No tietysti siksi, että haluavat vieraskielisiä miehiä päällensä ähkimään
Miksi naiset ovat innokkaita opiskelemaan vieraita kieliä?
11
216
Vastaukset
- you moron..
Ei vaan sen takia, että pärjää reissussa suomi-juntin kanssa, joka kuvittelee, että kaikkien pitää osata/ymmärtää suomea. Välttyy suuremmalta myötähäpeältä..
- Ei suomea vaan englantia
On ihan käsittämätöntä miten huonosti esim. italialaiset osaavat englantia,
Se ei kuitenkaan ole mikään syy opetella kyseisten rantagigolojen kieltä - Mikä velvollisuus
Ei suomea vaan englantia kirjoitti:
On ihan käsittämätöntä miten huonosti esim. italialaiset osaavat englantia,
Se ei kuitenkaan ole mikään syy opetella kyseisten rantagigolojen kieltäniillä on osata englantia. Opettele itse italiaa.
- voule vous couche avec
Haha ei naisten tarvitse osata tai opiskella kieltä saadakseen vieraskielisen miehen "ähkimään päälleen" xD
- ÄH ÄH ÄH ÄH!
Varsinkin gigolokielten espanjan ja italian opiskelijoista suurin osa on naisia. Aika selvää mikä siinä on motivaatio taustalla.
- Isä Timppa
Myös tyttäreni on osallistunut useisiin eri kielikylpyihin eteläisissä lomakohteissa.
- haapsalu
Osaan suomen lisäksi sujuvasti yhtä toista kieltä, kohtuullisesti yhtä ja sen lisäksi 3 muuta kieltä sen verran, että turistina pärjää. Oikeastaan koko ajan ylläpidän kielitaitoa työssä ja vapaa-ajalla. Vapaa-ajalla käyn yleensä yhden kielikurssin vuodessa ja sen lisäksi luen esim. netistä joka päivä uutisia tms. infoa vierailla kielillä.
Kielitaidosta on hyötyä matkustelussa, mutta myös työssä. Parisuhdemielessä kielitaidostani ei ole ollut hyötyä.
Itse asiassa on outoa, että miehet eivät viitsi opiskella esim. viroa tai venäjää, vaikka haaveilevat näiden maiden naisista. Parisuhde olisi paljon helpompi saada, jos osaa edes alkeet.- Viron ja venäjän
ämmät saa luvan opetella suomea
- palkka nousee kilinä
Sivistys ei palstan nuorten miesten mielestä ole eduksi missään, ei edes työelämässä jossa yleensä kielitaidosta tykätään.
- Marianne89
Kapeakatseiselle ap-juntille tiedoksi, että vaikka olen opiskellut espanjaa muutaman kurssin verran ja viettänyt myöhemmin muutenkin sen verran pitkiä aikoja maassa että olen oppinut puhumaan sitä jo sujuvasti, en ole koskaan ollut espanjalaisen kanssa. Lisäksi haluaisin seuraavaksi opiskella italiaa, mutta enköhän olisi jo maannut italiaanon kanssa ilman sen kummempaa kielitaitoakin jos niikseen olisi sillä olen matkustellut siinäkin maassa lukuisia kertoja, myös ihan yksikseni.
- Gggggggtrws
Entäs miehet, jotka opiskelevat vieraita kieliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1383824Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362474Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442128Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet201118Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46945
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799