Tietääkö kukaan mistä löytyy sanat nuotit Täällä pohjantähden alla (Ei Petri Laaksosen eikä kansanlaulu) biisiin. En ole kyllä edes varma onko se ton niminen mut pohjantähden alla olemisesta siinä puhutaan. Ja jos sais tietää jonkun esittäjänki, et vois löytää levyn.
Täällä...
3
2178
Vastaukset
- aavistus on
kenties sitä Petri Laaksosen -pohjantähden alla- laulua... Laaksosen jollain levyllä vois olla... tai jossain... ehkä...
- Kukkanen
"Täällä pohjantähden alla kotimaamme on ja elämämme usein onneton, mutta tähtein tuolla puolen toinen koti on.
Me vaellamme päällä maan vain pienen tuokiojn.
Täällä pohjantähden alla paljon kärsitään. Niin monet itkut yksin itketään, mutta kerran kyyneleemme siellä pyyhitään ja suru iloon vaihtuu kun me näämme määränpään.
Tuo maa päällä pilvien. Tuo maa, luona Jeesuksen. Tuo maa, voi kuinka kaipaankaan, sen että nähdä saan, tuon ihmeellisen maan..."
Ja niin edelleen.. En tiedä mistä löydät ja tarkoititko tätä, mutta kappaleen nimi on todellakin Täällä pohjantähden alla ja tekijä on Lasse Heikkilä. Toivottavasti saatoin olla avuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052