Ei ole enää ihannemiehiä olemassa

laiskoja ovat

Kaikki samaan muottiin valettuja.

Miehen kuuluisi olla tumma, pitkä pukeutua siististi, olla töissä omistaa talon ja auton.
Miheen kuuluu avata naiselle ovi, auttaa takki päälle, maksaa ravintola lasku, maksaa ostokset, tehdä ruokaa, tiskata, siivota, käydä kaupassa, pyykätä, silittää, hoitaa lapset, hoitaa naopin koti ja lumityöt ja nurmikko, tuoda joka päivä kukkia vaimolle...

Yhtäkään tuosta listasta ei nykymies tee...

7

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhan ajan mies

kyllähän noita miähiä on nykyään paljon kun noin tekee ja niitä tulee aina vaan lisää se on sitä kun on miähet saaneet liikaa naisgeeniä mutta jos on saanut liikaa miesgeenejä ja vielä aitoja suomalaisia niin tukka vähän harvenee vatsa ehkä kasvaa mutta on aito uros ja se luotiin syömään paneskelemaan ja nukkumaan mutta kunnioittaa naista ja tekee kaikki raskaat miesten työt sellainen on aito mies mutta miähet haluavat laittaa kukkamekon tai essun päälle ja ruveta parsimaan sukkahousuja ja jopa laittaa punaa huulille ja tulee näppylöitä käteen jos koskee porakoneeseen jos edes tietää mikä se on mutta aidot kunnon miehet on sukupuuton partaalla jos sellaisen löydät älä ikinä nainen päästä sitä pois vaan vie hänet hellään huomaasi

• aitomiäs96

Vieläkun joku tyttö ottais tälläisen miehen mutta ne on tosi harvassa :/

• Olet lutka!!

Eli mikset sano asiaa suoraan, haluat miehen elättävän sinut kokonaan, eli olet loisista pahin? Mene kuule lutka itse vaan tienaamaan omat killingit ja jätä miesten rahat ihan rauhaan!!! Minä en siipiveikoille lutkille näytä kuin ovea!!

• ...

Jos lista velvollisuuksista on noin laaja, niin mitä sen kaikki kohdat täyttävä mies vastineeksi saisi?

Naisen, joka ei osallistu kotitöihin eikä perheen elatukseen eikä muutenkaan anna suhteeseen mitään?

Kuka sellaista naista haluaisi, ja miksi?

• .............

Miten niin kuuluisi olla tumma ja pitkä? Oletko joku rodunjalostuksen kannattaja?

Ihan yhtä idioottimainen väite kuin että naisen kuuluu olla isotissinen blondi.

• Mitäs sinä sitten tuot siihen yhtälöön kun kerta pitäisi kaikki tehdä ja maksaa sinun (ja ilmeisesti äitisikin) puolesta..?!?

• mies.sinkku

Naiset on kyllä avuttomia kun eivät saa takkia itse päälle ja tyhmiä kun eivät itse osaa ansaita rahaa. Tuollaista naista en koskis tikullakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe