Oli ihanaa. Kiitos. Pieni varastettu hetki yhdessä ja sydän taas villinä.
Molemmat ollaan jo uusissa elämäntilanteissa, mutta kohtaamiset päätyvät aina intiimiksi. Vetovoima on käsittämätön ja kosketus tuntuu niin hyvältä. Pelkkä katse ja vino hymy saa polvet tärisemään ja lantion liekkeihin.
Eihän tämä keneltäkään ole pois? Nautitaan salaa jatkossakin...
Jomi
doriana
4
324
Vastaukset 4
- Niin?
Kuvotus. Mistä teitä selkärangattomia pettäjäpaskoja sikiää?
- dorianan mies
lutkan ja huoripukin "kaunis" hetki :P
- doriana
Tän palstan nimi on vanha suola janottaa...?
Jos mies edelleen haluaa mua niin, et sen silmät palaa sinistä jäätä ja lihakset värisee mun kosketuksesta.. Tietysti me nautimme tästä. Niin kauan kuin sitä kestää. Paloa, himoa ja syvää yhteyttä. Jomi ei sitä saa oman nykyisensä kanssa, joten...?
"Iltavuorot" vapaapäivinä on parhaita...- Ritu79
Höpö höpö, olette pelkkiä pettäjiä, ei mitään muuta saati jotain kaunista tai syvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2151110Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171805Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11524- 187519
- 205507
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433