Mikä ihmeen tarkoitus tuolla yhteenlasku numerotoimituksella on. Minulle ei ole selvinnyt mitä sillä varmistetaan? Silti täällä on niin älyttömän paljon roskapostia, jota mikään yhteenlaskutoimitus ei älyä poistaa. Siis robottikin pystyy varmaan asiallisempaa kirjoitussisältöä tuottamaan kuin tämän palstan poksulipojat.
Eikö tuota laskutoimitusta voisi vallan lakkauttaa, sehän on ihan turha ja ääliömäinen. En ymmärrä sen tarkoitusta? Minusta pelkkä nimimerkki pitäisi riittää.
Siis...tuon yhteenlaskutoimituksen tarkoitus on varmistaa, että olen ihminen.-täh?
Halu varmistaa
4
62
Vastaukset
- 13+2
Se on paras keino varmistaa, ettei kyseessä ole botti. Botit löytävät mm. numeron söhryn seasta, mutta ne eivät osaa vastata yllättävään kysymykseen ellei kysymyksiä ja niiden vastauksia koodata erikseen.
Esimerkiksi botti ei osaa vastata, minkävärinen on porkkana, koska kysymys on yllättävä. Se vain on hankala kysymys myös tyhmille ihmisille, jolloin yhteenlasku on yleensä parempi vaihtoehto.
Toki suomi24:lle voisi koodata oman bottiohjelman, joka osaisi vastata yhteenlaskuihin, mutta botit ovat yleensä kansainvälistä tekoa ja kiertävät haistalemassa foorumeita ympärimaailmaa, eikä niitä ole yksilöitä jokaisen foorumin jokaista kysymystä varten. Yhteenlaskujen ongelma on toki, että kun yhteenlaskuista tulee standardi, bottien kirjoittajien on helppo varautua siihen ja monet botit havaitsevat jo yhteenlaskuja ja osaavat antaa siihen vastauksen.
Kun itse kerran tein foorumin ja kyllästyin botteihin, estokysymykset oli juuri luokkaa, minkävärinen on porkkana, eikä sen jälkeen foorumilla ollut enää koskaan botteja, vaikka sitä ennen ne kiusasivat päivittäin. - e 34tr32 2411
Estää ropotti ohjelmien lähetttämästä mainoksia
- lottamari.
Ok..tuo selitys menee läpi.
- 6+15
Se vain ärsyttävä puoli tuossa numerotoimituksella on se että se aika usein bugaa, ainakin mulla se koko ruutu jää ilmestymättä välillä kokonaan tai kestää tosi kauan ladata..
ja sitten kun kirjoitat oikean numeron niin sanoo että väärin meni ja numerot oli ehtineet jo vaihtua ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623