Minä olen ollut vain yhden naisen kanssa ja hän kommentoi pieneksi. En sitä ennen ajatellut, että koolla on oikeasti väliä, mutta on sillä näköjään lopulta kuitenkin. En viitsi enää lähestyä naisia, jotta en pilaisi jonkun elämää pienellä kikkelilläni.
Aseksuaalinainen on tietysti yksi vaihtoehto, mutta alkaahan se turhauttaa jos on rakastunut ja joutuu runkkaamaan.
Kenellä pieni muna vaikuttaa itsetuntoon?
17
1454
Vastaukset
- nainen neuvoo
Jos nainen kommentoi vehjettäsi pieneksi (mikä on mun mielestä aika loukkaavaa), niin olet oikeutettu vajoamaan hetkeksi samalle tasolle muistuttamalla tyttöstä siitä, että nainen pystyy treenaamaan itsensä väljästä kireämmäksi...
Luulisi sitten loppuvan tuollainen jonninjoutava bullshitti.
Tosiasia on että pimppejä ja pippeleitä on eri kokoisia. Sopiva löytyy sovittamalla :)- ap.
Noh eipä minusta samalle tasolle kannata itse alentua, joten jätin vastaiskun tekemättä.
- toinen pikkumuna
Minkä kokoinen sulla sitten on? Ite en ole naisia vielä uskaltanut lähestyä.
- ap.
No pituus on normaali 15, mutta ympärysmitta vaan 11 eli todella ohueksi jää. Paksuus on se tärkeämpi juttu.
- 434366436436
ap. kirjoitti:
No pituus on normaali 15, mutta ympärysmitta vaan 11 eli todella ohueksi jää. Paksuus on se tärkeämpi juttu.
No pituus sulla on kyllä hyvä. Eikö keskiarvo pituudelle liene 14 sentin luokkaa Suomessa. Ympärysmitta on kai jotain 11,5-12 cm, eli aavistuksen yli keskipituuden ja aavistuksen alle keskipaksuuden sulla. Varsin normimuna sulla. Nainen taisi olla ite aika väljä ja/tai paksuun kaluun tottunut.
- Prinssi Nakki
Itekin saisin annettua naiselle tyydytystä paremmin pikkurillillä.
- uimahallin munakyttä
Onko alle 8 cm erektiossa?
- Prinssi Nakki
uimahallin munakyttä kirjoitti:
Onko alle 8 cm erektiossa?
Mittaan sen yleensä mikrometrillä.
- nainen neuvoo lisää
Ja jos oikeasti tuntuu siltä, että ei ole riittävän kokoinen niin treenatkaa kielitekniikkaa! Siitä on paljon iloa ja teet taidoillasi vaikutuksen!
Siihen ei siis riitä se että yrität survoa mahdollisimman monta sormea pimppiin ja rynkytät niitä siellä epämääräisesti samalla kun lipsuttelet flegmaattisella kielellä päämäärättömästi. Tämä vaan muistutuksena...- ap.
Niin, kyllä minä kielellä ja sormilla hänelle sainkin orgasmeja tehtyä.
- Prinssi Nakki
Mitä iloa siitä minulle on? Nainen ei kykenisi tekemään vastavuoroisesti mitään, koska pippelini saattaisi juuttua hampaankoloon tai kynnen alle, ja revetä irti.
- Ratkaisu
Prinssi Nakki kirjoitti:
Mitä iloa siitä minulle on? Nainen ei kykenisi tekemään vastavuoroisesti mitään, koska pippelini saattaisi juuttua hampaankoloon tai kynnen alle, ja revetä irti.
Hommaa tarpeeksi vanha nainen jolla ei enää hampaita.
- en halua melaa sisääni
Uskooko ap kaiken, mitä hänen sanotaan olevan? Minä en ainakaan usko omalla kohdallani. Ihmisillähän on erilaisia motiiveja noissa sanomisissaan ja niiden totuusarvo saattaa olla nolla.
Vagina on pituudeltaan vain sen 8-10 cm. Naiset ostavat eniten 12 cm pitkiä dildoja. Aloittajan 15 cm pitkän peniksen ei voi sanoa olevan pieni suhteessa noihin lukuihin. - [t]
Ai kenellä vaikuttaa itsetuntoon? Miksi kysyä kysymyksiä johon varmasti miespuolisena tiedät vastauksen?
Kaikilla. Jokaisella. Miehellä kuin miehellä.
Eikä tarvitse olla edes pieni. Keskikokoinenkin riittää nykymaailmassa tuhoamaan itsetunnon ehkä jopa loppuelämäksi. Filmit, keskustelupalstat, kaverit, naiset ja kaikki muut seikat saavat keskinkertaisestikin varustetun miehen epäilemään riittävyyttään. Seikka johon ei mies voi oikeastaan juurikaan vaikuttaa voi vaikeuttaa elämää ja pahimmillaan tuhota mahdollisuudet yhdellä elämän keskeisellä osa-alueella.
Turha puhua myöskään mistään sormi- tai kielipelin opettelusta. Kyllähän pieniaseisellakin on keinoja tyydyttää nainen, mutta loppujen lopuksi opettelun taustalla on riittämättömyys miehenä. Kompensoidaan omaa surkeutta, koska pelätään että nainen lähtee isomman kalan perässä muuten pois. Onko se sitten miehen elämisen arvoista elämää?
Tilannehan vielä korostuu jos muutkaan ominaisuudet eivät satu olemaan aivan huippulaatua. Komea ja sosiaalinen voi vielä tulla toimeen ja menestyä keskikokoista pienemmällä, mutta entäpä jos elämä on antanut armottomuudessaan osaksesi ruman naaman ja ylitsepääsemättömän ujouden?
Niinpä. - nakkimuna
Kyllä se vaikuttaa todella negatiivisesti itsetuntoon.
Mulla on luusta mitattuna about 17,5 cm, nahasta mitattuna about 14 cm ja ympärysmitta vain 13 cm. Onhan tuo toivottaman pieni, enkä sen takia halua edes lähestyä naisia, koska molemmat vain joutuisivat pettymään.- 21454tgytbrf
11 cm ympärysmittaan saa kyllä lisää paksuutta harjoituksilla, yleensä kuulemma sellaiset 1-1,5 senttiä. Ja pienemmässä on kuulemma enemmän varaa suurentumiseen ja se kaiketi tapahtuu myös nopeammin, joten tilanne ei ole mitenkään toivoton.
http://www.thundersplace.org/penis-enlargement-basics/
- Mies1985 _
Outo juttu mutta tuosta tuli mieleen, että taisin nähdä viime yönä ensimmäistä kertaa elämässäni sellaista unta, jossa nainen kosketti jalkoväliäni. Unessa keskustelin jonkun viettelevästi katselevan naisen kanssa, joka jossain vaiheessa äkillisesti asetti kätensä nivustaipeitteni tasolle ja 'viilsi' alaspäin sormillaan peniksen sivuilta siemenjohtimia pitkin, kivesten yläosaa hipaisten ja samalla penistä hipaisten. Unessa tuntemukseni oli hyvin ristiriitainen; toisaalta ihmettelin naisen röyhkeyttä mutta tunsin myös fyysistä mielihyvää tuosta kosketuksesta, mitä se tuskin olisi tosielämässä aiheuttanut.
Jokaisella keskikokoisen omaavalla miehellä on varmasti jossain vaiheessa epävarmuutta koosta ja pelko siitä että on pettymys naiselle. Arvioisin että miehellä pitää olla vähintään 18cm että voisi tuntea olevansa turvassa kritiikiltä melko hyvällä todennäköisyydellä. Toki isompi vehje voi olla epäsymmetrisellä tavalla käyrä tai epätavallisen ruma, joten jokainen iso penis ei ole kaikkia keskikokoisia parempi.
Kenties naisen kiihottumisen tai arvostuksen miestä kohtaan voisi myös jakaa moneen eri tasoon; esim.ensivaikutelman taso, puolialastomuustaso ja aktitaso, jolloin ollaan täysin alasti. Ensivaikutelman taso koostuu pukeutumisesta, pituudesta, naamasta ja ryhdikkyydestä. Puolialastomuustasolla paljastuu ihon laatu, lihaksikkuus ja tärkeimpänä asiana mittasuhteet ja kehonkoostumus. Alastomuustasolla miehen suosio voi sitten lopullisesti romahtaa tai (lyhyen ja huonokroppaisen mutta isokaluisen miehen tapauksessa) nousta hyvin paljon. Asian julmuus on siinä, että kahden ensimmäisen tason herättämä kiinnostus voi laskea kohtuuttoman paljon kolmannelle tasolle tultaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910