.
Oliko ne eri firmaa vaikka samaa Neuvostoliittoa olivatkin?
.
Moskvitsh ja IZH
7
291
Vastaukset
- kkak
Eri puotia olivat, mossetehdas meni konkkaan jo vuosia sitten.
IZH teki mossen kopioita kyllä. IZH on pääasiassa asetehdas, tekee esim AK versioita. Nykyään autopuolella tuotannossa Kia ja pari Ladamallia.
Huhtikuussa 2012 IZH meni konkkaan mutta pelastusoperaation jälkeen se yhdistettiin Kalashnikov konserniin viime vuonna. - Oli niissä eroa
Mossen avolavapakettiautoa tuotiin meille ko. tehtaan valmistamana. Muutenkin ne IZH tehtaan valmistamat Mosset poikkesi meille tuoduista malleista jonkin verran, mm. keulamaski ja ajovalot erilaisia.
- Lisenssi Mosse
Tuossa olisi sellainen lisenssi Mosse http://www.nettiauto.com/moskvitsh/elite/4656791
- Lisenssi Mosse
Kannattaa lukea ilmoitus tarkkaan, niin auton.. Mossen historia selviää.
- Jees:.
Lisenssi Mosse kirjoitti:
Kannattaa lukea ilmoitus tarkkaan, niin auton.. Mossen historia selviää.
.
Eikö se ole itse asiassa harhaanjohtavaa myydä tätä mossena?
. - etenemisväline
Jees:. kirjoitti:
.
Eikö se ole itse asiassa harhaanjohtavaa myydä tätä mossena?
.Tai autona
- Seppo Sepon Seppo
Itseasiassa itseasiassa itseasiassa .Harhaanjohtavaa.Itseaiassa itseasiassa.Niinku niinku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752