uunituore tiedote
9
286
Vastaukset
- tutkailija
Ennen muutosten voimaantuloa kaikki nykyisellään: sitä ennen sovittu ja aloitettu vapaa nykysäännöin. Lisäksi todennäköisesti nykysäännöt, jos voimaantulon jälkeen sovittu ja vapaa alkaa vuoden 2014 puolella? Tuo selviää aikanaan lain siirtymäsäännöksestä.
- päähnpotkitut
Tosi kurja "uudistus" meille viimeisiä vuosiamme työelämässä sinnitteleville eli olen 60v. ja olen "säästänyt" vuorotteluvapaatani viimeiselle työvuodelle mutta siitä ei nyt tulekaan mitään. Täytyy sitten alkaa sairauslomia keräileen.Harmittaa ja kummastuttaa, että meiltä 50-lukulasilta viedään kaikki edut, joita suuret ikäluokat ovat saaneet nauttia polleina.
- oikkari
Yläikärajaa sovelletaan 1957 syntyneistä alkaen, ks siirtymäsäännösviesti
- mummu4
oikkari kirjoitti:
Yläikärajaa sovelletaan 1957 syntyneistä alkaen, ks siirtymäsäännösviesti
Onko se varmaa tietoa että sovelletaan 1957 ja sen jälkeen syntyneisiin? Jossain lukee mutta viimeisimmissä tiedoissa joita olen löytänyt ei siitä lue mitään. Voisiko joku linkittää tänne jos jostain löytyy. Kiitos
- infoa
mummu4 kirjoitti:
Onko se varmaa tietoa että sovelletaan 1957 ja sen jälkeen syntyneisiin? Jossain lukee mutta viimeisimmissä tiedoissa joita olen löytänyt ei siitä lue mitään. Voisiko joku linkittää tänne jos jostain löytyy. Kiitos
http://www.tem.fi/ajankohtaista/vireilla/lainsaadantohankkeet/lainsaadantohankehaku?estimated_completion=-1&freetextsearch=&submitform=Hae&theme=4566&xmid=5104
esitys annetaan pian ja se löytyy sitten tuosta, tosin eduskunta voi muuttaa sitä. - Mummu 4
infoa kirjoitti:
http://www.tem.fi/ajankohtaista/vireilla/lainsaadantohankkeet/lainsaadantohankehaku?estimated_completion=-1&freetextsearch=&submitform=Hae&theme=4566&xmid=5104
esitys annetaan pian ja se löytyy sitten tuosta, tosin eduskunta voi muuttaa sitä.Ok, eli minulla 1955 syntyneenä olisi mahdollisuus saada vuor vapaata vaikka antoisin sitä täytettyäni 60v
- mummu4
Mummu 4 kirjoitti:
Ok, eli minulla 1955 syntyneenä olisi mahdollisuus saada vuor vapaata vaikka antoisin sitä täytettyäni 60v
Siis anoisin
- virkailen
mummu4 kirjoitti:
Siis anoisin
Tällä tietoa olisi, mutta vapaa edellyttää aina sopimista. Työnantajan ei ole pakko suostua.
- Mummu4
virkailen kirjoitti:
Tällä tietoa olisi, mutta vapaa edellyttää aina sopimista. Työnantajan ei ole pakko suostua.
Joo, sen tiedänkin ja takkusta on sen asian kanssa ollutkin, mut tässä vielä aikaa anoa muutama kerta jos tuo ikäraja pitää paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772