Kaupungilla liikkuu entistä tiukempaa lihaa kuntosalivillityksen ansoista. Vielä kun saadaan henkisen valmennuksen buumi, miten miehille ollaan ystävällisiä ja valmiita juttelemaan, niin avot!
Naisten taso on parantunut
94
2267
Vastaukset
- arvaakukanyt
Vaadit mahdottomia.
Ei suomalaisen naisen tarvitse miellyttää miestä.- cfgjhdk
Totta kai pitää, samalla tavalla kuin miehenkin miellyttää naista. Juuri tuon sinun asenteesi yleisyys tekee Suomesta ihan hirveän paikan yrittää löytää fiksu ja ymmärtäväinen kumppani. Eihän parisuhteesta tulee mitään, jos se on vaan vittuilua ja valtataistelua puolin ja toisin.
- Kuusene
Ei pidäkkään miellyttää. Mutta naiset tykkää miellyttää rakastuneena. Miks jotain tuntematonta pitäisi miellyttää? Ei mitään järkeä. Tämän kyseisen keskustelun tekijä vaatii kaiken valmiina pöytään, tekemättä ite mitään. Siis normaali idiootti ihminen "mulla pitäis olla kaikki" ilman, että teen työtä -ajatusmaailma. Minä olen maailmannapa palvokaa minua. Vois palautua maanpinalle pikkuhiljaa ja realisoitua.
- vanhahko puuma
cfgjhdk kirjoitti:
Totta kai pitää, samalla tavalla kuin miehenkin miellyttää naista. Juuri tuon sinun asenteesi yleisyys tekee Suomesta ihan hirveän paikan yrittää löytää fiksu ja ymmärtäväinen kumppani. Eihän parisuhteesta tulee mitään, jos se on vaan vittuilua ja valtataistelua puolin ja toisin.
Tottakai molempien osapuolten pitää miellyttää toisiaan,
miten muuten voisi edes ajatella minkäänlaista suhdetta!
Mielestäni miesten taso Suomessa on noussut; löytyy paljon itsestään ja myöskin toisesta osapuolesta huolta pitäviä, älykkäitä, rakastavia, siistejä, kohteliaita miehiä.
Viime vuosina olen tavannut tosi ihania miehiä, vaikka edelleen haluan pysyä sinkkuna ja tavata heitä lisää...
- Fitness kaunotar
Itse olen timmissä kunnossa ja omaan kauniit kasvot, mutta en treenaa miehiä vaan itseäni varten. Ja niin, sen miehen täytyy sitten olla myös timmissä kunnossa ja omistaa kunnon hartiat ja kapean lantion. Käsilihakset ja kunnon näkyvät vatsalihakset sekä muut.
- lottamari.
Höpö,höpö. Miestä varten jokainen nainen huhkii kuntosalilla ja laittaa itseään, tyhmää edes väittää muuta. Pinnallista, mutta ymmärrettävää. Elämä on kamppailulji ja vain parhaat vie voiton.
- Fitness kaunotar
lottamari. kirjoitti:
Höpö,höpö. Miestä varten jokainen nainen huhkii kuntosalilla ja laittaa itseään, tyhmää edes väittää muuta. Pinnallista, mutta ymmärrettävää. Elämä on kamppailulji ja vain parhaat vie voiton.
Tiedän että olet mies, mutta vastaan silti. Itseäni varten edellenkin treenaan. Terveelliset elämäntavat ja oikea ruokavalio on kaiken a ja o :)
- lottamari.
Fitness kaunotar kirjoitti:
Tiedän että olet mies, mutta vastaan silti. Itseäni varten edellenkin treenaan. Terveelliset elämäntavat ja oikea ruokavalio on kaiken a ja o :)
Olen nainen, enkä ymmärrä tätä "tiedän, että olet mies juttua" tai sitä, että minua luullaan mieheksi?? Olen edelleenkin NAINEN, jos se sinua auttaa ymmärtämään. Miksi ihmeessä kirjoittaisin tänne muuna kuin mitä olen??
Edelleenkään et treenaa itseäsi varten vaan muita varten. - Fitness Kaunotar
lottamari. kirjoitti:
Olen nainen, enkä ymmärrä tätä "tiedän, että olet mies juttua" tai sitä, että minua luullaan mieheksi?? Olen edelleenkin NAINEN, jos se sinua auttaa ymmärtämään. Miksi ihmeessä kirjoittaisin tänne muuna kuin mitä olen??
Edelleenkään et treenaa itseäsi varten vaan muita varten.No minulle on ihan sama oletko mies vai nainen vai siltä väliltä, mutta itseäni varten minä treenaan. Jos sinulla on niin huono itsetunto, että pitää tehdä asioita toisten takia, ei voi mitään :)
- avuotonapina
lottamari. kirjoitti:
Edelleenkään et treenaa itseäsi varten vaan muita varten.Voi kai sitä treenata itseään varten, mutta se silti hyödyttää muutenkin. Itse ainakin treenaan sitä varten, että jaksaisin paremmin, pysyisin kunnossa, pitäisin painoni kurissa ja että lähestyvässä vanhuudessa olisin hyvässä kunnossa. Jos sitten ulkonäköni vielä muita ilahduttaa, niin eihän se tietenkään pahaa tee.
- avutonapina
avuotonapina kirjoitti:
Voi kai sitä treenata itseään varten, mutta se silti hyödyttää muutenkin. Itse ainakin treenaan sitä varten, että jaksaisin paremmin, pysyisin kunnossa, pitäisin painoni kurissa ja että lähestyvässä vanhuudessa olisin hyvässä kunnossa. Jos sitten ulkonäköni vielä muita ilahduttaa, niin eihän se tietenkään pahaa tee.
Vastasin tänne, vaikka olenkin mies.
- lottamari.
Fitness Kaunotar kirjoitti:
No minulle on ihan sama oletko mies vai nainen vai siltä väliltä, mutta itseäni varten minä treenaan. Jos sinulla on niin huono itsetunto, että pitää tehdä asioita toisten takia, ei voi mitään :)
Olen edelleenkin vain nainen, enkä mitään siltä väliltä. Olen syytön siihen, jos minun sukupuoleni joku tietotekninen virhe on muuttanut mieheksi, sille en voi mitään. Sehän tässä ihmetyttääkin, kun mitä vaan voi näköjään tapahtua tässä maailmassa. Ongelma on sinun päässäsi, kun vedät asioista, joista et tiedä mitään omia johtopäätöksiä.
Minun itsetuntoni ei kaipaa fitnesskaunottareksi itseäni tituleeraamista. Ja tiedän muuten, että et ole fittness kaunotar, etkä harrasta fittnestä vaan tämän palstan hakkerijuntti, joka esiintyy milloin naisena milloin miehenä. - nainen grgrtfh
lottamari. kirjoitti:
Edelleenkään et treenaa itseäsi varten vaan muita varten.Pointti lieneekin, että jos nainen ajattelee edes osaksi treenaavansa miestä varten, niin se ei tarkoita ketä tahansa miestä, kuten ap tuntuu luulevan. Vaan sitä varten, että ko. nainen saisi sellaisen täyskymppimiehen, joka kuuluu miesten parhaimmiston terävimpään promilleen. Se mieskin on sitten miesmalli-tasoa jo.
- Fitness Kaunotar
lottamari. kirjoitti:
Olen edelleenkin vain nainen, enkä mitään siltä väliltä. Olen syytön siihen, jos minun sukupuoleni joku tietotekninen virhe on muuttanut mieheksi, sille en voi mitään. Sehän tässä ihmetyttääkin, kun mitä vaan voi näköjään tapahtua tässä maailmassa. Ongelma on sinun päässäsi, kun vedät asioista, joista et tiedä mitään omia johtopäätöksiä.
Minun itsetuntoni ei kaipaa fitnesskaunottareksi itseäni tituleeraamista. Ja tiedän muuten, että et ole fittness kaunotar, etkä harrasta fittnestä vaan tämän palstan hakkerijuntti, joka esiintyy milloin naisena milloin miehenä.Juujuu, minun itsetuntoni kyllä kestää ja taisit vetää herneet nenään kun sinun ei kestä. Olen fitnestä harrastava nainen ja minulla riittää itsetuntoa kutsua itseäni kaunottareksi. Harmi, että olet siitä ilmeisesti nuin kateellinen. En ole vieraillut tällä palstalla kuin vasta nyt, joten ei mitään tietoa muista täällä kävijöistä.
Hyvää päivän jatkoa sinä mies tai nainen tai siltä väliltä :) minun on aika lähteä kohta treenaamaan.
Ja niin, aika jänn, että kun joku hyvä itsetuntoinen treenaava kaunis nainen tänne kirjoittelee, joku ilmeisesti ruma ja lihava ihminen aloittaa vasthyökkäyksen. - jkjkjk
Palautetaan mieleen muillekin: olet oikeassa, naisena esiintyvä "lottamari" lienee kommentoinut vakituisesti palstaa pari kolme vuotta, että sikäli hahmo on tuttu.
Joskus aikanaan vuosi 2010 tai siitä taaksepäin on nainenkin nimimerkillä lottamari kirjoitellut, ja luulen että ko.nimimerkki on kopioitu sieltä. - lottamari.
Juujuu, minun itsetuntoni kyllä kestää ja taisit vetää herneet nenään kun sinun ei kestä. Olen fitnestä harrastava nainen ja minulla riittää itsetuntoa kutsua itseäni kaunottareksi. Harmi, että olet siitä ilmeisesti nuin kateellinen. En ole vieraillut tällä palstalla kuin vasta nyt, joten ei mitään tietoa muista täällä kävijöistä.
Hyvää päivän jatkoa sinä mies tai nainen tai siltä väliltä :) minun on aika lähteä kohta treenaamaan.
Ja niin, aika jänn, että kun joku hyvä itsetuntoinen treenaava kaunis nainen tänne kirjoittelee, joku ilmeisesti ruma ja lihava ihminen aloittaa vasthyökkäyksen.juu,.juu..pidä kuvitelmasi ja haaveesi. Luultavasti olet netissä päivät pitkät istuva läskipersemies, joka haaveilee timmeistä fitnesskaunottarista ja vahtaa niiden kuvia netissä päivät pitkät. Luuletko sinä mies, että kukaan todella fitnesstä harrastava kaunis nainen sortuisi moiseen mauttomuuteen kehumaan itseään fitnesskaunottareksi hah.. :)) En todellakaan vedä herneitä pienestä..en ainakaan täällä sanotuista tai tehdyistä..nämä ovat hyttysen pasko valtameressä mitä täällä pikkupojan tasolle jääneet elämästä syrjäytyneet nettivakoilua harrastavat miehenkuvotukset sanovat tai tekevät...ei hetkauta.
Eikä tämä mikään vastahyökkäys ole vaan ihan opetuksena sinulle, että vaikka sinun pääsi kolisee tyhjää, niin eivät kaikki silti ole samanlaisia aivottomia.
Olet jollain tapaa säälittävän lapsellinen, mutta ehkä se siitä. Yksinäisyys on vakava ongelma ja mielenterveys siitä saattaa järkkyä monin eri tavoin.
Hyvät treenit sinulle...eikä todellakaan millään pahalla. :) - Fitness Kaunotar
lottamari. kirjoitti:
juu,.juu..pidä kuvitelmasi ja haaveesi. Luultavasti olet netissä päivät pitkät istuva läskipersemies, joka haaveilee timmeistä fitnesskaunottarista ja vahtaa niiden kuvia netissä päivät pitkät. Luuletko sinä mies, että kukaan todella fitnesstä harrastava kaunis nainen sortuisi moiseen mauttomuuteen kehumaan itseään fitnesskaunottareksi hah.. :)) En todellakaan vedä herneitä pienestä..en ainakaan täällä sanotuista tai tehdyistä..nämä ovat hyttysen pasko valtameressä mitä täällä pikkupojan tasolle jääneet elämästä syrjäytyneet nettivakoilua harrastavat miehenkuvotukset sanovat tai tekevät...ei hetkauta.
Eikä tämä mikään vastahyökkäys ole vaan ihan opetuksena sinulle, että vaikka sinun pääsi kolisee tyhjää, niin eivät kaikki silti ole samanlaisia aivottomia.
Olet jollain tapaa säälittävän lapsellinen, mutta ehkä se siitä. Yksinäisyys on vakava ongelma ja mielenterveys siitä saattaa järkkyä monin eri tavoin.
Hyvät treenit sinulle...eikä todellakaan millään pahalla. :)Taisin loukata sinua kunnolla, voin kyllä miellläni linkittää kuvani sinulle jos se on siitä kiinni. En ole mies vaan ihan rinnat omaava nainen, joka on hyvässä kunnossa ja treenailee itselleen, jotta pysyisi hyvässä kunnossa ja vanhempana ei rupsahtaisi niin nopeasti yms. Onko tämä ongelma sinulle? Josdpa itsekin kokeilisit vähän liikunnan harrastamista ja sitä kautta vaikka treenaamista tavoitteellisesti?
Niin kuin sanoin ei tarvitse vetää herneitä nenään, vaan olitpa sitten mies tai nainen, terveyteen kannattaa panostaa liikunnalla ja ruokavaliolla :) jos on vaikea aloittaa, kysyt vaikka ystävääsi mukaan tai hankin personaltrainerin, joka auttaa sinut alkuun. - Fitness Kaunotar
jkjkjk kirjoitti:
Palautetaan mieleen muillekin: olet oikeassa, naisena esiintyvä "lottamari" lienee kommentoinut vakituisesti palstaa pari kolme vuotta, että sikäli hahmo on tuttu.
Joskus aikanaan vuosi 2010 tai siitä taaksepäin on nainenkin nimimerkillä lottamari kirjoitellut, ja luulen että ko.nimimerkki on kopioitu sieltä.Okei, no tämä selittää tuon nimimerkin ihme käyttäytymisen. Kiitoksia.
- lottamari.
Taisin loukata sinua kunnolla, voin kyllä miellläni linkittää kuvani sinulle jos se on siitä kiinni. En ole mies vaan ihan rinnat omaava nainen, joka on hyvässä kunnossa ja treenailee itselleen, jotta pysyisi hyvässä kunnossa ja vanhempana ei rupsahtaisi niin nopeasti yms. Onko tämä ongelma sinulle? Josdpa itsekin kokeilisit vähän liikunnan harrastamista ja sitä kautta vaikka treenaamista tavoitteellisesti?
Niin kuin sanoin ei tarvitse vetää herneitä nenään, vaan olitpa sitten mies tai nainen, terveyteen kannattaa panostaa liikunnalla ja ruokavaliolla :) jos on vaikea aloittaa, kysyt vaikka ystävääsi mukaan tai hankin personaltrainerin, joka auttaa sinut alkuun.Kuule, linkitä ihan mitä kuvia tänne vaan, niin kaikki me tiedämme, että siinä kuvassa et ole sinä vaan joku muu. Et loukannut minua millään tavalla, älä pelkää. Minulla ei ole mitään ongelmaa siinä, että sinä treenaat, jotta et rupsahtaisi, mutta en ala filosofoimaan sinulle siitä sen enempää, ehkä et ymmärtäisi kuitenkaan.
Liikunta on vain osa terveyttä, joka tosin on tärkeä osa, mutta ei kuitenkaan kaikki. Muista että ihminen kokonaisuus.
Kiitos neuvoista. - lottamari.
jkjkjk kirjoitti:
Joskus aikanaan vuosi 2010 tai siitä taaksepäin on nainenkin nimimerkillä lottamari kirjoitellut, ja luulen että ko.nimimerkki on kopioitu sieltä.Lopeta nyt tuo ihme lässytys naisena esiintymisestä. Olen edelleen se sama lottamari, joka täällä on neljä vuotta satunnaisesti kirjoitellut, enkä todellakaan ole mies...en edes miehen näköinen :)) Kyseessä on tosiaan hauska väärinkäsitys, jonka eräs minusta johtumaton juttu sai aikaan..mutta ei siitä sen enempää. Ihan sama.. :D
Jos todellakin jollakin riittää kiinnostusta minua kohtaan, niin täällä olen..voi tulla tarkistamaan asian henkilökohtaisesti :D - Mattimeikäläinen_
lottamari. kirjoitti:
Kuule, linkitä ihan mitä kuvia tänne vaan, niin kaikki me tiedämme, että siinä kuvassa et ole sinä vaan joku muu. Et loukannut minua millään tavalla, älä pelkää. Minulla ei ole mitään ongelmaa siinä, että sinä treenaat, jotta et rupsahtaisi, mutta en ala filosofoimaan sinulle siitä sen enempää, ehkä et ymmärtäisi kuitenkaan.
Liikunta on vain osa terveyttä, joka tosin on tärkeä osa, mutta ei kuitenkaan kaikki. Muista että ihminen kokonaisuus.
Kiitos neuvoista.Ei tänne kannata mitään kuvia juuri lottamarin kaltaisten sairaiden ihmisten takia kannata linkitellä, kun hän tosiaan oikeasti vaan esiintyy naisena niin kuin jo jossain sanottiinkin.
Taitaa olla olla vaan joku pullukka mies, jota harmittaa kun ei kaltaistasi kanista naista saa. - Mattimeikäläinen_
Mattimeikäläinen_ kirjoitti:
Ei tänne kannata mitään kuvia juuri lottamarin kaltaisten sairaiden ihmisten takia kannata linkitellä, kun hän tosiaan oikeasti vaan esiintyy naisena niin kuin jo jossain sanottiinkin.
Taitaa olla olla vaan joku pullukka mies, jota harmittaa kun ei kaltaistasi kanista naista saa.Korjaan kaunista naista
- Treenaava mies
"Itse olen timmissä kunnossa ja omaan kauniit kasvot, mutta en treenaa miehiä vaan itseäni varten."
on ristiriidassa tämän kanssa:
"Ja niin, sen miehen täytyy sitten olla myös timmissä kunnossa ja omistaa kunnon hartiat ja kapean lantion. Käsilihakset ja kunnon näkyvät vatsalihakset sekä muut."
Vähempikin treenaus riittää optimaaliseen terveyteen. Nuo sinun mainitsemat asiat ovat vain pinnallista ulkonäkökeskeisyyttä. Treenaat, että saisit tuollaisen miehen, koska tuollainen mies haluaa myös fitness-naisen. - mies.
lottamari. kirjoitti:
Edelleenkään et treenaa itseäsi varten vaan muita varten.Kyllä minä treenaan itseäni varten ja kyllä naisiakin varten koska ei naiset nyt mitäänläskiä halua panna. Naiset varmaan myös treenaa siksi että näyttäisi kauniilta ja hyvällä kropalla saa huomiota miehiltä ihan varmaan. Hyväkuntoisena on helpompi elää ja pysyä terveenä ja jaksaa tehdä juttuja ja siksi myös käyn salilla.
- Fitness Kaunotar
Treenaava mies kirjoitti:
"Itse olen timmissä kunnossa ja omaan kauniit kasvot, mutta en treenaa miehiä vaan itseäni varten."
on ristiriidassa tämän kanssa:
"Ja niin, sen miehen täytyy sitten olla myös timmissä kunnossa ja omistaa kunnon hartiat ja kapean lantion. Käsilihakset ja kunnon näkyvät vatsalihakset sekä muut."
Vähempikin treenaus riittää optimaaliseen terveyteen. Nuo sinun mainitsemat asiat ovat vain pinnallista ulkonäkökeskeisyyttä. Treenaat, että saisit tuollaisen miehen, koska tuollainen mies haluaa myös fitness-naisen.Treenaan itseäni varten, mutta ei se haittaa jos siinä samalla ulkonäköni tosiaan vetää kuvailemani kaltaisia miehiä puoleensa. En voisi elää minkään sohvaperunan kanssa tai ihmisen, joka ei liiku säännöllisesti ja kunnolla. Yleensä tälläisilla miehillä on nuo ominaisuudet mitä sanoin, jotka harrastavat treenaamista kun taas laiskoilla sohvaperunoilla tai kukkepeillä ei ole.
- .,,,,,,,,,.
Treenaan itseäni varten, mutta ei se haittaa jos siinä samalla ulkonäköni tosiaan vetää kuvailemani kaltaisia miehiä puoleensa. En voisi elää minkään sohvaperunan kanssa tai ihmisen, joka ei liiku säännöllisesti ja kunnolla. Yleensä tälläisilla miehillä on nuo ominaisuudet mitä sanoin, jotka harrastavat treenaamista kun taas laiskoilla sohvaperunoilla tai kukkepeillä ei ole.
Leveät hartiat ja kapea lantio on luustosta peräisin. Ei niille voi treenillä tehdä paljonkaan. Toki selkää ja olkapäitä voi jonkin verran leventää, mutta leveää lantiota ei voi treenillä kaventaa. Onko sinulla sitten sopusuhtaiset hartiat, kapea vyötärö ja leveä lantio?
- huomasin_jäynän
lottamari. kirjoitti:
Kuule, linkitä ihan mitä kuvia tänne vaan, niin kaikki me tiedämme, että siinä kuvassa et ole sinä vaan joku muu. Et loukannut minua millään tavalla, älä pelkää. Minulla ei ole mitään ongelmaa siinä, että sinä treenaat, jotta et rupsahtaisi, mutta en ala filosofoimaan sinulle siitä sen enempää, ehkä et ymmärtäisi kuitenkaan.
Kiitos neuvoista.Mä ymmärrän lottamarin huumorin! :D Haha! Mahtavaa trollausta.
- lottamari.
Mattimeikäläinen_ kirjoitti:
Ei tänne kannata mitään kuvia juuri lottamarin kaltaisten sairaiden ihmisten takia kannata linkitellä, kun hän tosiaan oikeasti vaan esiintyy naisena niin kuin jo jossain sanottiinkin.
Taitaa olla olla vaan joku pullukka mies, jota harmittaa kun ei kaltaistasi kanista naista saa.En esiinny naisena, koska olen nainen. Minun ei tarvitse esittää täällä yhtään mitään muuta kuin mitä olen. En ole myöskään pullukka, enkä ainakaan päästäni sairas. Minulle on itseään tarjonnut vaikka minkälainen alfauros ja peräkammarinpoju, mutta yhtäkään tavallista kunnollista ole vielä tullut vastaan.
- lottamari.
huomasin_jäynän kirjoitti:
Mä ymmärrän lottamarin huumorin! :D Haha! Mahtavaa trollausta.
Ymmärsit minkä jäynän??,..mistä trollauksesta nyt on kysymys, kerro? Huumoria minulta kyllä löytyy, mutta joskus sekin mikä ei ole tarkoitettu huumoriksi voidaan siten käsittää. Nauratkohan nyt ihan omalle väärinymmärtämällesi jutulle?!
- Just näin
''Ja niin, sen miehen täytyy sitten olla myös timmissä kunnossa ja omistaa kunnon hartiat ja kapean lantion. Käsilihakset ja kunnon näkyvät vatsalihakset sekä muut. ''
Minkä takia? - Tiukkamimmi
lottamari. kirjoitti:
Lopeta nyt tuo ihme lässytys naisena esiintymisestä. Olen edelleen se sama lottamari, joka täällä on neljä vuotta satunnaisesti kirjoitellut, enkä todellakaan ole mies...en edes miehen näköinen :)) Kyseessä on tosiaan hauska väärinkäsitys, jonka eräs minusta johtumaton juttu sai aikaan..mutta ei siitä sen enempää. Ihan sama.. :D
Jos todellakin jollakin riittää kiinnostusta minua kohtaan, niin täällä olen..voi tulla tarkistamaan asian henkilökohtaisesti :DLässytys? Kuulostat oikeasti enemmän ja enemmän eräälltä multinikiltä tällä palstalla, sitä paitsi naisena voin sanoa että et ole nainen. Mitä enemmän yrität todistella sitä ja loukkaannut mukamas siitä, että joku sanoo sinua mieheksi todistaa sen, että olet mies. Myös kirjoitustyylisi kertoo omaa kieltään.
- Tiukkamimmi
Tiukkamimmi kirjoitti:
Lässytys? Kuulostat oikeasti enemmän ja enemmän eräälltä multinikiltä tällä palstalla, sitä paitsi naisena voin sanoa että et ole nainen. Mitä enemmän yrität todistella sitä ja loukkaannut mukamas siitä, että joku sanoo sinua mieheksi todistaa sen, että olet mies. Myös kirjoitustyylisi kertoo omaa kieltään.
Ja niin, sinähän se täällä päivät pitkät kirjoittelet palstalle ja vingut samalla tavalla kuin ätmit, ole joko atn tai mies. Suurella todennäköisyydellä kuitenkin mies, joka joko kuvittelee olevansa nainen tai esittää olevansa nainen. Kumpikaan ei ole oikein kovin tervettä myöskään.
- Treenaava mies
Treenaan itseäni varten, mutta ei se haittaa jos siinä samalla ulkonäköni tosiaan vetää kuvailemani kaltaisia miehiä puoleensa. En voisi elää minkään sohvaperunan kanssa tai ihmisen, joka ei liiku säännöllisesti ja kunnolla. Yleensä tälläisilla miehillä on nuo ominaisuudet mitä sanoin, jotka harrastavat treenaamista kun taas laiskoilla sohvaperunoilla tai kukkepeillä ei ole.
"Yleensä tälläisilla miehillä on nuo ominaisuudet mitä sanoin, jotka harrastavat treenaamista kun taas laiskoilla sohvaperunoilla tai kukkepeillä ei ole. "
Miehet, jotka treenaavat vain itseään varten eivät yleensä omaa mainitsemiasi ominaisuuksia, paitsi geneettisesti erittäin lahjakkaat erikoistapaukset. Noin alhainen rasvaprosentti (vatsalihakset näkyvät) yhdistettynä lihaksikkuuteen vaatii paljon kovaa työtä, uhrauksia ja ainakin jonkinasteista lahjakkuutta. Ei tuohon pääse edes kaikki vuosia treenanneet aktiiviharrastajat. Kuten toinen kirjoittaja sanoi, luuston muoto on myös oltava sopiva, jos meinaa saada korostetun v-profiilin.
Ei noita tehdä pelkästään itseä varten. Motiiveina voi olla hyvä toimintakyky jossain muussa lajissa, esteettinen puoli (vastakkaista sukupuolta varten) tai arvostus oman viiteryhmän sisällä.
Muutenhan se olisi ihan sama, vaikka mies penkkaisi alle sata kiloa. Se riittää terveyden kannalta ja on tarpeeksi voimaa monenlaiseen muuhun liikuntaan. Salinaisten silmään tällainen mies on kuitenkin kukkakeppi tai narukäsi.
Oletko sinä rehellinen itsellesi? - Treenaava mies
"Yleensä tälläisilla miehillä on nuo ominaisuudet mitä sanoin, jotka harrastavat treenaamista kun taas laiskoilla sohvaperunoilla tai kukkepeillä ei ole. "
Miehet, jotka treenaavat vain itseään varten eivät yleensä omaa mainitsemiasi ominaisuuksia, paitsi geneettisesti erittäin lahjakkaat erikoistapaukset. Noin alhainen rasvaprosentti (vatsalihakset näkyvät) yhdistettynä lihaksikkuuteen vaatii paljon kovaa työtä, uhrauksia ja ainakin jonkinasteista lahjakkuutta. Ei tuohon pääse edes kaikki vuosia treenanneet aktiiviharrastajat. Kuten toinen kirjoittaja sanoi, luuston muoto on myös oltava sopiva, jos meinaa saada korostetun v-profiilin.
Ei noita tehdä pelkästään itseä varten. Motiiveina voi olla hyvä toimintakyky jossain muussa lajissa, esteettinen puoli (vastakkaista sukupuolta varten) tai arvostus oman viiteryhmän sisällä.
Muutenhan se olisi ihan sama, vaikka mies penkkaisi alle sata kiloa. Se riittää terveyden kannalta ja on tarpeeksi voimaa monenlaiseen muuhun liikuntaan. Salinaisten silmään tällainen mies on kuitenkin kukkakeppi tai narukäsi.
Oletko sinä rehellinen itsellesi?Siis miksi vaaditaan noin paljon, jos kyseessä ei ole kilpailuasetelma?
- Fitness Kaunotar
Siis miksi vaaditaan noin paljon, jos kyseessä ei ole kilpailuasetelma?
No olen sitten onnistunut löytämään aina ne hyvät yksilöt, joilla on kuvailemani kroppa enkä aio tyytyä vahempään. Mutta toki muutkin seikat miehessä vaikuttavat, kuin ulkönäkö, mutta kukkakeppiä tai kaljamahaa tahi löysän kropan omavaa miestä en huoli. Onneksi niitä ihania treenattuja on tarjolla.
- Fitness Kaunotar
Just näin kirjoitti:
''Ja niin, sen miehen täytyy sitten olla myös timmissä kunnossa ja omistaa kunnon hartiat ja kapean lantion. Käsilihakset ja kunnon näkyvät vatsalihakset sekä muut. ''
Minkä takia?Koska en arvosta ihmisiä, jotka eivät pidä huolta kropastaan tai terveydestään.
- Fitness Kaunotar
lottamari. kirjoitti:
Kiitos neuvoista.En minä linkitä, koska ei tiedä kuka samanlainen hullu kuin sinä runkkailette kuvalleni ja ties mitä muuta.
- Nätti-tyttö
Oikein, itseämme varten me treenaamme. On se vaan paljon mukavampaa katsoa itseään peilistä, kun voi olla kroppaansa ja ulkonäköönsä tyytyväinen.
Miehillä on vain kumma tapa ajatella, että naiset laittautuvat ja treenavat vain heitä varten.
Ja, ainakun olen lähdössä baariin, laitan aivan varmasti sellaiset vaatteet, meikin ja kampauksen, joista itse pidän. - lottamari.
Tiukkamimmi kirjoitti:
Ja niin, sinähän se täällä päivät pitkät kirjoittelet palstalle ja vingut samalla tavalla kuin ätmit, ole joko atn tai mies. Suurella todennäköisyydellä kuitenkin mies, joka joko kuvittelee olevansa nainen tai esittää olevansa nainen. Kumpikaan ei ole oikein kovin tervettä myöskään.
Voi hyvänen aika miten vainoharhaiseksi voi ihminen tosiaan tulla täällä. Oletkohan sinä aivan tervejärkinen päästäsi? Miten voit kenenkään kirjoitustyylistä tai muusta sanoa, että hän on mies tai nainen. Minä nyt kaikesta väittelystäsi huolimatta olen nainen ihan isolla N:llä, enkä siitä muuksi muutu vaikka joku niin kovasti luuleekin ja haluaiskin ehkä olevan.
Tämä on todella hauska palsta,..:)) Vainoharhaisuus oikein kukkii ja kukoistaa täällä. Ehkä sinunkin kannattaisi uskoa jo, että en ole millänikään näistä miesvouhotutuksista. Se on jonkun sairaan palstapellen pila, mutta antaa hänen pitää hauskaa..onhan sitä jotain iloa oltava :D - Treenaava mies
No olen sitten onnistunut löytämään aina ne hyvät yksilöt, joilla on kuvailemani kroppa enkä aio tyytyä vahempään. Mutta toki muutkin seikat miehessä vaikuttavat, kuin ulkönäkö, mutta kukkakeppiä tai kaljamahaa tahi löysän kropan omavaa miestä en huoli. Onneksi niitä ihania treenattuja on tarjolla.
”No olen sitten onnistunut löytämään aina ne hyvät yksilöt, joilla on kuvailemani kroppa enkä aio tyytyä vahempään.”
Tämä tuli jo selväksi aiemman viestisi perusteella, mutta kyse oli siitä, että oletko rehellinen itsellesi, kun sanot treenaavasi vain itseäsi varten. Et vastannut kysymyksiini tai muutenkaan esittänyt järkeviä vasta-argumentteja.
Minä treenaavana miehenä myönnän, että esteettinen puoli on aika merkittävä motiivi. En viehäty naisesta, jonka kehonkoostumus muistuttaa löysää taikinaa. On todennäköisempää löytää liikunnallinen nainen, jos olen itsekin kunnossa. Hyvä fyysinen kunto on toki tärkeä terveyttä ajatellen, mutta siihen riittäisi paljon vähempikin kuin mihin tähtään. Jos treenaisin muiden lajien tueksi, niin niissäkin kestävyys on voimaa tärkeämpää lähes lajista riippumatta. - Treenaava mies
Koska en arvosta ihmisiä, jotka eivät pidä huolta kropastaan tai terveydestään.
"timmissä kunnossa ja omistaa kunnon hartiat ja kapean lantion. Käsilihakset ja kunnon näkyvät vatsalihakset sekä muut. ''
Terveyteen ja kuntoon riittää paljon vähempi. Nuo mainitut asiat eivät enää edistä terveyttä. - YTMuros
lottamari. kirjoitti:
En esiinny naisena, koska olen nainen. Minun ei tarvitse esittää täällä yhtään mitään muuta kuin mitä olen. En ole myöskään pullukka, enkä ainakaan päästäni sairas. Minulle on itseään tarjonnut vaikka minkälainen alfauros ja peräkammarinpoju, mutta yhtäkään tavallista kunnollista ole vielä tullut vastaan.
Kyllähän me alfat tykätään höynäyttää ja paneskella nuin helppojen bimbojen kanssa kuin sinä, mutta ei mitään muuta. Naureskellaan sitten kaveriporukassa, miten helppo olet. Täältä joku ätmi olisi tasoisesi lottis.
- Just näin
Koska en arvosta ihmisiä, jotka eivät pidä huolta kropastaan tai terveydestään.
Ei lihaksisto kerro mitään terveydestä. Pelkkä ruumiillinen työ ja suht terveellinen ruokailu pitää ihmisen terveenä. Ulkoilu tähän vielä lisää niin ei pitäisi olla kenelläkään valittamista.
- arvelisin näin....
lottamari. kirjoitti:
En esiinny naisena, koska olen nainen. Minun ei tarvitse esittää täällä yhtään mitään muuta kuin mitä olen. En ole myöskään pullukka, enkä ainakaan päästäni sairas. Minulle on itseään tarjonnut vaikka minkälainen alfauros ja peräkammarinpoju, mutta yhtäkään tavallista kunnollista ole vielä tullut vastaan.
Se aloitus, jonka lottamari teki eilen prostituoitujen vaikeuksista laman aikana ja kielenkäyttö etc. tuossa ketjussaan, vaikutti kyllä miehen tekstiltä ja aseenteelta. Luulen, että lottis on joku palstan naisvihaajamiehistä, jonka naishahmo on idioottinainen, jolla yritetään vakuuttaa, kuinka tyhmiä naiset ovat.
- Niin aina
Oikea ruokavalio?? Kohtuu ylimielistä asiasta mikä on ollut muotia vasta noin viisi vuotta..En ihan käyttäisi tuota sanaa =D
No huh huh..Vai että oikein oikea..Ja vielä terveelliset elämäntavat ..=D
Kohta oot jossain olkapää/polvileikkauksessa noitten elämäntapojes kanssa. - helpot huoripukit
YTMuros kirjoitti:
Kyllähän me alfat tykätään höynäyttää ja paneskella nuin helppojen bimbojen kanssa kuin sinä, mutta ei mitään muuta. Naureskellaan sitten kaveriporukassa, miten helppo olet. Täältä joku ätmi olisi tasoisesi lottis.
Aika helppoja on ytm:t jos niitä rumat pullukkanaisetkin saaXDD
- Etpäs vaan
avutonapina kirjoitti:
Vastasin tänne, vaikka olenkin mies.
siksi että olet mennyt siihen samaan joukkopsykoosiin muiden ätmien kanssa jotka kuvittelevat että kaikkien pitäisi olla kauniita ja rohkeita. Neuvoni, älä katso tv:n jenkkiroskarainoja niin helpottaa.
- Olethan aika
mies. kirjoitti:
Kyllä minä treenaan itseäni varten ja kyllä naisiakin varten koska ei naiset nyt mitäänläskiä halua panna. Naiset varmaan myös treenaa siksi että näyttäisi kauniilta ja hyvällä kropalla saa huomiota miehiltä ihan varmaan. Hyväkuntoisena on helpompi elää ja pysyä terveenä ja jaksaa tehdä juttuja ja siksi myös käyn salilla.
apina. Hanki mieluummin sydämen sivistys kuin mahtavat muskelit. Sivistyksellä saat enemmän menestystä ja vaikutusvaltaa sekä myös parempia naisia. Usko pois.
- firebird
lottamari. kirjoitti:
Minä treenaan, koska mieheni pitää takamuksestani treenattuna ja itseäni varten, kun treenaan mahdun pienempiin vaatteisiin ja kuntoni nousee ja ihmisten ulkona takia, koska asun Kalliossa täytyy olla treenattu jos käyttää kesällä minihametta.
- mä oon mä
Ai että ärsyttää, kun toiset asettaa sanoja suuhun. Minä olen ollut vuosikausia pullukkana, mutta vihdoin saanut kiloja pois ja kroppaa kuntoon kuntosalitreenaamisella. Ihan turha tulla sanomaan, että treenaan miestä varten, koska nimenomaan treenaan itseäni varten. Tykkään katsella kivannäköisiä treenattuja vartaloita oli ne sitten miehiä tai naisia. On ollut myös kiva seurata niitä, jotka ovat salitreenin avulla saaneet kroppaansa parempaan kuntoon.
Olen vähentänyt ruokavaliosta vehnän käytön minimiin, joten vatsavaivat ovat kadonneet, olen paljon energisempi, jaksan fyysisesti ja henkisesti enemmän, unen laatu on parantunut, siedän työperäistä stressiä paremmin, iho-ongelmat on lähes kadonneet jne. Tämä kaikki on ihan vain itseäni varten. Siinä sivussa on tullut parempi ulkonäkö ja vaatteita on helpompi löytää, mutta ne ovat vain lisäbonusta. Esimerkiksi pelkästään energiamäärän lisääntyminen on ihan älyttömän iso juttu, joka ei näy ulkonäössä, mutta arvostan sen todella korkealle.- Fitness Kaunotar
Totta kaikki mitä sanoit, mutta joillekin se muutos on vaikea tehdä ja he eivät ymmärrä että voi tehdä asioita itseäänki varten. Onnea paljon valitsemallesi tielle, se kova treeni tosiaan palkitaan :)
- lollo
Maailma on tietokone ohjema mis numerot vaeltaa ko päättömät kanat.
- entä miehet??
Miten miehet saataisiin "kuntosalivillitykseen" mukaan?
Ylipainoisista miehistä 30 % luulee olevansa normaalipainoisia tai alipainoisia. Naisista 40 % luulee olevansa ylipainoisia, vaikka he olisivat normaalipainoisia.
Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia. Naiset myös liikkuu enemmän. Naisten pitäisi alkaa vaatimaan miehiltä enemmän, eikä hyväksyä niitä sohvaperunoita, jos ei itsekään sellainen ole. Kärjistäen, olen mieluummin liikkuva ja hyvinvoiva hikisinkku, kuin parisuhteessa löllöytyvä sohvaperuna, jos ei niitä liikkuvia miehiä riitä kaikille liikkuville naisille.- avutonapina
Tuo totta, että miesten pitäisi enemmän innostua pitämään huolta itsestään. Itsekin salilla käydessäni olen siellä useasti ainoa mies ja naisia on vaikka kuinka paljon. Ja kyllähän tuon huomaa kadulla kävellessä, että pullukoita ukkoja hiki päässä kävelee vastaan mielettömiä määriä.
- ätmi
Käytetyn huoranvitun eteen ei rehkitä. Miesten vyötäröt ovat paisuneet samassa suhteessa naisten lutkailun lisääntymisen kanssa.
- avutonapina
ätmi kirjoitti:
Käytetyn huoranvitun eteen ei rehkitä. Miesten vyötäröt ovat paisuneet samassa suhteessa naisten lutkailun lisääntymisen kanssa.
Äitisikö sinut on opettanut noin hurmaavasti puhumaan? Kyllä nuo sanasi varmasti naisen kun naisen sydämen sulattaa.
- ätmi
avutonapina kirjoitti:
Äitisikö sinut on opettanut noin hurmaavasti puhumaan? Kyllä nuo sanasi varmasti naisen kun naisen sydämen sulattaa.
Niin kuin jo vähän vihjasin, on täysin samantekevää, mitä joku puhkinussittu munahaukka minusta ajattelee. En koskisi pitkällä tikullakaan.
- Just näin
avutonapina kirjoitti:
Tuo totta, että miesten pitäisi enemmän innostua pitämään huolta itsestään. Itsekin salilla käydessäni olen siellä useasti ainoa mies ja naisia on vaikka kuinka paljon. Ja kyllähän tuon huomaa kadulla kävellessä, että pullukoita ukkoja hiki päässä kävelee vastaan mielettömiä määriä.
''Tuo totta, että miesten pitäisi enemmän innostua pitämään huolta itsestään.''
Millä tavalla? En itse ole lihaksikas, mutta en kukkakeppikään saati läski. Joten miks mun kannattais lähtee kuntosalille? - ????????????????????
Just näin kirjoitti:
''Tuo totta, että miesten pitäisi enemmän innostua pitämään huolta itsestään.''
Millä tavalla? En itse ole lihaksikas, mutta en kukkakeppikään saati läski. Joten miks mun kannattais lähtee kuntosalille?No itse ainakin urheilen sen takia että ikuiset selkävaivat ovat nyt poissa... kiitos urheilun... Joten kaikkien pitäisi liikkua ettei ihan rapistu. Enkä tarkoita että pitäisi mikään lihaskimppu olla, vaan tervettä liikkumista.
- Just näin
???????????????????? kirjoitti:
No itse ainakin urheilen sen takia että ikuiset selkävaivat ovat nyt poissa... kiitos urheilun... Joten kaikkien pitäisi liikkua ettei ihan rapistu. Enkä tarkoita että pitäisi mikään lihaskimppu olla, vaan tervettä liikkumista.
No mut miks sitä pitää mennä kuntosalille? Liikkua voi muutenkin.
- mies.
En varmaan sais pil.lua ellen salilla kävisi usein. Ja on kiva katso naisia salilla kun ne treenaa piukoissa urheiluasuissaan. Läskit ei saa piparia joten sitä on vaan pakko treenata ellei halua elää selibaatissa.
- deebsteri
Hah, että piparipelle. Läskiä tai ei. Jokainen elää elämäänsä kuten haluaa.ja siihen ei ole kenellkään nokan koputtamista. Varmaan moni haluaa eroon läskeistä... mutta että oikein piparia palkinnoksi. Naiset ei tiedä mitä on hyvä seksi, mutta juoksevat kuntosaleilla. No, onhan se hyvä alku. Mutta kiinteän kropan tarvitseekin jos on lady domina parhaasta päästä.
- pah.
Ei naisten taso ole parantunut. Ne ketkä enne on käynyt salilla niin käy nykyäänkin.
Kadulla näkee entistä enemmän lihavia ihmisiä - kiltti mies.
Loppujen lopuksi on ihan samantekevää treenata koska jos naama ei miellytä naisia niin ei kukaan kiinnostu miehestä. Tietysti jos haluaa jaksaa ja pysyä terveenä niin silloin kyllä kannattaa treenata. Itse treenaan koska olen työtön ja kavereitakaan ei ole niin pitää keksiä jotain ajankulua ja se onkin salilla käyminen.
Joskus pelasin salibändyä ja se alkoi sitten kyllästyttää joten lopetin säbän ja sitten aloinkin käymään salilla. Oikeastaan olen koukussa salilla käymiseen ja sinne on joka aamu pakko sännätä.- lottamari.
Aamulla taitaa olla mukavampi muutenkin käydä, kun muu porukka on työssä ja koulussa, saa rauhassa treenata ja tilaa on, eikä haise kuin oma hiki :-)
Taidan hommata myös kuntosalikortin ja aloittaa taas aiemmin lopettamani salilla käynnit. Tuo aamujuttu kuulostaa hyvältä. - Tinttitieinen puntil
lottamari. kirjoitti:
Aamulla taitaa olla mukavampi muutenkin käydä, kun muu porukka on työssä ja koulussa, saa rauhassa treenata ja tilaa on, eikä haise kuin oma hiki :-)
Taidan hommata myös kuntosalikortin ja aloittaa taas aiemmin lopettamani salilla käynnit. Tuo aamujuttu kuulostaa hyvältä.Muista Lottamari., että ruokavaliao on 80% treenaamisesta, lihaksia ei tule tai treenaamisesta ei ole mitään hyötyä jos syö vain roskaruokaa.
- :::
lottamari. kirjoitti:
Taidan hommata myös kuntosalikortin ja aloittaa taas aiemmin lopettamani salilla käynnit. Tuo aamujuttu kuulostaa hyvältä.Ylempänä lottamari. kirjoittaa, että naiset huhkivat salilla miesten vuoksi. Aloitatko salilla huhkimisen siis miehiä miellyyttäksesi? Itse huhkin sen hyvän fiiliksen vuoksi.
- lottamari.
Tinttitieinen puntil kirjoitti:
Muista Lottamari., että ruokavaliao on 80% treenaamisesta, lihaksia ei tule tai treenaamisesta ei ole mitään hyötyä jos syö vain roskaruokaa.
En ole koskaan syönyt roskaruokaa enkä syö. Hyvät proteiinit ja vähähiilarinen ruokavalio on ollut minulla jo vuosia käytössä ennen kuin vielä tiedettiinkään mitään karppauksesta tms..
- lottamari.
::: kirjoitti:
Ylempänä lottamari. kirjoittaa, että naiset huhkivat salilla miesten vuoksi. Aloitatko salilla huhkimisen siis miehiä miellyyttäksesi? Itse huhkin sen hyvän fiiliksen vuoksi.
Minä aloitan salilla käymisen aamulla pelkästään miesten vuoksi :D Ehkä löydän sieltä itselleni kunnon komistuksen..mm..kuka tietää...Heti huomenna hakemaan kuntosalin kausikortti.
- Mies treenaaja
lottamari. kirjoitti:
En ole koskaan syönyt roskaruokaa enkä syö. Hyvät proteiinit ja vähähiilarinen ruokavalio on ollut minulla jo vuosia käytössä ennen kuin vielä tiedettiinkään mitään karppauksesta tms..
Jännä että tuolla jossain toisessa ketjussa puhut, että syöt hamppareita yms. :D taidat taas puhua bimbo itsesi pussiin.
- -M-
Ulkonäöstään naiset tosiaan osaavat huolehtia. Nyt olisi otollinen aika muuttaa naisten asenteita miehiä kohtaan. Ystävällisyys, sosiaaliset taidot, aloitteellisuus...näissä olisi parannettavaa. Vaikka miehet ovat joutuneet olosuhteiden pakosta lähes "hattu kourassa" kerjäämään naisilta seuraa, niin ei se tarkoita että olisimme jotenkin naisia huonompia ihmisiä. Tämä naisten pitäisi vielä oivaltaa.
- just wondering...
Sen on suurin osa naisista tiennyt aina. Useimmilla meistä kun on vanhemmat, jotka ovat yhtä arvokkaita, vaikkakin eri sukupuolta. Oleellisempaa onkin se, milloin sinä sen oivallat.
- ihan hyvä näin
just wondering... kirjoitti:
Sen on suurin osa naisista tiennyt aina. Useimmilla meistä kun on vanhemmat, jotka ovat yhtä arvokkaita, vaikkakin eri sukupuolta. Oleellisempaa onkin se, milloin sinä sen oivallat.
Tuntemattomia naisia lähestyvät miehet ovat vaan piparin perässä. Miehillä vaikuttaa olevan keskimäärin suurempi tarve päästä panemaan, joten väkisinkin asetelma on niin, että mies vonkaa ja nainen nyrpistää nenäänsä jos ei kiinnosta. Miksi piparia kerjäävälle miehelle pitäisi olla jotenkin erityisen ystävällinen? Pitäisikö olla jotenkin otettu siitä, että vieras ihminen haluaisi päästä tyhjentämään kassinsa minuun?
Itse en lähtökohtaisesti ole kiinnostunut tuntemattomista ihmisistä, joten en koe mitään tarvetta tehdä aloitteita ventovieraille. Jonkun yhteisen tekemisen kautta jos tutustuu ja kiinnostuu niin sitten on eri asia.
- sali-
Ihmiset on yhtä paksuja tai laihoja kun 5 vuotta sitten. Joku laihduttaa ja joku lihoo kun ei jaksa treenata. Itse en ole lihavia ihmisiä salilla juurikaan nähnyt. Enkä usko että kotona kovin moni jaksaa laihduttaa.
- muutakin kuin penaa!
en oo huomannu suurta muutosta, löytyy sporttista ja tuhdimpaa tyttöä. Ongelma on lähinnä se, että pitäisi saada siirrettyä urheiluintoa niiltä himoliikkujilta totaali sohvaperunoille.
Vaikka itsellä on hyvin treenattu kroppa, niin pieni pyöreys on naiselle sallittua, jollei jopa toivottua. Pienet jenkkikset on kivat. - ffferrr3455
ja its varmasti käyt salilla ja olet yhtä tasokas kuin nämä naiset niinkö
- Torstai-tuulipuku
Ne on Venäläisiä, mihin olet törmännyt.
Ei ne kato ossaa suomea, siksi eivät pukahda. Mutta rahasta kyllä räpyttelevät silmiänsä.
Eihän suominainen luovut tuulipuvustaan, älä edes unelmoi moisesta.- Tyttö vain
Itse ainakin treenaan paljon ja osaan pukeutua muuhunkin kuin tuulipukuun ja olen ihan suomalainen kaunis nainen.
- .smllajtäa
Tuulipuvussa ulkoillaan, ja sehän on hyvä asia.
- trimmattu
Tuntuu olevan kaikki naiset täällä kauniita ja trimmattuja :).
- Mies vm.88
Kyllä minä ainakin näen päivittäin kauniita ja trimmattuja suomalaisia naisia :) toki sitten on myös niitä lihavia ja ei niin kauniita, mutta meissä miehissä niitä lihavia ja ylipainoisia vasta riittääkin. Onneksi itse myös pidän huolta kunnostani ja olen trimmattu.
- Polybios
Kun oma arvo parisuhdemarkkinoilla nousee, niin myös vaatimusten taso nousee. Tuo oman arvon nousu omissa silmissä voi kyllä olla täysin ansiotontakin eli ei niinkään parisuhteessa oleelliseen hyödylliseen ominaisuuteen perustuvaa.
- sisäinen kauneus
Itselläni ainakin liikkuminen auttaa moneen asiaan. Siihen voi purkaa ilot ja surut kuten jos ollut huono päivä vaikkapa niin sitten liikunnan avulla saa purettua kaiken ulos ja juoksee kovemmin mitä enemmän harmittaa ja nostaa punttia kovemmin ja sitten taas jos on hyvä fiilis niin tekee iloisesti liikuntasuorituksen eli jaksaa tehdä hymyillen lenkin ja nostaa punttia iloisesti. Jos pelaa vaikkapa salibandyä niin voi kentällä harhautella pelaajia ja syötellä ja tehdä maaleja sitä mukaa kuin tulee onnistumisen tunnetta ja positiivista fiilistä ja sitä kautta tulee se hyvä olo. Sitten aivot erittää endorfiiniä josta tulee se hyvän olon tunne johon jää sitten koukkuun, joka on tervettä ja suotuisaa. Liikunnasta voi jopa löytää samankaltaista seuraa ei niinkään kropallaan tai lihaksillaan vaan ihan sosiaalisilla taidoilla eli juttelee vaan pelikaverilleen esim. mikä olisi hyvä maila jne. Tuo on mun mielestä aika roskaa mitä edellä jauhetaan pinnalista paskaa, että pitää olla sixpäkki vatsalihakset ym. jos on hyvä siinä mitä tekee niin kyllä ne naiset kiinnittää huomiota ilman niitä lihaksiakin, ainakin mulle on niin käynyt, turha täällä retostella ja puhua paskaa pinnallisella sonnalla, vihaan semmosia ihmisiä..
- ihmetellätäytyy
Miksi lottamari esiintyy naisena? Ei voi ymmärtää. Onkohan hän transu?
- Nainen 49 v.
Mutta miesten taso on vain huonontunut, varsinkin nettiin kirjoittavien. Näkyy täällä suomi24:n keskustelupalstalla ja erilaisissa nettideiteissä.
- ätmi
49-vuotias nainen on oksymoroni, kuten kuuma jää. Nainen on 13-24 -vuotias. Sitä vanhempi reikäotus on sukupuoleton möykky.
- ----------
Onneksi..
- totuudesta
Nythän on niin että naisilla on kilpailu keskenään kaikesta.
Naiset meikkaavat, treenaavat, ja laihduttavat toisten naisten takia.
Naisilla on luontainen vertailu toisiinsa kaikessa.
Miettikää..... - Valmennusta kaikille
Minä kyllä myös kuntoilen itseäni varten. On oikeasti mukavaa, kun osaa hoitaa pieniä remppoja itse. Sen oppii vuosien ja mielenkiinnon myötä. Tietenkin minusta on myös mukavaa miesten katseet. Jos miesten katseet ja oma terveys laitetaan vaakaan, niin luuleeko mies, että miesten katseet voittaa. Ei todellakaan. Itse haluan hyvää oloa itselleni.
Ja tuo otsikon aihe naisten parantuneesta ulkonäöstä varmaan pitää paikkansa. Ja henkisen valmennuksen buumi olisi todella tervetullut. Kuinka ihanaa olisi kohdata miehiä mukavan rupattelun merkeissä. Siten, että molemmat sukupuolet luontevasti jutustelisi keskenään. En ole koskaan tottunut sellaisiin miehiin, jotka lähes ensisanoina alkavat kysymään statukseen liittyviä asioita. Statuksella tarkoitan ammattia, asuinpaikkaa, omaisuuteen liittyviä asioita yms. Se henkisen valmennuksen buumi olisi kyllä tosi tervetullut. - Rottaralli3
Naisten taso on noussut, koska naisten koulutustaso on noussut ja sitä myöden naisten kriteerit miesten suhteen ovat nousseet, mikä puolestaan vaatii kovempaa ulkonäköä naisilta.
Kun nainen on korkeasti koulutettu, hänelle kelpaa vain menestyvä mies. Menestyvät kolmi-nelikymppiset miehet taas voivat napsia parhaat päältä. Rottaralli toimii siis toisinkin päin.
Eräs hyvä ystäväni, kolmekymppinen, lyhyt, lihava, kaljuuntuva mutta äärimmäisen sosiaalinen, älykäs ja yritterliäs kaverini on saanut kokea tätä. Kolme tanssijatyttöä tunnusti hänelle ihastustaan yhtä aikaa samassa tilassa. Ja hänellä on aina ollut kauniita naisia, koska menestys huokui hänestä jo silloin, kun hän ei vielä ollut sitä saavuttanut ja hän myös kiusoitteli naisia eikä koskaan pomppinut heidän tahtiinsa.
Arvatkaako, jäikö hän Suomen naisia katselemaan :) ? - nonob
Olen lähes viiskyt ja minulle on siunaantunut lukuisia nivelvaivoja ja selkävaivaivoja. Jos en treenaisi säännöllisesti niin ei olisi toivoakaan säilyä työkykyisenä lähellekään eläkeikää. Nyt pysyn sen verran kunnossa että harvakseltaan tarvitsee kipulääkettä ottaa.
Täytyy kyllä myöntää että toinen syy on se että jostain syystä salitreenauksesta saa myös hyvää oloa eli kiksejä käupanpäälle kivat muodot ja sopusuhtaisen vartalon jossa itsellä on hyvä olla. Siitä seuraa mukava itsevarmuus petihommissakin.
En myöskään kelpuuttaisi kaveriksi sohvaperunaa. En ole laihakurppa niinkuin kuivankesän orava, mutten myöskän plösö, ja samoin ajattelen mahdollisista kumppaneista että ei rasvoiltaan tarvitse olla kisakunnossa kunhan perusasiat ovat ok eli runko jämäkkä ja ei heti kunto lopu kesken kun lenkille lähdetään. - Ei sinkku
Sinkut pysyy sinkkuina.
- ruma nainen
Minä urheilen paljon ja se näkyy kropassa, mutta ei se naamaa muuta miksikään. Olen siis ruma nainen, eikä minulla tee mitään, joten ei olisi mitään järkeä treenata kroppaa vain miehiä varten. Kyllä varmaan joku takaapäin nussisi mutta enpä minä pelkkää seksiä halua niin että ei kiitos, en halua olla kenenkään panopatja.
Siksi treenaan sitä varten, että jaksan. Se lisää myös henkistä hyvinvointiani mitä taas ei lisäisi se, jos ruman naaman lisäksi minulla olisi vielä löysä tai lihava kroppakin. Mutta ei minun ole mitään mieltä olla miehille yhtään sen ystävällisempi koska eivät miehet kaipaa ruman naisen ystävällisyyttä vielä vähemmän lähestymistä... - Mentaali bodaus
Sinänsä kuvaavaa että tässäkin keskustelussa puhutaan -AINOASTAAN- fyysisten ominaisuuksien parantumisesta! Sisäinen kehitys loistaa poissaolollaan. Tottakai on hyvä huolehtia kunnostaan ettei vanhempana mene aivan rusinaksi, mutta voi tuota henkistä puoltakin bodata - itseasiassa tämän ketjun osallistujille suosittelenkin moista lämpimästi! On ihmisessä muutakin haluttavaa kuin roppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708