Kyllä sieltä seuraa saa kun rohkeesti menee juttelee naisille.
Menkää baariin yksin
14
221
Vastaukset
- Tärkeä kysymys
Ei naisetkaan mene rohkeesti jutteleen miehille joten miksi miesten pitäisi?
Viimeisin naisen reaktio tervehdykseeni baarissa taisi olla pitkä katse ja mutina et sun näkösen ei kannattas ees yrittää. Silloinkun baarissa kävin sain myös kehoituksia tappaa itseni...
- m28.
Aika hyvin, itse sain kerran naiselta kommentin: "olet pelokkaimman näköinen ihminen mitä olen koskaan nähnyt".
- Uskslsö
m28. kirjoitti:
Aika hyvin, itse sain kerran naiselta kommentin: "olet pelokkaimman näköinen ihminen mitä olen koskaan nähnyt".
Harjoitus tekee mestarin: jos vaikka kymmenen naista ei ala keskustelemaan kanssasi, yhdennentoista kohdalla et välitä pakeista jolloin kehinkielesi on rennompaa=viehättävämpää.
- m28.
Uskslsö kirjoitti:
Harjoitus tekee mestarin: jos vaikka kymmenen naista ei ala keskustelemaan kanssasi, yhdennentoista kohdalla et välitä pakeista jolloin kehinkielesi on rennompaa=viehättävämpää.
Niin kai sitten. Aina sitä vaan ollut siinä uskossa että jännitys ei varmaan näy ulospäin, yleensähän sanotaan, että "olet itse itsesi pahoin arvostelija" mistä en ole samaa mieltä, mulle on kommentoitu paljon esim ulkonäköasioita mistä en itse ollut edes juuri tietoinen/välittänyt ennen niitä kommentteja.
Ja sitten tulee tuollainen kommentti päin näköä, tuijotin valehtelematta tyttöä ainakin 5 sekuntia putkeen tuon jälkeen kun en melkein voinut uskoa sitä todeksi.
Naisten empatiakyky ftw. - pano 100 euroa
Tässäpä niitä LAADUKKAITA UPEITA SUOMALAISIA (?) NAISIA oli tarjolla? PASKAvittuSAATANA näitä diiva-naisia. Jos käyn baarissa (pitää olla jotain ohjelmaakin siellä) en iske ketään naista.
Suomessa naisten keskuudessa on suurta hupia varmaankin olla helvetin töykeä miehelle joka ei ole tarpeeksi komea ja ulkomailla sellainenkin mies saisi kiinnostusta paljon näitä suomi-matameja kauniimmilta naisilta.
Väkivaltaiset sosiopaatit näitä baari-matameja kiinnostaa siinäpähän silmä mustana nyyhkytätte.
- Pöllötin
Just... eikö yksin baariin menevä mies, joka yrittää epätoivoisesti iskeä naisia, ole aika säälittävä näky? Minä en ainakaan viitsi yksin mennä, tuntuu niin epätoivoiselta sellainen.
- jokuufo
eipä narttui voi miellyttää ko isoltukul rahaa ja iso arska vartalol.
- mies 86
No ei kyllä nuoren miehen kannata omin päin lähteä baariin kun siitä lähes väistämättä ajatellaan kaikenlaista negatiivista. Lähdetään ehkä tosin darkkiksen kanssa tässä joku kerta.
Niin ei kyllä yksin kannata nuoren miehen todellakaan mihinkään baareihin koskaan lähteä, kun kaikki siitä aina vaan kaikkea negatiivista ajattelevat.
- jaska.
V*ttu mitä nössöjä.
- saska.
Oletko jaska käynyt koskaan paskalla?
EHHEH. Hauska juttu, eikös? - ---
saska. kirjoitti:
Oletko jaska käynyt koskaan paskalla?
EHHEH. Hauska juttu, eikös?Nuortenpalstalla tuota tyyppiä sanottiin paskajaskaksi kun oli aina vittuilemassa kaikille.
- jaska.
Ja kyllä se loukkasikin pahasti...ei todellakaan tehnyt höpöniä ei sitten yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708