En ole Putinin kannattaja , itse asiassa en ole koskaan oikeastaan pitänyt hänestä , ylimielinen ja sotilaallinen, mutta pisteitä tulee nyt heille (venäläisille) .
Krimin hallitus itse kutsui Venäjän armeijan turvaamaan Krimiä , jottei Kiovan verilöyly toistuisi . Älkäämme unohtako , että Krim on autonominen valtio ja heillä on oikeus valita, haluaako se jäädä Ukrainan yhteyteen vai ei .
Janukovych on kuitenkin hiiri vuoren takana , itse asiassa hän pyysi Putinia tukemaan hänen hallintoaan ja saamaan joukot Ukrainan mantereelle .
On kyseenalaista,että toimitaan takavasemmalla entisen Ukrainan opposition suhteen.
Esimerkiksi on olemassa näyttöä (todisteita) siitä, että oppositio palkkasi pyssymiehiä avaamaan tulen poliiseja kohden ja palkkasi tarkka-ampujia , jotka oikeastaan alkoi ampua mielenosoittajia , ja sitten syytetään Janukovychsin sotilaita näistä tapahtumista . Ei myös sovi unohtaa , että nämä Maidan porukat eivät ole niitä rauhallisimpia mielenosoittajia , he ovat hampaisiin asti aseistettuja , ja he heittivät useita satoja Molotovin coctaileja poliiseja kohden ja monet olivat aseistettuja tuliasein . Kaikki mitä tarvitaan on tarkastella haavoittuneita ja niitä, jotka menettivät elämän siellä ja sitten haavoittuneiden poliisien määrä on hämmästyttävää .
Uskon, että oppositio ei ole parempi kuin Janukovych ja Janukovychsin suurin virhe on se, että hän antoi tämän kaiken tapahtua. Jokaisessa protestissa joku loukkaantui ja jokainen, joka kuolee tulevissa konflikteissa on hänen vastuullaan tietyllä katsantokannalla.Ensimmäinen Molotov coctai heitettiin ja sotatila valittiin tarkoituksella ja sotilaallinen väliintulo katsottiin alueen turvaamis-
toimenpiteeksi.Katsotaan miten jatkossa käy .
Ukrainan ja Krimin tilanteesta vielä
CrimeaRus2014
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203