Olen jonkin aikaa ollut ihastunut erääseen naiseen. Nainen on yhden kaverini exä ja tämän kaverin kanssa en juurikaan nykypäivänä ole missään tekemisissä. Olemme tunteneet naisen kanssa muutaman vuoden ja tutustuimme alunalkaen kaverini kautta. Heidän suhteensa loppuajoilla jo jos satuimme olemaan samassa paikassa viettämässä iltaa nainen saattoi alkaa jo suutelemaan ja halailemaan mua jos olimme kahdestaan tupakalla. Heidän eronsa jälkeen meillä oli hieman tiiviimpää sutinaa ja vietimmekin enemmän yhdessä aikaa. Nainen ei kuitenkaan tahtonut tai uskaltanut alkaa kanssani seurustelemaan. Tämän jälkeen olemme olleet vain ystäviä. Jälleen viime kuukausien aikana kun olemme istuneet iltaa yhdessä niin väliin nainen on jälleen alkanut halailemaan ja suutelemaan samalla lailla kuin ennenkin ja sanoo kuinka niin pitää minusta. Olen sanonut hänelle kuinka pidän hänestä ja voisin kokeilla seurustelua hänen kanssaan kun meillä on kuitenkin niin mukavaa yhdessä. Sitten taas arki koittaa ja hänestä ei kuulu välttämättä mitään ja jos koitan ottaa yhteyttäkin ja kysellä kuulumisia niin vastaukset on tyyliin joo, eipä tässä, mmm.
Pitäisikö tällainen vai suosiolla unohtaa vai kuinka saisin hänet kiinnostumaan minusta muutenkin kuin ollessamme viihteellä??
Mitä tehdä?
ride
2
159
Vastaukset
- Jagdpanther
Anna ku arvaan, nuo halipusujutut tapahtu ku se oli kännissä?
- ride
Ei aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623