Olen seurustellut naiseni kanssa nyt muutaman vuoden ja huomannut että vatsa on alkanut turpoamaan... Muuten ei siis ole lihonut. Ja hän ei ole raskaana, tämä on varmaa. Olen yrittänyt antaa asian olla koska hän on muuten nätti tyttö ja ok kunnossa... Mutta seksin aikana häiritsee kun vatsa menee makkaroille. Ja kun hän pitää tiukkoja vaatteita näyttää vähän kuin ois raskaana :/ Uskaltaako tuosta sanoa?
Tyttöystävän vatsa
240
15515
Vastaukset
- puhukaa
Kaikesta pitää pystyä puhumaan. Kommunikointi on hyvä asia. Täytyy vain olla suurta hienotunteisuutta miten sanoo. Voit vaikka kysyä, että onko vatsasi ollut kipeänä, kun se on turvonnut tms. Terveys on aina tärkeä juttu. Ilmeisesti vaimoksi on gluteenille ja maidolle allerginen. Se on tosi yleistä.
Pyydä lenkille ja kuntosalille mukaan, innostukaa kasvissyönnistä yhdessä.
Jos hän syö hormoneja siis jotain e-pillereitä tms. niin varmasti lihoo ainakin 15 kg hetkessä ja loppua ei näy.
Jotkut naiset ovat tietysti sellaisia, että he eivät välitä ja antavat itsensä rupsahtaa, mutta sille ei sitten mitään voi. Jokainen valitsee itse."Jos hän syö hormoneja siis jotain e-pillereitä tms. niin varmasti lihoo ainakin 15 kg hetkessä ja loppua ei näy."
-Jopas oli huvittava yleistys..! X)- duidaiduiiii
Tuskinpa se mitään uusi juttu on, että pillerit lihottavat. Kai se on sitten parempi vaihtoehto vain turvota kuin käyttää kumia.
http://tinyurl.com/aikalisa - 4+12
JEps.. sanot suoraan sille lehmälle, että nyt on parempi alkaa treenaamaan tai tulee fudut.
- Mee ny kotiis!
Hmmm, sinuna miettisin mikä on parisuhteessanne tärkeintä!Tuollainen pieni vatsan pöhömättinen..voi jeesus!
- fatty
Pieni pallomaha :-)
- kirjavakissa
Hih, samaa mietin =) Taitaa olla aikas nuori tuo ap, ellei oo sit kokonaan ylläpidon provo, mene ja tiedä =)
- --------------------
kirjavakissa kirjoitti:
Hih, samaa mietin =) Taitaa olla aikas nuori tuo ap, ellei oo sit kokonaan ylläpidon provo, mene ja tiedä =)
ylläpito täällä on nykyään ihan persiist muuteki
- Väinö Kani
-------------------- kirjoitti:
ylläpito täällä on nykyään ihan persiist muuteki
"Laatu" aiheita ainakn nostavat etusivulle asti...
- Yhdessä vatsa trimmi
Yhtä lailla hoikilla miehillä voi vatsa pullistua seurustelun edetessä kun ei enää viitsi panostaa vatsalihaksien ylläpitoon ja tunnetusti olut turvottaa juuri keskivartaloa. Samoin maitotuotteet turvottavat vatsaa, se ei tosin yleensä ole läskiä ja ilmaa. Mun mielestä vousit ehdottaa yhteistä kuntokuuria tai jotain dieettiä kimpassa. Suoraan sanottuna voi osua väärään ja herättää tyttöystävässä vastareaktioita ja pidempää riitaa?
- sinkkumies.
Houkuttele se salille kanssasi liikkumaan. Sun pitää tukea eikä arvostella. Ei se pömppis silleen katoa että hakut sitä läskiksi.
- LueTämä
Vatsan turpoaminen johtuu vääränlaisesta ja epäterveellisestä ruoasta. Millä logiikalla asia korjataan käymällä salilla? Toki liikunta polttaa jonkin verran kaloreita, mutta laihdutukseen ja pömpötyksen poistoon liikunta on melko tehoton apukeino. Syökää oikein terveytenne vuoksi, liikuntaa harrastamalla ei säästy sairauksilta, jos samalla syö väärin!
Ruokavalio remonttiin, ja pömpötys poistuu alta aikayksikön!
- Terveellistä elämää
Onhan se keskivartalolihavuus terveyteenkin vaikuttava juttu, että siitä näkökulmasta vois asiaa yrittää tuoda esiin. Jos asutte yhdessä, niin varmaan teillä on yhteiset syömisetkin, joten eiköhän tilanteen korjaamisen voisi aloittaa sieltä. Eli jos itse huolehdit itsestäsi ja omasta syömisestäsi, niin voisit näyttää hänelle esimerkkiä. Joskus aikanaan seurustelin miehen kanssa, jolle alkoi kertyä massukkaa ja hän itse alkoi tehdä asioiden eteen ja sai myös minut mukaan syömään enemmän salaattipitoisia ruokia sekä innostumaan liikunnasta.Oli ihanaa, kun mies laittoi ruokaa ja todella herkullisia keveitä aterioita hän loihti, oman kertomuksensa mukaan oli nähnyt ohjeen telkussa tai lukenut pirkasta. Mulle tuli ainakin hyvä mieli ja oli ihana kehua hänen tekemiään ruokia. Yhdessä käytiin liikkumassa, mutta kaikkeen yhteiseen ei hänkään taipunut enkä minäkään, minä innostuin hiihtämisestä sekä työmatkapyöräilystä hän uimisesta, kuntosalilla käytiin ajottain yhdessä. Vanhemmiten olen huomannut, että makean syömisiään todellakin tulisi rajoittaa eikä syödä liian suuria annoksia, vaikka liikuntaa harrastaisikin. Onhan ne vatsamakkarat häiritsevä ilmiö, jos niitä ei ole aiemmin ollut, mutta varmaan rakastat häntä muutenkin kuin pelkästään ulkonäön vuoksi. Ja vanhemmiten joitakin asioita joutuu hyväksymään kuten fyysisen kauneuden katoavaisuudenkin, mut Ihminen on kokonaisuus ryppyineen päivineen ja sitten muut omaisuudet hänessä nouseekin tärkeämmiksi.
- Terveellistä elämää
korjaus siis ominaisuudet:)
- 10-19
Et taida rakastaa? Häiritsee kun vatsa menee seksin aikana makkaroille??? Voi......
"Mutta seksin aikana häiritsee kun vatsa menee makkaroille"
-Ja mistäs ihmeestä tiedät miltä itse sitten näytät seksiä harrastaessasi..?!
Tarkoitus kuitenkin lienee NAUTTIA siitä seksistä eikä miettiä, että miltäköhän nyt näytän mistäkin kuvakulmasta.- 11+3
Se miltä toinen näyttää vaikuttaa oleellisesti siihen nauttimiseen, se valehtelee joka toisin väittää.
- kippari2
11+3 kirjoitti:
Se miltä toinen näyttää vaikuttaa oleellisesti siihen nauttimiseen, se valehtelee joka toisin väittää.
Kunhan vähän kasvat niin eiköhän se siitä. Naisessa on kyllä ihan muita ominaisuuksia joita kannattaa funtsia, kun maha;)
- aidot tunteettttt
Mua ei ainakaan haittais yhtään vaikka miehellä olis puolikalju tai "puolikaljamaha", jos olis se oikee mulle. Pinnallista ja turhamaista kiinnittää johonkin yksittäiseen kohtaan NOIN paljon huomiota.
- Hankkikaa apua!
Lähetä nimettömänä kuntosalikortti.
- oih ja voih
Mitäs sitten tehdä kun miehen pää turpoaa seksin aikana ja huulet menevät rullalle?
Ja kun hän pitää tiukkoja vaatteita, esim liian pientä pipoa , niin silmät pullistuu ikävästi. Uskaltaako tuosta sanoa?- rullaatihuulet
Et maininnu meneekö seksin aikana sinun vai miehesi huulet rullalle?
Olen joskus tavannut naisen jolla oli huulet rullalla....siis ne alahuulet. - ihiuhbiuhiuhiuhuih
Hahhaa kyllä repesin :D
- Tasapuolisuutta
Aloittajalle: Eihän sitä missään ole kielletty, mutta katsohan ensin peiliin ja ole rehellinen itsellesi, miten on oman kroppasi laita?
Istuvatko omat vaattesi päällesi puettuna Ja onko esim "varustuksesi" sellainen, ettei se kumppaniasi vain seksissä sattuisi "häiritsemään"? - Aikamies iso
Ite pumppaat pienellä kikkelilläs ilmaa toisen sisään, ja sitten valitat kun on maha "turvonnut", sun on parempi alkaa vakituisesti runkkaan enempi, ja antaa nainen sellisen hoideltavaksi, joka ei ole päästään noin pipi.
Voi "rähmä" :) pieni pyöreys on vaan hyvän näköistä, kai myös rintoihin mennyt lisää ;-)
- Hanki kuules..
...vaikka elämä..?
- ..........
Toivon kahta asiaa:
1. Olet provo
tai
2. Olet yhtä täydellinen kuin haluat eukkosi olevan - tyhmää
Minusta koko juttu on laitettu provona,että saadaan keskustelua ja samalla halveksitaan erilaisia naisia.Onko miesten roikkuva kaljavatsa sen parempi??Miksi aina naisia kohtaan on halveksuntaa,hänen kehostaan...sairasta kirjoittelua.Itse olen suht koht normaaleissa mitoissa,mutta en kyllä halveksu,niittä joilla on ylipainoa.Kun monet kärsivät siitä,jopa sairauden,lääkkeidenkin takia,ei kaikki ole syömällä aiheutettua,,
Tyhmä aloite.- Alan kyllästyä
Kovasti kuumottavia aiheita näyttää ylläpito keksivän, mutta kaava on sama. Aina pitää haukkua joko miehiä tai naisia milloin minkäkin ominaisuuden takia. Liian pieni, liian suuri, väärän värinen, väärän luonteinen ja valivalivali. Saadaan katsos "kansa" kimpaantumaan ja kommentoimaan, ihan kuin asiallisella keskustelulla sitä ei saataisi aikaan.
Ylläpidossa täytyy olla hemmetin lyhytjänteistä porukkaa, osa hyvin kyseenalaisessa kunnossa henkisesti. Sisällön laatu ei tällä saitilla ole pääasia, vaan sen määrä. Ei ihme, että niin moni on lähtenyt lätkimään.
- ding2
Voi hyvää päivää kun on taas isot ongelmat... Jospa päästät naises menemään että hän voi löytää itsellensä kunnon miehen joka ei pikku asioista nipota..
- Aika helppoa
Kyllä saa sanoa, tämä on vapaa maa. Tosin sama koskee tyttöystävääsi, hän voi sanoa että sinä saat etsiä toisen tyttöystävän. Yksinkertaista eikö vain?
- Provovovovov
Haha "pikku asiat"
- Yks vaan
Osta lahjaksi tällainen korsetti, niin ei maha pääse suurenemaan.
http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/1/2/3/0/6/0/3/1/orig-12306031.jpg - jep2
entäs oma vatsas, oletko seurannut,, voi sun kansas, jo ei muuta ole niin jätä tuokin sanomatta,, ja mikä pakko se katsoa toisen mahaa,, seuraa omaasi,,
- Ikaalistenmatkat
Ja mikähän oli naisen ikä,tuppaavat turpoamaan vanhenmiten,pätkillä se näkyy heti,ei vai nykyään näkee paljon tosi timissä kunossa olevia neljä viiskympisiä,onkohan ne niitä puumia,viimeks meinas ruveta jo dösässä stonamaan,oli kun viulun kieli ?
- postiroskaa
Kuka on oikea ? Siltikin epäilen että veltostuva henkilö on myös henkisesti lepsu , miten hänenlainen voisi olla parisuhteessa vakavissaan . Sellainen kunhan joku on tyyppi.
"Ja kun hän pitää tiukkoja vaatteita näyttää vähän kuin ois raskaana :/ Uskaltaako tuosta sanoa? "
1. Miksi naisystäväsi käyttää TIUKKOJA VAATTEITA, jos vartalo ei ole ns. "esittelykunnossa"? (Onko se tätä nykyajan laumasieluisuutta, että KAIKKIEN on pukeuduttava kireisiin asuihin, olivatpa kaunisvartaloisia tai eivät.)
2. Sinulla on "varaa" huomauttaa naisystäväsi vatsamakkaroista, jos olette todella läheisiä, ja OMA VARTALOSI on moitteettomassa kunnossa. (Tökeröähän tuollainen huomauttelu joka tapauksessa on!)
Onneki oma AVIOMIEHENI ei ole koskaan sanonut MITÄÄN NEGATIIVISTA ULKONÄÖSTÄNI (hiukset, vaattet, vartalon muodot jne.), silloinkaan kun aihetta ehkä olisi ollut.- pakki2
Turha siinä on mitään ruveta kiertelemään. Sanot sille että "Vitun Läski olisiko aika lopettaa se kaljan lipittäminen?" Nimittäin eihän se maha tosta itekseen pienene kun on kerran alkanut kasvamaan.
Naisissa jo sinänsä aivan tarpeeksi kestämista, pitääkö sen vielä rumakin olla ? Jotain rajaa ? - oho!
Pidä miehestäsi kiinni. Itselläni täysin päinvastaiset kokemukset. Huomauttelua satelee, vaikka olisi raskaana.
- läskitöntä
Älä ole huomaavinasi, osta sille lahjakortti rasvaimuun .
- tiedän mitä haluan
Saahan siitä sanoa, mutta kannattaa miettiä sanomistensa seuraukset... Itse päästin itseni aika pahasti aikoinaan turpoamaan kun oli suruja ja syömällä ja alkoholilla ja liikkumattomuudella "pilasin" kroppani ja mies sitten alkoi tästä huomautella muka vitsinä päivittäin ja kyttäsi joka ainoaa suupalaani... Loppui sitten yhteinen ruokailu meidän perheessä ja minulta kiinnostus seksiin hänen kanssaan ja ylipäänsä koko ihmiseen. Sain tarpeekseni ja häivyin! Korjasin elämäntapani, sain itsetuntoni ja elämäniloni takaisin ja itseni huippukuntoon. Mutta kuinkas kävikään? Saman ukon kanssa olemme jälleen taas yhdessä, mutta tein kyllä ennen yhteenpaluuta harvinaisen selväksi, että herra saa luvan korjata asenteensa ja että olen itsenäinen nainen ja ennen kaikkea ihminen ja minulla on vapaus tehdä elämässäni kuten haluan! Repsahduksia voi sattua kenelle tahansa elämän kriiseissä ja muutenkin eikä ole mikään helppo tapaus tämä mies itsekään. No, nyt ei ole tullut negatiivista palautetta mieheltäni enää mistään ja olen edelleen niin fyysisesti kuin psyykkisestikin erittäin hyvässä kunnossa! Sen vain sanon, että tämä on sitten se kolmas ja viimeinen kerta kun yritämme, että jos vielä saan p*skaa niskaani tämän, kuitenkin niin rakkaan mieheni taholta, niin se on sitten siinä. Enää en aio antaa periksi!
- Nirso
Ei sille mitään voi jos toisen mahamakkarat häiritsee. Niin minuakin häritsisi , vielä enemmän kalju mies.
Meinaat ettei itse tiedä asiasta?
- 4535435435
No jos ne häiritsee niin paljon niin jätä se ja etsi nainen jolla on 0% rasvaa elimistössä, niin helppoa
- ninnukka
Ruoka-aineet kuten vehnä ja maitotuotteet voi aiheuttaa selittämätöntä turpoamista. Sekä itsellä teettää myös peruna. Heitin poies niin lähti se ns. raskaus pömpötys.
Sit mun kaverilla todettiin munasarjojen monirakkulaoireyhtymä. Se aiheutti hänelle alavatsan turvotusta, vaikka muuten on hyvin urheilullinen ja hoikka nainen. Kävi gynellä kivuliaiden kuukautisten vuoksi ja samalla tehtiin munasarjojen ultraus, ja näin oireyhtymä paikannettiin. Toinen munasarja jouduttiin poistamaan ja sai yhdistelmäpillerit hormonien tasapainottamiseen, ja näin siitä turvotuksesta selvittiin..On melko yleinen ja oireyhtymä voi olla piilevänä vuosi tolkulla. Oireyhtymän muina oireina voi olla mm. kuukautisten epäsäännöllisyys tai pois jääminen, tiputtelu, kipuilu, mielialojen vaihtelut, karvoituksen lisääntyminen jne.Hoitamattomana altistaa mm.lapsettomuudelle, diabetekselle ja sepelvatimosairauksille
Toki parisuhdekin voi lihottaa. Eikö siitä ole tutkimuskin, että onnellisuus saattaa vähän pyöristää.;) Oletko viimeaikoina itse katsonut peiliin, että onko itsellesi kertynyt kiloja? - pahoinpidelty.
Kun kemin putkavahti pääsee oikein kunnolla antamaan rystyskylliäkkiä,niin johan toki putoat .
On sillä semmoset otteet.
Julmuuden monumentti tämä kemin putkavahti-teloittaja ja surmaaja.Useita ennenaikaisia kuolemia tilillään.Tutkinnan arvoinen. - olliop
Älä vaan sano jos henkesi on sinulle kallis. Naiset ei siedä ulkonäkönsä arvostelua.
- suti joo
Annakun minä naen akkoos kyllä minulle kelepoo!
- Suu suppuun
No ei todellakaan saa sanoa vatsamakkaroista yhtään mitään! Kyllä nainen on itse hyvin tietoinen vartalonsa epätäydellisyyksistä. Jos sanot, naisesi ei enää nauti seksistä kanssasi, kun ajattelee koko aktin ajan vain mahaansa. Jos et hyväksy häntä sellaisena kuin hän on, olet pian entinen poikaystävä. Naisiin kohdistuu jo alle 10-vuotiaasta täysin kohtuuttomia ulkonäköpaineita. Lehtien ja median kuvien naiset eivät ole tavallisia vaan todella harvinaisia. Montako missivaryaloista tyttöä oli luokallasi koulussa? Lisäksi kuvat geneettisesti pitkäsäärisistä ja hoikista malleista on vielä fotoshopattu vielä timmiksi.
Jos tyttöystävä ei ole lihonut muista paikoista, vika ei ilmeisistikään ole liikakaloreissa vaan syy löytyy hormoneista ja/tai suoliston ongelmista. Ehkäisypillerit lihottaa, samoin stressi kohottamalla kortisolitasoja ja edelleen insuliinitasoja. Et kertonut tyttöystäväsi ikää, mutta vartalo muuttuu iän myötä kaikilla ja tukevoituu suurimmalla osalla. - Laihduttaminen pienentää sit ensimmäisenä rintoja. - eks ymmärrä
Sitä se ikääntyminen tekee. Ei pysy nuorena.
- elämä opettaa
Onhan tuo aika omistuista, jos vallankin nuoremmalla naisella vatsa alkaa pullottaa. Vikaa pitäisi etsiä ja aluksi etsiminen lähtee ruokatavoista ja siitä, mitä syöt. Kilpirauhasen vajaatoimintakin lihottaa ja se ainakin pitäisi tutkia. Maito ei myöskään sovi kaikille ja tuokin pitäisi tutkia sopiiko vai ei. Samoin lepien syöminen, vallankin ruisleivän. Kyllähän syömällä saa itselleen ison vatsan ja voit olla sen näköinen, kuin odottaisit kaksosia.
Liikuntaa pitäisi harrastaa ja mikään pieni lenkki ei riitä Löysää hölkkää pitäisi juosta ainakin kolme kertaa viikossa ja 45-minuuttia kerrallaan. Eihän tuo aikana ole paljon, mutta kannattaa, kunto nousee rakettina ja siinä sivussa vatsakin pienentyy ja makean himo kaikkoaa? Sitten voi myös juostessa tai kävellessä opetella supistelemaan noita vatsalihaksia. Vaikkapa junaa taisbussia odotellessa, eihän se takin alta näy kun vatsaasi sisäänpäin vedät, samoin sukuelimiä. Kävellessäkin pitäisi aina muistaa selkä suoristaa ja katsella mieluummin taivasta, kuin varpaita. Samoin voisi sitä pömppövatsaa jännittää selkärankaa vasten ja sitten löysätä. Lenkkipolullakin voi tehdä vaikka minkäalaista jumppaa itselleen ja paikat pysyvät viimeisen päälle kunnossa ja virtsatkaan eivät karkaile. Jos ei noita vatsalihaksiaan hoida tuo virtsankarkailu on seuraava ongelma.
ITSEKOTROLLI ON KAINEN AA JA OO, KANNATTAA.Itse olen seisemänkymmentävuotta täyttänyt sirpakka mummeli ja uskokaa tai älkää minua jahtaa nuoret miehet, koska paikat ovat trimmissä kunnossa.- voi taivas
Ajatella että sinua jahtaa oikein nuoretmiehet jeah,,,,,, Mutta nillä taitaa olla
mielessä käsilaukkusi ja sielläolevat rahat,pankkikortit,avaimet jne,että se siitä "jahtaamisesta" - NYT JÄRKI KÄTEEN IHAN OI
No huh mutta on sullakin ongelmat ei voi muuta sanoa :D
- hormoonit,,,,,
Se on suomalaisnaisilla geeneissä. Keskiikäisenä hormoonit sen tekee,
ei sille mitään voi. Ihan sama ongelma on meillä joten se s-elämä
on hiipunut tyystin.- 1+12
Ja suomalaismeihet muistutattavat enemmän oluttynnyriä, kyllä siitäkin s-elämä kärsii.
- Sinkkuhaaveeni
Jos seurustelisin niin olisihan se mukavaa jos kumppani innostuisi liikunnasta ja terveydestä huolehtimisesta ja haluaisi saada minut siihen matkaan. Kumppani jonka kanssa voisi käydä yhdessä kävely/juoksu lenkillä, kuntosalilla toisia tukien, uimassa tai vaikka patikoimassa metsässä, kokeilemassa seinäkiipeilyä jne,jne.
Sitten opetettaisiin yhdessä kokkaamaan terveellistä ruokaa ja kun homman taitaa tehtäisiin ruuat silloin kun kukanenkin kerkeää (kummallekkin). Ei tietenkään kiinni tarvitse toisessa olla, mutta edes jotain liikuntaa harrastettaisiin yhdessä sen sijaan että molemmat istuttaisiin soffalla kittaamassa kaljaa tai tietokoneenääressä pelaamassa pelejä/ autolla huristeltaisiin vähäisenkin kaukana olevaan kauppaan.
Tai sitten ei kumpikaan harrasta liikuntaa, mutta jos alkaa kumppani paisumaan niin ei sitten arvostella toinen toisia etenkään jos itsekkään ei ole täydellinen! - football1
Hyi helevetti, ihan puistattaa kun tollasta lski akkaa ajattelee.
Kengän kuvio takalistoon on terve neuvo. - Uimahalli--
Mitäs jos menisitte yhdessä uimaan. Niin en tiedä onko paikkakunnallasi uimahallia, mutta uiminen kiinteyttää. Tai menkää kuntosalille, siitä on myös hyötyä teille molemmille.
- vatsa-asiaa
Mimmonenhan vatsa sulla itselläsi on? Oletko ajatellut sitä..
- katariina591
Voi ristus näitä juttuja!!!!!!!!!!!!!!!!!! huh huh...pitääs vissihin olla elämäs jotakin oikiaa miättimistä....
- panomies4
Naisen tulee olla hoikka ja sopusuhtainen. Näin on ja näin tulee aina olemaan.
- Miku mies
Voi K_Y_R_P_ä miten lapsellinen provo.
Ei nainen ole viehättävä muuten kuin sutjakkana.
- minttu8
Mä olen kyllä vähän ihmetelly näitä meidän suomalaisia miehiä. Motkottavat miltä akka näyttää ja mitä tapahtuu ikääntyessä, mutta unohtavat itse katsoa peiliin. Tai vaan rakastavat itseään niin paljon, ettei se oma kaljatynnyri, miestissit tai riippuvat kassit haittaa...
- näin teemme
Josta tulikin mieleen, että voisi vaihtaa miehen etelä eurooppalaiseen atleetikkoon. Mieheen joka osaa pitää itsestään huolta...
- Ei huolta huomisen
näin teemme kirjoitti:
Josta tulikin mieleen, että voisi vaihtaa miehen etelä eurooppalaiseen atleetikkoon. Mieheen joka osaa pitää itsestään huolta...
Oon käytettävissä tuu rannalle viheltelen sulle sulo sävelin.
Etelä-Suomen adonis.
- Tyhmyys on mies
Onhan sinunkin aivosi alkaneet jumittamaan, sanooko hän sinulle siitä?
- ACFGYUI9
naisilla vanhemmiten hormoonit tai niiden väheneminen aiheuttavat alavatsan pömpötystä. Ongelmat ruuan sulatuksessa, esim. gluteiinin alhainen sietokyky, maitotuotteet tai huonosti sulava ja rasvainen ruoka voivat aiheuttaa turvotusta ja nesteen kertymistä vatsan seutuun. et kerro minkä ikäinen tyttöystväsi on joten vaikea määäritellä johtuuko iästä vai jostain muusta.
siideri, pikkusuolaiset (sipsit) ja iltaherkkutelu voivat olla syynä, mutta hyvin myös stressi tai muu terveysongelma. jos teillä on tapana lipitellä sidukkaa/olutta ja herkutella varsinkin iltaikaan niin kannattaa tietenkin näistä tavoista luopua tai ainakin vähentää. Jos tyttöystäväsi istuu paljon, niin sekin voi olla syynä pömpötykseen. Nuorella naisella voi myös olla hormonit epätasapainossa.
aika pienestä ne seksihalut ja kiihottuminen kyllä on kiinni, jos toisen mahan makkaralle meneminen haittaa tahtia. melko epäolennainen asia, jos muuten seksielämä luistaa. neuvoisin katsomaan niihin naisesi ns. parempiin kohtiin, varsinkin silmiin seksin aikana, ja olla huomioimatta hänen ongelmakohtiaan.
tuntuu vähn sille, että ongelma on sinussa ei naisen ns. mahamakkaroissa. ei kukaan näytä täydelliseltä rakastellessaan, aina joku paikka roikkuu tai on muuten toisin kuin pystyasennossa, se on päivänselvä asia.
ehkä olet huomannut/keksinyt ne makkarat vasta nyt, jos seksi ei oikein itseäsi kiinnosta, etkä kykene siihen keskittymään. haluat itsellesi hyvän tekosyyn miksi ei tarvitsisi seksiä harrastaa... nythän kyse oli nimenomaan pömpötyksestä ei mistään ylipainosta kuitenkaan. - toinen mies
Uskaltaa sanoa tai ehdota yhdessä liikuntaa ja kiertele ja kaartele aihetta.
- Repesin!!!
Naisesi voi aina laihtua, mutta tyhmyys sinusta ei taida lähteä yhtä helposti?
- anskuiini86
Aloittajan olisi hyvä tietää että vuosien mittaan ihmiset muuttuu ulkoisesti. Et varmasti tule olemaan atleettinen ja komea koko ikääsi ole. Mieti omalle kohdallesi jos sinun naisesi tulisi huomauttamaan sinun omista epäkohdistasi. On pikkumaista ja turhaa tuollainen. Eikö se ihminen kokonaisuudessaan ole se tärkein ja olennaisin asia kuin että mitä vikoja toisesta löytyy. Sillon on tunteissa puutteita jos aletaan omaa kumppania arvostelemaan ulkoisesti. Olisi syytä mennä itseesi ja miettiä mikä sinulle kumppanissa on tärkeintä hänen vatsa vai koko olemus.
Jos omalla kohdalla oma mies alkaisi huomautteleen painosta tms. olisi loppullinen toteamus minulta kyynisen kylmä tuolloin mies on vapaa lähtemään ja ettimään semmosen mikä miellyttää ei minun naisena tarvitse tyytyä itsekkään sellaiseen jolle en kelpaa omana itsenäni ja sellaisena kuin olen. Kiertoo tommosen laittaisin.. heti samantien.
Suhteessa arvostetaan ja kunnioitetaan ja rakastetaan ehdoitta. Hyväksytään toinen juuri omana itsenä. Ehkä sinun on syytä katsoa peiliin että oisko se vika omilla verkkokalvoilla.- Norsutauti?
Vidut minkään porsaan kanssa en ole alkanut lisääntyä enkä kengitä emakkoja. Senhän kieltää jo lait ja asetuksetkin.
- anskuiini86
Norsutauti? kirjoitti:
Vidut minkään porsaan kanssa en ole alkanut lisääntyä enkä kengitä emakkoja. Senhän kieltää jo lait ja asetuksetkin.
Ehkä sinun kannattaisi tuota asennetta kasvattaa ensin enne kuin edes harkitset minkääntasosta lisääntymistä. :)
- pop996
Jos vaimo lihoisi hetkessä 140kg painoiseksi, tai aviomies 160kg painavaksi mielettömäksi läskiksi, mutta mitään ei saa sanoa, "suhteessa täytyy rakastaa ehdoitta".
Niinkö itse tekisit, olisitko aivan varmasti hiljaa ja eläisit kuten mitään ei olisi tahatunut?
Jos kuitenkin sanot että noin paljon on jo liikaa lihomista ja siitä voi jo huomauttaa, niin mikä rasisti sinä olet määräämään mikä on liikaa ja mikä ei?
Täytyy rakastaa ehdoitta, kuten olet kirjoittanut !
Voihan sitä hienovaraisesti yrittää asiasta puhua, mutta jotkut kauniimman sukupuolen edustajat ovat kovin käärmeissään jos edes vihjaakin heidän olemuksestaan.
Toivottavasti puolisosi pitää pintansa asian suhteen ja ei hypi seinille :)- voi elämä...
Oletko itse viimesen päälle timmissä kunnossa,,? Jos olet, niin sitten etsi itsellesi nainen, joka on myös. Jos et, niin lopeta sitten tuollainen narina...
- onann
e-pillerit ainakin turvottaa mahaa, koska ne lisäävät nesteen määrää kehossa. Saattaa olla että naises makkarat ovatkin nestettä eikä ihraa. Itse olen ollut aina sairaalloisen alipainoinen, mutta sitten kun sain pillerit käyttöön niin puntari heilahti 10 kiloa eteenpäin alle vuoden aikana. Vaikka harrastan säännöllistä liikuntaa ja syön mielestäni tarpeeksi terveellisesti.
- kauneus unelma
Poikaystävän hapa ei enää jännittäessä muodosta sellaista kivaa pompahtavaa palloa. Pitää vissiin laittaa poika30 kiertoon.
- gdfhdfgh
Jätä se läski.
- entinen anorektikko
"löllyvää takapuolta on ikävä katsella"
Erään liikkaopen tuumaus jo 80-luvulla. - hanki_elämä
vitun idiootti.
- nulfred assi
Nussi takaapäin niin vatsa ei oo tiellä.
- etelän adonis
läski n läski vaikka silavassa paistaisi.
- **¤
Nääonnäitä Perä@Suoli-perjäntai provoja.
- Massikuningas
Muija vaihtoon. Eihän makkaralle menevää pömppövatsaa pysty seksin aikana oksentamatta katsomaa. Siis itselläni menee vatsa ympäri jo pelkästä ajatuksesta. Onneksi oma avopuoliso pitää itsensä timminä, kun tietää joutuvansa vaihtoon heti jos ulkonäkö lakkaa miellyttämästä minua. Vaihtoon joutuessaan pääsee takaisin stadin vuokrayksiöön asumaan ja Siwan kassalle töihin. Pois on sen jälkeen ihanat shoppailut harrasteet. Kyllä raha on oivallinen motivoija.
- höööö
sairasta, sairasta, sairasta..... jne, jne, jne....
- Ylläri-Pano
Toi kuvan naisen masu on ihan jees' aivan normaali naisellinen= panisin.
Mut jos se on vielä pulleampi niin sitä on joku vieras kolli jossainvälissä tuikannu. Joten onkin raskaana, naisesi ei vaan vielä ole kertonu ylläriä. - hohhoijaa3
Sano pois jos haluat, että sinulla on kohta nätti ex-tyttöystävä!
Oikeasti nyt, mitähän miehet luulevat tapahtuvan kommentoimalla typeriä asioita naisilleen? Kukaan muu kun nainen itse ei ole parempi huomaamaan omia vikojaan. Jos naisesi on lihonnut vatsanseudulta on hän varmasti huomannut asian. Todennäköisesti häntä se häiritsee. Se että sinä menet möläyttämään, että "hei sun maha menee kurtuille kun sekstataan" ei kyllä auta mitenkään asiaa. Teet vain itsestäsi typerän.
Miksihän miehille nämä naisten makkarat ovat niin jumalattoman iso juttu. Minulla on mies lihonnut ja laihtunut ja vatsanseutu on turpoilut, mutta ei se kyllä ole ikinä vaikuttanut siten, että hän olisi jotenkin vähemmän seksikäs. Ja se sentään oli aika fitti aikoinaan ennen kuin joutui lopettamaan liikkumisen.
Jos nyt välttämättä haluat tehdä jotain asian suhteen niin koita saada hänet tuntemaan kauniiksi (makkaroista huolimatta). Kehu niitä piirteitä, jotka ovat sinusta kauniita. Mieti onko tytsyllä stressiä? Voitteko vähentää sitä jotenkin? Pämppäilettökö paljon? Lopettakaa se.Alkakaa liikkumaan vaikka yhdessä ja samalla saatte yhteisen harrastuksen.- hohhoijaa3
Aijoo ja kannattaa olla sanomatta ihan siskikin ettei tarvi kohta olla kirjoittelemassa suomi24:seen että mikä on kun tyttöystävä ei enää halua seksiä.
- zxzxzzz
hohhoijaa3 kirjoitti:
Aijoo ja kannattaa olla sanomatta ihan siskikin ettei tarvi kohta olla kirjoittelemassa suomi24:seen että mikä on kun tyttöystävä ei enää halua seksiä.
minen kans ymmärä tommosia että " et saa seksiä vuoteen" jos jotaki jostaki sanoo :D se on jo henkistä väkivaltaa toista kohtaan.
- Tätä mieltä
Minä en kyllä mitään lihavaa akkaa alkaisi panemaan, eihän sellaisen kanssa varmaan ottaisi edes eteen.
- terveydenkinkannalta
Kyllä mää miehenäkin toivoisin että nainen huomauttaa ajoissa, jotta osaa kiinnittää huomioo... ei oo kukaa ollu huomauttelemassa ja mussuttanu kohta 15kg ylipainoo itelleen.. ihan terveydenki kannalta hyvä pitää paino kuosissa jos mahdollista. :P
- saaaaaaa
Ei se ylipaino kuitenkaan päivässä tule, ja turhaa mussuttamista tuollainen että "ei saa sanoa" .. pitää pystyä sanomaan ja osata ottaa pienet huomautukset vastaan ilman kitinoitä että jaa et saa seksiä vuoteen :DDDD
Jos alkaa maha turpoomaan ja ei oo jokin muu terveydellinen syy vaan liiallinen syöminen kulutukseen verrattuna niin ei se ole mikään "tämmönen mää vaa oon ja lihon vielä lisää" vaan niskasta kii itteensä... oma valintahan se on tietysti haluaako itelleen huomattavan ylipainon...
en nyt vielä ressaisi 5kilostakaan, mutta jos asiasta ei huomauta niin se on kohta 20 helposti- makkarat piiloon
Väljillä kuosikangas-puseroilla saa vatsamakkarat kivasti peitettyä.Voisit ostaa sellaisen lahjaksi,enkä usko että loukkaantuu,mutta ymmärtää vihjeen ja jättää tiukat puserot hoikemmille.
- Laiha-Lassi
johtuiskohan tuo vatsan suureneminen siitä että naisesi on löytänyt itselleen tosi miehen viihdyttäjäksi ja nyt on syntynyt tulostakin petipuuhista toisin kuin kirjoittelun aloittaneen tuhkamunan kanssa. ehkäpä voit vielä harkita kusipäisyytesi anteeksi anelemista naiseltasi, tosin tuskin se tulosta tuottaa koska jos järkevä tapaus on jo jättämässä kaltaisesi luuserin =)
- syökää kanaa
Ite olisihin ihan iloinen, jos eukolle lisäkiloja tulisi, mutta ei liho sitten millään, vaikka ei juuri liiku ja makeaakin uppoaa ihan kiitettävästi.
- haloo1
????
Sinun kannattaa ehdottomastai ostaa itsellesi PUMPATTAVA BARBARA-NUKKE, jonka voit ostaa vaikka seksi-kaupasta ! Nukella ei mikään PÖMPÖTÄ mitä et halua ja aina voit vähentää ilmaa jos tuntuu siltä että joku paikka pömpöttää.
Toisekseen Nukke on tarpeeksi aivoton, ei kyseenalaista mitään, eikä myöskään sano koskaan EI. Rattoisia hetkiä Pumppu-nuken kanssa. ;) - Reilu Peli!
Ilman muuta, hyvässä parisuhteessa pitää pystyä huomattelemaan kaikista epäkohdista, joita puolisossaan näkee.Reiluuden nimessä kysy myös tyttöystävältäsi, mitä hän haluaisi muuttaa sinussa.
- Keksikää parempia
Vaikuttaa hyvin lapselliselta aloitukselta, lienee provoilua.
- Tottakai.
Voi asiasta huomauttaa. Parisuhteessa pitää pystyä puhumaan joka asiasta ja kestää kritiikkiä. Ja kukapa itseään kunnioittava mies viitsii kauaa katsella puolisoa, joka alkaa muistuttamaan hylkeeltä....En minä ainakaan.
- rtyrty
Kyllä huomaa ettei ole oikeasti tosissaan, koska kaikkien vatsat menee makkaroille painosta ja pyöreydestä riippumatta joissain asennoissa. Naikaa sitten vaikka asennossa jossa makkaroita ei ole jos se nyt niin helvetisti häiritsee sinun täydellistä Adonis-hipiääsi. Mua kiinnosta paskaakaan vaikka tyttöystävä olis kuinka pyöreä, ompahan pehmonen.
- Jumpaten
Naisena en arvota tuttaviani / läheisiäni ulkonäön perusteella. Mutta, mutta ... kyllä omasta ulkonäöstä huolehtiva on itsekkin tyytyväinen aikaansaannoksiinsa ulkonäössä. On aivan eri tilanne, jos jostakin syystä ei voi huolehtia ulkonäöstään. Kyllä sellaista tapahtuu varmaan jokaiselle jossakin elämänvaiheessa.
Tähän aloittajan kertomaan vatsanpömpötykseen auttaa ainakin vatsalihanjumppa. Siis hajareisin seisoma-asennossa, kämmenet lantiolla ja lantion kiertoja sekä myötä- että vastapäivään. Ryhti hyvänä, katse eteenpäin ja liikkeiden seuranta peilistä. Tuo liike tekee uumaa vartaloon ja samalla ilmavaivat saavat oikean osoitteen. - Ei!
mutta mahalihapullistamuusilla saa ja tuleekin hienovaraisesti huomauttaa.
- Rasvamakkaramahaiset
Rasvamakkaramahat on yököttäviä ja menee seksihalut välittömästi sellaisen nähdessä.
Rasvamakkaramahaiset naiset on kaikkein kamalampia mitä ikinä voi olla, ylimääräistä rasvaa voi olla ihan missä tahansa muualla hieman liikaa mutta ei rasvamakkaramahaa.
Rasvamakkaramahat pitää häätää välittömästi kun sellaisia näkee ja naisesi pitää laittaa dietille tai komentaa kuntosalille ja lenkkipolulle jotta saatte häädettyä mukavuuden haluiset rasvamakkaramahan asunnostanne.
Rasvamakkaramaha pesiytyy välittömästi ihmisten alettua velttoilemaan ja tyttöystävästäsi on tullut velttoilija.
Yleensä rasvamakkaramahainen velttoilija kieltää olevansa mukavuudenhaluinen, makealle ja rasvaiselle ruualle perso velttoilija. Samoin kuin alkoholisti kieltää olevansa alkoholisti.
Jos haluatte että parisuhteessanne on vielä tulevaisuudessa seksielämää on syytä ottaa kovat otteet käyttöön häätääkseen rasvamakkaramahan pois.
Jollei rasvamakkaramahainen naisesi ole valmis toimenpiteisiin suosittelen eroamaan välittömästi, sillä rasvamakkaramaha vie mieheltäkin seksihalut mahdollisesti kokonaan. Joskus miehet yrittävät huijata rasvamakkaramahaa Viagralla ja muilla vippaskonsteilla, mutta ne ei auta kuin hetkellisesti ja tämän voi todeta vilkaisemalla tiimalasivartaloa niin johan miehellä sytyttää alakerrassa ja kun tämän jälkeen vilkaisee taas rasvamakkaramahaa niin lörpöhtää jällleen pelit ja penseelit.
Pahimmassa tapauksessa rasvamakkaramaha voi tehdä miehestä impotentin joten sinun on tartuttava tuumasta toimeen sillä rasvamakkaramahan kanssa ei ole leikkimistä ja siitä on leikki kaukana.- onnea vaan
Melkein jo toivois hetkellisiä impotenssejasi toisen läskin vuoksi, jos oot tosissas kirjoituksesi kanssa.
- Rasvamakkaramahaiset
onnea vaan kirjoitti:
Melkein jo toivois hetkellisiä impotenssejasi toisen läskin vuoksi, jos oot tosissas kirjoituksesi kanssa.
Älä tuu lähelle olet kuitenki joku rasvamakkaramahainen joka saa raivokohtauksia jo mies ei syty rasvamakkaramahasta.
Alkoholistit myös kieltää ongelman, syyttää helposti muita ja saa raivokohtauksia viinan himossa. - mietin vaan
Rasvamakkaramahaiset kirjoitti:
Älä tuu lähelle olet kuitenki joku rasvamakkaramahainen joka saa raivokohtauksia jo mies ei syty rasvamakkaramahasta.
Alkoholistit myös kieltää ongelman, syyttää helposti muita ja saa raivokohtauksia viinan himossa.Sähän pysyt aina hoikkana ja nuorena vai mitä? Ehkä voin olla aivoistasi huolestunut, kun joudut jatkuvasti paheksumaan muita, eikö se ole raskasta. Toki jos kirjoituksesi oli vain provo, ok.
- Rasvamakkaramahaiset
mietin vaan kirjoitti:
Sähän pysyt aina hoikkana ja nuorena vai mitä? Ehkä voin olla aivoistasi huolestunut, kun joudut jatkuvasti paheksumaan muita, eikö se ole raskasta. Toki jos kirjoituksesi oli vain provo, ok.
Rasvamakkaramahan pois pitäminen vaatii vain ja ainoastaa hieman itse kuria jotta velttoileva makealle ja rasvaiselle ruualle perso rasvamakkaramaha pysyy pois.
Jos lopettaisin itse kontrollin ja antautuisin kaikkien viettieni vietäväksi olisin pian rasvamakkaramahainen nymfomaani.
Itsekurin ansiosta pysyn hoikkana ja sixpäkki kunnossa ja antaudun vain omalle kullalleni
- normaalia on
Hän pitää liian tiukkoja vaatteita. Vatsan turvotusta tai ns. vatsamakkaroita ei ole helppo pitää poissa, vaikka olisi hoikka. Jotkut kehotyypit näyttävät aina vähän "raskaana olevalta", on utopistista tavoitella täysin litteää vatsaa, ellei se ole luonnostaan helpommin tuleva. Miesvatsa ei pitäisi ollakaan naisilla, eli täysin lihaksikas litteä. Fitness naisilla voi olla ja bodaajilla. Makkarat ovat yleensä nahkaa, ja muuta kudosta. Kasvakaa aikuiseksi, miksi narista ja liikoja vaatimuksia toiselle. Elämässä on tärkeämpääkin. Toki voitte kokeilla kuntosalia ja kävelyä, jos hän itse haluaa. Painoindeksi kertoo totuuden painon tilasta. Ruoka-aineet voivat myös lisätä turvotusta, tai jogurtin puute, hyvät bakteerit. Nainen ei ole pelkkään seksiin tarkoitettu, vaan jos aikoo muustakin syystä olla, voi miettiä onko sittenkin oma naiskuva väärä lättävatsoineen. Pornoteollisuus syytää ainakin sellaista lättävatsakuvaa ja media, totuus ei ole sellainen... En tarkoita että vatsamakkaroita pitäisi sitten korostaa esiin. Painoindeksiä voi tutkia itse kukin, jos kokee sen hyväksi asiaksi.
- ...
"Pornoteollisuus syytää ainakin sellaista lättävatsakuvaa ja media, totuus ei ole sellainen..."
Tuo pornoteollisuuden syyttely tällaisissa yhteyksissä on yleistä, mutta mielestäni väärin. Aikuisviihteen (sanon aikuisviihteen enkä pornon sen takia, että aikuisviihde on laajempi käsite, siihen sisältyy myös hienovarainen erotiikka kovan pornon lisäksi) tuottajat pyrkivät miellyttämään katsojia, eli ne naiset ja miehetkin mitä aikuisviihteessä näkyy, ovat sellaisia mitä halutaan nähdä. Toisin sanoen aikuisviihdeteollisuus ei tuputa mitään naiskuvaa, vaan pyrkii vain vastaamaan katsojien toiveisiin.
Lisäksi netin myötä aikuisviihdetarjonta on kehittynyt erittäin monipuoliseksi. Pornoa on tarjolla joka lähtöön, eikä sellaisia naisia, mitä yleensä sanotaan pornossa esiintyvän (hoikkia ja silikonirintaisia) ole pornossa mitenkään erityisesti tyrkyllä. Käytännössä nykyään on ihan yhtä helppoa löytää pornoa, jossa esiintyy lihavia naisia kuin sellaista, missä on niitä lättävatsaisia ja silikonirintaisia naisia, mikäli vain hakee sellaista. Tottakai jos hakee vain pornoa eikä ole haussaan yhtään sen täsmällisempi, niin sitten tulee luultavasti ensimmäisenä vastaan sitä, mikä on kaikkein tavanomaisinta, mutta jos netissä siis hakee nimenomaisesti pornoa, jossa on vaikka niitä lihavia naisia, niin sellaista löytää ihan tuosta vaan runsain mitoin.
Ja ihan vastaavasti seksiliikkeidenkin pornotarjonnasta löytyy yleensä vaihtoehtoja, vaikka valikoima onkin suppeampaa kuin netissä. Eivät ne kaikki vaihtoehdot tietenkään heti liikkeen ovella suorastaan hyppää silmille, mutta jos hyllyjä on useampikin, niin ei kai siellä liikkeessä käydessä mikään estä vilkaisemasta muitakin hyllyjä kuin sitä heti ensimmäisenä nenän eteen osuvaa.
- pömpöttää
Jos ootte olleet muutaman vuoden yhdessä, niin eikö suhteen pitäis jo perustua johonkin aivan muuhun kuin ulkonäköön? Vuosien saatossa ihmiset muuttuvat ulkoisesti, eivätkä aina hyvään suuntaan.. Voihan siitä toiselle huomauttaa, mutta sitten pitää kestää samanlainen kritiikki itseä kohtaan.
- Makkaraton
V.ttu hoida Sä S..tana omat makkaras M.lkunkantaja.
- ÄLÄ ODOTA ENÄÄN
SANO HETI !
- kilo3
oi voi.....Mun ukko jätti mut kun lihosin.....sanoi vaan että naama ja pituus on kohdallaan mut painoa on tullut reilusti..
- liisukka4
Tietysti saa. Rehellisyys maan perii ja onhan lihavuus hengelle vaarallista!
http://tinyurl.com/kaunistajakuumaa - sikoja helmille
Mitä varten se muka häiritsee? Taidat seurustella vain ulkokuoren kanssa. Suosittelen vaihtamaan tyttöystävää, nyksäsi ansaitsee parempaa seuraa.
- viroo kaljaa 12 kg
eikö ole ihanaa saa naista jolla on lihaa eikä kolhiinnu luihin.mikä olisi ihanampaa kuin kaljalla lihotettu misu.olis ihraa vartalossa.kysy kittaako virosta rahdattua kaljaa.pullo päivässä on 6 kiloa ihraa mahahanahassa.olisko viron halpaa kalja lopetettava entäpä itselläsi 10 kiloa ihraa keskarissa.
- Aivot narikassa?
Kannaisiko vähän miettiä mikä on totta ja mikä ei?
Huvittavaa kuinka tohkeissaan ihmiset reagoivat ja provosoituvat tällaisille hatuista heitetyille saduille :D - Tee mies miehen työ
Juuri tämmöisten nössöjen tekomiesten takia monet naiset on saanut käsityksen et miehet muka tykkää läskeistä naisista ja et naiselle pitää olla läskiä lähes joka paikassa.
Läskiä siellä, läskiä täällä, läskiä joka paikassa minne läskifetissin käsi hamuaa ja tarttuu on läskiä.
Sitten nämä nössöt tekomiehet jotka on oikean miehen irvikuvia laahustaa hartiat lysyssä lääkäriltä toiselle monkuamassa viagroja ja muita potenssi lääkkeitä kun eivät saa sanottua sille veltolle akalleen että laihduttais nyt edes sen verran et tässä pystyisi hoitamaan miehiset velvollisuudet ilman lääkkeitä.
Mutta kun ei, vaan lääkäriltä toiselle viagrojen perässä laahustetaan, ja jos nainen kysyy et olenko mä sun mielestä liian lihava niin sanotaan vaan nössönä tekomiehenä et sä oot ihan jees ja rakastan ja muuta lössyn lässytystä.
Hyi olkoon nää nössöt tekomiehet pilaa oikeiden miesten maineen! - hyi hitto
provo kaiketi,ei kai normaali ihminen tommosta miettis seksin aikana tai muutenkaan.ja jos pyöreempi nainen ei kiinnosta ,niin kyllä näitä luurankomaisia anorektikkonaisia nykyään riittää,isoilla silikoonitisseillä ja ilman.varmaan seksi luistaa.
- Tee mies miehen työ
WTF ! ! ! Ei mieskään nyt sentään tunteeton panokone ole. Läskin ja luurangon välillä on se ihannenainen josta suurinosa miehistä tykkää.
Jos mies on valinnut aikoinaan ihannanaisensa ja sitten se alkaa kerää läskiä niin kyllä mies menettää pikkuhiljaa halunsa kun lihomiseen yhdistääö vielä kaiken sen nalkuttamisen ja suomalaisen naisten prinsessamaisen vaatimus tason niin vähemmästäkin katoaa seksuaaliset halua.
Vaikka suomalaiset miehet on melko karskeja karjuja noin kaikin puolin ja tottuneet karussa maassa karumpiinkin hommiin niin jossain se raja kuitenkin kulkee ja pelit ei toimi ilman viegraa ja naisten on tyytyminen panokoneisiin tai alettava miehen kaipuunsa tähden laihduttaa. - olivia&olli
Jos seksi on spontaania ja sisältää intohimoa, ei ehdi tiirailemaan toisen läskejä. aloittajan kaltainen löytää aina syyn muista toimimattomalle kalulleen.
- Tee mies miehen työ
olivia&olli kirjoitti:
Jos seksi on spontaania ja sisältää intohimoa, ei ehdi tiirailemaan toisen läskejä. aloittajan kaltainen löytää aina syyn muista toimimattomalle kalulleen.
"Jos seksi on spontaania ja sisältää intohimoa, ei ehdi tiirailemaan toisen läskejä."
Pimeässä ja paperipussi päässäkö sitä sitten yhteiseloa eletään kun ei ole huomaavinaan tai huomaa toisen läskejä.
Tuntemattomien kanssa kädet sidottuna ja pimeässä tai paperipussi päässä voi olla huomaamatta naisen läskejä.
Parisuhteessa alasti ja päivänvalossa tai edes valot päällä ei voi mitenkään olla huomaamatta toisen roikkuvaa rasvamakkaramahaa. - ........
Tee mies miehen työ kirjoitti:
"Jos seksi on spontaania ja sisältää intohimoa, ei ehdi tiirailemaan toisen läskejä."
Pimeässä ja paperipussi päässäkö sitä sitten yhteiseloa eletään kun ei ole huomaavinaan tai huomaa toisen läskejä.
Tuntemattomien kanssa kädet sidottuna ja pimeässä tai paperipussi päässä voi olla huomaamatta naisen läskejä.
Parisuhteessa alasti ja päivänvalossa tai edes valot päällä ei voi mitenkään olla huomaamatta toisen roikkuvaa rasvamakkaramahaa.Säälin vaimoasi, toivottavasti älyää erota.
>Jos seksi on spontaania ja sisältää intohimoa, ei ehdi tiirailemaan toisen läskejä. aloittajan kaltainen löytää aina syyn muista toimimattomalle kalulleen. - rakkaus ei riitä
........ kirjoitti:
Säälin vaimoasi, toivottavasti älyää erota.
>Jos seksi on spontaania ja sisältää intohimoa, ei ehdi tiirailemaan toisen läskejä. aloittajan kaltainen löytää aina syyn muista toimimattomalle kalulleen.Voihan sitä nyt rakastaa vaikka toista miestä, mutta vastakkaisen sukupuolen kanssa ollaan sen vuoksi, että siihen kuuluu seksuaalinen kiinnostus. Rakkaus on tärkeää, mutta se ei yksin riitä.
- .......
rakkaus ei riitä kirjoitti:
Voihan sitä nyt rakastaa vaikka toista miestä, mutta vastakkaisen sukupuolen kanssa ollaan sen vuoksi, että siihen kuuluu seksuaalinen kiinnostus. Rakkaus on tärkeää, mutta se ei yksin riitä.
Teiltä on alkuhuuma häipynyt, luulet että johtuu vatsamakkaroista.
Vaikka vastapelurina olisi itse täydellisyys, muutaman vuoden kuluttua villi intohimo muuttuu rakkaudeksi jossa on myös seksiä. Teidän suhteenne on perustunut pelkästään seksin varaan, kiinnostuksesi olisi taatusti lopahtanut yhtä kaikki.
- 78665365735604
Olen seurustellut mieheni kanssa nyt muutaman vuoden ja huomannut että mieheni on täysi ääliö ja tyhmä kuin saapas... Muuten ei siis ole lihonut. Ja hän ei ole raskaana, tämä on varmaa. Olen yrittänyt antaa asian olla koska hän on muuten komea poika ja ok kunnossa... Mutta seksin aikana häiritsee kun hän tulee heti eikä välitä minun nautinnostani lainkaan. Ja kun hän pitää tiukkoja vaatteita näyttää vähän kuin ois raskaana :/ Uskaltaako tuosta tyhmyydestä ja yksinkertaisuudesta sanoa?
- kkk,,mm
Kyllä sinun täytyy ottaa ero, eihän tuollaista voi kestää:)
Olen reilusti ylipainoinen, meillä on vilkas seksielämä. Ei sinua pömmpömaha häiritse, vaan heikko libido. - mies30v
Uskaltaa miehellekin sanoa...tai ainakin pitäis uskaltaa.
Seurustelin 2 vuotta naisen kanssa, joka ei tykännyt tosiasioista.
Ite olin suhteen koko ajan saman painonen, niin kun nytkin. Exä kuitenkin turpos vähitellen.
Kaikesta pitää pystyä puhumaan. Sen takia annoinkin exälle kenkää. Sen lihavuus ei ollu syynä, vaan ois pitäny arvuutella elekielestä, että mikä on vikana. Ei onnistunu että kerro mikä on vikana, puhutaan.
Menipäs offtopikiks no mä heitän teitä pallolla. mä olen päässyt nyt normaalipainoon kun oon 14vuotiaasta asti kärsiny bulimiasta. mulla ei poikaystävät huomauttele, ja treenaan paljon. 2 vuotta sitten painoin pahimmillaan 75kg.
mutta ISÄ arvostelee, välillä saattaa puristella yms kun haluaa kokeilla kuinka paljon ylimääräistä löytyy. se oikeen vittuilee, oonko mä jotain vitun omaisuutta sille? ja siis asiassa ei voi tehdä mitään koska olen tällä hetkellä asunnoton. ja siis asun sen luona.
treenaan himassa painojen kanssa ja lenkkeilen kun en ole kipeänä. ruokaakin syön vain sen takia että etten menetä lihasta.
onko tämä normaalia? kysyn teiltä. mulle tää on arkipäivää.- aikuinen.
Voi tyttö pieni, isäsihän käyttäytyy aivan törkeästi ja jopa jollain lailla kieroutuneesti kun tyttärensä kehoa puristelee! EI TODELLAKAAN ole normaalia isän käytöstä tuollainen.
Et todellakaan ole isäsi omaisuutta eikä hänellä ole mitään oikeutta kohdella sinua noin. Sano se hänelle. Sinulla on oikeus puolustaa itseäsi. Älä arvioi itseäsi isäsi kieroutuneen käytöksen mukaan.
Sinun kannattaisi nyt ehdottomasti yrittää päästä jonnekin muualle asumaan, isäsi luona sinun ei ole terveellistä olla. Hakeudu asuinpaikkasi sosiaaliasemalle, olet täysi-ikäinen ja sinulle on järjestettävä asunto. Kerro tilanteestasi, sano että isäsi luona asuminen on mahdotonta.
Ja tuosta syömiseen ja kehonkuvaan liittyvistä ongelmista sinun kannattaisi mennä puhumaan jonkun ammattiauttajan kanssa. aikuinen. kirjoitti:
Voi tyttö pieni, isäsihän käyttäytyy aivan törkeästi ja jopa jollain lailla kieroutuneesti kun tyttärensä kehoa puristelee! EI TODELLAKAAN ole normaalia isän käytöstä tuollainen.
Et todellakaan ole isäsi omaisuutta eikä hänellä ole mitään oikeutta kohdella sinua noin. Sano se hänelle. Sinulla on oikeus puolustaa itseäsi. Älä arvioi itseäsi isäsi kieroutuneen käytöksen mukaan.
Sinun kannattaisi nyt ehdottomasti yrittää päästä jonnekin muualle asumaan, isäsi luona sinun ei ole terveellistä olla. Hakeudu asuinpaikkasi sosiaaliasemalle, olet täysi-ikäinen ja sinulle on järjestettävä asunto. Kerro tilanteestasi, sano että isäsi luona asuminen on mahdotonta.
Ja tuosta syömiseen ja kehonkuvaan liittyvistä ongelmista sinun kannattaisi mennä puhumaan jonkun ammattiauttajan kanssa.joo ei nyt ihan onnistu tollanen. voin tässä melkein anonyymisti ehkä asiasta puhua, mutta mulla ei ole luottotietoja enkä voi käydä töissä joten sossurahoista joudun maksamaan velkoja.
mulle tarjotaan sitten sellasta pahinta mahdollista huumeluolaa "asunnoksi". mä oon espoon alueella ja aina tääl asunu ni mä tiedän miten asiat menee.
harmillista, sanoisin. mutta nyt ei ole mahdollisuutta mennä mihinkään muualle, ja tämä toistuu aina hänen naisensa ei ole paikalla.....
mutta jos ton ukon käsitys naiskauneudesta on oikeasti vaikeasti alipainoiset teinitytöt niin....
- +0248
jaiks.....sano ihmeessä sille ettet tykkää moisesta... en näe tossa normaalia, vaikka isäs "leikkimielisesti" niin tekiskin...
joo en tänne viiti raapustaa enempää, kyse ei ole leikistä, olen aikuinen nainen jo. kyse on syvästä vihamielisyydestä ja ilkeilystä. faija on jonkinlainen sadisti.
ja joo, mulla tosiaan syömishäiriöt sun muut huumeongelmat joskus johtuu siitä että mua siunattiin unelmavanhemmilla, pienestä asti hakattiin JII ÄN EE. vittu. niin ja siis sain häädön periaatteessa mun mielisairauden takia.
käyn avohoidossa mutta ei se paljoa auta.
alkuperäiseen tekstiin: musta tosiaan kuulostaa pinnalliselta, mutta kun mä kelaan itteäni sillonku olin läski niin en tajunnut edes sitä (vääristynyt minäkuva toisinpäin). joten, voisit ehkä huomauttaa asiasta hänelle? jos sitä painoa on OIKEASTI LIIKAA.- Anninnyymi
libertina123 kirjoitti:
joo en tänne viiti raapustaa enempää, kyse ei ole leikistä, olen aikuinen nainen jo. kyse on syvästä vihamielisyydestä ja ilkeilystä. faija on jonkinlainen sadisti.
ja joo, mulla tosiaan syömishäiriöt sun muut huumeongelmat joskus johtuu siitä että mua siunattiin unelmavanhemmilla, pienestä asti hakattiin JII ÄN EE. vittu. niin ja siis sain häädön periaatteessa mun mielisairauden takia.
käyn avohoidossa mutta ei se paljoa auta.
alkuperäiseen tekstiin: musta tosiaan kuulostaa pinnalliselta, mutta kun mä kelaan itteäni sillonku olin läski niin en tajunnut edes sitä (vääristynyt minäkuva toisinpäin). joten, voisit ehkä huomauttaa asiasta hänelle? jos sitä painoa on OIKEASTI LIIKAA.Eikö sinulla oikeasti ole mitään mahdollisuutta muuttaa edes toiseen paikkakuntaan? Onko sinulla ketään muuta sukulaista jonka luokse voisin muuttaa?
- eroa heti
Ei niitä läskiakkoja kestä kukaan . Oikein puistattaa kun ne tuolla yleisillä paikoilla lyllertää. Voi vain kuvitella mikä on näiden akkojen henkilökohtaisen hykienian taso yök. Ihmisellä, miehellä on vain yksi elämä . Sulaa huluutta on elää
vuosia päärynämallisen martan kanssa. Muutamavuosi sitä rataa niin on
miehen terveyskin jo tuhottu.- aikuinen.
Suomalaisista miehistä jo yli puolet on ylipainoisia joten kannattaisi sinunkin miettiä välillä myös sitä kestävätkö naiset näitä läskiukkoja.
Entä miten mahtaa olla SINUN läskiesi ja henkilökohtaisen hygieniasi taso? Älyllisen tasonhan näkee kirjoituksestasi ja sen perusteella ei sinunkaan kanssasi taida naisia elämäänsä haaskaamaan löytyä.
- ei lättävatsa sytytä
Jos tuollainen vatsamakkara häiritsee, niin ei kannata suhdetta jatkaa...kas kun sitten kun tulee raskauksia jne niin niitä vatsamakkaroita monelle jää tai jos ei vatsamakkaraa, niin löysää ihoa, etenkin jos raskauksia on enemmän kuin yksi. Mutta kuulostaa kovin nuoren miehen ajatuksilta...miehen, joka ei ole kokenut elämää eikä tiedä, mikä elämässä on tärkeintä...esim se että rakas kumppani on elossa ja saa olla tervekin....se että lapset saavat olla terveitä. Vatsamakkara sinne tänne...se ei rakkautta ja kumppanuutta kaada. Minunkin mies on lihonut raskausaikanani, kun hänellä on ollut stressiä. Itse hän on huolissaan ja sanoinkin, että yhdessä sitten liikutaan, kun vauva putkahtaa maailmaan. Mutta ihan hän nykyisellään minulle kelpaa. Ei sillä ole väliä, ovatko farkut numeroa tai kahta isommat tai pienemmät. Sama mies hän on. Eikä hän ole ikipäivinä virkannut pahaa sanaa minun vatsanalueestani, joka on raskaus raskaudelta kärsinyt yhä enemmän. Eikä mies vatsamakkaroitani edes ehdi tuijotella noissa intiimitilanteissa...muutakin puuhaa meillä on silloin kuin toisen vatsamakkaroiden tuijottaminen...sitä paitsi...ne silmät...sielun peili...ne eivät liho ja niissä paistava rakkaus ja intohimo on se, joka sytyttää...ei joku lättävatsa.
Miksi asioista ei saa puhua oikeilla nimillä.Rapamaha on rapamaha.
on se sitten miehellä tai naisella ja se on laiskuutta jos sellainen tulee.
Ylesyöneitä sohvaperunoita on maailma pullollaan,eikä läski ole kaunista.
Jos olisin ilkeämielinen,niin sanoisin jotain raskaana olevista naisistakin,
mutta kun en ole niin jätän sanomatta.Tiukka vartalo on kaunis ei se
vaatteilla kiristetty ps.eikä läski häviä vaikka kuinka laittaisi meikkiä
naamaan.- Keveä ja kaunis
en menisi sanomaan.. Olet kuitenkin itse joku läskirunkkari?
Keveä ja kaunis kirjoitti:
en menisi sanomaan.. Olet kuitenkin itse joku läskirunkkari?
Oikein sydäntä lämmittää kun löysit itsesi sieltä tekstistä.
Niinhän se on,kun kalikka kalahtaa,niin pullukka älähtää.- Mieti nyt vähän
Näin ja alkaa riittää jo pikkuhiljaa tää lyllertävien läskien hyssyttely. Läskiä pitää voida sanoa läskiksi siinä missä alkoholistia alkoholistiksi, narkomaania huumeriippuvaiseksi.
Ongelmia kiertelemällä ja kieltämällä ei tulu kuin ennemmin ja tai myöhemmin suurempia ongelmia.
Läskin nostaminen pöydälle heti niiden ilmaantuessa on parasta parisuhde terapiaa, kenenkään ei pidä kärvistellä parisuhteessa missä joutuu väkisin hampaat irvessä ja pahimmassa tapauksessa pimeässä peiton alla miehiset velvollisuudet jos nainen on niin ellottava ettei muuten onnistu.
Ennen pitkään mies tuhoaa oman terveytensä ja pahimmassa tapauksessa hänestä tulee impotentti kuten tuolla aikaisemmissa kommenteissa myös todettiin, jos tosiaan yrittää vuodesta toiseen väkisin ja tieten tahtoen terveyttänsä uhalla ja vaarantaen "hoidella" etovaa ja lihonutta naistaan. - Kaameita totuuksia
Mieti nyt vähän kirjoitti:
Näin ja alkaa riittää jo pikkuhiljaa tää lyllertävien läskien hyssyttely. Läskiä pitää voida sanoa läskiksi siinä missä alkoholistia alkoholistiksi, narkomaania huumeriippuvaiseksi.
Ongelmia kiertelemällä ja kieltämällä ei tulu kuin ennemmin ja tai myöhemmin suurempia ongelmia.
Läskin nostaminen pöydälle heti niiden ilmaantuessa on parasta parisuhde terapiaa, kenenkään ei pidä kärvistellä parisuhteessa missä joutuu väkisin hampaat irvessä ja pahimmassa tapauksessa pimeässä peiton alla miehiset velvollisuudet jos nainen on niin ellottava ettei muuten onnistu.
Ennen pitkään mies tuhoaa oman terveytensä ja pahimmassa tapauksessa hänestä tulee impotentti kuten tuolla aikaisemmissa kommenteissa myös todettiin, jos tosiaan yrittää vuodesta toiseen väkisin ja tieten tahtoen terveyttänsä uhalla ja vaarantaen "hoidella" etovaa ja lihonutta naistaan.Joo ei oo mitenkään tervettä väkisin ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena naisia yrittää tyydyttää.
Ero se on otettava ja valittava sellainen nainen jota ei tarvitse väkisin ja terveyden uhalla yrittää tyydyttää.
Aika karmeeta ajatella kun toiset miehet tyytyy lääketokkurasaisen väkisin tyydyttäjän osaansa ja menettää lopulta kokonaan terveytensä ja mahdollisesti myös järkensä. - ...
kkkk1 kirjoitti:
Oikein sydäntä lämmittää kun löysit itsesi sieltä tekstistä.
Niinhän se on,kun kalikka kalahtaa,niin pullukka älähtää.Pidä sinä vaan tatskapelle turpasi kiinni, siis mikään ei ole kamalamman näköistä kuin joku 5-kymppinen tatuoitu vanha äijä, joka kuvittelee sen vuoksi et on hoikka olevansa jotain. Kävelevä homejuusto sinä olet!
- just joo
sanoin omalle muijalle että jos ei maha pienene niin sitten pitää perseen leventyä, sitä odotelessa.
- Onnistunut Sonni
Hah, pitäähän muijalla pari somaa makkaraa masussa olla kun jalat olkapäille heittää.
Nam!
Ei kun läkit lätisemään ja melaa mekkoon :-D - KTK22
Aloittajalle! Taidat olla aika nuori kun tuollaisia ajattelet.
Nyky-yhteiskuntaa vaivaa pinnallisuus. Varsinkin miehiä! Yks kirjoittaja sanoikin sen jo hyvin ....
" Aivan törkeää on mielestäni se, että esim. kaljamahalla varustetut miehet (en yleensä valita ihmisten ulkonäöstä, mut täs kohtaa en voi olla sanomatta!) katsovat aiheelliseksi, omaavat sitten tyttöystävää tai ei, mistä sitten ikinä haaveilevatkaan - vaatia tytön / naisen kropalta "täydellisyyttä". Ei mitään jakoja! Sikspäkkiä itelle kehiin ja äkkiä! "
AIVAN!!!!! Kyllä tuo on miesten taholta nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus vaatia naiseltaan "täydellisyyttä". Oli kaljamahaa tai ei.
Itse muodonmuutoksen kokeneena ( pudotin kahden lapsen jäljiltä 30 kg) MIEHELLENI EI MIKÄÄN RIITÄ!!!
Sain lempeitä ja avuliaita neuvoja kuntoiluun yms. Kannustistakin jopa! Mutta kuinkas kävikään?
Uusi ja nuorempi siippa miehellä kainalossa. Tais käydä miehelle niin et nälkä kasvoi syödessä. MIKSI??? Seksielämämme oli hyvää ja vaihtelevaakin. Koettu on ja nautittu PALJON. Ydinperhe piti hajottaa jotta ois kaikki "ulkoisesti" hyvin. Juu ei musta fitnesnaista tullu eikä missiä, mut normaalivartaloinen, standardikokoihin sopiva nainen. MIKÄ NÄITÄ NYKYAJAN MIEHIÄ VAIVAA?????
Eikö lihasten päällä saa olla (edes vähän) mitään mistä ottaa kiini? Kaikki ei vaan (ilman isompia kirurgisia toimenpiteitä) pääse niihin fitnesmallimittoihin.
Missä on SUO; KUOKKA JUSIINI??????? - urts
No mikä ettei.
- urts
No mikä ettei.
- aikuinen.
Tässä sitä nähdään mitä tapahtuu kun pornolle menetetty nuorten miesten sukupolvi alkaa "parisuhteeseen". On totuttu jo lapsesta asti tuijottamaan photoshopattuja kuvia leikellyistä teinitytöistä ja sitten kauhistutaan kun nähdään ensimmäistä kertaa oikeita naisia.
Naisella kuuluu ihan luonnostaan olla kehossa enemmän rasvaa kuin miehellä. On aivan normaalia ja TERVETTÄ että täysikasvuisella naisella ei ole täysin litteä vatsa. Eikä se tarkoita samaa kuin lihavuus. Vaikka olisi muuten hyvinkin hoikka niin sellaisen vatsan saa yleensä vain jatkuvalla vatsan seudun treenaamisella. Katsopa antiikin venuspatsaita. Näillä aikansa kauneusihannetta edustaneilla naisilla on pieni pömppömaha ja usein jopa vatsamakkaroita näkyvissä.
Tyttöystäväsi lienee vain nyt siinä vaiheessa että hänen kehonsa alkaa muotoutua teinitytön kehosta naisen kehoksi. Lopeta se vertailu rankalla kädellä käsiteltyihin pornokuviin ja hyväksy se mikä on täysin luonnollista, tervettä ja normaalia. Entä miten on oman kehosi laita, onko se täydellisen sileä ja timmi joka paikasta? Tuskin on. Miksi sitten katsot että sinulla on oikeus vaatia tyttöystävältäsi samaa?
Jos yhtään välität tyttöystävästäsi niin pidät suusi kiinni niistä vatsamakkaroista. Tytöillä on jo aivan tarpeeksi rankkaa elää kulttuurissa jossa heitä pommitetaan joka suunnalta kohtuuttomilla ulkonäkövaatimuksilla. Sinä et miehenä pysty kuvittelemaankaan kuinka rankkaa nykytytöillä on tässä muovisen naiskuvan maailmassa. Negatiiviset kommentit kehosta, varsinkin kun ne tulevat ihmiseltä johon on rakastunut, voivat pahimmillaan laukaista syömishäiriön.- läskiakka
On se hyvä, kun joku aikuinen välittää meiän keskenkasvuisista naperoista joiden elämä pyörii oman navanalusen ympärillä. Yllättäen se ei ole mitään minulta pois, jostain silti löytyi se yksi (tyylikäs, älykäs, treenattu ja menestyvä) ihminen joka muutes arvostaa ja suorastaan himoitsee. näitä läskejä yli kaiken. Pulleat tytöt, älkää menettäkö toiveikkuuttanne.
- älä itke
läskiperse selluliittinorsu xDD
- yks Pena
Asioista pitää puhua parisuhteessa tyyliin" voi jeesus mikä läskiakka sinustakin on tullut". Ja sitten toisessa aallossa voi heittää diplomaattisen kommentin
"ei sua läskiä kukaan enää huoli" Varmaa on ettei seuraavana päivänä enää ahmita. Olen noin huumrimielessä täräytellyt samoja kommentteja kadullakin
että "voi jeesus mikä läskiakka" Jännä seurata reaktioita,heh. - Niin se vain on
Nainen saa aivan vapaasti haukkua miehen ulkonäköä, erityisesti vatsamakkaroita. Mies ei saa edes ajatella mitään, minkä nainen voisi kuvitella mielessään ulkonäkönsä arvosteluksi.
- mun mielestä
Ja eikös vähän pyöreä nainen oo just oikeenlainen
- a ja o
sairas maailma, kun kironikin poistettiin, no k. ehti jo vaikuttaa. En jaksa enempää lukea teidän pinnallisen paskakulttuurin lampaiden kommentteja.
https://www.youtube.com/watch?v=Dwh6ddCDqlA - Oon kai sit outo :(
Minä kun olen aina luullut että kaikilla naisilla on vatsamakkaroita. :D
Ei se välttämättä tavallisesti näy mutta jos esim istuu selkä kaarella tms.
Siis ihan hoikilla hyvä kuntoisilla malleillakin mitä nyt katsoo paparatsien ottamia kuvia eikä niitä lehdissä olevia muokattuja kuvia. :P Sama pätee selluliittiin btw! - Siemenkota pois
Nussi omenaa, siinä ei ole paljon rasvaa.
- Minä tykkään
mun naiseni rasvamahasta..se on ihana ja turvallinen pehmeä pömppis
- varovaiset toimet
Kuulostaa siltä, että pulla ja herkut maistuvat tyttöystävällesi. Mahdollisesti syö vielä E-pillereitä, jotka paisuttavat häntä entisestään? Toistaalta voit ajatella, että hän on tyytyväinen elämäänsä. Onnellinen nainen lihoo aina. Se on heidän biologiaansa ohjelmoitu.
Sinun pitää myös itse näyttää mallia. Voit sanoa jotain tyyliin "kulta, olen päättänyt aloittaa terveellisen elämän. Ei osteta enää vehnäsämpylöitä ja herkkuja kotiin". Naista ei kannata yrittää motivoida laihduttamaan huomauttelemalla hänelle asiasta. Mieshän toimii niin, että hän laihduttaa, jos joku huomauttaa hänen ylipainostaan. Nainen ei toimi niin vaan lihottaa pelkästään lisää, jos kertyvistä kiloista huomauttaa. Muista, ettet voi myöskään syödä tyttöystäväsi nähden herkkuja tai isoja ruoka-annoksia. Siinä, missä mies ajattelee "en voi syödä yhtä paljon kuin tuo, koska lihon", ajattelee nainen: "tuo syö herkkuja, minullakin on oikeus syödä sama määrä herkkuja".
Kokemuksesta voin sanoa, että ilkeällä huomauttelulla naista on vaikea saada laihtumaan. Siinä menee vain ojasta allikkoon, ja lujaa. Tietysti asian pitäisi olla niin, että puolisoilla pitäisi olla tasavertainen mahdollisuus huomauttaa toiselle ulkonäöstä. Olemme viime vuosina menneet liiallisuuksiin tuon painon kanssa hyssyttelyn kanssa. Painosta on tehty sellainen intiimiasia, että edes puolisoilla ei katsota olevan oikeutta pyytää toista pudottamaan painoa entisiin mittoihin, jos kilot alkavat häiritä. Jos huomauttaa painosta, on huono ja pinnallinen ihminen. Tosiasiahan on, että ylipaino on sellainen asia, jolla tavallisesta hyvännäköisestä ihmisestä tulee herkästi vähemmän viehättävä.
Tosiasia kuitenkin on, että kautta historian sopusuhtainen ja hoikka ihminen on ollut ihanne, koska se on merkki terveydestä ja lisääntymiskyvystä.- Tiedä mistä puhut!
Viimeinen lauseesi on puutaheinääpaskaa, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Vielä edelleenkin on voimissaan pitkät juuret omaavia kulttuureja, joissa nimenomaan hoikkaa naista pidetään sairaana ja äidiksi huonona vaihtoehtona. Katselepa maailmaa muualtakin, kuin kellarin ikkunasta, niin saatat oppia jotain.
- realismus maximus
Viimeinen lauseesi ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Siitä ei ole kovinkaan kauaa, kun nimenomaan pikkuisen pyöreä, jopa nykymittapuun mukaan ylipainoinen nainen oli se kaikkein halutuin. Muoti asiassa on muuttunut vuosisatojen varrella, mutta suuressa osassa kulttuureja pyöreys naisella on ollu enemmin hyvä kuin huono asia.
Pullukka nainen todennäköisesti pystyi suoriutumaan raskaudesta ja imetyksestä paremmin kuin hoikka kanssasisarensa, siinäkin tapauksessa, että ravintotilanne yllättäen heikkenisi.. menneinä aikoina kato vei sadon helposti, eikä ruokaa saanut marketista ja sossusta.. Laihalla ei ole vararavintoa pahan päivän varalle, pullukalla oli. Pyöreys oli myös arvostettu varakkuuden merkki, oli varaa syödä hyvin.
Vielä viime vuosisadan alussa lehtimainoksissa mainostettiin eliksiirejä, joilla naiset saattoivat lihottaa itseään.. koska pidettiin rumana jos luut näkyvät liikaa. Oma edesmennyt isosetäni piti naisen laihuutta pahana, minä olin nuorena hyvin hoikka, ja isosedän mielestä piti syödä enemmän, koska ei se laihuus ollut hyväksi, eikä kaunista.
- ou jee
kysyisin aloittajalta, että mikäs kohta se hänessän on epätäydellinen? vai onko hän itse kuin kreikkalainen veistos?
- 6+5
http://tinypic.com/view.php?pic=k3t2dd&s=5#.UyP5SYVBw20
Tällainen voi olla aivan tavallinen perusvatsa kahden lapsen jälkeen! Itsellä on samanlainen ja voin kertoa, että ei palaudu!
Jos tottuu pikkuvauvasta lähtien katselemaan vain photoshopattuaja ja pyykkilautavatsaisia naisia, niin kyllä ihanteet vääristyvät! - yleislakko....
Yhteiskunnan syytä tuollainen lihominen. MInusta työnanatajan pitäisi maksaa korvausta lihomisesta, koska varmaan ainakin osittain on lihonut sen vuoksi, että on ollut ahdistavia kokemuksia töissä ja jaksamisessa ongelmia. Tämän vuoksi on syönyt liikaa. Kumman kun Ihalainen ja Ay-liike ei ole puuttunut asiaan. Ehdottomasti nyt pitäs laittaa paperitehtaat kiinni ja pysäyttää liikenne satamissa.
- 9 + 18
Ottaa hänet takaa.
Silloinhan tuo mainittu vatsakumpu on kuin kolmas hinkki kourittavaksi siinä irstaan ilon ja hekuman hetkellä. Ja onko mitään sen parempaa kuin kolmihinkkinen nainen? - jurbo
Vatsamakkarat ovat kuin lisävaruste. Ne nostavat naisen arvoa silmissäni :)
- Muutama liikakilo
Minä taas olen sellainen tyttöystävä, jonka vatsa on vähän liian pömppö. Inhoan sitä, mutta jonkinlainen välinpitämättömyys ulkonäöstä painaa mieltäni. Elämä ei muutu sen kummemmaksi, vaikka vähän laihtuisin. En piittaa perässä kuolaavista miehistä, joita näin riittämiin timmimpinä kausinani. Myöskään todellista rakkautta ei hoikkuus tuo.
Ehkä teiltä puuttuu jotain olennaista ja naisesi syö tunnesyömistä. Muutama ensimmäinen liikakilo voi usein keräytyä juuri vatsaan. Itselläni näin.
Välitän ulkonäöstäni sen verran, että lenkkeilen säännöllisesti enkä päästä kiloja kertymään niin paljoa, ettenkö selviäisi parin viikon laihdutuskuurilla ja lenkkeilyllä liikakiloista. Mutta muutama ylimääräinen kilo on ja ne ovat juuri vatsan seudulla. - pikalaihdutus
Luuletko, että ne häviävät johonkin huomauttamalla? Ota huomioon, että myös sinulla on oikeus lihoa/laihtua/kaljuuntua/vanhentua.
- Laskeudu maan pinnal
Miten hmeessä alkuperäisen kirjoittajan kuvaama pelkän mahan turvotus on muuttunut valtavaksi läskiksi ja lihavuudeksi, jota pitäs laihduttaa? Miehet lihoo mahasta, mutta jos muuten normaalin/hoikan maha on pömpöllä, on kyse muusta kuin lihomisesta. Nainen lihoo tasaisesemmin ja ensiksi reisistä ja takapuolesta eikä mahasta. Aloittaja sanoi, että vain maha on kasvanut. Pömpötus on silloin turvotusta. Se voi johtua esim. laktoosi-intoleranssista. Nainen voi olla siitä itse vielä tietämätön, koska intoleranssi kehittyy pikkuhiljaa ajan myötä. Syy voi löytyä jostain muusta sopimattomasta ruoka-aineesta kuten gluteenista.
Hormonit ja gynekologiset syyt voivat turvottaa. On myös normaalia, että ennnen kuukautisia maha turpoaa. Painoa voi veden myötä tulla lisää 2-3kg, joka sitten häipyy kuukautisten jälkeen. Näihin ei laihdutuskuurit tai vatsalihastreenit auta. Joten älä ole iidiootti ja huomauta tyttöystävällesi mitään mahamakkaroista, aloittaja.
Herää myös kysymys, minkälainen maha ei muodostaisi makkaroita, kun istuu. Kyllä laihankin maha menee silloin makkaroille. Aloittaja on selvästi kypsymätön kakara, joka ei erota epärealistisia haavekuvia todellisuudesta, ei median missukoiden ja oikean elämän naisten eroa. Pornofilmien naiset ovat niin laihoja, että luontaisesti heillä ei voisi olla suurempia kuin A-kupin rintoja ja tuskin voisivat tulla taskaaksi liian alhaisen BMI:n johdosta. Silikonit ovat kuitenkin kokoa tyyliin G. Missit ovat harvassa ja heitä ei riitä kuin harvoille miehille. Ja ne miehet ovat yhtä harvinaisia komistuksia ja rikkaita. Siinä missä naisten ulkonäölle asetetaan suurempia vaatimuksia kuin miesten, tavoiteltavalla poikamiehellä on oltava rahaa ja valtaa eikä hyvä ulkomuotokaan ole pahitteeksi. Mitä avuja aloittajalla on yarjota tyttöystävälleen, kun vaatii itse täydellisyyttä?
Totuus on kuitenkin se, että saamme tyytyä sen tasoiseen kumppaniin, mitä itse vastapuolen silmissä olemme. Mitä pikemmin kasvava nuori osaa erottaa satujen prinsessat/prinssit todellisuudesta, sitä suuremmat mahdollisuudet onnelliseen parisuhteeseen (ja tydyttävään seksielämään).- Laskeudu ite
Rasvaisetvatsamakkarat vie miehiltä halut, mies joutuu joko väkisin, hampaat irvessä ja silmät kiinne hoitamaan miehiset velvollisuutensa.
Tätä ei voi jatkua pitkään joten mies joutuu ennenpitkään hakeutumaan lääkärin pakeille, lääkäri määrää Viagraa et mies pystyisi vielä jonkin aikaa väkisin, hampaat irvessä, silmät kiinne ja lääketokkurassa hoitamaan miehiset velvollisuutensa.
Ennen pitkään mies ei pysty hoitamaan miehisiä velvollisuuksiaan edes väkisin, hampaat irvessä, silmät kiinne ja lääketokkurassa, vaan häntä uhkaa mielenterveyden menetys tai impotenssi.
Missään vaiheessa ei saisi muka sanoa että kaiken aiheutti lihonnut läski akka, kaikkien pitäisi muka hissutella ja hiiviskellä sukkasillaan asian ymprillä kun vetelä akka lihoo niin ettei sitä pysty kuin lääketokkurainen miehen vätys pitää tyytyväisenä.
Ihmeellistä on todella lääkärit myös hissuttelee ongelmaa hyssyttelemällä kun ongelman aiheuttaja makaa sohvalla ja turpoaa yli äyräiden. Ei siinä auta vaikka kuinka lääkittäisi lääketokkuraisia miehiä aina vaan vahvemmilla lääkkeillä tai huumeilla silti raja tulee jossain vaiheessa vastaan. - vartalotyypeistä :
Laskeudu ite kirjoitti:
Rasvaisetvatsamakkarat vie miehiltä halut, mies joutuu joko väkisin, hampaat irvessä ja silmät kiinne hoitamaan miehiset velvollisuutensa.
Tätä ei voi jatkua pitkään joten mies joutuu ennenpitkään hakeutumaan lääkärin pakeille, lääkäri määrää Viagraa et mies pystyisi vielä jonkin aikaa väkisin, hampaat irvessä, silmät kiinne ja lääketokkurassa hoitamaan miehiset velvollisuutensa.
Ennen pitkään mies ei pysty hoitamaan miehisiä velvollisuuksiaan edes väkisin, hampaat irvessä, silmät kiinne ja lääketokkurassa, vaan häntä uhkaa mielenterveyden menetys tai impotenssi.
Missään vaiheessa ei saisi muka sanoa että kaiken aiheutti lihonnut läski akka, kaikkien pitäisi muka hissutella ja hiiviskellä sukkasillaan asian ymprillä kun vetelä akka lihoo niin ettei sitä pysty kuin lääketokkurainen miehen vätys pitää tyytyväisenä.
Ihmeellistä on todella lääkärit myös hissuttelee ongelmaa hyssyttelemällä kun ongelman aiheuttaja makaa sohvalla ja turpoaa yli äyräiden. Ei siinä auta vaikka kuinka lääkittäisi lääketokkuraisia miehiä aina vaan vahvemmilla lääkkeillä tai huumeilla silti raja tulee jossain vaiheessa vastaan.Nainen lihoo esiksi reisistä ja pepusta, ja sitten vasta mahasta".
Ei pidä paikkaansa, ainakaan mulla! VAikka oon tahtomattani laihtunut viimekuukausien aikana, niin se mihin sitä ylimääräistä on kertyäkseen, niin se on juurikin, ei vatsa, vaan siitä sivuille.. eli ns. "valkit":D eli vyötärön sivut, ja eivät siitä vyotärön kapeimmasta kohtaa (mikä on itselläni aika ylhäällä, sillä omaan ns. poikamaisen vartalon), vaan alempaa. Erikseen "naisellisen" kropan omaavat tiimalasivartaloiset tai sitten ne X- tai vartaloiset tai "omenavartaloiset" eli O- tai "-päärynä" eli A- (:D, voi noita määrittelyjäni, mut näistä naisten keskuudessa oikeesti puhutaan, varsinkin naistenlehdistä löytyy tällaiset määrittelyt aika ajoin; mihin itse kuulut?): noi edellä mainitsemani vartalotyypit, heissä se ylimääräinen varmaan just tulee ekaks peppuun ja reisiin, ja viimeiseks vasta vatsaan.
Ite omaan sikäli poikamaisen vartalon, et hartiat jopa hieman leveämmät kuin takamuksen leveys. Eli H-kirjain kai olis se mua kuvaavin. Vyötärö ei selkeesti erotu, kapein kohta siluetissa edestäpäin katsoessa on aikalailla jo pian rintojen alapuolella. Kun laihtuu, ne on ekaks rinnat jotka pienenee! - ja vyötärön sivut, ja Hyvä niin -
Kaikilla se on joku kohta, mihin se "ylimääräinen" on kertyäkseen. Mieluusti, jos saisin valita, ottaisin mieluummin pepun tai reidet, mihin se "läski" vois kernaastikin mennä. Mut tasan ei käy onnen lahjat. Eipä sillä, ihan tyytyväinen kroppaani oon - - selvennykseksi
vartalotyypeistä : kirjoitti:
Nainen lihoo esiksi reisistä ja pepusta, ja sitten vasta mahasta".
Ei pidä paikkaansa, ainakaan mulla! VAikka oon tahtomattani laihtunut viimekuukausien aikana, niin se mihin sitä ylimääräistä on kertyäkseen, niin se on juurikin, ei vatsa, vaan siitä sivuille.. eli ns. "valkit":D eli vyötärön sivut, ja eivät siitä vyotärön kapeimmasta kohtaa (mikä on itselläni aika ylhäällä, sillä omaan ns. poikamaisen vartalon), vaan alempaa. Erikseen "naisellisen" kropan omaavat tiimalasivartaloiset tai sitten ne X- tai vartaloiset tai "omenavartaloiset" eli O- tai "-päärynä" eli A- (:D, voi noita määrittelyjäni, mut näistä naisten keskuudessa oikeesti puhutaan, varsinkin naistenlehdistä löytyy tällaiset määrittelyt aika ajoin; mihin itse kuulut?): noi edellä mainitsemani vartalotyypit, heissä se ylimääräinen varmaan just tulee ekaks peppuun ja reisiin, ja viimeiseks vasta vatsaan.
Ite omaan sikäli poikamaisen vartalon, et hartiat jopa hieman leveämmät kuin takamuksen leveys. Eli H-kirjain kai olis se mua kuvaavin. Vyötärö ei selkeesti erotu, kapein kohta siluetissa edestäpäin katsoessa on aikalailla jo pian rintojen alapuolella. Kun laihtuu, ne on ekaks rinnat jotka pienenee! - ja vyötärön sivut, ja Hyvä niin -
Kaikilla se on joku kohta, mihin se "ylimääräinen" on kertyäkseen. Mieluusti, jos saisin valita, ottaisin mieluummin pepun tai reidet, mihin se "läski" vois kernaastikin mennä. Mut tasan ei käy onnen lahjat. Eipä sillä, ihan tyytyväinen kroppaani oon -Tiimalasi on siis se X -
- Luojan lykkyäkin..
selvennykseksi kirjoitti:
Tiimalasi on siis se X -
O-vartaloisilla siis keryy ylimääräinen just ekaks vatsaa. Onnettominta olis naisena varmaan just niin, luulisin. Jos sattuis sellaisen vartalonmallin omaamaan..
- analyysini :)
Luojan lykkyäkin.. kirjoitti:
O-vartaloisilla siis keryy ylimääräinen just ekaks vatsaa. Onnettominta olis naisena varmaan just niin, luulisin. Jos sattuis sellaisen vartalonmallin omaamaan..
Kuinkas sekoilin, otetaanpa uusiks. (Lisäilin jotain tekstin lomaan jälkikäteen, yrittäessäni täsmentää, mut sekavammaks vaan meni, siksi siis - )
Naisen ihannevartalotyyppi, luulisin on tiimalasi eli vartalotyyppi X. Kurvit "kohdallaan".
Päärynävartaloisella eli A on kapeet hartiat (joskin käsivarret usein pulleat, oma havaintoni, miksihän?), ja alavartalo voi toisiaan olla jopa 2 vaatekokoa suurempi kuin ylävartalo. Vaikeinta olis ehkä löytää vaaatteita just tuolla mallilla.
O olis ehkä vähiten haluttu kroppamalli naisilla. Oma äitini, monta lasta synnyttänyt, muuten ok kroppa, mut ihmekö tuo, jos juuri vatsaan on jotain jääny. Perin inhimillistä.
Ja sit H- eli poikamaiset vartalot.:) mitä sanoo miehet?:D
Luoja luonut kuiten jokaisen jo lähtökohtaisesti omaan malliinsa, ja siinä on hyvä kun tottuu olemaan, ja hyväksymään itsensä, noin ulkoisestikin, sellaisena kuin on -
Siinä se tärkein! - saat anteeks!
analyysini :) kirjoitti:
Kuinkas sekoilin, otetaanpa uusiks. (Lisäilin jotain tekstin lomaan jälkikäteen, yrittäessäni täsmentää, mut sekavammaks vaan meni, siksi siis - )
Naisen ihannevartalotyyppi, luulisin on tiimalasi eli vartalotyyppi X. Kurvit "kohdallaan".
Päärynävartaloisella eli A on kapeet hartiat (joskin käsivarret usein pulleat, oma havaintoni, miksihän?), ja alavartalo voi toisiaan olla jopa 2 vaatekokoa suurempi kuin ylävartalo. Vaikeinta olis ehkä löytää vaaatteita just tuolla mallilla.
O olis ehkä vähiten haluttu kroppamalli naisilla. Oma äitini, monta lasta synnyttänyt, muuten ok kroppa, mut ihmekö tuo, jos juuri vatsaan on jotain jääny. Perin inhimillistä.
Ja sit H- eli poikamaiset vartalot.:) mitä sanoo miehet?:D
Luoja luonut kuiten jokaisen jo lähtökohtaisesti omaan malliinsa, ja siinä on hyvä kun tottuu olemaan, ja hyväksymään itsensä, noin ulkoisestikin, sellaisena kuin on -
Siinä se tärkein!Jos rintaa kuiten löytyy, niin olkoon H!:D
- jo on outoa!
saat anteeks! kirjoitti:
Jos rintaa kuiten löytyy, niin olkoon H!:D
Nimim. "Laskeudu ite", ottaako oikeesti noin koville? Makkara siellä täällä, ja ei tee enää mieli? Näinkö miehet ja naiset on erilaisia? Et kerro, onko itselläs "täydellinen" vartalo. Jos on, niin emmärrettävämpi ajatuksesi siinä valossa on. Vaikka tuleekin mieleen: sekö se on elämässä tärkeintä? Vaalia täydellistä kroppaa, mahd. ajatella kokoajan SITÄ touhua, ja vaatia myös naiselta täydellisyyttä jokasuhteesaa?
Ja ellei sun kroppa oo mikään erityinen, niin miten voit katsoa aiheelliseksi menettää halut parin makkaran tähden? Jos rakastat toista, voiko mielenterveys noin pahasti alkaa prakaan moisesta? Erikseen tosiaan ihmiset, jotka ovat kykenemättömiä rakkauteen ja aitoon tasavertaisen suhteeseen. Heitä minä säälin! - Laskeudu ite
jo on outoa! kirjoitti:
Nimim. "Laskeudu ite", ottaako oikeesti noin koville? Makkara siellä täällä, ja ei tee enää mieli? Näinkö miehet ja naiset on erilaisia? Et kerro, onko itselläs "täydellinen" vartalo. Jos on, niin emmärrettävämpi ajatuksesi siinä valossa on. Vaikka tuleekin mieleen: sekö se on elämässä tärkeintä? Vaalia täydellistä kroppaa, mahd. ajatella kokoajan SITÄ touhua, ja vaatia myös naiselta täydellisyyttä jokasuhteesaa?
Ja ellei sun kroppa oo mikään erityinen, niin miten voit katsoa aiheelliseksi menettää halut parin makkaran tähden? Jos rakastat toista, voiko mielenterveys noin pahasti alkaa prakaan moisesta? Erikseen tosiaan ihmiset, jotka ovat kykenemättömiä rakkauteen ja aitoon tasavertaisen suhteeseen. Heitä minä säälin!Minulla on melko täydellinen vartalo ja niin on myös naisellani, myös kaikilla naisilla joita on aikaisemmin ollut.
Kännissä olen kerran puoliväkisin joutunut "hoitanut" yhden makkaramahan ja voi sanoa sen että oli kyllä iljettävää.
Voin kertoa myös että suuriosa kaveripiirissäni olevista miehistä joilla takana pitempi seurustelusuhde on lähellä menettää järkensä kun eivät pysty hoitelemaan vaimoa/tyttöystävää muuten kuin viagran vaikutuksen alaisena, kun heidän naisensa ovat lihonneet ihan muodottomiksi möykyiksi.
Saunailloissa, hiihtolomilla, työpaikan pikkujouissa ja muiden vastaavien tapahtumien varjolla hoitelevat kyllä hoikkia maksullisia naisia tuosta vaan ilman viagra lääkitystä. - Reseptini
Laskeudu ite kirjoitti:
Minulla on melko täydellinen vartalo ja niin on myös naisellani, myös kaikilla naisilla joita on aikaisemmin ollut.
Kännissä olen kerran puoliväkisin joutunut "hoitanut" yhden makkaramahan ja voi sanoa sen että oli kyllä iljettävää.
Voin kertoa myös että suuriosa kaveripiirissäni olevista miehistä joilla takana pitempi seurustelusuhde on lähellä menettää järkensä kun eivät pysty hoitelemaan vaimoa/tyttöystävää muuten kuin viagran vaikutuksen alaisena, kun heidän naisensa ovat lihonneet ihan muodottomiksi möykyiksi.
Saunailloissa, hiihtolomilla, työpaikan pikkujouissa ja muiden vastaavien tapahtumien varjolla hoitelevat kyllä hoikkia maksullisia naisia tuosta vaan ilman viagra lääkitystä.No, teidän kaveripiiriinpä en sitten haluisikaan naisena kuulua, sorge.
Omat elämänarvoni ovat jossain syvemmällä.
Itselläin on suht timmi kroppa, mut mielestäin sekään ei oo oleellista. Mieluiten ajattelen, summa summarum: mieluiten haluisin kumppanikseni miehen, jonka kroppa ei oo tod. täydellinen (kaljamahaista en silti haluais, myönnettäköön). Mut tärkein pointti olis se, että jos lapsia siunaantuu suhteeseen sitten joskus, ei tarttis miehen takia ottaa siitä painetta, et olis pysyttävä samois mitois koko avion ajan hamaan hautaan saakka. Suhteessa on oleellisinta mielestäni seks. vetovoiman (mikä ei mielestäni periaattees kiloja kysy vaan lähtee aivoista) lisäksi rakkaus, molemminpuoinen kunnioitus ja luottamus. Siin on hyvät eväät kestävään parisuhteeeseen. - loppujenlopuksi
Reseptini kirjoitti:
No, teidän kaveripiiriinpä en sitten haluisikaan naisena kuulua, sorge.
Omat elämänarvoni ovat jossain syvemmällä.
Itselläin on suht timmi kroppa, mut mielestäin sekään ei oo oleellista. Mieluiten ajattelen, summa summarum: mieluiten haluisin kumppanikseni miehen, jonka kroppa ei oo tod. täydellinen (kaljamahaista en silti haluais, myönnettäköön). Mut tärkein pointti olis se, että jos lapsia siunaantuu suhteeseen sitten joskus, ei tarttis miehen takia ottaa siitä painetta, et olis pysyttävä samois mitois koko avion ajan hamaan hautaan saakka. Suhteessa on oleellisinta mielestäni seks. vetovoiman (mikä ei mielestäni periaattees kiloja kysy vaan lähtee aivoista) lisäksi rakkaus, molemminpuoinen kunnioitus ja luottamus. Siin on hyvät eväät kestävään parisuhteeeseen.Lisään veilä: kyllä ulkonäkö on itsellenikin ollut suhteellisen tärkeä. Mut ne realiteetit sitten: jos perheellinen on, ja pienet lapset siitä ei käytännössä lähdetä samalla tavalla urheileen kuin ennen. Ja ellei mies tarjoa lastenhoitoapua itse, niin...
Itselläin ei oo maailman parhain itsekuri herkkujen suhteen, :D tämähän se on se oleellinen, myönnän. Vielä ei kylläkään oo juuri missään näkynyt (viime parina vuotena -) - Mitä suuresti oon ihmetellyt.! Sillä aiemmin on VAATINUT parempaa itsekuria, jotta on kuosis pysynyt.
Ei kohtuus kaikessa, ja armollisuus niin itseä kuin toistakin kohtaan. Mitä on kohtuullista vaatia toiselta - tai itseltään. Verenmaku suussa ei oo minkään suhteen ollut koskaan mun juttu. Ei sen urheilunkaan -
- takuwarama
Aloitan heti pornoleffan katteleminen ja menee sivulle jos nainen lihoo, en voi sillä mitään mutta pikkubroidu oi enää ilahtuu
- Elämänkokemusta
Lihavaa ei saa arvostella, laihaa saa arvostella, näin se vaan on.
- " _ "
Elämänkokemusta:
Näin juuri on. Minäkin olen niin hienotunteinen, että en sano minua arvostelevalle, että kylläpä olet ruma läski. Tässä sen nyt sanon, mutta henkilökohtaisesti en ilkeä. Ilmeisesti nämä painonnostattajat ovat myös karkeita psyykeltään. - Elämänkokemusta
" _ " kirjoitti:
Elämänkokemusta:
Näin juuri on. Minäkin olen niin hienotunteinen, että en sano minua arvostelevalle, että kylläpä olet ruma läski. Tässä sen nyt sanon, mutta henkilökohtaisesti en ilkeä. Ilmeisesti nämä painonnostattajat ovat myös karkeita psyykeltään."_"
Näin juuri se menee. - trut hurts
Onko se nyt niin kauheaa, jos todetaan että ei se laihuus juuri kaunistakaan paitsi mainoskuvissa?
- Kaksi tyytyväistä
Tottakai voi sanoa ja onhan velvollisuuskin sanoa epäterveellisistä elämäntavoista. Sillä eihän terve ihminen ala yks'kaks pöhöttymään. Kun toisesta välittää, niin silloin on sanottava. Olen kuullut, että sitä on kovin mustasukkasia ihmisiä, jotka kaikin keinoin yllyttävät puolisoaan pilaamaan ulkonäkönsä, että "vieraat" eivät katselisi himoiten. Meillä sitä (mustasukkaisuutta) ei ole.
Kysehän on ravinnon laadun ja liikunnan tasapainosta. Meillä on asiat kohdallaan. Syödään terveellisesti ja liikutaan riittävästi. Mukava olla hoikkana, ei ole bodarin lihaksia, mutta ei velttoja, höllyviä rasvamakkaroitakaan.
Kevyt on kulkea ja hyvä hymyillä :-) - fukafaka
Kyllä mullakin menee makkaralle ja vatsa pömpöttää vaikka olen normaalipainoinen, ehkä jopa vähän tavallista alakanttiin. Mun vatsa vaan on niin herkkä kun on laktoosi-intoleranssi ja mikä tahansa ruoka (laktoositonkin) saa vatsan pyöristymään jolloin paremmin makkaratkin saa aikaan. En tiedä johtuuko täää pelkästään laktoosi-intoleranssista (syön laktoosittomia tuotteita) vai e-pilsuista, geeneistä vai mistä perkeleestä mutta pömpöttää ja tulee makkara esiin. :D Aina ei mee nallekarkit tasan. Onneks ei oo selluu vaikka iso perseinen olen luonnostaan (päärynämuoto). :P
- Mummo 70v
Olin huvittunut aloituksen luettuani.
Tuli mieleen mummoni kertomukset sota-ajoista kun suuria ikäluokkia västtiin maailmaan. Miehet olivat olleet sodassa surkeissa olosuhteissa kuukausia näkemättä juuri naista. He livat todellisia miehia jotka kaipasivat todellista naista eikä mitään nukkea. juuri ja juuri ehti riisua sukset jalastaan ja repun selästään kun käytiin innokkaan vaimon kimppuun. Ei siinä varmasti ajateltu vatsamakkaroita.
Ei näistä metro..ym seksuaaleista olisikaan miesten hommiin saati sotaan, kiireesti itkemään äidin helmoihin kun kumppanilla on vahän lihaa vatsan kohdalla.
Ei taida enää olla miehiä, eivät ole edes varjoja oikeasta miehestä. - ikisinkku 129
Mihin naiset yleensä tarvii miestä?? SEksileikkejä voi leikkiä yksinkin. Nykyään löytyy vaikka mitä leluja. lapsenkin voi tehdä ilman että sitoutuu mieheen. Yksin ollessa ei tarvi siivoilla törkyisen äijän jälkiä ei passata sitä ei haistella sen viinanhuuruisia hönkäilyjä eikä varsinkaan hävetä muiden ihmisten aikana sen suustaan päästämiä typeriä kommentteja. Rahansa saa käyttää mihin haluaa, mennä minne huvittaa eikä ole joka asiasta tilivelvollinen. Kotinsa saa sisustaa juuri niin hömpäksi kuin huvittaa eikä kukaan ole kokoajan seläntakana narisemassa joka asiasta. Siis mitä ihmeen VIRKAA miehillä ylipäänsä on!!
- .....
Niin, saahan sitä munaakin jos haluaan aina löytyy halukkaita.
Ei silti tarvitse ottaa nurkkiinsa muniaan raapimaan. - 16+10==26
Elättää ne sinun kieroon kasvavat äpäräsi????
Vai meinasitko jättää käyttämättä valtion ryöstörahoilla kustantamat tuet ja palvelut?
Ja ilman miehiä sinä asuisit jossain risumajassa ja viestittelisit sisarillesi puunrunkoja hakkaamalla.
- mieluummin
höylään munalla juustoraastinta kuin panisin läskiä ämmää.
Punkerot menkää itseenne!!!- ,,,,,,,
Voi ressukka ollaan ihan normaalipainoisia, höylää mul-kkuasi vaikka smirkelissä. Pikku pippelisi ei kiinnosta.
- Alusta lähtien
Ei viitsi makkaroista sanoa, näyttää olevan kinkkuja ripusteltu ennemminkin ylt'ympäriinsä.
Pitsaa, irtokarkkia, rasvaa ja viineriä. - miksi laihoja
saa haukkua mutta ihrapalloja tulisi paapoa?
- ei käy onni tasan
Laihat kulkee itsetyytyväisenä ympäriinsä, pätevät ulkomuodollaan ja kuvittelevat näyttävänsä hyvältä missä tahansa rievuissa, jos siitä ei vähän voi naljailla niin jo on.
- Vastausksia odotelle
ei käy onni tasan kirjoitti:
Laihat kulkee itsetyytyväisenä ympäriinsä, pätevät ulkomuodollaan ja kuvittelevat näyttävänsä hyvältä missä tahansa rievuissa, jos siitä ei vähän voi naljailla niin jo on.
Läskeille kun vähän naljailee he käyvät käsiksi ja hakkaavat yleensä hoikemmat ja pienemmät ihmiset.
Miksi läskit ei kestä naljailua ilman että käyvät fyysisesti käsiksi ja pahoinpitelee ihmisiä?
- Täysin tavallista
"Mutta seksin aikana häiritsee kun vatsa menee makkaroille."
Tuo eteeni vähääkään muotoja omaava nainen, jonka vatsa ei poimutu naidessa lainkaan.- Lukemisen ymmärtämin
Miksi yrität valehdella ja kääntää asian ihan päin helvettiä.
Aloittaja puhui VATSAMAKKAROISTA ja sinä luuseri puhut POIKUISTA ! ! ! ! !
Opettele raivopää lukemaan ja sitten kun olet opetellut lukemisen opettele ymmärtämään lukemaasi jos et sitä itse hallitse pyydä avuksi joku joka ymmärtää lukemansa.
- kimoiaffa
Jos rakastat naistasi,et todellakaan mainitse yhtään mitään hänen painostaan.
Oletko idioottui?
Rakastatko vaimoasi?
Mieti,miltä tuntuisi,jos itseäsi arvosteltaisiin samoin....
Olet aika outo jos et reagoi oikein. Toki voit houkutella salille kanssasi yms.
Mutta et voi tölviä aivottomasti,mieti omaa Rakasta... Mityä todella haluat??
Oletko idiootti??- joo joo
Läskeistä on syytä huomauttaa heti kun niitä ilmaantuu ja pitää asia esillä niin kauan kuin läski lähtee liikenteeseen joko liikkumaan läskien hävittämiseksi tai sitten läski muuttaa pois. Kävi miten kävi kummassakin tapauksessa kumpikin tulee tyytyväiseksi.
- paistaa..
joo joo kirjoitti:
Läskeistä on syytä huomauttaa heti kun niitä ilmaantuu ja pitää asia esillä niin kauan kuin läski lähtee liikenteeseen joko liikkumaan läskien hävittämiseksi tai sitten läski muuttaa pois. Kävi miten kävi kummassakin tapauksessa kumpikin tulee tyytyväiseksi.
Narsisimisi loistaa, kiinni oot!
- mr muscccle
Jos naiselle huomauttaa makkaroista, hän yleensä loukkaantuu. Itse voit treenata entistä timmimmän sixpackin, niin nainen ehkä ymmärtää tehdä omalle ulkonäölleen jotain. Tai sitten ei. Onhan se huono kun seksihalut häviää toisen läskien takia. Minkäs sille voi? Ei siinä auta edes kuukauden selibaatti. Onneksi osa naisista sentään pitää kropastaan huolta. Ikävän suuri osa mättää karkkia/suklaata/vehnäpullaa/sipsiä/jätskiä sohvalla ja/tai lipittää drinksua baarissa ja tuhoaa sekä ulkonäkönsä, että terveytensä.
- HYI, hyi YÄKS
No hyvänen aika , on sullakin murheet - tyttöystävän MAHA!!! :-D
Sinäkö se sitten täydellinen oletkin - ÄO:si tuot häpeämättämästi ainakin esiin!!!
Luuletko, että elämä on yhtä panemista, ulkonäön pakkopaidassa tunnut olevan täysin.
Olet pinnallinen ällötys , kehittymätön ihminen - taidat olla oikein iso MU...U koko äijä, jonka teksti on todella oikein oksettava itsekkyyden ylistys!!!- Roikkomahaiset
Taas joku Miss Täydellinen rasvamakkaramaha sikafarmarien maaliskuun kalenterista tuli raivopäissään haukkumaan ihmisiä joista ei ole nähnyt vilaustakaan.
Olen monesti laittanut merkille että lihavat ihmiset ovat erittäin aggressiivisia ja käyvät helposti pienempien ihmisten kimppuun fyysisesti.
- Ihmissuhdespede
Asialle ei voi mitään. Jossain vaiheessa noin käy väistämättä. Jos maha häiritsee, niin et motiivit seurustella ovat ilmeisen väärät ja suosittelen eroa.
http://tinyurl.com/syndett - Oh hoh hoijaa
Jos haluaa seurustella niin on pakko tykkää mahaläskeistä, muuten on väärät motiivit? : D
Eikä ihan oikeasti saa tykkää hoikista mahaläskittömistä?
Mitä jos ihastuu Fitness naiseen jolla ei ole mahaläskejä, eikö voi aloittaa seurustelua?
Entä jos nainen on innokas kuntoilija ja viihtyy luonnossa eikä hänellä ole myöskään mahaläskejä, onko hänet myös hyljättävä?
Mitä jos tapaa huippu-urheilijan kenellä ei ole myöskään mahaläskejä, hänet myös hyljättävä?
Entä sitten jos tapaa ihan tavallisen naisen jolle ei kerry mahaläskejä vaikka ei harrasta mitään liikuntaa, hänetkö myös hyljättävä?
Ainoastaan jos omistaa mahaläskit ja miehen voi sanoa että mies on tosissaan, muutenko ei?- Tohtori neuvoo
Mahaläskit ovat naisen estrogeenivarasto, mutta jos tykkää poikamaisista naisista, silloin ei naishormonilla ole niin väliä. :)
- Tohtorille nauretaan
Tohtori neuvoo kirjoitti:
Mahaläskit ovat naisen estrogeenivarasto, mutta jos tykkää poikamaisista naisista, silloin ei naishormonilla ole niin väliä. :)
Fitness urheilijat ja muut huippu-urheilijat on varmasti todella sairaita kun niiltä puuttuu mahaläskit.
Läskimahoihin innostunut tohtori varmasti katselee urheilukilpailuja kauhulla kuinka läskimahattomat ja "sairaat" naiset iloisesti ja terveen näköisenä kilvoittelee keskenään.
Mahaläskeihin innostunut tohtori myös varmasti hymyilee tyytyväisenä lähiökuppilassa missä seudun kaikki kaljamahaiset kaljasiepot tankkaavat itseensä kaljaa ja siideriä päivästä toiseen kasvattaen keskivartalovarastoa.
Kohta tulee joku läskitiinu mökäämään kuinka miehet on läskimpiä kuin naiset, mitä tohtori siihen sitten sanoo?
- timmixi
Komppaan aloittajaa. On hyvä pysyä hoikkana. Kyllä painosta pitää pystyä puhumaan. Samalla voi tsempata toista laihduttamaan. Itse jumppaan vatsalihaksia niin paljon, että vyötäröni on hieman yli 60 cm. Jos se siitä jonkin verran levenee, tunnen heti oloni aika surkeaksi ja treenaan liiat pois. Ei ole ainakaan minulle vaikeaa. Esim. 100 selinmakuulta nousua niin että pää koukussa oleviin polviin ja johan pysyy vatsa timminä. Plus tuolijumppaa siten, että nostelee kehoaan käsivarsien avulla takamus tuolin laidan yli pudotettuna.
- ei jaksa enään!
Hohhoijaa! Kelle se ulkonäkö sitten on kaikki kaikessa..
- timmixi
ei jaksa enään! kirjoitti:
Hohhoijaa! Kelle se ulkonäkö sitten on kaikki kaikessa..
En väittänyt, että ulkonäkö olisi kaikki kaikessa. Mutta jotakin sekin merkitsee, eikä makkaraton vartalo ainakaan huono juttu ole.
- Lautamaha
Muuttuuko turvotus, jos puhut siitä?
Oletko ikinä tullut ajatelleeksi, että ihminen muuttuu iän myötä?
Onko oma kroppasi timmissä edelleen?
Ota avokkisi mukaan lenkillesi. - Niinpä.
Aineenvaihdunta hidastuu vanhemmiten.
Voi tosiaan olla kysymys keliakiasta tai muuten vehnäallergiasta, tai laktoosi-intoleranssista (kaasunmuodostus: ja jos pidättelee tyylikkästi ja sivistyneesti :D koulussa ja työpaikalla, niin se ilma kerääntyy vatsaan aiheuttaen turvotusta).
Ihminen voi myös kärsiä kilpirauhasen liika- tai vajaatoiminnasta. Jommas kummas lihoo helpolla, toises vastaavasti laihtuu. En muista kummin päin menee. Mut tuohon (jomapaan kumpaan) voi liittyä myös vatsan turvotusta, olen kuullut, ja väsymystä.
Eli kannattaa pitää terveydestä huolta, ja tsekata mistä kysymys, jos mieltä painaa mikä yllättäen turvottaa tai lihottaa. Ellei luule olevan syömisistä tai urhelilemattomuudesta kyse. Ja jos sitä väymystä, niin eihän silloin jaksa rehkiäkään - - Kinkku sulatto
Rasvamakkaroiden hyssyttely ja niistä vaikeneminen vain rohkaisee naisia lihomaan ja velttoiluun.
Teet itsellesi karhunpalvelun jos et ota ohjaita heti käsiisi ja joudus katselemaan naisesi turpoamista entisestään ja sen jälkeen voit ymmärtää kyllä mihin suhteenne päätyä sitten.
Jos haluat leikkiä herrasmiestä ostat hänelle kuntosalikortin tai viet huomaavaisena urheiluvälinekauppaa katselee urheiluvälineitä ja vaatteita.
Kohteliaana kannattaa udella joltain kauniilta ja hoikalta myyjättäreltä kuinka hän pitää itsensä niin hyvässä kunnossa niin että naisystäväsi kuulee. - hohhoijaapelle
Aloittaja on säälittävä. Todennäköisesti joku kaljamaha itse.
- Erkki, tosikarju.
Ennemmin tai myöhemmin käy noin. Hyväksy asia ja jatka elämääsi. Kakskymppinen on kakskymppinen ja siitä eteenpäin alkaa rupsahtaminen etenemään. Sille ei voi mitään. Ei toki koske miehiä. Miehet on vielä eläkkeelle jäädessäänkin kuin pikkupoikia kirmatessaan kesälaitumille.
http://1i.fi/hotlady - Liikkumalla hoikaksi
Jos nainen ei pidä itsestään enään millään tapaa huolta repsahtaa sieltä täältä, räystään roikkuu ja alkaa vielä lihottaa itseään niin kyllä sekin itsessään kertoo naisesta jotain.
Ei kannata alkaa lääkkeiden kanssa pelleilemään jos ei pysty ilman lääkkeiden vaikutuksen alaisuutta hoitamaan miehisiä velvollisuuksia jätä naisesi.
Kyllä niitä itsestään huolta pitäviä naisia nykyään alkaa olemaan.- ....................
Noin pikkutarkan tyypin kohdalla naisessa varmaan alkaa sit kuitenkin aikaa myöten pistämään silmään joku muu ominaisuus kuten paksut nilkat tai vastaavaa. Kyllä näitä turhamaisia pinnallisia miehiä on joskus nähty...mikään ei kelpaa. Voivat olla komeitakin ulkoisesti, mutta luonne ei ole tarpeeksi kypsä oikeaan ihmissuhteeseen.
- 5+3
Heti vain sanomaan, onhan tuo anteeksiantamatonta tuolla tavalla rupsahtaa.Silloin kun ollaan yhdessä halutaan toiselle parasta ja hän ei selvästi kunnioita sinua enää.
- 8+17
Naisesta on tullut itsekäs oman himojen ja halujen tyydyttäjä. Tässä tapauksessa hänen himonsa ruokaan ylittää himot ja halut puolisoaan kohtaa ja hän lihoaa.
Seuraavaksi hän alkaa himoita yhden huoneen kokoista vaatekaappia joka shoppailunhimossa pitää täyttää ja jonkun kustantaa. Sen jälkeen tulee suuren omakotitalon himo joka myös pitää jonkun kustantaa. ja naisesi lihoo aina vain enemmän mitä enemmän hän keskittyy ulkokultaisten tavaroiden ja muiden esineiden hamstraamiseen.
Jos naisesi olisi edes jossain määrin kiinnostunut sinusta ja pitäisi itsensä haluttavana ja hoikkana, mutta pahoin pelkään et sinä olet vain rahoittajan roolissa.
Tässä ketjussa on moni varoittanut jos alistuu lihavien naisten vietäväksi joutuu ennen pitkään turvautumaan viagran suurkuluttajana vastentahtoisesti tyydyttämään epäviehättävää kumppaniaa joka ei panosta parisuhteeseen ollenkaan. - Aina ei voi voittaa
Hauska aihe. Sano vain suoraan jos hyväksyt vasta argumentit itsestäsi. Esim: sinun pälvikaljun alkusi vie panohalut tai perseesi on liian pieni tms.. Enemmin keskustelisin rakentavasti lihomisesta yleisesti tai menkää yhdessä uimaan, lenkille tms.
- ärsyyntynytnaine
Mulla on kans aina ollut sellainen vartalo johon kertyy vatsaan makkaroita. Se on ärsyttävää, sillä ainoastaan alipainoisena nuo makkarat katoavat eikä siihen auta mikään ruokavalio eikä liikunta. Kerran testasin saanko makkaroille menevän vatsani litteäksi ja laihdutin, kävin kuntosalilla ja liikuin paljon. Kyllähän keskivartalo tiivistyi, mutta joillakin oikeasti on sen mallinen vatsa joka menee makkaroille tietyissä asennoissa. Pystyasennossa makkaroita ei näkynyt. Kovassa kunnossa olen aina ollut, aktiivinen liikkuja jne. Siihen päälle vielä fyysisesti raskas työ, mutta kun ei niin ei. Lisäksi vatsani on vielä just sen mallinen, että se pullistuu alhaalta, vaikken kärsisi mistään turvotuksista. Aineenvaihdunta on kuitenkin nopea ja vatsa toimii hyvin ja säännöllisesti. Kerrattain eräs ihminen mainitsi "vatsamakkaroistani" ja en ottanut sitä kovin hyvin vastaan sillä mielestäni muiden ihmisten asia ei ole huomautella toisten ulkonäöstä. Tää huomauttaja tosin oli nainen....mutta kuitenkin.
Sitten myös kannattaa ottaa huomioon, että sille ei välttämättä voi mitään enkä ainakaan itse pidä itseäni millään fitness kuureilla 24/7 vain miesten turhamaisuuden ja pinnallisuuden takia. Minulle riittää jos saan painon pysymään normaalissa. Nykyään pitää vissiin olla joku fitness kaunotar, että miehille kelpaa? Saadaanko se naisen malli tosiaan jostain photoshopatuista mallikuvista vai tietokonepelien mielikuvitusnaisista vai mikä siinä oikein on? Kaikkien naisten ruuminrakenteen pitää olla samanlainen? Ymmärtäisin ap:ta paremmin jos nainen olisi antanut itsensä lihota selkeästi ylipainoiseksi. Tämä naisten pakottaminen mallinmittoihin täytyy loppua. On meillä naisillakin oikeus nauttia elämästämme ja kropastamme sellaisena kuin se on. Ei sitä ole tehty vain miesten miellyttämistä varten.
Terveydelliset asiat ovat sitten tietysti asia erikseen. Jos turvotus johtuu allergioista tai muusta vastaavasta niin sitten tietysti asiasta kannattaa yrittää kohteliaasti keskustella juuri kuten ketjuun ensimmäisenä vastannut ehdottikin. Naisena kuitenkin sen verran varoittaisin, että seksistä voi mennä maku jos mies alkaa huomautella ulkonäöstä. Komeakin mies voi olla täysi turn off jos hän on liian pinnallisen luonteinen. Itseäni ei ainakaan voisi vähempää kiinostaa. Enemmän sellainen älykkö tyyppi, jolla on normaalit elämäntavat ja muutakin mielessä kuin ulkonäkö. - 18+13
Nykynaiset panostaa enemmän vaatteihin, asusteihin, meikkeihin ja muihin asioihin joilla peittää ylimääräiset kilot ja läskit.
Monet tekevät ylitöitä saadakseen ostettua nostattavia, kutistavia, litistäviä ja niin edelleen vaatteita ja asusteita.
Nykynaiset on niin velttoja ja laiskoja että tekevät ihan mitä tahansa muuta kuin lähtisivät karistamaan kiloja.
On se outoa kun päämärkänä ja hampaita purren ollaan valmiita tekee ylitöitä läskejä peittävien vaatteiden eteen kun samaan aikaan voisi olla kotona, lähteä ulos liikkumaan jumppaa kotona ja niin edelleen. - Naisesi on itsekäs
Naisesi ei selvästi arvosta sinua ja tunteitasi enää. Ikään kuin sillä ei olisi mitään väliä miltä hän sinun silmissä näyttää.
Ei kannata kauan katsellla hällä väliä miltä miehestäni tuntuu naisia kovin kauan. Jokaiselle miehelle on tarjolla se oikea joka sinua arvostaa ja ajattelee myös tunteitasi.- ...................
Miesten tunteet eivät ole kaiken keskipiste eikä koko maailma pyöiri miehen ympärillä. Miehillä tunteita vain ulkonäköä kohtaan?
- Nätti ratkaisi
Koska on nätti niin näin,
Kroppaa voi muokata pärstää ei.
Jos ei olisi ollut nätti olisin sanonut, että jätä se. - Turpoaminen
Synnyttänneen naisen tunnistaa heti kun nainen ottaa vaatteet pois:
Maha roikkuu ja riippurinnat (siis nuoren naisen, vanhalla akalla nuo on nyt
ilman synnyttämistäkin).
Mutta tuo on turpoamista, ruokavaliolla ja liikunalla se hoituu..- Juuso:puute
"
Synnyttäneen naisen tunnistaa heti kun nainen ottaa vaatteet pois:
ilman synnyttämistäkin).
"
Toista listasta muuten puuttuu yksi oleellinen:
löysä pillu
Eli näin:
Maha roikkuu, riippurinnat ja löysä pillu. - Juuso puute
"
ilman synnyttämistäkin).
"
löysä pill.
Eli näin:
Maha roikkuu, riippurinnat ja löysä pill.. - Ei vaan Juuson
Juuso puute kirjoitti:
"
ilman synnyttämistäkin).
"
löysä pill.
Eli näin:
Maha roikkuu, riippurinnat ja löysä pill..Pieni pili!:D
- 20k
Koska ihmissuhteesi näyttää perustuvat ulkonäölle, kannattaa ehdottomasti vaihtaa naista. Uskoisin, että naisystäväsikin ansaitsisi jonkun sinua älykkäämmän ja vähemmän pinnallisen
- Niin-ih senkin .....
Kirpputorilta tai kierrätyskeskuksesta sinäkin löydät rinnallesi varmasti oman Resu-Pekan joka ei ole ulkonäkökeskeinen.
- Blondi1
Anteeksi vaan mutta olen synnyttänyt jo muutamaan kertaan eikä maha todellakaan roiku eikä varsinkaan rinnat!
Olen imettänyt kaikki lapseni ja ikää päälle kolmenkympin.
Kyllä se niin menee että vaikutusta on sillä pitääkö itsestään ja vartalostaan huolta vai ei.
Ei kannata turhaan rahdata mukana liikakiloja ja saahan nekin laihduttamalla pois kun näkee vaivaa. Kuntoilu pitää kehon hyvässä kunnossa, iästä ja lasten lukumäärästä riippumatta. Nih.
Sitä paitsi naisvartalo on kaunis, pieni tai iso, lyhyt tai pitkä, sorja tai romuluisempi, sirompi tai muodokkaampi, sporttisempi tai vähemmän kiinteä... Makunsa kullakin. Onneksi meitä naisia on erilaisia. Itse ainakin pidän omasta vartalosta, mutta en kyllä antais itseni päästä ihan mihin tahansa rapakuntoon. Tosin en näitäkään naisia tuomitse, hyvä että ollaan erilaisia. Itsellä vaan jaksaminen on huipussaan kun on pirteä ja vahva olo fyysisestikin.- Pilkunviilausta
Perintötekijät vaikuttaa. Toisilla kudokset palautuu helposti ja toisilla ei.
Ei kannata vannoa liikaa kun ei koskaan tiedä mitä sairauksia tai onnettomuuksia voi tulla.
Itselläni alkavat vaihdevuodet ja esioireita ollut muutama vuosi. Kyllä on väsynyt ja vetämätön olo välillä. Ei jaksa laskea joka suupalaa ja ennen menkkoja on vatsa turvoksissa kuin potkupallo vaikkei mitään söisi. Olo on todella ahdistava. Ikä alkaa painamaan.
Ulkonäköä tarkeämpää alkaa olla terveys. Ei mitään väliä missä kuosissa, riipuuko vai roikkuuko kunhan ei ala mitään sairauksia tulemaan. Paha murtuma tuli jo mutta onneksi se on jo parantunut.
Tuntuu turhamaiselta alkaa valittamaan jostain pömppömahasta tai maha makkaroista. Menisi sairaalaan töihin niin ei sellaisilla mitättömillä asioilla olisi enään mitään merkitystä.
- miettii
kukin saa olla mitä mieltä vaan asioista mutta eikö sitten turhempaa valittamisen aihetta löydy!! ku jotku maha makkarat.. huh..
sitten mietitää kun kaikki stressaa, ei tunne itseään hyvännäköiseksi, itse varmaksi jne.. kun tartutaan tuollaiseen asiaan..
oliskohan tärkeämpikin asioita olemassa?
voihan sitä vaihtaa" tikkuun", jos helpompaa... - olet sika
Vittu mikä sika sä olet!
- Hyhhyh-hyh
Kaikkea muuta siedän mutta en isomahaista naista, paitsi jos hän on raskaana.
En ymmärrä kuinka joku voi katsella hyvällä isomahaisia ja lihavia naisia? - Hillittömät naiset
Naisten on vaikeata hillitä itseään. On kyse sitten mistä himoista tahansa ruuan, miehen, ostamisen, kiiltävän rihkaman ja niin edelleen.
Ala-asteella alkavat jo pikkutyttöinä himoita miehiä, useimmat on ehtineet alle kakskymppisenä tehdä useita abortteja ja sitten 20-vuotiaina ovat ahmineet itsensä ihan muodottommiksi.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä983437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3071870Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471697- 961557
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4111516Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4301417Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21390Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat391166Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3491003Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden277992