Oon vähän sitä mieltä, et ainakaan mä en onnistu löytämään suomi24 treffit sivuilta, muita kun hulluja, mut SE VOI OLLA MUN HUONOA TUURIA vaan.. Rajatila-psykopatian omasi yksi diagnoosin. Muilla ei ole mitään kunnon pahaa ollut, mutta kuitenkin sortin jos toisenkin kahelii liikenteessä ollut :D
Tai sit ne hullut vaan vetää hulluja puoleensa? Mä en usko tohon tosin, hullut vetää vastakohtiaan. Mut samankaltaisii silti tavallaan silti:D. No yks oli noin hullu vaan. Loput vähintään narsisteja yms bipoo semmosia ku heittänyt vasaralla ja yks tuopilla ja ilman mitään syytä. Mä pidän vaan niist passiivisist hulluista enemmän. :)
Enkä mä tuomitse ketään, et elkää ottako kukaan vahingossakaan itseenne, jos sattuisi jotain mikä tavalla tai toisella nyt oli niin väärin sitten sanottu. En tarkoita pahaa, se on vaan MUN näkemykseni täst hommast :)
Utopiaa. Tai tavata voi, mut kauan se "rakkaus" kukoistaa :D
Petzu
3
475
Vastaukset
- se on
just niin.
- fuckup
Itse keskustelen netin välityksellä henkilön kanssa viikon tai pari ennen kuin annan muita yhteystietoja tai suostun tapaamaan. Tuossa ajassa huomaa ne pahimmat hullut.
- Yks+kolme
Olen tapaillut 7 vuoden aikana kahta naista n.1-2kk. Tosi outoja sos.puolen ihmisiä. Yhden kanssa meni jokusia vuosia, sos.puolen ihminen ja narsisti. Viimeinen oli mukava, mut mustasukkainen ja näköpuoli ei miellyttänyt. Että tosi vaikee löytää sopivaa elämänkumppania täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711337
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121315Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171088- 21986
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114858Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45843- 17783
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65767- 40657
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72642