semmoset bongattu tänään minihameen kera etelä-suomessa yhellä abc asemalla.kantajanaan oli n.20v venäläinen mimmi.katseenkääntäjä
ylipolven saappaat
11
1569
Vastaukset
- se just
Sääliks käy sua. Hanki elämä ittelles.
- Samaa mieltä
Kyllä ylipolvensaappaat kivalta näyttää.
- Häläppä
Harmi, etteivät ole nyt muodissa, mutta sitä odotellessa.
- 2015
Tenavien reksi käyttää sellaisia saappaita. Vanhempaintilaisuuksissa kaikki isätkin ovat järjestään paikalla, ja juhlasalin eturivissä ;)
- over.knee
kyllä ne on nyt ja aina muodissa,,ja ovat sexikkäät!!!
- mielipiteeni vaan
Olen nähnyt sellaiset viime aikoina parilla mimmillä. Minusta ne eivät ole kovin nätit. Ne ovat jotenkin muodottomat säärestä ylöspäin. Pakkohan niiden on olla vähän leveät, että voisi polvea taittaa, mutta minusta se aiheuttaa sen, ettei niiden muoto ole kovin kiva. Lisäksi jos muu vaatetus ei ole sopiva, niiden mittasuhteet näyttävät aika oudoilta. Tavallisen pituinen saapas on mielestäni paljon nätimpi ja naisellisempi.
- viljo68
Sääripituiset ja tiukat piikkikorolla tosi sexyt !
- reptilian10000
viljo68 ja muut piilorunkkarit menee nyt ihan sekaisin. varmaan jokainen jolla on vielä vähän aivotoimintaa tallella tajuaa että noi saappaat eivät ole "normaalit" luultavasti olivat tekemässä päivä "työtään" oooops,sehän juuri onkin länsimaiden ihanne nykyään.
- Eikö uni tullut...?
Sä näyt olevan tota pussihousu poikajengiä, kumiterä saappaissa laahustatte kesät talvet ja haaveilette toisten samanlaisten pussihousupoikien imuttamisesta !
Varsinainen Arcie Bunker...... ;)))) - Luulo?
Luuletko tosiaan, että kaikki naiset, jotka käyttävät seksikkäitä saappaita, olisivat huoria?
no huuuuuhhhhuh,
on ne todellakin katseenkääntäjät..
https://www.varusteleka.fi/fi/product/puolalaiset-atomikahluusaappaat-ylijaama/29805
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604896Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362229Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582029- 1991971
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1731602Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991533Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121304- 881229
- 2071182
- 651174