvasti niitten paskapuheita, kun on onneksi tärkeempääkin mietittävää ku ne )) - jussiii
Fed up-with Them kirjoitti:
No sepäs on tosi surullista, jos mies32;ta ja kalea vieläkin haukutaan
voi voi, miten kauheaa...;)
eikös se niin mene, että sitä saa, mitä tilaa vai kuinka, china dragon?
Mitä muuta ihmisiltä täällä pitäis odottaa, halaavan niitä kahta ja olevan best friends heidän kanssaan, jos ite vittuilevat täällä ja käyttäytyvät kuin 8-vuotiaat kakarat yrittäessään ärsyttää ihmisiä?
lieneeköhän heidän päiviensä sisältö kokonaan siinä, kun härkkivät ihmisiä täällä palstalla ja vittuilevat....
jos se on kaikki, ni ei noita voi muuta ku sääliä....:)
toivon, että sinä, China dragon olet heitä fiksumpi ja mikäli näin on, ni pisteet sulle...:)
Noh, mutta antaa noiden 2 provota täällä, jos heillä ei kerran ole muuta sisältöä elämässään, en kyllä tajua, miten jaksavat tehdä sitä täällä päiväkaudet, eikö löydy mielekkäämpää tekemistä :)
Parempi vaan jättää omaan arvoonsa kaikkien...kyllähän tuo mies32 muakin ärsytti, mutta noh antaa provota, kun se on se elämän ainoa tarkoitus, ite en enää jaksa miettiä jatkuvasti niitten paskapuheita, kun on onneksi tärkeempääkin mietittävää ku ne ))Kyllä kale on monta kertaa sanonut totuuden asioista, mutta niitähän ei täällä saa sanoa, näin on.
- Chom chom
China Dragon kirjoitti:
Odotan mihin suuntaan palstan keskustelua halutaan viedä. Onko aina ulkomaalaiset parempia puolisoina jne.:)"Ihmisillä kun on tarve asettaa toleranssi ja tiukentaa sitä kunnes sananvapaus on kokonaan menetetty."
Mulla on varmaan nyt ruusunpunaiset lasit silmillä, mutten haluaisi menettää uskoani ihmisiin. Asiallinen keskustelu lienee vielä mahdollista, niilläkin foorumeilla, joissa saa kirjoittaa nimimerkillä ja paljastamatta yhteystietojaan?
"Odotan mihin suuntaan palstan keskustelua halutaan viedä."
Vie sinä, minä vikisen ;) Ei vaan, leppoisaa perjantai-iltaa kaikille! - eikö niin
jussiii kirjoitti:
Kyllä kale on monta kertaa sanonut totuuden asioista, mutta niitähän ei täällä saa sanoa, näin on.
Sääli jos kale on lähtenyt palstalta , sillä hänhän kirjoitteli kylmiä totuuksia ja sekos kiukuttaa palstan naisia ,vaikka hyvin tietäävät ,että kale oli oikeassa.
- suomispore
China Dragon kirjoitti:
Odotan mihin suuntaan palstan keskustelua halutaan viedä. Onko aina ulkomaalaiset parempia puolisoina jne.:)No kuka tahansa palstaa lukevahan voi ilmoittaa jonkun viestin asiattomaksi ja sitten siitä menee ilmoitus ylläpitoon. Se tätä hommaa helpottaisikin liikaa jos asiattomista viesteistä tulisi ilmoitukset suoraan minulle.
Tarkoituksenani on että tämä palsta olisi mahdollisimman mukava. Että tänne uskaltaa ihmiset kirjoitella jos on jotain mielen päällä, eikä tarvitsisi pelätä että heti tulee paskaa niskaan.
Asiallista keskustelu toivoisin kaikilta. Jos se olisi ollut minusta kiinni olisin säilyttänyt täällä kaikki nuo Kalea ja mies32:kin haukkuvat viestit ja kaikki muut palstahäiriköille ilkeylyt, mutta koska olen luotsi minun on oltava puolueeton ja poistettava asiattomuudet oli ne osoitettu sitten kelle tahansa.
Täällä tuskin tullaan koskaan rauhaa näkemään, mutta ainahan sitä saa haaveilla. - China Dragon
Chom chom kirjoitti:
"Ihmisillä kun on tarve asettaa toleranssi ja tiukentaa sitä kunnes sananvapaus on kokonaan menetetty."
Mulla on varmaan nyt ruusunpunaiset lasit silmillä, mutten haluaisi menettää uskoani ihmisiin. Asiallinen keskustelu lienee vielä mahdollista, niilläkin foorumeilla, joissa saa kirjoittaa nimimerkillä ja paljastamatta yhteystietojaan?
"Odotan mihin suuntaan palstan keskustelua halutaan viedä."
Vie sinä, minä vikisen ;) Ei vaan, leppoisaa perjantai-iltaa kaikille!Hmm...Maailmalta on hyviä esimerkkejä siitä miten yleiseen mielipiteeseen vaikutetaan monella eri tavalla. Venäjällä suljettiin tänään hallitukseen kriittisesti suhtautuvien sivut kokonaan, monessa maassa keskustelusivuja siivotaan ohjaavasti.
Lumioista lähetettyjen viestien sisältö ja paikkatiedot lähtevät suoraan Yhdysvaltoihin eri viranomaisille. Loppujen lopuksi elämme hyvin ohjatussa maailmassa joka näyttää vapaalta kunnes olet täysin eri mieltä mitä taho joka valvoo.
"Vie sinä, minä vikisen ;)"
Heh, onko kevättä rinnassa:) - Fuck_The-trolls
eikö niin kirjoitti:
Sääli jos kale on lähtenyt palstalta , sillä hänhän kirjoitteli kylmiä totuuksia ja sekos kiukuttaa palstan naisia ,vaikka hyvin tietäävät ,että kale oli oikeassa.
Hohhoijaa...totuuksia voi sanoa aukomatta päätään ja yrittämättä härkkiä ihmisiä
oletkos koskaan kuullut sellaisesta? ;)
Ja mitä olen näitä kalen viestejä täällä lukenu, ni kyllä näkyy selvästi, ettei se muuta tee kuin provoaa täällä, vaikka oiskin välillä sanonut näitä "kylmiä totuuksia"....
voi niitä sanoa asiallisestikin...siis oikeesti himiset, jos teillä ei ole mitään muuta tekemistä kuin provota täällä mokusuhteiden palstalla päiväkaudet, hankkikaa elämä....
Ihan säälittää teidän puolesta :))
- nittiniitti
Herrajestas, yhdessä suoli24 palstalla on elossa oleva ja vielä hommaansa kyrpiintymätön luotsi! Loistavaa, pidän sinulle ehdottomasti peukkuja!
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895