Olen 15 vuotias tyttö ja minulla on ongelma. Otsani on täynnä finnejä, ei aknea vain finnejä. Otsani ns. 'kukkii' finneistä. Minulla ei ole esimerkiksi poskissa tai missään muualla mitään, mutta otsassa jostain syystä on. Putsaan ihoni aamuin-illoin. Käytän myös kosteusvoidetta jonka olen saanut kosmetologilta. Aloin nyt käyttämään apteekista haettua voidetta, basironia, sekään ei tunnu muuten auttavan kuin vain haalentaa finnejä mutta ei poistata niitä. Olen käyttänyt kyseistä tuotetta noin kuukauden. Olen käynyt ihonpuhdistuksissa mutta hetken päästä otsani kukkii taas. En tiedä miten pääsisin eroon finneistäni. Minulla on myös melko kuiva iho, joten kauhean vahvoja aineita en voi käyttää. Minulla on huono itsetunto naamani takia, mikä avuksi?
OTSA FINNIT
4
264
Vastaukset
- ozis
Onko sulla otsatukka?
- surullinen
ei ole mulla on keskijakaus, jonka ei pitäisi rasvottaa mun otsaa.
- Tyttö15
Mulla on ihan sama ongelma ja mua ärsyttää ku en voi aina ees meikkivoiteella peittää ku iho on liian kuiva. Toivon et saan ees jotenki kesäksi naaman kuntoon mut ei näytä niistäkään hoidoista mitään tulevan ;( mun itsetunto on laskenu siitä asti ku mun iho meni huonoon kuntoon ja tuntuu et ihmiset huomaa musaa vaan sen et mulla on huono iho. Monesti ku juttelen jollekki nii katon sitä silmiin nii se kattoo mun otsaa ja se on tosi kiusallista vaikka yritän kaikkeni et saisin paremman ihon:/
- gigoolo
Osta himalajan kristalli saippua, minua se on ainakin auttanut. Pitää vain muistaa laittaa sen jälkeen kosteusvoide naamalle. (googlaa, kyllä pitäis löytyä) Ei ole hinnakaskaan.( :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494