tapasin miehen 34v mukava nuoren näköinen iäkseen , mut siis sil on ruma parta siis sellanen mikä ei ees kasva siististi vaan semmosii isoi rakoja ja ohuita yök . oisi nyt ensi tapaamiselle naamansa siistiny . ent ei nappaa noi partaset miehet ja mun mielest se kertoo siisteytömyttemyydest. mitä teen?mite sanoo et kaikki ok mut viittisitkös partas ajaa tai jos kaverini vaik sanois hei mun kaveri ei tykkää partasista :D
tapaamalla miehellä on ruma parta
5
3090
Vastaukset
- Parta-setä 42
Ei pidä kärjistää kaikkia partaisia miehiä (tai naisia) epäsiisteiksi. Parta voi olla kunnon miehellä todella hyvännäköinen, ja kyllähän useammat tytöt reisiharjoista ja haarovälin kutittajista tykkääkin - syystä! Mutta olet oikeassa; jos parta on säälittävä hauras säleikkö, niin silloin on miehessäkin jotain vialla.
- Treffivahti
Opettelisit edes kirjoittamaan kunnolla!
- En ole partafani
Olen huomannut, että aika monella partamiehellä on huonot hampaat, joita peitetään viiksillä.
Toinen huomio on, että moni viisi-kuusikymppinen näyttäisi 10 vuotta nuoremmalta ilman sitä epäsiistin näköistä harmaata sänkeä. Se ei ole tyylikäs!- ihana partamies67
Ihastuin miehessäni aikoinaan nimenomaan partaan.
Oli kokoparta ja viikset.
Hän oli kirvesmies ja aina muistan,kun parrassa oli sahanpurua,
Hän joutui teho-osastolle jossain vaiheessa.
Menin katsomaan.
Oli koneita ja letkuja ja mies koomassa.
En nähnyt niitä aluksi,olin shokissa.
Kysyin hoitajalta,missä mun miehen viikset on.
Olimme tunteneet 20 vuotta,enkä ollut koskaan nähnyt häntä ilman viiksiä.
- hallawei
Punnitse mielessäsi, onko mies muuten sopiva. Jos ei, anna olla, ja jos on, siedä partaa niin kauan, että tutustutte hieman paremmin. Heti ei kannata alkaa arvostelemaan ääneen. Itselle ainakin olisi turn off, jos toinen alkaisi heti valittamaan jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708